Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Kleine maken?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo gefeliciteerd met een hoofdletters?
wow ja tis n rampquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:10 schreef Amarantha het volgende:
omdat ik dat leuk vindquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Nee dat wil ik nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:15 schreef Amarantha het volgende:
Oh dan mag die wel kleiner gemaakt worden dus
Zou je die songfestival hoer buiten dit topique willen houden?quote:
Dat is ook niet aardig...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou je die songfestival hoer buiten dit topique willen houden?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou je die songfestival hoer buiten dit topique willen houden?
Snöwie met haar porseleinen knuffels.quote:
Nee, maar ik kan er ook niet trots op zijn.quote:
Vanavond weer Geordie tijd?quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Snöwie met haar porseleinen knuffels.
Apart is dat altijd he,, Bij een usa serie kan je het gelijk die dag zelf downloaden,quote:
Heb wel eens 2 dagen gewacht..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Apart is dat altijd he,, Bij een usa serie kan je het gelijk die dag zelf downloaden,
bij UK dingen waar een uur verschil tussen zit moeten we altijd een dag wachten.
quote:
Als je mensen onder invloed wilt zien die zich misdragen, kan je ook gewoon dit topic openen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ach je hoeft niet te wachten totdat ze het in nederland uitzenden wat meestal een aantal maanden duurt
Of naar meetsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je mensen onder invloed wilt zien die zich misdragen, kan je ook gewoon dit topic openen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
/insert geluid van een zieke snöwie.
Nog een paar dagen dan is de week voorbij en de grap eraf.quote:
Zitten hier net zulke lekkere babes dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je mensen onder invloed wilt zien die zich misdragen, kan je ook gewoon dit topic openen.
Nou bij de vorige keer gingen ze er een jaar over door.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog een paar dagen dan is de week voorbij en de grap eraf.![]()
Jawel togquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zitten hier net zulke lekkere babes dan.
Sardu en murquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had je toen ook wat geflikt wat jaar lang grappig blijft? Als je vrienden hebt die een avondje kotsen zo lang grappig blijven vinden, zou ik nieuwe zoeken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nou bij de vorige keer gingen ze er een jaar over door.
Vooral Murquote:
Inclusief de tettenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vooral Mur![]()
Ik ben meer de babe versie van krul.
Nog anderhalf operatie en dan moeten ze aardig overeen komen.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog anderhalf operatie en dan moeten ze aardig overeen komen.
Vasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sorry jij bent nog te jong.quote:
#winquote:
triestquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nou bij de vorige keer gingen ze er een jaar over door.
Hee wie ben jij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog anderhalf operatie en dan moeten ze aardig overeen komen.
Ik haal graag die blikjes cassis,quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nooit naar de Lidl. Moet ik eigenlijk weer eens doen
Ik zou voor dankje zijn gegaan, maar ieder zijn ding.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zou voor dankje zijn gegaan, maar ieder zijn ding.
quote:
Niet in je slaap fappenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:25 schreef Unscrewed het volgende:
25min om te fappen, 10min om in slaap te vallen.
Oh ik snap al waarom je nu zo doet.quote:
Omdat ik geen badjas nodig heb om sexy te zijn, ik ben van mezelf al sexy.quote:
Puik plan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Hahahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat was een hintIk las iets over je boobs
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Puik plan.![]()
Ik doe met je mee.Ja, ikmoet nog steeds zelfs beginnen een vloeitje neer te leggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu toch maar weer een poging
![]()
Anderhalve nog? Dus je bloedt nu uit een halve tepel?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ze staan nog in de steigers, ik moet nog anderhalve operatie en dan zijn het jetsers van formaat.
Ik wil ookquote:
Geldgebrek of een bewuste keuze?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:47 schreef Mano_ het volgende:
Ik doe ook mee, is weer een dikke week geleden
Bewuste keuze, hoewel het ook knaken scheelt jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:48 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Geldgebrek of een bewuste keuze?
Nee, ik heb nu 2 ongelijke borsten en moet telkens 1 helft van mijn bh weggooien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Anderhalve nog? Dus je bloedt nu uit een halve tepel?![]()
Dat schiet niet op nee... Behandel je ze wel als gelijken? Want borsten kunnen behoorlijk jaloers worden als je de ander voortrekt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu 2 ongelijke borsten en moet telkens 1 helft van mijn bh weggooien.
Met een weekje er tussen werken ze wel weer wat beter.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:47 schreef Mano_ het volgende:
Ik doe ook mee, is weer een dikke week geleden
Neuh dat niet. Jaloerse tetten lopen altijd met de neus in de lucht en ik wil geen hangers.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee... Behandel je ze wel als gelijken? Want borsten kunnen behoorlijk jaloers worden als je de ander voortrekt.
2 weken met 2 gramquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bewuste keuze, hoewel het ook knaken scheelt jaNou deed ik bijna 2 weken met 2 gram toen ik dagelijks blowde, dus dat viel best mee. Maar ik zit weer thuis (
) waardoor het steeds meer werd. Dus nu maar even matigen
Kan jij me een badjas van de hema sturen?quote:
2 gram groente per dag jeweet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
2 weken met 2 gramWeet je niet hoe fucking lang dat dat is?
Hoe de fuck kan je dagelijks blowen van 2 gram en dan nog 2 weken lang ook?
Ik rook nu ik tegenwoordig wat rustiger aan doe tussen de 3 en de 8 joints per dag denk ik, verschilt per dag. En dan haal ik uit 1 gram toch wel maximaal 4 kleine jointjes maar eigenlijk maar 2 gewoon dikke zoals ze echt lekker zijn:D
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan jij me een badjas van de hema sturen?
Gewoon zuunig draaienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
2 weken met 2 gramWeet je niet hoe fucking lang dat dat is?
Hoe de fuck kan je dagelijks blowen van 2 gram en dan nog 2 weken lang ook?
Ik rook nu ik tegenwoordig wat rustiger aan doe tussen de 3 en de 8 joints per dag denk ik, verschilt per dag. En dan haal ik uit 1 gram toch wel maximaal 4 kleine jointjes maar eigenlijk maar 2 gewoon dikke zoals ze echt lekker zijn:D
quote:
Jupquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met een weekje er tussen werken ze wel weer wat beter.![]()
Ik trek er ook nog maar een skere halve liter bij los tegen de droogte.
Vraag aan Sinterklaas danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:02 schreef Dven het volgende:
[..]Zal eens kijken of m'n moeder er eentje kopen kan. Over twee maanden toch weer even op visite
Gouden tipquote:
Toen ik dat half jaar in Groningen woonde in dat kraakpand kocht ik wiet voor 3 euro per gram. En dan alsnog makkelijk 20 euro op een dag oprokenquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Toen ik dat half jaar in Groningen woonde in dat kraakpand kocht ik wiet voor 3 euro per gram. En dan alsnog makkelijk 20 euro op een dag oproken
Eerst z'n moeder dan sinterklaasquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Toen ik dat half jaar in Groningen woonde in dat kraakpand kocht ik wiet voor 3 euro per gram. En dan alsnog makkelijk 20 euro op een dag oproken
Zo gek heb ik het (gelukkig) niet gehad. Alleen of gewoon delen met je huisgenoten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb nu alweer een tijdje een wajong maar toen ik werkte blowde ik ook gewoon standaard voor het werk en vaak nog tijdens pauzes ook. Ook nog wel voorgekomen dat ik vrijdagochtend vroeg moest opstaan, 45 minuten naar werk fietsen. Dagje coden, terug fietsen. Vrijdag legaal feestje en na afloop afteren tot de freeparty zaterdag waar ik weer bleef tot ergens zondag middag of avond. En dan de zondag op maandag niet kunnen slapen en dan de maandag weer heen fietsen en werken terwijl je al vanaf vrijdagochtend bezig bent. Dan ben je maandag echt blij dat je nog pep hebt en wat hebt meegenomen om bij te nemen anders pleur je zo in slaap op de fiets of achter de computer op het werkquote:
Aha aha.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:13 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb nu alweer een tijdje een wajong maar toen ik werkte blowde ik ook gewoon standaard voor het werk en vaak nog tijdens pauzes ook. Ook nog wel voorgekomen dat ik vrijdagochtend vroeg moest opstaan, 45 minuten naar werk fietsen. Dagje coden, terug fietsen. Vrijdag legaal feestje en na afloop afteren tot de freeparty zaterdag waar ik weer bleef tot ergens zondag middag of avond. En dan de zondag op maandag niet kunnen slapen en dan de maandag weer heen fietsen en werken terwijl je al vanaf vrijdagochtend bezig bent. Dan ben je maandag echt blij dat je nog pep hebt en wat hebt meegenomen om bij te nemen anders pleur je zo in slaap op de fiets of achter de computer op het werk
Oh en weer wat meer on-topic: Ik ben nu bezig een design en code bedrijfje op te starten en heb al wat opdrachten voor websites. Zodra dat wat opgestart is en ik een portfolio online kan hebben zullen opdrachten vast sneller binnen komen als mensen eenmaal wat verschillende soorten sites van mijn hand hebben zien afkomen
Gewoon genoeg hoor. Ik ben dan ook wel een professionele en ervaren gebruiker van allerlei soorten drugs dus ik ken wel wat hebben en nog steeds functioneren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]Dan krijg je toch helemaal niets meer mee?
Beiden. Maakte zeker het grootste gedeelte zelf op. Ik deelde maar mensen hadden aan mijn joints genoeg aan paar hijsjes en moesten steeds hoestenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo gek heb ik het (gelukkig) niet gehad. Alleen of gewoon delen met je huisgenoten?
Of dat je een tipje maakt, vloei pakt, je joint rolt, de geknoeide tabak in de asbak gooit en ziet dat daar een verse joint in ligt die je 10 minuten geleden gedraaid maar niet aangestoken hebtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:19 schreef badtripbob het volgende:
En oh en nu heb ik mijn joint al tijdje af maar moet ik hem natuurlijk godverdomme wel opsteken.
Hoe ik ooit aan meer dan 20 joints in 1 dag kwam snap ik echt niet. Ik vergeet altijd dat ik een joint aan het draaien ben
Hahahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Beiden. Maakte zeker het grootste gedeelte zelf op. Ik deelde maar mensen hadden aan mijn joints genoeg aan paar hijsjes en moesten steeds hoestenMijn joints stonden bekend onder de beruchte naam: Bob-joints
Kijk uit hoor, das een bob-joint!![]()
quote:
Dan doe ik altijd een vreugdedansjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:21 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of dat je een tipje maakt, vloei pakt, je joint rolt, de geknoeide tabak in de asbak gooit en ziet dat daar een verse joint in ligt die je 10 minuten geleden gedraaid maar niet aangestoken hebt
Hehe lang leve luiheidquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan doe ik altijd een vreugdedansje![]()
Heb wel vaak eeb joint gedraait, aangestoken en meteen met een nieuwe beginnen zodat je straks lekker kan blijven liggen.
Slaap zachtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even twee afleveringen van The Vampire Diaries kijken en dan slapen
Bob bob bob, gas erop!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:44 schreef Sardu het volgende:
Dat geslaap 's nachts ook altijd.![]()
Everybody do the bob.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Bob bob bob, gas erop!
Dit is hoe ik rock, gewoon non-stop
Rondlopen met een verdrugste kop
Op een dik underground feest,
Waar iedereen danst en iedereen beest.
Ben je nog nooit op een illegaal feest geweest?
Wees dan niet bevreesd en bevrijdt je geest
Want die scene rol je vanzelf in zodra je een keer een info-nummer leest
En dan meteen naar de locatie toe-racet
En dan vind je daar, een oh zo raar,
In een gekraakte loods gegeven party en die is zeker zeker niet gaar
En dit alles is zeker weten waar.
Er is geen enkele haar,
Op mijn hoofd, die er aan denkt om nooit meer verdoofd
Rond te banjeren op dikke beats,
En dan uit het niets, een zegel met daarop een man op een fiets
Innemen om lekker te trippen
En wat aan een dikke joint te nippen
En nog wat meer likjes m dippen
Lees mijn fucking lippen:
Free party is not a crime!
En de scene zo verbonden als of met secondelijm.
Jouw usericon lijkt geanimeerd maar zoals meestal blijkt het dan gewoon een .jpg te zijn bestaande uit 1 frame.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:22 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
De beste die ik tot nu toe gelezen heb.![]()
Volledig berust op waarheid en geheel in lijn (ghehe) met hoe ik erover denk.
Awwwquote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:08 schreef Amarantha het volgende:
Deze foto vond ik net:
[ afbeelding ]
Dat was ooit mijn Russische dwerghamster genaamd Pjotr.
Ik haal ze uit een oude fotoalbum van internet. Foto is ook nog 'maar' van 4 jaar terug ofzoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Awww
Ik moet een keer foto's van mijn hamster, die ik had toen ik ik gok 10 jaar was of zo, inscannen.
dankeeeequote:
Be jelly anywayquote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Het is dat ik hetero ben, anders was ik zeker jaloers op jou
Daar hoef je je toch niet voor te excuseren?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
dankeeee
Sorry trouwens voor afwezigheid en dingen die ik gemist heb verder, maar was dus vanaf een uur of 5 druk bezig met jarig zijn ivm bezoek en alles
Ja maar wel de enige eckte bazenslowchat waar gewoon bazige vriendschappen worden gesloten en allesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:23 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Daar hoef je je toch niet voor te excuseren?Tis verdomme je verjaardag
Het is maar een slowchat op een forum.
Ja, ik moet sowieso meer posten in deze SCquote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:24 schreef Moira. het volgende:
Nja gebeurt trouwens in meer SC'smaar dit is gewoon veruit de tofste
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:15 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
DEZE MAN MOET MET MIJ TROUWEN OMG OMG OMG![]()
![]()
Bazige verjaardag gehadChillen met m'n zus en d'r vriend die blijven slapen (straks zacht moeten seksen omdat kamer hiernaast
), meest bazige cadeau ooit ontvangen (zie hierboven), incl kwijtschelding van lening aan m'n ouders (in totaal wel >200¤), supergave ketting van m'n moeder, nog een tientje extra van m'n vader, 25 euro van m'n tante, bol.com cadeaukaart van 25 euro van m'n zus en d'r vriend, en nog 21 euro van m'n andere tante afgelopen zondag + leuke decoratie dienblad+waxinelichthouders
Ik gebruik deze zin even om extra nadruk te leggen op Monopoly's bazigheid
U JELLY BITCHEEEEZZZ
Ik wil ook met jouw vader naar hartje London.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:15 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
DEZE MAN MOET MET MIJ TROUWEN OMG OMG OMG![]()
![]()
Bazige verjaardag gehadChillen met m'n zus en d'r vriend die blijven slapen (straks zacht moeten seksen omdat kamer hiernaast
), meest bazige cadeau ooit ontvangen (zie hierboven), incl kwijtschelding van lening aan m'n ouders (in totaal wel >200¤), supergave ketting van m'n moeder, nog een tientje extra van m'n vader, 25 euro van m'n tante, bol.com cadeaukaart van 25 euro van m'n zus en d'r vriend, en nog 21 euro van m'n andere tante afgelopen zondag + leuke decoratie dienblad+waxinelichthouders
Ik gebruik deze zin even om extra nadruk te leggen op Monopoly's bazigheid
U JELLY BITCHEEEEZZZ
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:24 schreef Moira. het volgende:
Nja gebeurt trouwens in meer SC'smaar dit is gewoon veruit de tofste
Gebruik je wel alle codes?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:38 schreef Amarantha het volgende:
Mini bestelling gedaan bij de H&MNog een jurkje erbij in mijn kledingkast
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 07:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil ook met jouw vader naar hartje London.
ben je jarig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Hahaa jaaa gisterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ben je jarig?
edit: gister dusGefelicteerd
![]()
![]()
![]()
wat lief, gratis obesitasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaa jaaa gister
Maar het was nog niet klaar
Zo vertel je je vriendjelief Monoboy een verhaaltje dat een vriend ooit eens Twinkies voor je mee wou nemen uit de USA, waarna ze van de douane niet mee mochten en ze aldaar de Twinkies hebben moeten opeten.
En zo ontvang je de dag na je verjaardag een super Amerikaans pakketje met de post!
Deze baas blijkt steeds baziger te zijn! Bedankt Mono en connecties!![]()
![]()
[ afbeelding ]
echt iets wat ik nooit zal begrijpen, vooral vrouwen lijken die Amerikaanse zoete troep te willen proberenquote:
zoete troepquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt iets wat ik nooit zal begrijpen, vooral vrouwen lijken die Amerikaanse zoete troep te willen proberen
MONO IS EEN FEEDER!!!!!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaa jaaa gister
Zo vertel je je vriendjelief Monoboy een verhaaltje dat een vriend ooit eens Twinkies voor je mee wou nemen uit de USA, waarna ze van de douane niet mee mochten en ze aldaar de Twinkies hebben moeten opeten.
En zo ontvang je de dag na je verjaardag een super Amerikaans pakketje met de post!
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah zo, ja je fleurde gisteren mijn dag heel iets op, nadat Moira te oud was geworden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja toen ik mijzelf sherlockte zei jij iets over mij![]()
Daten?
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Omdat ik Pools was? Maar dat ben ik helemaal niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:23 schreef Sardu het volgende:
Ah zo, ja je fleurde gisteren mijn dag heel iets op, nadat Moira te oud was geworden.![]()
Daten?
je post history is zijn startpaginaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik Pools was? Maar dat ben ik helemaal niet.
En hoe weet jij nou wie ik ben danIk kom hier nooit.
Dat geeft niet, wat niet is kan nog komen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha, oke. Gezelligquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat geeft niet, wat niet is kan nog komen.![]()
Soms laten de stoners hier het deurtje van mijn hok iets openstaan, hoewel ik door de ketting niet helemaal naar buiten kan, kan ik af en toe wel iets meelezen uit een andere sc.
Het spijt me.quote:
Koffie, koekje? Zit ik nou in het stonerstopic of ben ik in OUD beland?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het spijt me.![]()
Het is natuurlijk niet netjes om zo over een vreemde te praten. Wat dacht je van een kennismakingsdate? Koffie, koekje een goed gesprek tot de rohypnol begint te werken en dan zien we wel hoe het loopt.
Dus koffie drinken is alleen voor oude mensen weggelegd? Het gaat me er meer om dat ik die rohypnol ergens in kwijt moet en koffie is meer troebel dan een breezer. Maar we kunnen ook sushi gaan eten als je dat liever hebt, lekker hip en zo anders.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Koffie, koekje? Zit ik nou in het stonerstopic of ben ik in OUD beland?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dus koffie drinken is alleen voor oude mensen weggelegd? Het gaat me er meer om dat ik die rohypnol ergens in kwijt moet en koffie is meer troebel dan een breezer. Maar we kunnen ook sushi gaan eten als je dat liever hebt, lekker hip en zo anders.
Stoners roken wiet, krijgen vreetkick, nemen een koekje. Logisch toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Koffie, koekje? Zit ik nou in het stonerstopic of ben ik in OUD beland?
Als ik stoned ben eet ik wel wat meer dan 'een koekje' hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Stoners roken wiet, krijgen vreetkick, nemen een koekje. Logisch toch?
wanneer niet, vreetzakquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik stoned ben eet ik wel wat meer dan 'een koekje' hoor
Kijk, daar doen die stoners nu al ~ 300 topics over om achter te komen.quote:
Niet alle reese's cups opeten plzquote:
Kan ik niet beloven, stonermunchieeeesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijk, daar doen die stoners nu al ~ 300 topics over om achter te komen.![]()
![]()
Ik zal straks je dm lezen met contactinfo, nu eerst even koffie en een koekje op mijn ouwe dag.
[..]
Niet alle reese's cups opeten plz
Ik heb ooit dozen van die shit besteld.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ik niet beloven, stonermunchieeees
Oh en voor ik het vergeet, welkom in stöners, de meest gezellige sc op Fok!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up bitchquote:
Mwah, wel beetje dood hoor hier.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh en voor ik het vergeet, welkom in stöners, de meest gezellige sc op Fok!
ontken het eens bitchquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up bitch
[..]
Mwah, wel beetje dood hoor hier.
KLB is vaak wel gezelliger, nooit fitties en gehaatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh en voor ik het vergeet, welkom in stöners, de meest gezellige sc op Fok!
Op 477 topics is dat uurtje dat jij hier nu kijkt wel een hele kleine sample.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up bitch
[..]
Mwah, wel beetje dood hoor hier.
Hahahaha! Nooit?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
KLB is vaak wel gezelliger, nooit fitties en gehaat
Pff, dat gemekker daar altijd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
KLB is vaak wel gezelliger, nooit fitties en gehaat
Of komen ze terug als het donker is omdat ze Vas dan niet zo goed zien?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Op 477 topics is dat uurtje dat jij hier nu kijkt wel een hele kleine sample.
Maar op dit moment is het aardig dood idd, Vas heeft iedereen bang gemaakt en nu komen ze alleen terug als het donker is, en het zicht van Vas werkt in het donker niet zo goed.
Maar Vas lacht toch altijd? Die herken je zo, aan haar brede glimlach en rooie oogjes.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Of komen ze terug als het donker is omdat ze Vas dan niet zo goed zien?
Vas? Dat chagrijnige stuk vreten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar Vas lacht toch altijd? Die herken je zo, aan haar brede glimlach en rooie oogjes.
Zoiets dacht ik.quote:
Ik wilde die grap ook al posten maar scrolde eerst door omdat ik wel verwacht had dat die al gemaakt zou zijn. FOK! stelt mij ook nooit teleur.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Of komen ze terug als het donker is omdat ze Vas dan niet zo goed zien?
Tevens heb ik supergoed nachtzichtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Op 477 topics is dat uurtje dat jij hier nu kijkt wel een hele kleine sample.
Maar op dit moment is het aardig dood idd, Vas heeft iedereen bang gemaakt en nu komen ze alleen terug als het donker is, en het zicht van Vas werkt in het donker niet zo goed.
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik wilde die grap ook al posten maar scrolde eerst door omdat ik wel verwacht had dat die al gemaakt zou zijn. FOK! stelt mij ook nooit teleur.
Als je slaapt kom ik inderdaad niet bij je in de buurt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tevens heb ik supergoed nachtzicht
Veel boeiende en een paar vervelende persoonlijkhedenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pff, dat gemekker daar altijd.![]()
Als het daar ook gezellig was dan had ik mijn postcarriere ook wel doorgezet.
Zo'n brede glimlach waar je een banaan dwars in kan plaatsen? lekker manquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar Vas lacht toch altijd? Die herken je zo, aan haar brede glimlach en rooie oogjes.
Moet je inderdaad niet doen, naar het schijnt sla ik in m'n slaapquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als je slaapt kom ik inderdaad niet bij je in de buurt.
Wie vind je vervelend?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel boeiende en een paar vervelende persoonlijkheden
En ik doe netjes mijn werk om de boeiende mensen over te hevelen naar mijn 'veilige' stonerhol.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel boeiende en een paar vervelende persoonlijkheden
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
En ik doe netjes mijn werk om de boeiende mensen over te hevelen naar mijn 'veilige' stonerhol.
Geen idee over Veer verder, maar als ze moet ontkennen dat ze pool is zal er vast wel iets pools aan zijn, waarvoor hulde.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaa jaaa gister
![]()
[ afbeelding ]
Met een excuusbriefje van je huisarts mag alles.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Iemand die in het hasj en wiet topic vraagt of ie wiet mag meenemen in het vliegtuigx100
En niks weggeven he.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaa jaaa gister
![]()
[ afbeelding ]
Sommige binnenlandse vluchten moet het kunnen in theoriequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Iemand die in het hasj en wiet topic vraagt of ie wiet mag meenemen in het vliegtuigx100
Dag, stukquote:
Neem me wat winegums meequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:23 schreef Amarantha het volgende:
Sigaretje roken en daarna maar eens stonersvoer halen bij de supermarkt
Als ik er aan denk, ok? Tevens zijn winegums niet eens lekkerquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik er aan denk, ok? Tevens zijn winegums niet eens lekker
Ik ben gewoon volbloed Nederlands, net als mijn ouders/opa's/oma's. Maar iedereen denkt altijd dat ik Pools ben (of deels Russisch oid) dus ik neem aan dat ik gewoon een typische Oostblok kop hebquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
En niks weggeven he.![]()
*maakt mental image van Veer*
Ah ja, lekkerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gebruikt waardoor ik 10 euro korting had.
Niet som je voor te schamen. Ik haal het overigens niet uit jequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben gewoon volbloed Nederlands, net als mijn ouders/opa's/oma's. Maar iedereen denkt altijd dat ik Pools ben (of deels Russisch oid) dus ik neem aan dat ik gewoon een typische Oostblok kop heb
Wat niet? Nederlands of Pools?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet som je voor te schamen. Ik haal het overigens niet uit je
Pools of Russisch.quote:
Serieus. Of ik ben gewoon niet zo bekend met hoe Polen of Russen eruit zienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Serieus niet? Dan ben je serieus één van de eersten
Hoor wel meer soorten Oostblok voorbij komen, maar het is voornamelijk Pools om de één of andere reden, en af en toe Russisch. Maar Russisch vaak weer halfquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Serieus. Of ik ben gewoon niet zo bekend met hoe Polen of Russen eruit zien
Maar wat weten de meeste mensen nu van Polen of Rusland? Eigenlijk moet je een keer daar over straat lopen. Met zo'n vod rond je kop als bescherming tegen de elementen terwijl je op sloffen en in een gymbroek vanuit zo'n kledingbak rondloopt. Als mensen je in het Pools of Russisch aanspreken dan weet je dat je er eigenlijk toch wel een beetje op lijkt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoor wel meer soorten Oostblok voorbij komen, maar het is voornamelijk Pools om de één of andere reden, en af en toe Russisch. Maar Russisch vaak weer half
Ben er ook zo blij meequote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb ooit dozen van die shit besteld.![]()
Elke maand een nieuwe doos met shit uit de u.s.a. om te munchen als een echte pro.
Zonder je verhaal over vod rond kop etc, vraag ik mij serieus af of, als ik daar rond zou lopen, ik inderdaad gewoon Pools of Russisch aangesproken zou wordenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar wat weten de meeste mensen nu van Polen of Rusland? Eigenlijk moet je een keer daar over straat lopen. Met zo'n vod rond je kop als bescherming tegen de elementen terwijl je op sloffen en in een gymbroek vanuit zo'n kledingbak rondloopt. Als mensen je in het Pools of Russisch aanspreken dan weet je dat je er eigenlijk toch wel een beetje op lijkt.
Vast wel maar kijk daar niet vreemd van op. Ze spreken mij ook allemaal in het Bulgaars aan terwijl ik op alles behalve een Bulgaar lijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zonder je verhaal over vod rond kop etc, vraag ik mij serieus af of, als ik daar rond zou lopen, ik inderdaad gewoon Pools of Russisch aangesproken zou worden
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben gewoon volbloed Nederlands, net als mijn ouders/opa's/oma's. Maar iedereen denkt altijd dat ik Pools ben (of deels Russisch oid) dus ik neem aan dat ik gewoon een typische Oostblok kop heb
Dat doen ze sowieso wel door hun gebrek aan engels. Meeste zijn ook gewoon koppig en blijven pools lullen, mijn ervaring is dat de jeugd 18 tot 25 jaar wel fatsoenlijk engels kan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zonder je verhaal over vod rond kop etc, vraag ik mij serieus af of, als ik daar rond zou lopen, ik inderdaad gewoon Pools of Russisch aangesproken zou worden
Foto staat gewoon in fobo hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:44 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden. Niks mis met vrouwelijke oostblok koppen, de mannen daar zien er niet uit in tegenstelling tot de vrouwen.![]()
Ach en ik kwam afgelopen zomer uit spanje, italie en werd zelfs een pool genoemd door iemand daar, terwijl ik ook gewoon nederlands ben.![]()
Maar mental image aangescherpt.
Ik heb geen flauw idee hoe ik daar via mijn mobiel moet komen.quote:
Hahahah fuck dat, ga je maar checken als je op laptop zitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe ik daar via mijn mobiel moet komen.![]()
Kan je een omschrijving geven?
Ligt het trouwens dan niet aan die ene foto waardoor mensen denken dat je van de taiga's komt?quote:
Als een mix tussen een Pool en een Rusquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe ik daar via mijn mobiel moet komen.![]()
Kan je een omschrijving geven?
Nee man, ze zeggen het over al m'n foto's en ook veel mensen in real life die ik leer kennen vragen het mequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ligt het trouwens dan niet aan die ene foto waardoor mensen denken dat je van de taiga's komt?
Wat voor alcoholpercentage zal zo'n kruising in het bloed hebben?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Als een mix tussen een Pool en een Rus
Beter spreek je over bloedpercentage in het alcoholquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat voor alcoholpercentage zal zo'n kruising in het bloed hebben?
Adoptie een mogelijkheid?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee man, ze zeggen het over al m'n foto's en ook veel mensen in real life die ik leer kennen vragen het me
Ja ehh... Dan weet ik het ook niet meerquote:
Ik had een vriendin die ook volbloed NL was, maar die leek veel op een latinaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja ehh... Dan weet ik het ook niet meer
Komt voor ja. Zo'n vriendinnetje heb ik ook gehadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik had een vriendin die ook volbloed NL was, maar die leek veel op een latinaHoe het kan, no idea
Soms heb je dat nou eenmaal
Aiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt voor ja. Zo'n vriendinnetje heb ik ook gehadOok eens eentje die op een alien leek maar dat was in m'n slechte periode
Oh, ik ga gelijk even lurken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:15 schreef Snowbells het volgende:
Geweldig die mini rel met DV in userfoto's.
Zijn ze haar nu weer aan het pesten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:15 schreef Snowbells het volgende:
Geweldig die mini rel met DV in userfoto's.
Wat? Dat bestaat gewoon hoorquote:
Ik heb er een combinatie van deze 3 van gemaakt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Als een mix tussen een Pool en een Rus
Ik zal ooit eens een poging doen. Dm was te moeilijk?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahah fuck dat, ga je maar checken als je op laptop zit
Poolse vrouwen met geschoren hoofden zijn altijd een beetje dubieusquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb er een combinatie van deze 3 van gemaakt.
[ afbeelding ]
[..]
Ik zal ooit eens een poging doen. Dm was te moeilijk?
Zo'n hossel waarbij je onderbewustzijn al tegen je loopt te schreeuwen van doe het niet maar je toch door zet en binnen een paar uur na het batsen zit je dan tegen je innerlijke zelf te zeggen dat die toch weereens gelijk had. En dan hoop je haar nooit tegen te komen op straat als je met maten bentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt voor ja. Zo'n vriendinnetje heb ik ook gehadOok eens eentje die op een alien leek maar dat was in m'n slechte periode
Daarom altijd meisjes uit andere steden daten als ze een beetje lillek zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zo'n hossel waarbij je onderbewustzijn al tegen je loopt te schreeuwen van doe het niet maar je toch door zet en binnen een paar uur na het batsen zit je dan tegen je innerlijke zelf te zeggen dat die toch weereens gelijk had. En dan hoop je haar nooit tegen te komen op straat als je met maten bentWant dat hoor je dan de rest van je leven
holy fuck, die rechter is lelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb er een combinatie van deze 3 van gemaakt.
[ afbeelding ]
[..]
Ik zal ooit eens een poging doen. Dm was te moeilijk?
Ik ook niet, ze reageert nooit op mijn DM's, PM's en FoBoReactiesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:19 schreef Amarantha het volgende:
Haha ben aan het lezen. Ken DV verder niet dus geen idee hoe ze verder is
Wijven met een opgeschoren zijkantquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Poolse vrouwen met geschoren hoofden zijn altijd een beetje dubieus
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze reageert nooit op mijn DM's, PM's en FoBoReacties
Ben er niet altijd even fan van, simpelweg omdat ze er de kop niet voor hebben. Maar wanneer dat wel het geval is!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:19 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wijven met een opgeschoren zijkantHelemaal met dreads erbij is dat echt zo fucking tof
True, maar dat is met elk kapsel zo. Het moet je maar net goed staan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben er niet altijd even fan van, simpelweg omdat ze er de kop niet voor hebben. Maar wanneer dat wel het geval is!
Ik had ooit één zijkant opgeschoren en later beide kanten. Beide kanten was vooral zodat ik het gelijk weer aan kon laten groeien en omdat ik dat dan ook eens gehad hadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:19 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wijven met een opgeschoren zijkantHelemaal met dreads erbij is dat echt zo fucking tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |