nee man, voor je kinderen, zodat die gewoon lekker wappie zijn en jij lekker kunt chillen bij bewustzijn op de bank ofzoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Voor de kínderen? MINE
Valium
Ik snap best dat dat spul zo teringverslavend is
zlakjesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Narcosehamertje
Trix wij moeten binnenkort nog wel een keer meeten hoor! Er staan hier nog een zwik zandlakjes op je te wachten
heerlijk, lekker even van genietenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:51 schreef megamandy het volgende:
Vanavond ga ik ook chillenZonder mij schuldig te voelen van aaargh ik moet dit nog doen en aaargh ik moet dat nog doen
En morgen ipv 12u pas om 16u op school zijn voor de uitslag dus ik kan ook nog zelfs uitslapen!
wel yoghurt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:51 schreef Diconnected het volgende:
nu heb ik zin in warme chocovolgens mij hebben we dat nog liggen.
alleen geen slagroom
nermnermnermquote:
precies, ik zou er ook niet blij mee zijn dat je Shani'Qua heet!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Mandy wil je plx ff mijn voornaam uit je post editen?
HOE MOEILIJK IS HET OM HET GOED TE TYPEN!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
precies, ik zou er ook niet blij mee zijn dat je Shani'Qua heet!
Kheb hem ff aangepast voor jequote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Mandy wil je plx ff mijn voornaam uit je post editen?
Danku!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kheb hem ff aangepast voor je
Voor het geval Mandy voorover in haar hamburger in slaap is gevallen ofzo :ap
sorry mevrouwquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOE MOEILIJK IS HET OM HET GOED TE TYPEN!
Het is Sjaani'Qua!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
MI van *FLATS* haar hoofdje in haar hamburgersausquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
pics van de affe sjaalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mandy's bazensjaal is ook weer klaar
nomnomnom!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:02 schreef Diconnected het volgende:
ik ga maar ff warme choco maken ermnerm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |