Ben benieuwdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:14 schreef Molo het volgende:
Mandy, ik heb gebeld naar Karmaloop en ze gaan kijken of ze mijn docs nog ergens kunnen bestellen in maat 10
Omdat je zo'n lief en weerloos meiske bentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
;'( Waarom ben ik vandaag het slachtoffer van al jullie MI's
omdat het kanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
;'( Waarom ben ik vandaag het slachtoffer van al jullie MI's
Oet Vanloehoeeeeequote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Omdat je zo'n lief en weerloos meiske bent
ja ik hoop het ook ja, zou tof zijn. Ik vind ze zo leukquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben benieuwdHopelijk hebben ze ze nog. Sukkeltjes daar
wat dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:16 schreef Diconnected het volgende:
ermnerm warme choco![]()
en ugh velen frustraties I haz
regenwurm, kill it, step on it quick!!!quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
nee jongeIk kom niet uit Venlo
Ik kom uit het Zuiden
Maar wij nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hedde toch in WA gezien derp
quote:
JAWEL!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
het ziet er ongeveer zo uit in zwart, onmogelijk om met dit licht normaal op de foto te krijgen en boeiend is het ook niet
[ afbeelding ]
en ik wil mn rare hooftfoto niet posten hier
Mooie steek!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
het ziet er ongeveer zo uit in zwart, onmogelijk om met dit licht normaal op de foto te krijgen en boeiend is het ook niet
[ afbeelding ]
en ik wil mn rare hooftfoto niet posten hier
ik krijg er dus altijd commentaar op, zéker in R'dam met mijn Haagse accentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb er wel nog geen commentaar op gekregen
Maar hier zijn zoveel accenten, met urrrrrs en weet ik wat allemaal :v Vind het alleen eng als ik dalijk moet presenteren voor een aantal klassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |