handje thuis he.quote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
Wel gezellig met 5 dames in één topic
da's waarquote:Op maandag 26 december 2011 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik post, in verhouding, niet zoveel
Ja, 5 keer geopereerd aan zijn hart. We zijn elke dag weer dankbaar dat hij nog postquote:
Hahaha ja ik moest zo lachen toenquote:Op maandag 26 december 2011 00:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat je uit Friesland komt. Echt een van de meest schokkende revelaties van 2011 voor mij.
eeeuh wie ..quote:Op maandag 26 december 2011 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, 5 keer geopereerd aan zijn hart. We zijn elke dag weer dankbaar dat hij nog post
Ik kom ook regelmatig voor bij.quote:Op maandag 26 december 2011 00:29 schreef miieejj het volgende:
[..]
da's waar.. nou ja.. ik heb je regelmatig voorbij zien komen
Dankbaar?quote:Op maandag 26 december 2011 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, 5 keer geopereerd aan zijn hart. We zijn elke dag weer dankbaar dat hij nog post
Dago met zijn hartproblemen die je zou krijgen van teveel postenquote:
Mwah, ik post altijd wel in 3FM topic, sommige maanden wat minder dan anderenquote:Op maandag 26 december 2011 00:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kom ook regelmatig voor bij.
Dago in een paar dagen als overdosis
ja.. flinke overdosis.. het is nou flink afkicken..quote:Op maandag 26 december 2011 00:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kom ook regelmatig voor bij.
Dago in een paar dagen als overdosis
Ik vind het hier nu veel gezelliger dan afgelopen weekquote:Op maandag 26 december 2011 00:30 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. flinke overdosis.. het is nou flink afkicken..
oow haha..quote:Op maandag 26 december 2011 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dago met zijn hartproblemen die je zou krijgen van teveel posten![]()
Is niet waar hoor
s'morgens was het ook gezellig.. s'avonds was het altijd zo druk..quote:Op maandag 26 december 2011 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het hier nu veel gezelliger dan afgelopen week
Weet 't' niet, afgaande op je posts dacht ik dat je meer uit (de buurt van) Amsterdam kwam. Totaal op niets gebaseerd.quote:Op maandag 26 december 2011 00:29 schreef alors het volgende:
[..]
Hahaha ja ik moest zo lachen toenwat voor beeld had je dan van mij dat het zo ver af stond van je beeld van een stereotype Fries
Ik heb deze maand nog geen 1500 posts tegenover ca. 9400 vorigjaar decemberquote:Op maandag 26 december 2011 00:30 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. flinke overdosis.. het is nou flink afkicken..
In de nacht was het nog veel leuker, pm/dm is nu erg stil. Vind ik overigens niet erg hoorquote:Op maandag 26 december 2011 00:31 schreef miieejj het volgende:
[..]
s'morgens was het ook gezellig.. s'avonds was het altijd zo druk..
Zozo, wat heb jij op te biechten?quote:Op maandag 26 december 2011 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
In de nacht was het nog veel leuker, pm/dm is nu erg stil. Vind ik overigens niet erg hoor
Oh, was dat die Syb?? Die was wel erg schattig jaquote:
2 jaar geleden.quote:
snachts ging ik maar slapenquote:Op maandag 26 december 2011 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
In de nacht was het nog veel leuker, pm/dm is nu erg stil. Vind ik overigens niet erg hoor
Zeer weinig... Veel te jong of veel teveel gericht op foto's van tieten. Die ik niet heb gegeven trouwensquote:Op maandag 26 december 2011 00:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zozo, wat heb jij op te biechten?
Hhahaquote:Op maandag 26 december 2011 00:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet 't' niet, afgaande op je posts dacht ik dat je meer uit (de buurt van) Amsterdam kwam. Totaal op niets gebaseerd.Die zijn in m'n optiek minder zachtaardig dan Friezen. En je kan wel eens fel uit de hoek komen.
Ik slaap erg slecht de laatste weken dus ik vond het wel gezellig dat er hier nog volk zatquote:Op maandag 26 december 2011 00:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
snachts ging ik maar slapenje moet toch een keertje gaan slapen he
heb je nog wel geslapen die week ??quote:Op maandag 26 december 2011 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik slaap erg slecht de laatste weken dus ik vond het wel gezellig dat er hier nog volk zat
welk liedje had je aangevraagd..quote:Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef Tourniquet het volgende:
Bummer, mijn request wordt zelfs niet gedraaid bij de Top SR.
Nouja, het is voor een goed doel.
Prima instelling.quote:Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef Tourniquet het volgende:
dan heb je een hele unieke smaak.quote:Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef Tourniquet het volgende:
Oh jawel hoor, ik hoef er in de ochtend nooit zo vroeg uit. Als het 's nachts erg laat was geworden, kon ik in de ochtend wel wat langer blijven liggenquote:Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef miieejj het volgende:
[..]
heb je nog wel geslapen die week ??
Dat had ik vorig jaarquote:Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef Tourniquet het volgende:
hoefde je ook niet te werken ?quote:Op maandag 26 december 2011 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ik hoef er in de ochtend nooit zo vroeg uit. Als het 's nachts erg laat was geworden, kon ik in de ochtend wel wat langer blijven liggen
De wie ?? welk liedje ?quote:Op maandag 26 december 2011 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Dat had ik vorig jaar
En dit jaar zie ik Händel, die voor 137 euro is aangevraagd, niet in de lijst terug
Jawel, maar ik begin vaak pas in de middag tot laat in de avondquote:
Ze kunnen het natuurlijk niet allemaal voor 1 januari draaienquote:Op maandag 26 december 2011 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Dat had ik vorig jaar
En dit jaar zie ik Händel, die voor 137 euro is aangevraagd, niet in de lijst terug
The Offspring vorig jaar ook al nietquote:Op maandag 26 december 2011 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze kunnen het natuurlijk niet allemaal voor 1 januari draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |