Je bent altijd welkom Ceequote:Op maandag 26 december 2011 00:21 schreef Cee het volgende:
Heb nog altijd het idee om gewoon een keer de auto te pakken en naar Friesland of Groningen te rijden om te kijken hoe het er daar uitziet. Waarom weet ik niet.
KUTquote:Op maandag 26 december 2011 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had er al iemand 'tot straks' gezegd toen Dago ging?
Tot zo..quote:Op maandag 26 december 2011 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had er al iemand 'tot straks' gezegd toen Dago ging?
dus bellen als je Jelmer van Rob Stenders wilt sprekentwitter:EchteJannen twitterde op maandag 26-12-2011 om 00:07:54Er is geen #echtejannen radiospel en ook geen stelling, maar mocht je behoefte hebben aan een dronken kabouter bel dan 0800 1121 = graties reageer retweet
't landschap is denk ik mooier ofzoquote:Op maandag 26 december 2011 00:21 schreef Cee het volgende:
Heb nog altijd het idee om gewoon een keer de auto te pakken en naar Friesland of Groningen te rijden om te kijken hoe het er daar uitziet. Waarom weet ik niet.
Was jij ook niet aan het slapen?quote:Op maandag 26 december 2011 00:24 schreef Evertjan het volgende:
dus bellen als je Jelmer van Rob Stenders wilt sprekentwitter:EchteJannen twitterde op maandag 26-12-2011 om 00:07:54Er is geen #echtejannen radiospel en ook geen stelling, maar mocht je behoefte hebben aan een dronken kabouter bel dan 0800 1121 = graties reageer retweet
quote:Op maandag 26 december 2011 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het beter doet dan dat je het spelt![]()
Ik snap nog steeds niet dat je uit Friesland komt. Echt een van de meest schokkende revelaties van 2011 voor mij.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 00:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat je uit Friesland komt. Echt een van de meest schokkende revelaties van 2011 voor mij.
Pfff... Ik krijg het nog druk met al die kerels die niet in een keer willen gaan slapen, moet ik er bij jou ook al aan gaan denken om "tot zo!" te gaan zeggen als je zegt te gaan slapenquote:
We gaan hard voor een zondagavond ja. Normaal gesproken wordt er een handjevol gepost. Gezellig!quote:Op maandag 26 december 2011 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
En niet te veel posten, dat is niet goed voor je hart.
Jij leeft nog steedsquote:Op maandag 26 december 2011 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
En niet te veel posten, dat is niet goed voor je hart.
Das waar ook!quote:
Nee nee.. #4quote:Op maandag 26 december 2011 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik post, in verhouden, niet zoveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |