quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:50 schreef Dwyn het volgende:
Er zit een sexy doorzichtig onderbroekje in de goodiebag.
LOLquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vandaag hadden we dus ook modeshowMoest je in een stuk lopen wat een klasgenoot gemaakt had. En dat ding wat ik aan moest was schijnbaar met een open stuk op de kont. Dat wist ik al dus gewoon huidskleurige onderboek aangedaan.
Dachten sommige mensen dus schijnbaar dat ik gewoon niets aan hadwtf
PICS!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:50 schreef Dwyn het volgende:
Er zit een sexy doorzichtig onderbroekje in de goodiebag.
Meh.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Van het onderbroekje heb ik wel pics. Ik heb hem alleen niet aan.
ja das ook wel een goedenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Breng het gewoon heel joviaal ipv als een probleem.
"Welnee joh! Ben je gek! Dat vinden wij niet erg hoor. Zaag er maar lekker op los, ik stofzuig ff en weg is het weer!
Kunnen wij ondertussen even lekker wennen aan ons nieuwe huisje enzo! Tof dat je dit doe Pa!"![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn hele beeld is verneukt door fok
ik dacht wtf doet princess-a nou weer in t huis van lorren
Jaquote:
Hendig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja
Of bij iemand anders zag je een beetje de onderkant van de kont. Hoor ik andere zeggen, ooh nee dan zou ik echt wel een legging eronder aan doen!
Dude, hoe loop je dan op het strand rondIs precies hetzelfde! Of als ze een open rug hadden en dan een zwarte bh eronder aan terwijl ze duizend keer in de lessen zeiden dat alles van ondergoed dus huidskleurig moest zijn etc.
ditquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jonge, dat is niet doorzichtig, dat is gewoon kant.
Ja, maar nog steeds doorzichtig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jonge, dat is niet doorzichtig, dat is gewoon kant.
Dat is het ook! Blijkbaar komt het niet over op de foto. Maar alleen het kruis is iets dikker.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik verwacht dan zoiets: [ afbeelding ]
Het duurde te lang voor ik dit woord ontcijferd hadquote:
Eh nee, die van jou is kant, dat voorbeeld is vissengraatstof. Maargoed, kan natuurlijk dat jij je daar niet lekker in voelt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat is het ook! Blijkbaar komt het niet over op de foto. Maar alleen het kruis is iets dikker.
Ik bedoel qua doorzichtigheid. Ik zie ook wel dat het een andere stof is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eh nee, die van jou is kant, dat voorbeeld is vissengraatstof. Maargoed, kan natuurlijk dat jij je daar niet lekker in voelt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het duurde te lang voor ik dit woord ontcijferd had.
Ik dacht maar he? je-zuster-ingang? Nee? Wat? O wait
Gelukkig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik bedoel qua doorzichtigheid. Ik zie ook wel dat het een andere stof is.
Geen idee haha.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gelukkig.
Mja, dat komt dan misschien anders over op de foto, dat weet ik niet. Is het ongeveer gelijk aan die van de H&M, heb je het idee?
Baas, ik wilde net de vd-site opengooien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef megamandy het volgende:
Het is dezon: :v
http://www.vd.nl/dames/li(...)verview#omschrijving
Die naad midden over de reet heen vind ik echt fantastischquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef megamandy het volgende:
Het is dezon: :v
http://www.vd.nl/dames/li(...)verview#omschrijving
Een naad op je naad hihaho.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die naad midden over de reet heen vind ik echt fantastisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |