Hendig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja
Of bij iemand anders zag je een beetje de onderkant van de kont. Hoor ik andere zeggen, ooh nee dan zou ik echt wel een legging eronder aan doen!
Dude, hoe loop je dan op het strand rondIs precies hetzelfde! Of als ze een open rug hadden en dan een zwarte bh eronder aan terwijl ze duizend keer in de lessen zeiden dat alles van ondergoed dus huidskleurig moest zijn etc.
ditquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jonge, dat is niet doorzichtig, dat is gewoon kant.
Ja, maar nog steeds doorzichtig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is het ook! Blijkbaar komt het niet over op de foto. Maar alleen het kruis is iets dikker.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik verwacht dan zoiets: [ afbeelding ]
Het duurde te lang voor ik dit woord ontcijferd hadquote:
Eh nee, die van jou is kant, dat voorbeeld is vissengraatstof. Maargoed, kan natuurlijk dat jij je daar niet lekker in voelt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat is het ook! Blijkbaar komt het niet over op de foto. Maar alleen het kruis is iets dikker.
Ik bedoel qua doorzichtigheid. Ik zie ook wel dat het een andere stof is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eh nee, die van jou is kant, dat voorbeeld is vissengraatstof. Maargoed, kan natuurlijk dat jij je daar niet lekker in voelt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het duurde te lang voor ik dit woord ontcijferd had.
Ik dacht maar he? je-zuster-ingang? Nee? Wat? O wait
Gelukkig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik bedoel qua doorzichtigheid. Ik zie ook wel dat het een andere stof is.
Geen idee haha.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gelukkig.
Mja, dat komt dan misschien anders over op de foto, dat weet ik niet. Is het ongeveer gelijk aan die van de H&M, heb je het idee?
Baas, ik wilde net de vd-site opengooien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef megamandy het volgende:
Het is dezon: :v
http://www.vd.nl/dames/li(...)verview#omschrijving
Die naad midden over de reet heen vind ik echt fantastischquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef megamandy het volgende:
Het is dezon: :v
http://www.vd.nl/dames/li(...)verview#omschrijving
Een naad op je naad hihaho.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die naad midden over de reet heen vind ik echt fantastisch
Dat sowieso.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat ook niet fijn hoor, zulk spul.
Katoenen onderbroek
Omdat onduidelijke feauteauquote:
Maar zien jongequote:
Geen reclame.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:19 schreef megamandy het volgende:
En nu komen de slipjes voorbij aan de linkerkant in de banner
Hoe was het om je eigen creaaasie bij iemand aan te zienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:19 schreef megamandy het volgende:
En nu komen de slipjes voorbij aan de linkerkant in de banner
Nee want de achterkant wilde niet zo bol staan als de bedoeling wasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe was het om je eigen creaaasie bij iemand aan te zienmoet tof zijn!
Haha nu ben ik wel benieuwd hoe jij als zombie met semi-naakte bil dan in die outfit van een ander liepquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee want de achterkant wilde niet zo bol staan als de bedoeling wasEn ik was keimoe dus mijn ogen konden niet een focussen
![]()
Maar ik was blij dat ik er "vanaf" was.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Rondje kan morgen zelfs belachelijk groot worden. (Voor mijn doen dan)
Dan verleg je misschien per ongeluk grenzon die je anders zou laten liggenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]mijn benen doen awww...
![]()
overtuigd dat ik eerder af kon slaan, maar was nu toch bezig, dus maar gewoon door gelopen
Joop is ook zo'n sukkel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]mijn benen doen awww...
![]()
overtuigd dat ik eerder af kon slaan, maar was nu toch bezig, dus maar gewoon door gelopen
En van After Eden! Da's ginne rommel heur...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zou hem best dragen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En van After Eden! Da's ginne rommel heur...
Godver die is best tofquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:32 schreef PriemGirl het volgende:
Bami http://www.romwe.com/plen(...)atshirt-p-75669.html
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:32 schreef PriemGirl het volgende:
Bami http://www.romwe.com/plen(...)atshirt-p-75669.html
Er zijn er echt tig in de sale nu en ik zag er al 10 die ik wouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |