quote:
Oja nieuwe SHIELD downloaden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:11 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kijk nu de eerste eps van fringe maar weet niet of ik deze serie wat vind
Fringe moet je eens kans geven. Toffe seriequote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:11 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kijk nu de eerste eps van fringe maar weet niet of ik deze serie wat vind
wat zou er gebeuren als je gewoon een doos besteld ergensquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
Dat ze een telefoonhoesje in een doos verzenden
Kun je geen pizza/sushi/patat/shoarma/stamppotten boer bellen? Hoef je ook niet naar buitenquote:
ERMAHGERD MAG IK MEE MORGENquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vandaag bagel & beans tapas en worteltaart en friet bij de toren
Morgen zelf magnums laten maken en naar the butcherlaten we maar een balans weekend doen.
3 euro voor 4 repen had ik bezahlt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:53 schreef Molo het volgende:
Hahahaha, en dan nog die chocolade die op je ligt te wachten![]()
Hoeveel is verzenden trouwens, kan het zo gauw niet vinden
Ah ok, das prima prijs welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
3 euro voor 4 repen had ik bezahlt.
Ik geloof er geen kut van dat je niks voor je zelf besteldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok, das prima prijs wel
Even kaufen voor mijn zusje als cadeautje
Dat zei ik ook nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik geloof er geen kut van dat je niks voor je zelf besteld
alle 3 want limited edition.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet
Nu nog kiezen welke voor mijzelf is
Rip aan de.... Etcquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh en vergeet primark niet, einz
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
en als je toch bezig bent ook zeezout & caramel
je proeft geen chili blijkbaar alleen koekkruiden met wat bitequote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:01 schreef Molo het volgende:
Goed idee wel
Alleen die chili koek lijkt me niet lekker
Dan moet ik ook naar benen lopenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je geen pizza/sushi/patat/shoarma/stamppotten boer bellen? Hoef je ook niet naar buiten
Meh, niks voor mijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je proeft geen chili blijkbaar alleen koekkruiden met wat bite
Wat ik gelezen heb
Owwwwww, dat valt mee!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan moet ik ook naar benen lopennu heb ik welgeteld 4m verder moeten lopen.
#bloggerproblemsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet nog niet of ik erover wil bloggen, als ik dat wil mag ik ze nog niet open maken tot ik foto's kan maken
Doe een smaak testquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet nog niet of ik erover wil bloggen, als ik dat wil mag ik ze nog niet open maken tot ik foto's kan maken
zekerquote:
Jawel want ik wil de hele repen in de wikkels op de foto, en dat kan vrijdagmiddag pas bij daglichtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Doe een smaak test
Met beschrijving
(Dan maakt het niet uit hoe het neergelegd is en of er een stukje af is)
Ja ik hoorde het net, is het niet over nu?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dat je door kutte werkplanning je sportles mist. En dan maar besluit om te gaan hardlopen. Maar daar eik heul geen zin in hebt. Toch maar omkleden. Sta je voor de deur, gaat het ineens keihard gieten. Ja dan niet hoor.
Ja daaaag, zo lang ga je toch niet wachten manquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel want ik wil de hele repen in de wikkels op de foto, en dat kan vrijdagmiddag pas bij daglicht![]()
Ik typte eerst dachligt dafuq
Burger, schijnbaar sluiten ze al om 20uquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Owwwwww, dat valt mee!
En, wat staat er op het menu?
Kut is dat wel jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dat je door kutte werkplanning je sportles mist. En dan maar besluit om te gaan hardlopen. Maar daar eik heul geen zin in hebt. Toch maar omkleden. Sta je voor de deur, gaat het ineens keihard gieten. Ja dan niet hoor.
Jawelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daaaag, zo lang ga je toch niet wachten man
Lekker!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Burger, schijnbaar sluiten ze al om 20uook een fijne tijd
en ook nergens te vinden.
Het is niet jouw dag he?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nopequote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het net, is het niet over nu?
Rip aan jouw nabestaanden komende 6 maandenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:09 schreef Maisnon het volgende:
Ben zo bang dat ik morgenvroeg door de regen naar mn werk moet fietsenis op zich geen ramp maar haat aan donker opstaan en regen
ik ben mn regenpak in de verhuizing kwijtgeraakt, zal eens vragen of ik die van mn huisgenootje kan lenenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Rip aan jouw nabestaanden komende 6 maanden
Ik haaaaaaaaaaat regen. Ik wil gewoon echt niet naar buiten als het regentquote:
Beide heerlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit
Maar wel rauw, warm vind ik het niet zo
Ik alleen als ik daarna een beker warme chocolademelk krijg en in een lekker warm bad kan stappenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaat regen. Ik wil gewoon echt niet naar buiten als het regent
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik alleen als ik daarna een beker warme chocolademelk krijg en in een lekker warm bad kan stappen
Je weet dat je in NL woont?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaat regen. Ik wil gewoon echt niet naar buiten als het regent
Je weet dat je in NL woont?quote:
Ja?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je weet dat je in NL woont?
[..]
gij hipster!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb net een lekker warm badje genomen en nu in gloednieuwe pyama plus sloffen
jonguh, weet je hoe ingewikkeld deze zin is na een dag werken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik baal gewoon dat er deze week bijna niks gaat zoals ik wil. En ook als ik moet maar niet wil, dan gaat het nog niet
Ja. En als ik echt ergens heen moet ga ik ook wel maar ik probeer het altijd zo lang mogelijk uit te stellenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Ja ik heb het maar weer opgegevenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan weet je vast ook dat je lang kunt wachten tot het stopt
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
jonguh, weet je hoe ingewikkeld deze zin is na een dag werken?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:28 schreef Maisnon het volgende:
normalen mense ma door de rege er moet ok gewerkt worde wittenie en de hoge here ma droog zitte schandalig ik wordt er onpasselijk van DEN HAAG LUISTER JULLI MAKE HET KAPOT EN ZWARTE PIET MOET BLIJVE
in mijn hoofd zeg ik dan altijd "it giet oan", terwijl ik weet dat dat heel wat anders betekentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ik heb het maar weer opgegeven![]()
Was ook echt zo stom, met flink tegenzin omkleden. Eindelijk mezelf naar buiten slepen, door de voordeur zien dat het giet aaaaaaaand I'm done. B keek heel raar toen ik na 2 sec alweer op de deur klopte
en de kaasprijsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben Hollander, die zeiken nu eenmaal over het weer.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:28 schreef Maisnon het volgende:
normalen mense ma door de rege er moet ok gewerkt worde wittenie en de hoge here ma droog zitte schandalig ik wordt er onpasselijk van DEN HAAG LUISTER JULLI MAKE HET KAPOT EN ZWARTE PIET MOET BLIJVE
in de koffiepauze vanochtend hadden ze het er ook over bij onsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Vooral dat laatste, ik heb echt ZO veel mensen in mijn feestboek lijst die al die zwarte pieten zooi delen, niet normaal meer man
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben Hollander, die zeiken nu eenmaal over het weer.
In de pauze bij ons vroegen mensen zich af wat voor figuren ik toch allemaal op feestboek hebquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
in de koffiepauze vanochtend hadden ze het er ook over bij ons
Maar dan op zijn Rotterdams dat iedereen zijn bek moet houden en dattie smeerkees moet blijven
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In de pauze bij ons vroegen mensen zich af wat voor figuren ik toch allemaal op feestboek heb
Ja, vandaar mijn tijdlijnvervuilingquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:33 schreef Maisnon het volgende:
ik vind het vooral mooi dat er letterlijk 1 halve bak kunstenaar is die er iets van gezegd heeft en nu staat heel nederland op tegen een imaginaire zwarte piet protestgroep die ze zelf in hun hoofd gecreëerd hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:34 schreef Molo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gesjoemeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voelde me aangesproken for a second therequote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:28 schreef Maisnon het volgende:
3!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
yep, onderzoeksresultaten vervalst, een Diederik Stapeltjequote:
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwehehehe epicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Dat is gewoon frauderenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, onderzoeksresultaten vervalst, een Diederik Stapeltjesjoemelen vind ik wel wat anders
![]()
![]()
ik heb ook nog steeds een Den Haag radar/RSS feed ding gebeuren alarmquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik voelde me aangesproken for a second there
wat is sjoemelen dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is gewoon frauderensjoemelen vind ik wel wat anders
Bij mij is dat hetzelfdeOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb ook nog steeds een Den Haag radar/RSS feed ding gebeuren alarm
En je manager, hahaha! Lul!3!![]()
IN JE HOOFDquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel maar in mijn hoofd klopt dat niet met frauderen.3!![]()
valsspelen oid met een spel vind ik eerder in de richting komen. Maar dat ben ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
wat is sjoemelen dan?
Bij mij is dat hetzelfde![]()
![]()
uiteraard heeft hij een compleet ander volledig buiten hemzelf liggend verhaalquote:
(hoorde ik althans via via, maar past precies bij hem)
"ja, ik had toch zin in wat anders, ik kreeg nieuwe kansen, ik kreeg zo'n mooie aanbieding dat ik wel moest...."blablabla allemaal bullcrap
Gelukkig ken ik meer mensen in dit wereldje
Wát een mongool, hahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
uiteraard heeft hij een compleet ander volledig buiten hemzelf liggend verhaal
(hoorde ik althans via via, maar past precies bij hem)
"ja, ik had toch zin in wat anders, ik kreeg nieuwe kansen, ik kreeg zo'n mooie aanbieding dat ik wel moest...."blablabla allemaal bullcrap
Gelukkig ken ik meer mensen in dit wereldje
3!![]()
ah ok, bij mij is het hetzelfdequote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
valsspelen oid met een spel vind ik eerder in de richting komen. Maar dat ben ik
Creatief boekhouden is wel ook verkeerd, maar minder erg
Hoe'st met Trixje? Weer ietsjes beter?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Weet je, ik denk dat hij het zelf gelooft ook nogquote:Ik ken ook zo iemand (meerdere zelfs, it runs in the family
) en serieus, die steekt er haar hand nog voor in het vuur
3!![]()
Ik moest nog even snel naar de supermarkt voor brood.quote:
Ik weet weer waarom ik een hekel heb aan in het donker rijden, en al helemaal als het regent. Nachtblind...tieners zonder licht op de fiets
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Ja dat weet ik bij hem ook eigenlijk wel zekerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Weet je, ik denk dat hij het zelf gelooft ook nogIk ken ook zo iemand (meerdere zelfs, it runs in the family
) en serieus, die steekt er haar hand nog voor in het vuur
Treurig is het wel hoor....
Het zou zelfs sneu zijn, ware het niet dat ik zo gruwelijk veel last van die knakker heb gehad
Mooi!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Middagje geslapen, dus nu even een opleving, wheheMaar verders wel ok heur, an sich
![]()
Ik voel me ook echt beter, goed dat ik vanaf vrijdag even de rustmodus heb opgezocht
hoera voor willekeurige vormen van huiduitslag die zomaar op je lijf verschijnen
Soms heb ik het idee dat ik een abonnement erop heb en dat ze me elke maand ineens een proefpakket sturen van weer een andere variant
De ene keer is het een los bultje, dan weer wat plekjes, heb heel het portfolio voorbij zien komen![]()
Bíjna treurig, als het niet zo FUCKING IRRITANT zou zijn wraaaahh!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik bij hem ook eigenlijk wel zeker
Treurig is het wel hoor....
Het zou zelfs sneu zijn, ware het niet dat ik zo gruwelijk veel last van die knakker heb gehad![]()
3!![]()
dat komt door de aidsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:44 schreef Maisnon het volgende:
hoera voor willekeurige vormen van huiduitslag die zomaar op je lijf verschijnen
Soms heb ik het idee dat ik een abonnement erop heb en dat ze me elke maand ineens een proefpakket sturen van weer een andere variant
De ene keer is het een los bultje, dan weer wat plekjes, heb heel het portfolio voorbij zien komen
preciesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bíjna treurig, als het niet zo FUCKING IRRITANT zou zijn wraaaahh!![]()
Hij is in menig moorddroom voorbij gekomen
Ah, beter! Ik ga ook ff chillen waar mogelijk. Al is het niet zo vaak mogelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Ik voel me ook echt beter, goed dat ik vanaf vrijdag even de rustmodus heb opgezocht3!![]()
Gewoon wat Valium voor je kinderen op Ebay regelen, of bij de nachtapothekerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, beter! Ik ga ook ff chillen waar mogelijk. Al is het niet zo vaak mogelijk.
Skjoeeeeeeeeeeeee hoe duur waren die Superstays in Deutschland?it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Voor de kínderen? MINEquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon wat Valium voor je kinderen op Ebay regelen, of bij de nachtapotheker
Valium
Ik snap best dat dat spul zo teringverslavend is
3!![]()
Narcosehamertje
Trix wij moeten binnenkort nog wel een keer meeten hoor! Er staan hier nog een zwik zandlakjes op je te wachten
I`m not weird. I`m limited edition.![]()
nee man, voor je kinderen, zodat die gewoon lekker wappie zijn en jij lekker kunt chillen bij bewustzijn op de bank ofzoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Voor de kínderen? MINE
Valium
Ik snap best dat dat spul zo teringverslavend is
Daar ligt er ook nog een van bij Sharana :v d
Die had ik toen daarheen meegenomen omdat je eigenlijk vanuit daar naar het concert zou gaan
[ Bericht 2% gewijzigd door De_Taartjesfee op 09-10-2013 20:57:06 ]吴 曼 迪![]()
zlakjesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Narcosehamertje
Trix wij moeten binnenkort nog wel een keer meeten hoor! Er staan hier nog een zwik zandlakjes op je te wachten
Vanavond ga ik ook chillenZonder mij schuldig te voelen van aaargh ik moet dit nog doen en aaargh ik moet dat nog doen
En morgen ipv 12u pas om 16u op school zijn voor de uitslag dus ik kan ook nog zelfs uitslapen!
吴 曼 迪![]()
nu heb ik zin in warme chocovolgens mij hebben we dat nog liggen.
alleen geen slagroom
heerlijk, lekker even van genietenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:51 schreef megamandy het volgende:
Vanavond ga ik ook chillenZonder mij schuldig te voelen van aaargh ik moet dit nog doen en aaargh ik moet dat nog doen
En morgen ipv 12u pas om 16u op school zijn voor de uitslag dus ik kan ook nog zelfs uitslapen!
Ohja, zándlakjes!![]()
Straal (harhar, zand-straal) vergeten
Wat slecht! Komt goed hoor Mandy, Sjaan is een verzameling voor me aan aan het leggen
3!![]()
wel yoghurt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:51 schreef Diconnected het volgende:
nu heb ik zin in warme chocovolgens mij hebben we dat nog liggen.
alleen geen slagroomOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
nermnermnermquote:
lekker warme sokkenmelk met vruchten yoghurt topping
precies, ik zou er ook niet blij mee zijn dat je Shani'Qua heet!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Mandy wil je plx ff mijn voornaam uit je post editen?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
HOE MOEILIJK IS HET OM HET GOED TE TYPEN!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
precies, ik zou er ook niet blij mee zijn dat je Shani'Qua heet!
Het is Sjaani'Qua!![]()
Meh, ik heb maandagavond mijn nagellak erafgehaald en het heeft pas zaterdagavond weer nut om opnieuw te lakken.![]()
![]()
Kheb hem ff aangepast voor jequote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Mandy wil je plx ff mijn voornaam uit je post editen?
Voor het geval Mandy voorover in haar hamburger in slaap is gevallen ofzo :apI`m not weird. I`m limited edition.![]()
Danku!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kheb hem ff aangepast voor je
Voor het geval Mandy voorover in haar hamburger in slaap is gevallen ofzo :ap![]()
sorry mevrouwquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOE MOEILIJK IS HET OM HET GOED TE TYPEN!
Het is Sjaani'Qua!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voor het geval Mandy voorover in haar hamburger in slaap is gevallen ofzo :apMI
![]()
MI van *FLATS* haar hoofdje in haar hamburgersausquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voor het geval Mandy voorover in haar hamburger in slaap is gevallen ofzo :ap
pics van de affe sjaalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mandy's bazensjaal is ook weer klaar
nomnomnom!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:02 schreef Diconnected het volgende:
ik ga maar ff warme choco maken ermnermOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nür auf Deutschland genau na klar sicher man das ist sehr gut wie ich habe das gesagt ich weiss es auch nicht aber es ist sehr gut!
pics!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mandy's bazensjaal is ook weer klaar
Ik heb petrolblauwe wol besteld om hem ook te maken
als m'n neonroze zigzagcol af is
ohhhh, dus die is allang af?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hedde toch in WA gezien derp
Doe ook eens foto voor de rest dan, hij is tof
Oh niet die skull, gewoon een simpele big ass chunky ribbel sjaalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
pics!
Ik heb petrolblauwe wol besteld om hem ook te maken
als m'n neonroze zigzagcol af is![]()
![]()
Mijn sjaal wordt als het goed is morgen bezorgd door meneer Asos
Oh ik dacht dat die skull voor Mandy was?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh niet die skull, gewoon een simpele big ass chunky ribbel sjaal
Ja ook, een hipster kan niet staan op één been jonguh :vquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die skull voor Mandy was?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2013 21:08:22 ]![]()
en 3?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ook, een hipster kan niet staan op één been jonguh :vOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ermahgerd, dat is het! Mandy si eigenlijk een man!!!!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
nee ik bedoelde 3 benenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
is een skull in velrood voor den unf
Dan zie ik Mandy voor me als een kangoeroe die zo leunt op dat ene been
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan zie ik Mandy voor me als een kangoeroe die zo leunt op dat ene been![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voor het geval Mandy voorover in haar hamburger in slaap is gevallen ofzo :ap
吴 曼 迪![]()
ERHMAGERD MANDY GEVONDEN OP INTERNET!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mandy, ik heb gebeld naar Karmaloop en ze gaan kijken of ze mijn docs nog ergens kunnen bestellen in maat 10
Ik raad mensen trouwens niet aan te googlen naar "third leg" in google images
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:14 schreef Molo het volgende:
ERHMAGERD MANDY GEVONDEN OP INTERNET!!!;'( Waarom ben ik vandaag het slachtoffer van al jullie MI'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪![]()
Ben benieuwdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:14 schreef Molo het volgende:
Mandy, ik heb gebeld naar Karmaloop en ze gaan kijken of ze mijn docs nog ergens kunnen bestellen in maat 10Hopelijk hebben ze ze nog. Sukkeltjes daar
吴 曼 迪![]()
Omdat je zo'n lief en weerloos meiske bentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
;'( Waarom ben ik vandaag het slachtoffer van al jullie MI's
omdat het kanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
;'( Waarom ben ik vandaag het slachtoffer van al jullie MI's
Oet Vanloehoeeeeequote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Omdat je zo'n lief en weerloos meiske bent
ja ik hoop het ook ja, zou tof zijn. Ik vind ze zo leukquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben benieuwdHopelijk hebben ze ze nog. Sukkeltjes daar
wat dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:16 schreef Diconnected het volgende:
ermnerm warme choco![]()
en ugh velen frustraties I haz![]()
regenwurm, kill it, step on it quick!!!quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
nee jongeIk kom niet uit Venlo
Ik kom uit het Zuiden
hap hap hap
en je klinkt zo schattig
Ik klink altijd als ene halve bootwerker
Maar wij nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hedde toch in WA gezien derp
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Op vagina's gebaseerde kunst
O...................K......................................................
quote:
Heb er wel nog geen commentaar op gekregen
Maar hier zijn zoveel accenten, met urrrrrs en weet ik wat allemaal :v Vind het alleen eng als ik dalijk moet presenteren voor een aantal klassen.吴 曼 迪![]()
JAWEL!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
het ziet er ongeveer zo uit in zwart, onmogelijk om met dit licht normaal op de foto te krijgen en boeiend is het ook niet
[ afbeelding ]
en ik wil mn rare hooftfoto niet posten hier
吴 曼 迪![]()
Mooie steek!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
het ziet er ongeveer zo uit in zwart, onmogelijk om met dit licht normaal op de foto te krijgen en boeiend is het ook niet
[ afbeelding ]
en ik wil mn rare hooftfoto niet posten hier
Gaat die over de hele lengte? (aan het patroon van de V te zien...)Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
ik krijg er dus altijd commentaar op, zéker in R'dam met mijn Haagse accentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb er wel nog geen commentaar op gekregen
Maar hier zijn zoveel accenten, met urrrrrs en weet ik wat allemaal :v Vind het alleen eng als ik dalijk moet presenteren voor een aantal klassen.
Joh, je klinkt leuk, beter dan een Twents dom accent ofzo
oh nou volgens mij is het niet precies dezelfde steek maar ik on niks beter zien. Ja gewoon rijen over de hele lengte gehaaktquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooie steek!
Gaat die over de hele lengte? (aan het patroon van de V te zien...)![]()
![]()
Lekker je tong verbrandenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:22 schreef Diconnected het volgende:
dat je hot chocolate te hot is om te drinkenJa dat opvreton heb ik ook al bij een aantal mensen gehoordquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ik krijg er dus altijd commentaar op, zéker in R'dam met mijn Haagse accent
吴 曼 迪![]()
welk opvreton?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lekker je tong verbranden
[..]
Ja dat opvreton heb ik ook al bij een aantal mensen gehoord
Doe ik dat? Of anderen? Ik snappumnie
Nee een beetje achterhoeks ofzoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
welk opvreton?
Doe ik dat? Of anderen? Ik snappumnieKan het niet echt uitleggen.
吴 曼 迪![]()
Dat doe jij ja, heb je nooit gehoord hoe aso je praat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
welk opvreton?
Doe ik dat? Of anderen? Ik snappumnie![]()
waarschijnlijk pas over 2-3 weken pas in het huis ik word er echt knettergek van. de vloer ligt erin, vrijdag wordt vinyl gelegd en dan kunnen we in princiepe er in als dit weekend ook de gordijnen worden opgehangen. maar stiefvader wil dus eerst die kast gaan maken en weet ik het allemaal, en dat kan dus ff gaan duren en hij vind het niet handig als we dan al in het huis zitten... nou snap ik dat wel, maar aan de andere kan wil ik niet nog eens 2 weken wachten maar wel lekker eneco dokken en weer een maand huur terwijl we er niet eens wonennou zitten we thuis niet op een schopstoel maar we zijn het gewoon zat. ik heb gewoon de neiging om al mn zooi in te pakken dit weekend en alles over te zetten en daar te gaan zitten. nou wil ik hem dus ook niet 'kwetsen' door te zeggen van ik wil dit weekend al graag verhuizen... maar het is toch niet raar dat ik zo denk of wel?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat doe jij ja, heb je nooit gehoord hoe aso je praat?
nee, die kast kan prima daarna wel. Lekker doen wat jullie willen, en hem vriendelijk bedanken voor zijn meeleven zodat hij zich goed voelt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:28 schreef Diconnected het volgende:
waarschijnlijk pas over 2-3 weken pas in het huis ik word er echt knettergek van. de vloer ligt erin, vrijdag wordt vinyl gelegd en dan kunnen we in princiepe er in als dit weekend ook de gordijnen worden opgehangen. maar stiefvader wil dus eerst die kast gaan maken en weet ik het allemaal, en dat kan dus ff gaan duren en hij vind het niet handig als we dan al in het huis zitten... nou snap ik dat wel, maar aan de andere kan wil ik niet nog eens 2 weken wachten maar wel lekker eneco dokken en weer een maand huur terwijl we er niet eens wonennou zitten we thuis niet op een schopstoel maar we zijn het gewoon zat. ik heb gewoon de neiging om al mn zooi in te pakken dit weekend en alles over te zetten en daar te gaan zitten. nou wil ik hem dus ook niet 'kwetsen' door te zeggen van ik wil dit weekend al graag verhuizen... maar het is toch niet raar dat ik zo denk of wel?
Ik snap je wel, toen ik mijn huis had wou ik ook ala de minuut verkassen en dan is wachten heel irritant. Als stiefpa nog moet gaan zagen enzo is het wel een enorme stofbende en is het heel verrot dat het overal tussen komt gaan zitten dus ik zou in die kamer soweiso dan geen spullen neer zetten. Wat trouwens helpt is als hij gaat zagen een oude molton of matrasovertrekdinges vochtig temaken, om de deur te doen en dan de deur dicht, dan wappert er geen stof de kamer uitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:28 schreef Diconnected het volgende:
![]()
Ik snap sowieso niet dat jullie er zo lang over doen om echt te verhuizenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:28 schreef Diconnected het volgende:
Ik was al lang blij dat ik alles in 1 dag af had en erin kon trekkenEn volgens mij hebben wij ongeveer tegelijkertijd de sleutel gekregen
ik zit hier nu 6 weken ofzo.
吴 曼 迪![]()
Er is wel een verschil of je eerst behang eraf moet halen en dan t hele huis nog moet schilderen en behangen of dat je er zo in kunt :vquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat jullie er zo lang over doen om echt te verhuizen
Ik was al lang blij dat ik alles in 1 dag af had en erin kon trekkenEn volgens mij hebben wij ongeveer tegelijkertijd de sleutel gekregen
ik zit hier nu 6 weken ofzo.
![]()
Erm het is jouw huis, het is heel lief dat hij die kast maakt maar ik vind het een beetje raar dat hij zulke eisen steltquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:28 schreef Diconnected het volgende:
![]()
![]()
Ja dat snap ik, maar ik denk dat ik dan alsnog al erin zou trekkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Er is wel een verschil of je eerst behang eraf moet halen en dan t hele huis nog moet schilderen en behangen of dat je er zo in kunt :v
吴 曼 迪![]()
ik ben wellicht geen goed voorbeeld omdat wij het halve huis gesloopt en opgebouwd hebben sinds we hier wonen, maar het kan prima, zeker een kast. Beetje zaagsel, boeiend, 2 x stofzuigen en keer dweilen en het is foetsie.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
uiteraard doe ik dat dan niet eens he, maar laat ik gewoon de hele teringbende liggen tot we weer verder gaan
Ik vond jou juist opvallend accentloos pratenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ik krijg er dus altijd commentaar op, zéker in R'dam met mijn Haagse accent
Of zou dat eerder iets zeggen over het accent alhier?
Ik word wel altijd uitgelachen om mijn accent
je het me niet boos gezienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vond jou juist opvallend accentloos praten
Of zou dat eerder iets zeggen over het accent alhier?
Ik word wel altijd uitgelachen om mijn accent
Plus dat honderd keer te horen krijgen dat je een Hagenees bent er wellicht ook voor zorgt dat je je onbewust aan past
word je uitgelachen door de westlandse hokboeren?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ik hoor t bij jou ook niet zo ergquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
je het me niet boos gezien
Plus dat honderd keer te horen krijgen dat je een Hagenees bent er wellicht ook voor zorgt dat je je onbewust aan past![]()
![]()
mooiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoor t bij jou ook niet zo erg
Ik vind het zo pauper staan altijd
Doe volgende keer eens boos dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
je het me niet boos gezien
Plus dat honderd keer te horen krijgen dat je een Hagenees bent er wellicht ook voor zorgt dat je je onbewust aan past
NEINZ!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Doe volgende keer eens boos dan?
Nee die vinden me juist bekakt pratenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:34 schreef Molo het volgende:
word je uitgelachen door de westlandse hokboeren?
Als ik eens met mensen uit andere delen van Nederland spreek word ik uitgelachen
ja dat denk ik dus ook. maar ja ik weet niet hoe ik dit kan aanpakken aangezien hij ons al zoveel helpt... ugh ik zit er echt meequote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
nee, die kast kan prima daarna wel. Lekker doen wat jullie willen, en hem vriendelijk bedanken voor zijn meeleven zodat hij zich goed voelt.ja hij moet wel zagen idd enzo maar dat moet wss beneden omdat daar de zaagmachine staat en hij wilt ook een gedeelte op de zaak zagen dus qua rotzooi moet het meevallen idd. zodra ie wilt beginnen leggen we wel de bedden in de woonkamer ofzo... ik ga het maar eens aankaarten met mama want ik wil hier gewoon weg wetende dat we er nu eigenlijk in kunnenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik snap je wel, toen ik mijn huis had wou ik ook ala de minuut verkassen en dan is wachten heel irritant. Als stiefpa nog moet gaan zagen enzo is het wel een enorme stofbende en is het heel verrot dat het overal tussen komt gaan zitten dus ik zou in die kamer soweiso dan geen spullen neer zetten. Wat trouwens helpt is als hij gaat zagen een oude molton of matrasovertrekdinges vochtig temaken, om de deur te doen en dan de deur dicht, dan wappert er geen stof de kamer uitdus hopelijk dit weekend dan de gordijnen ophangen enzo... want dat is ook weer een heel gedoe omdat we dus gipsplaten als plafond hebben
bekaktquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee die vinden me juist bekakt praten
Als ik eens met mensen uit andere delen van Nederland spreek word ik uitgelachen
BwheheheheOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
en ja het duurt idd jezusteringlang maar we hebben in feite een huis 2-3 geverfd omdat de muren klote waren en overal klote behang moesten weghalen en alles. we zijn veel afhankelijk van anderen die voornamelijk dus in de weekenden en avonden kunnen dusjamaar we hebben dus 24 agustus!! de sleutel gehad en met een beetje geluk volgens stiefvader kunnen we er pas over 2 weken in
dus fucking 2 hele maanden aan het 'klussen'
Dico gewoon erin gaan! Zeg dat je waardeert hoe veel hij voor jullie doet maar dat je het zonde vindt om nu alleen nog daarop te wachten. Dat je de troep dan wel voor lief neemt als je er eenmaal in zit
ja maar ik ben gewoon bang dat ie dan zegt ja toedels laat maar ik ga jullie niet helpen zoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
dan gewoon verkassen dico, jullie woning jullie beslissen
slotje
Paraplupluggen van Fischer, werken snel en goedquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat denk ik dus ook. maar ja ik weet niet hoe ik dit kan aanpakken aangezien hij ons al zoveel helpt... ugh ik zit er echt mee
[..]
ja hij moet wel zagen idd enzo maar dat moet wss beneden omdat daar de zaagmachine staat en hij wilt ook een gedeelte op de zaak zagen dus qua rotzooi moet het meevallen idd. zodra ie wilt beginnen leggen we wel de bedden in de woonkamer ofzo... ik ga het maar eens aankaarten met mama want ik wil hier gewoon weg wetende dat we er nu eigenlijk in kunnendus hopelijk dit weekend dan de gordijnen ophangen enzo... want dat is ook weer een heel gedoe omdat we dus gipsplaten als plafond hebben
En vooral de hemel in prijzen en dan zeggen dat je het niet erg vindt er graag daar slaapt, ook met zaagsel. En dan voor hij iets kan zeggen spullen al verhuizen en gaan tukken daar
ja het zijn wel figuren daarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja. Kun je nagaan hoe plat ze hier in de buurt lullen
ja datquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dico gewoon erin gaan! Zeg dat je waardeert hoe veel hij voor jullie doet maar dat je het zonde vindt om nu alleen nog daarop te wachten. Dat je de troep dan wel voor lief neemt als je er eenmaal in zitOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dan weet je meteen wat je aa nhem hebtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja maar ik ben gewoon bang dat ie dan zegt ja toedels laat maar ik ga jullie niet helpen zo![]()
![]()
ik ga lekker mijn bed opzoeken.
Dico, sterkte met moed verzamelen!
Mazzels!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ja hij had idd over iets van pluggen ofzo voor de gordijnen. maar morgen dus die zooi voor gordijnen en alles halen, hopelijk kunnen die dan zaterdag worden opgehangen en dan dit weekend ook de koelkast en wasmachine halen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Paraplupluggen van Fischer, werken snel en goed
En vooral de hemel in prijzen en dan zeggen dat je het niet erg vindt er graag daar slaapt, ook met zaagsel. En dan voor hij iets kan zeggen spullen al verhuizen en gaan tukken daar
hij is nu hier, ga zo maar ff vragen of ie misschien dan dit weekend de gordijnrails enzo wilt gaan doen.it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Breng het gewoon heel joviaal ipv als een probleem.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat denk ik dus ook. maar ja ik weet niet hoe ik dit kan aanpakken aangezien hij ons al zoveel helpt... ugh ik zit er echt mee
[..]
ja hij moet wel zagen idd enzo maar dat moet wss beneden omdat daar de zaagmachine staat en hij wilt ook een gedeelte op de zaak zagen dus qua rotzooi moet het meevallen idd. zodra ie wilt beginnen leggen we wel de bedden in de woonkamer ofzo... ik ga het maar eens aankaarten met mama want ik wil hier gewoon weg wetende dat we er nu eigenlijk in kunnendus hopelijk dit weekend dan de gordijnen ophangen enzo... want dat is ook weer een heel gedoe omdat we dus gipsplaten als plafond hebben
"Welnee joh! Ben je gek! Dat vinden wij niet erg hoor. Zaag er maar lekker op los, ik stofzuig ff en weg is het weer!
Kunnen wij ondertussen even lekker wennen aan ons nieuwe huisje enzo! Tof dat je dit doe Pa!"![]()
Mijn hele beeld is verneukt door fokquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Breng het gewoon heel joviaal ipv als een probleem.
"Welnee joh! Ben je gek! Dat vinden wij niet erg hoor. Zaag er maar lekker op los, ik stofzuig ff en weg is het weer!
Kunnen wij ondertussen even lekker wennen aan ons nieuwe huisje enzo! Tof dat je dit doe Pa!"![]()
ik dacht wtf doet princess-a nou weer in t huis van lorren![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn hele beeld is verneukt door fok
ik dacht wtf doet princess-a nou weer in t huis van lorren![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:50 schreef Dwyn het volgende:
Er zit een sexy doorzichtig onderbroekje in de goodiebag.
Vandaag hadden we dus ook modeshowMoest je in een stuk lopen wat een klasgenoot gemaakt had. En dat ding wat ik aan moest was schijnbaar met een open stuk op de kont. Dat wist ik al dus gewoon huidskleurige onderboek aangedaan.
Dachten sommige mensen dus schijnbaar dat ik gewoon niets aan hadwtf
吴 曼 迪![]()
LOLquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vandaag hadden we dus ook modeshowMoest je in een stuk lopen wat een klasgenoot gemaakt had. En dat ding wat ik aan moest was schijnbaar met een open stuk op de kont. Dat wist ik al dus gewoon huidskleurige onderboek aangedaan.
Dachten sommige mensen dus schijnbaar dat ik gewoon niets aan hadwtf
![]()
![]()
PICS!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:50 schreef Dwyn het volgende:
Er zit een sexy doorzichtig onderbroekje in de goodiebag.
Niet?![]()
![]()
Meh.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Van het onderbroekje heb ik wel pics. Ik heb hem alleen niet aan.![]()
ja das ook wel een goedenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Breng het gewoon heel joviaal ipv als een probleem.
Kunnen wij ondertussen even lekker wennen aan ons nieuwe huisje enzo! Tof dat je dit doe Pa!"
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn hele beeld is verneukt door fok
ik dacht wtf doet princess-a nou weer in t huis van lorren
Jaquote:
Of bij iemand anders zag je een beetje de onderkant van de kont. Hoor ik andere zeggen, ooh nee dan zou ik echt wel een legging eronder aan doen!
Dude, hoe loop je dan op het strand rondIs precies hetzelfde! Of als ze een open rug hadden en dan een zwarte bh eronder aan terwijl ze duizend keer in de lessen zeiden dat alles van ondergoed dus huidskleurig moest zijn etc.
吴 曼 迪![]()
Hendig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja
Of bij iemand anders zag je een beetje de onderkant van de kont. Hoor ik andere zeggen, ooh nee dan zou ik echt wel een legging eronder aan doen!
Dude, hoe loop je dan op het strand rondIs precies hetzelfde! Of als ze een open rug hadden en dan een zwarte bh eronder aan terwijl ze duizend keer in de lessen zeiden dat alles van ondergoed dus huidskleurig moest zijn etc.
![]()
![]()
ditquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jonge, dat is niet doorzichtig, dat is gewoon kant.![]()
Ja, maar nog steeds doorzichtig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jonge, dat is niet doorzichtig, dat is gewoon kant.![]()
Dat is het ook! Blijkbaar komt het niet over op de foto. Maar alleen het kruis is iets dikker.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik verwacht dan zoiets: [ afbeelding ]![]()
![]()
Het duurde te lang voor ik dit woord ontcijferd hadquote:.
Ik dacht maar he? je-zuster-ingang? Nee? Wat? O wait
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
Eh nee, die van jou is kant, dat voorbeeld is vissengraatstof. Maargoed, kan natuurlijk dat jij je daar niet lekker in voelt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat is het ook! Blijkbaar komt het niet over op de foto. Maar alleen het kruis is iets dikker.![]()
Ik bedoel qua doorzichtigheid. Ik zie ook wel dat het een andere stof is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eh nee, die van jou is kant, dat voorbeeld is vissengraatstof. Maargoed, kan natuurlijk dat jij je daar niet lekker in voelt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het duurde te lang voor ik dit woord ontcijferd had.
Ik dacht maar he? je-zuster-ingang? Nee? Wat? O wait![]()
Gelukkig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik bedoel qua doorzichtigheid. Ik zie ook wel dat het een andere stof is.
Mja, dat komt dan misschien anders over op de foto, dat weet ik niet. Is het ongeveer gelijk aan die van de H&M, heb je het idee?![]()
Geen idee haha.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gelukkig.
Mja, dat komt dan misschien anders over op de foto, dat weet ik niet. Is het ongeveer gelijk aan die van de H&M, heb je het idee?![]()
Baas, ik wilde net de vd-site opengooien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef megamandy het volgende:
Het is dezon: :v
http://www.vd.nl/dames/li(...)verview#omschrijving
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Die naad midden over de reet heen vind ik echt fantastischquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef megamandy het volgende:
Het is dezon: :v
http://www.vd.nl/dames/li(...)verview#omschrijving
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
Een naad op je naad hihaho.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die naad midden over de reet heen vind ik echt fantastischJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dat sowieso.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat ook niet fijn hoor, zulk spul.
Katoenen onderbroek![]()
![]()
Omdat onduidelijke feauteauquote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Maar zien jongequote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Geen reclame.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:19 schreef megamandy het volgende:
En nu komen de slipjes voorbij aan de linkerkant in de banner
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Zo, route voor morgen uitgestippeld.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Hoe was het om je eigen creaaasie bij iemand aan te zienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:19 schreef megamandy het volgende:
En nu komen de slipjes voorbij aan de linkerkant in de bannermoet tof zijn!
![]()
Rondje kan morgen zelfs belachelijk groot worden. (Voor mijn doen dan)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Nee want de achterkant wilde niet zo bol staan als de bedoeling wasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe was het om je eigen creaaasie bij iemand aan te zienmoet tof zijn!
En ik was keimoe dus mijn ogen konden niet een focussen
![]()
Maar ik was blij dat ik er "vanaf" was.吴 曼 迪![]()
Oeh ik vind die wel tofthen again zijn bijna al mijn strings ook kant ende doorzichtig
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Haha nu ben ik wel benieuwd hoe jij als zombie met semi-naakte bil dan in die outfit van een ander liepquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee want de achterkant wilde niet zo bol staan als de bedoeling wasEn ik was keimoe dus mijn ogen konden niet een focussen
![]()
Maar ik was blij dat ik er "vanaf" was.
Dit is wel je kans om mensen in de meest verschrikkelijke outfits gedwongen over de runway te sturen![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Rondje kan morgen zelfs belachelijk groot worden. (Voor mijn doen dan)mijn benen doen awww...
![]()
overtuigd dat ik eerder af kon slaan, maar was nu toch bezig, dus maar gewoon door gelopen
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Dan verleg je misschien per ongeluk grenzon die je anders zou laten liggenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]mijn benen doen awww...
![]()
overtuigd dat ik eerder af kon slaan, maar was nu toch bezig, dus maar gewoon door gelopen
![]()
![]()
Joop is ook zo'n sukkel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]mijn benen doen awww...
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
En van After Eden! Da's ginne rommel heur...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jonge, dat is niet doorzichtig, dat is gewoon kant.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Ik zou hem best dragen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En van After Eden! Da's ginne rommel heur...![]()
![]()
Godver die is best tofquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:32 schreef PriemGirl het volgende:
Bami http://www.romwe.com/plen(...)atshirt-p-75669.html
吴 曼 迪![]()
quote:![]()
Ging verder wel super goed
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:32 schreef PriemGirl het volgende:
Bami http://www.romwe.com/plen(...)atshirt-p-75669.html![]()
![]()
![]()
Er zijn er echt tig in de sale nu en ik zag er al 10 die ik wouquote:![]()
Als ik straks weer kleinere tieten heb kan ik het ook weer aanquote:
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: