wat is sjoemelen dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is gewoon frauderensjoemelen vind ik wel wat anders
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb ook nog steeds een Den Haag radar/RSS feed ding gebeuren alarm
IN JE HOOFDquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel maar in mijn hoofd klopt dat niet met frauderen.
valsspelen oid met een spel vind ik eerder in de richting komen. Maar dat ben ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
wat is sjoemelen dan?
Bij mij is dat hetzelfde
uiteraard heeft hij een compleet ander volledig buiten hemzelf liggend verhaalquote:
Wát een mongool, hahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
uiteraard heeft hij een compleet ander volledig buiten hemzelf liggend verhaal
(hoorde ik althans via via, maar past precies bij hem)
"ja, ik had toch zin in wat anders, ik kreeg nieuwe kansen, ik kreeg zo'n mooie aanbieding dat ik wel moest...."blablabla allemaal bullcrap
Gelukkig ken ik meer mensen in dit wereldje
ah ok, bij mij is het hetzelfdequote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
valsspelen oid met een spel vind ik eerder in de richting komen. Maar dat ben ik
Weet je, ik denk dat hij het zelf gelooft ook nogquote:
Ik moest nog even snel naar de supermarkt voor brood.quote:
Ja dat weet ik bij hem ook eigenlijk wel zekerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Weet je, ik denk dat hij het zelf gelooft ook nogIk ken ook zo iemand (meerdere zelfs, it runs in the family
) en serieus, die steekt er haar hand nog voor in het vuur
Mooi!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Middagje geslapen, dus nu even een opleving, wheheMaar verders wel ok heur, an sich
Bíjna treurig, als het niet zo FUCKING IRRITANT zou zijn wraaaahh!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik bij hem ook eigenlijk wel zeker
Treurig is het wel hoor....
Het zou zelfs sneu zijn, ware het niet dat ik zo gruwelijk veel last van die knakker heb gehad
dat komt door de aidsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:44 schreef Maisnon het volgende:
hoera voor willekeurige vormen van huiduitslag die zomaar op je lijf verschijnen
Soms heb ik het idee dat ik een abonnement erop heb en dat ze me elke maand ineens een proefpakket sturen van weer een andere variant
De ene keer is het een los bultje, dan weer wat plekjes, heb heel het portfolio voorbij zien komen
preciesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bíjna treurig, als het niet zo FUCKING IRRITANT zou zijn wraaaahh!![]()
Ah, beter! Ik ga ook ff chillen waar mogelijk. Al is het niet zo vaak mogelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Ik voel me ook echt beter, goed dat ik vanaf vrijdag even de rustmodus heb opgezocht
Gewoon wat Valium voor je kinderen op Ebay regelen, of bij de nachtapothekerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, beter! Ik ga ook ff chillen waar mogelijk. Al is het niet zo vaak mogelijk.
Voor de kínderen? MINEquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon wat Valium voor je kinderen op Ebay regelen, of bij de nachtapotheker
nee man, voor je kinderen, zodat die gewoon lekker wappie zijn en jij lekker kunt chillen bij bewustzijn op de bank ofzoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Voor de kínderen? MINE
Valium
Ik snap best dat dat spul zo teringverslavend is
zlakjesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Narcosehamertje
Trix wij moeten binnenkort nog wel een keer meeten hoor! Er staan hier nog een zwik zandlakjes op je te wachten
heerlijk, lekker even van genietenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:51 schreef megamandy het volgende:
Vanavond ga ik ook chillenZonder mij schuldig te voelen van aaargh ik moet dit nog doen en aaargh ik moet dat nog doen
En morgen ipv 12u pas om 16u op school zijn voor de uitslag dus ik kan ook nog zelfs uitslapen!
wel yoghurt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:51 schreef Diconnected het volgende:
nu heb ik zin in warme chocovolgens mij hebben we dat nog liggen.
alleen geen slagroom
nermnermnermquote:
precies, ik zou er ook niet blij mee zijn dat je Shani'Qua heet!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Mandy wil je plx ff mijn voornaam uit je post editen?
HOE MOEILIJK IS HET OM HET GOED TE TYPEN!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
precies, ik zou er ook niet blij mee zijn dat je Shani'Qua heet!
Kheb hem ff aangepast voor jequote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Mandy wil je plx ff mijn voornaam uit je post editen?
Danku!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kheb hem ff aangepast voor je
Voor het geval Mandy voorover in haar hamburger in slaap is gevallen ofzo :ap
sorry mevrouwquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOE MOEILIJK IS HET OM HET GOED TE TYPEN!
Het is Sjaani'Qua!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
MI van *FLATS* haar hoofdje in haar hamburgersausquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
pics van de affe sjaalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mandy's bazensjaal is ook weer klaar
nomnomnom!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:02 schreef Diconnected het volgende:
ik ga maar ff warme choco maken ermnerm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |