oh nou volgens mij is het niet precies dezelfde steek maar ik on niks beter zien. Ja gewoon rijen over de hele lengte gehaaktquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooie steek!
Gaat die over de hele lengte? (aan het patroon van de V te zien...)
Lekker je tong verbrandenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:22 schreef Diconnected het volgende:
dat je hot chocolate te hot is om te drinken
Ja dat opvreton heb ik ook al bij een aantal mensen gehoordquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ik krijg er dus altijd commentaar op, zéker in R'dam met mijn Haagse accent
Joh, je klinkt leuk, beter dan een Twents dom accent ofzo
welk opvreton?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lekker je tong verbranden
[..]
Ja dat opvreton heb ik ook al bij een aantal mensen gehoord
Nee een beetje achterhoeks ofzoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
welk opvreton?
Doe ik dat? Of anderen? Ik snappumnie
Dat doe jij ja, heb je nooit gehoord hoe aso je praat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
welk opvreton?
Doe ik dat? Of anderen? Ik snappumnie
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat doe jij ja, heb je nooit gehoord hoe aso je praat?
nee, die kast kan prima daarna wel. Lekker doen wat jullie willen, en hem vriendelijk bedanken voor zijn meeleven zodat hij zich goed voelt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:28 schreef Diconnected het volgende:
waarschijnlijk pas over 2-3 weken pas in het huis ik word er echt knettergek van. de vloer ligt erin, vrijdag wordt vinyl gelegd en dan kunnen we in princiepe er in als dit weekend ook de gordijnen worden opgehangen. maar stiefvader wil dus eerst die kast gaan maken en weet ik het allemaal, en dat kan dus ff gaan duren en hij vind het niet handig als we dan al in het huis zitten... nou snap ik dat wel, maar aan de andere kan wil ik niet nog eens 2 weken wachten maar wel lekker eneco dokken en weer een maand huur terwijl we er niet eens wonennou zitten we thuis niet op een schopstoel maar we zijn het gewoon zat. ik heb gewoon de neiging om al mn zooi in te pakken dit weekend en alles over te zetten en daar te gaan zitten. nou wil ik hem dus ook niet 'kwetsen' door te zeggen van ik wil dit weekend al graag verhuizen... maar het is toch niet raar dat ik zo denk of wel?
Ik snap je wel, toen ik mijn huis had wou ik ook ala de minuut verkassen en dan is wachten heel irritant. Als stiefpa nog moet gaan zagen enzo is het wel een enorme stofbende en is het heel verrot dat het overal tussen komt gaan zitten dus ik zou in die kamer soweiso dan geen spullen neer zetten. Wat trouwens helpt is als hij gaat zagen een oude molton of matrasovertrekdinges vochtig temaken, om de deur te doen en dan de deur dicht, dan wappert er geen stof de kamer uitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:28 schreef Diconnected het volgende:
waarschijnlijk pas over 2-3 weken pas in het huis ik word er echt knettergek van. de vloer ligt erin, vrijdag wordt vinyl gelegd en dan kunnen we in princiepe er in als dit weekend ook de gordijnen worden opgehangen. maar stiefvader wil dus eerst die kast gaan maken en weet ik het allemaal, en dat kan dus ff gaan duren en hij vind het niet handig als we dan al in het huis zitten... nou snap ik dat wel, maar aan de andere kan wil ik niet nog eens 2 weken wachten maar wel lekker eneco dokken en weer een maand huur terwijl we er niet eens wonennou zitten we thuis niet op een schopstoel maar we zijn het gewoon zat. ik heb gewoon de neiging om al mn zooi in te pakken dit weekend en alles over te zetten en daar te gaan zitten. nou wil ik hem dus ook niet 'kwetsen' door te zeggen van ik wil dit weekend al graag verhuizen... maar het is toch niet raar dat ik zo denk of wel?
Ik snap sowieso niet dat jullie er zo lang over doen om echt te verhuizenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:28 schreef Diconnected het volgende:
Er is wel een verschil of je eerst behang eraf moet halen en dan t hele huis nog moet schilderen en behangen of dat je er zo in kunt :vquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat jullie er zo lang over doen om echt te verhuizen
Ik was al lang blij dat ik alles in 1 dag af had en erin kon trekkenEn volgens mij hebben wij ongeveer tegelijkertijd de sleutel gekregen
ik zit hier nu 6 weken ofzo.
Erm het is jouw huis, het is heel lief dat hij die kast maakt maar ik vind het een beetje raar dat hij zulke eisen steltquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:28 schreef Diconnected het volgende:
Ja dat snap ik, maar ik denk dat ik dan alsnog al erin zou trekkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Er is wel een verschil of je eerst behang eraf moet halen en dan t hele huis nog moet schilderen en behangen of dat je er zo in kunt :v
Ik vond jou juist opvallend accentloos pratenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ik krijg er dus altijd commentaar op, zéker in R'dam met mijn Haagse accent
Joh, je klinkt leuk, beter dan een Twents dom accent ofzo
je het me niet boos gezienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vond jou juist opvallend accentloos praten
Of zou dat eerder iets zeggen over het accent alhier?
Ik word wel altijd uitgelachen om mijn accent
ik hoor t bij jou ook niet zo ergquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
je het me niet boos gezien
Plus dat honderd keer te horen krijgen dat je een Hagenees bent er wellicht ook voor zorgt dat je je onbewust aan past
mooiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoor t bij jou ook niet zo erg
Doe volgende keer eens boos dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
je het me niet boos gezien
Plus dat honderd keer te horen krijgen dat je een Hagenees bent er wellicht ook voor zorgt dat je je onbewust aan past
NEINZ!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Doe volgende keer eens boos dan?
Nee die vinden me juist bekakt pratenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:34 schreef Molo het volgende:
word je uitgelachen door de westlandse hokboeren?
ja dat denk ik dus ook. maar ja ik weet niet hoe ik dit kan aanpakken aangezien hij ons al zoveel helpt... ugh ik zit er echt meequote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
nee, die kast kan prima daarna wel. Lekker doen wat jullie willen, en hem vriendelijk bedanken voor zijn meeleven zodat hij zich goed voelt.
ja hij moet wel zagen idd enzo maar dat moet wss beneden omdat daar de zaagmachine staat en hij wilt ook een gedeelte op de zaak zagen dus qua rotzooi moet het meevallen idd. zodra ie wilt beginnen leggen we wel de bedden in de woonkamer ofzo... ik ga het maar eens aankaarten met mama want ik wil hier gewoon weg wetende dat we er nu eigenlijk in kunnenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik snap je wel, toen ik mijn huis had wou ik ook ala de minuut verkassen en dan is wachten heel irritant. Als stiefpa nog moet gaan zagen enzo is het wel een enorme stofbende en is het heel verrot dat het overal tussen komt gaan zitten dus ik zou in die kamer soweiso dan geen spullen neer zetten. Wat trouwens helpt is als hij gaat zagen een oude molton of matrasovertrekdinges vochtig temaken, om de deur te doen en dan de deur dicht, dan wappert er geen stof de kamer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |