Gouden tipquote:
Toen ik dat half jaar in Groningen woonde in dat kraakpand kocht ik wiet voor 3 euro per gram. En dan alsnog makkelijk 20 euro op een dag oprokenquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Toen ik dat half jaar in Groningen woonde in dat kraakpand kocht ik wiet voor 3 euro per gram. En dan alsnog makkelijk 20 euro op een dag oproken
Eerst z'n moeder dan sinterklaasquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Toen ik dat half jaar in Groningen woonde in dat kraakpand kocht ik wiet voor 3 euro per gram. En dan alsnog makkelijk 20 euro op een dag oproken
Zo gek heb ik het (gelukkig) niet gehad. Alleen of gewoon delen met je huisgenoten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb nu alweer een tijdje een wajong maar toen ik werkte blowde ik ook gewoon standaard voor het werk en vaak nog tijdens pauzes ook. Ook nog wel voorgekomen dat ik vrijdagochtend vroeg moest opstaan, 45 minuten naar werk fietsen. Dagje coden, terug fietsen. Vrijdag legaal feestje en na afloop afteren tot de freeparty zaterdag waar ik weer bleef tot ergens zondag middag of avond. En dan de zondag op maandag niet kunnen slapen en dan de maandag weer heen fietsen en werken terwijl je al vanaf vrijdagochtend bezig bent. Dan ben je maandag echt blij dat je nog pep hebt en wat hebt meegenomen om bij te nemen anders pleur je zo in slaap op de fiets of achter de computer op het werkquote:
Aha aha.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:13 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb nu alweer een tijdje een wajong maar toen ik werkte blowde ik ook gewoon standaard voor het werk en vaak nog tijdens pauzes ook. Ook nog wel voorgekomen dat ik vrijdagochtend vroeg moest opstaan, 45 minuten naar werk fietsen. Dagje coden, terug fietsen. Vrijdag legaal feestje en na afloop afteren tot de freeparty zaterdag waar ik weer bleef tot ergens zondag middag of avond. En dan de zondag op maandag niet kunnen slapen en dan de maandag weer heen fietsen en werken terwijl je al vanaf vrijdagochtend bezig bent. Dan ben je maandag echt blij dat je nog pep hebt en wat hebt meegenomen om bij te nemen anders pleur je zo in slaap op de fiets of achter de computer op het werk
Oh en weer wat meer on-topic: Ik ben nu bezig een design en code bedrijfje op te starten en heb al wat opdrachten voor websites. Zodra dat wat opgestart is en ik een portfolio online kan hebben zullen opdrachten vast sneller binnen komen als mensen eenmaal wat verschillende soorten sites van mijn hand hebben zien afkomen
Gewoon genoeg hoor. Ik ben dan ook wel een professionele en ervaren gebruiker van allerlei soorten drugs dus ik ken wel wat hebben en nog steeds functioneren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]Dan krijg je toch helemaal niets meer mee?
Beiden. Maakte zeker het grootste gedeelte zelf op. Ik deelde maar mensen hadden aan mijn joints genoeg aan paar hijsjes en moesten steeds hoestenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo gek heb ik het (gelukkig) niet gehad. Alleen of gewoon delen met je huisgenoten?
Of dat je een tipje maakt, vloei pakt, je joint rolt, de geknoeide tabak in de asbak gooit en ziet dat daar een verse joint in ligt die je 10 minuten geleden gedraaid maar niet aangestoken hebtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:19 schreef badtripbob het volgende:
En oh en nu heb ik mijn joint al tijdje af maar moet ik hem natuurlijk godverdomme wel opsteken.
Hoe ik ooit aan meer dan 20 joints in 1 dag kwam snap ik echt niet. Ik vergeet altijd dat ik een joint aan het draaien ben
Hahahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Beiden. Maakte zeker het grootste gedeelte zelf op. Ik deelde maar mensen hadden aan mijn joints genoeg aan paar hijsjes en moesten steeds hoestenMijn joints stonden bekend onder de beruchte naam: Bob-joints
Kijk uit hoor, das een bob-joint!![]()
quote:
Dan doe ik altijd een vreugdedansjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:21 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of dat je een tipje maakt, vloei pakt, je joint rolt, de geknoeide tabak in de asbak gooit en ziet dat daar een verse joint in ligt die je 10 minuten geleden gedraaid maar niet aangestoken hebt
Hehe lang leve luiheidquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan doe ik altijd een vreugdedansje![]()
Heb wel vaak eeb joint gedraait, aangestoken en meteen met een nieuwe beginnen zodat je straks lekker kan blijven liggen.
Slaap zachtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even twee afleveringen van The Vampire Diaries kijken en dan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |