Ja. En als ik echt ergens heen moet ga ik ook wel maar ik probeer het altijd zo lang mogelijk uit te stellenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je weet dat je in NL woont?
[..]
Je weet dat je in NL woont?
Ja ik heb het maar weer opgegevenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan weet je vast ook dat je lang kunt wachten tot het stopt
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
jonguh, weet je hoe ingewikkeld deze zin is na een dag werken?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:28 schreef Maisnon het volgende:
normalen mense ma door de rege er moet ok gewerkt worde wittenie en de hoge here ma droog zitte schandalig ik wordt er onpasselijk van DEN HAAG LUISTER JULLI MAKE HET KAPOT EN ZWARTE PIET MOET BLIJVE
in mijn hoofd zeg ik dan altijd "it giet oan", terwijl ik weet dat dat heel wat anders betekentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ik heb het maar weer opgegeven![]()
Was ook echt zo stom, met flink tegenzin omkleden. Eindelijk mezelf naar buiten slepen, door de voordeur zien dat het giet aaaaaaaand I'm done. B keek heel raar toen ik na 2 sec alweer op de deur klopte
en de kaasprijsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben Hollander, die zeiken nu eenmaal over het weer.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:28 schreef Maisnon het volgende:
normalen mense ma door de rege er moet ok gewerkt worde wittenie en de hoge here ma droog zitte schandalig ik wordt er onpasselijk van DEN HAAG LUISTER JULLI MAKE HET KAPOT EN ZWARTE PIET MOET BLIJVE
in de koffiepauze vanochtend hadden ze het er ook over bij onsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Vooral dat laatste, ik heb echt ZO veel mensen in mijn feestboek lijst die al die zwarte pieten zooi delen, niet normaal meer man
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben Hollander, die zeiken nu eenmaal over het weer.
In de pauze bij ons vroegen mensen zich af wat voor figuren ik toch allemaal op feestboek hebquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
in de koffiepauze vanochtend hadden ze het er ook over bij ons
Maar dan op zijn Rotterdams dat iedereen zijn bek moet houden en dattie smeerkees moet blijven
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In de pauze bij ons vroegen mensen zich af wat voor figuren ik toch allemaal op feestboek heb
Ja, vandaar mijn tijdlijnvervuilingquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:33 schreef Maisnon het volgende:
ik vind het vooral mooi dat er letterlijk 1 halve bak kunstenaar is die er iets van gezegd heeft en nu staat heel nederland op tegen een imaginaire zwarte piet protestgroep die ze zelf in hun hoofd gecreëerd hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:34 schreef Molo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gesjoemeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voelde me aangesproken for a second therequote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:28 schreef Maisnon het volgende:
3!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
yep, onderzoeksresultaten vervalst, een Diederik Stapeltjequote:
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwehehehe epicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Dat is gewoon frauderenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, onderzoeksresultaten vervalst, een Diederik Stapeltjesjoemelen vind ik wel wat anders
![]()
![]()
ik heb ook nog steeds een Den Haag radar/RSS feed ding gebeuren alarmquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik voelde me aangesproken for a second there
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties Forumhop: Hop naar: