Rip aan jouw nabestaanden komende 6 maandenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:09 schreef Maisnon het volgende:
Ben zo bang dat ik morgenvroeg door de regen naar mn werk moet fietsenis op zich geen ramp maar haat aan donker opstaan en regen
ik ben mn regenpak in de verhuizing kwijtgeraakt, zal eens vragen of ik die van mn huisgenootje kan lenenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Rip aan jouw nabestaanden komende 6 maanden
Ik haaaaaaaaaaat regen. Ik wil gewoon echt niet naar buiten als het regentquote:
Beide heerlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit
Maar wel rauw, warm vind ik het niet zo
Ik alleen als ik daarna een beker warme chocolademelk krijg en in een lekker warm bad kan stappenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaat regen. Ik wil gewoon echt niet naar buiten als het regent
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik alleen als ik daarna een beker warme chocolademelk krijg en in een lekker warm bad kan stappen
Je weet dat je in NL woont?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaat regen. Ik wil gewoon echt niet naar buiten als het regent
Je weet dat je in NL woont?quote:
Ja?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je weet dat je in NL woont?
[..]
Je weet dat je in NL woont?
gij hipster!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb net een lekker warm badje genomen en nu in gloednieuwe pyama plus sloffen
jonguh, weet je hoe ingewikkeld deze zin is na een dag werken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik baal gewoon dat er deze week bijna niks gaat zoals ik wil. En ook als ik moet maar niet wil, dan gaat het nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |