Hahahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat was een hintIk las iets over je boobs
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Puik plan.![]()
Ik doe met je mee.Ja, ikmoet nog steeds zelfs beginnen een vloeitje neer te leggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu toch maar weer een poging
![]()
Anderhalve nog? Dus je bloedt nu uit een halve tepel?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ze staan nog in de steigers, ik moet nog anderhalve operatie en dan zijn het jetsers van formaat.
Ik wil ookquote:
Geldgebrek of een bewuste keuze?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:47 schreef Mano_ het volgende:
Ik doe ook mee, is weer een dikke week geleden
Bewuste keuze, hoewel het ook knaken scheelt jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:48 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Geldgebrek of een bewuste keuze?
Nee, ik heb nu 2 ongelijke borsten en moet telkens 1 helft van mijn bh weggooien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Anderhalve nog? Dus je bloedt nu uit een halve tepel?![]()
Dat schiet niet op nee... Behandel je ze wel als gelijken? Want borsten kunnen behoorlijk jaloers worden als je de ander voortrekt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu 2 ongelijke borsten en moet telkens 1 helft van mijn bh weggooien.
Met een weekje er tussen werken ze wel weer wat beter.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:47 schreef Mano_ het volgende:
Ik doe ook mee, is weer een dikke week geleden
Neuh dat niet. Jaloerse tetten lopen altijd met de neus in de lucht en ik wil geen hangers.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee... Behandel je ze wel als gelijken? Want borsten kunnen behoorlijk jaloers worden als je de ander voortrekt.
2 weken met 2 gramquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bewuste keuze, hoewel het ook knaken scheelt jaNou deed ik bijna 2 weken met 2 gram toen ik dagelijks blowde, dus dat viel best mee. Maar ik zit weer thuis (
) waardoor het steeds meer werd. Dus nu maar even matigen
Kan jij me een badjas van de hema sturen?quote:
2 gram groente per dag jeweet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
2 weken met 2 gramWeet je niet hoe fucking lang dat dat is?
Hoe de fuck kan je dagelijks blowen van 2 gram en dan nog 2 weken lang ook?
Ik rook nu ik tegenwoordig wat rustiger aan doe tussen de 3 en de 8 joints per dag denk ik, verschilt per dag. En dan haal ik uit 1 gram toch wel maximaal 4 kleine jointjes maar eigenlijk maar 2 gewoon dikke zoals ze echt lekker zijn:D
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan jij me een badjas van de hema sturen?
Gewoon zuunig draaienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
2 weken met 2 gramWeet je niet hoe fucking lang dat dat is?
Hoe de fuck kan je dagelijks blowen van 2 gram en dan nog 2 weken lang ook?
Ik rook nu ik tegenwoordig wat rustiger aan doe tussen de 3 en de 8 joints per dag denk ik, verschilt per dag. En dan haal ik uit 1 gram toch wel maximaal 4 kleine jointjes maar eigenlijk maar 2 gewoon dikke zoals ze echt lekker zijn:D
quote:
Jupquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met een weekje er tussen werken ze wel weer wat beter.![]()
Ik trek er ook nog maar een skere halve liter bij los tegen de droogte.
Vraag aan Sinterklaas danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:02 schreef Dven het volgende:
[..]Zal eens kijken of m'n moeder er eentje kopen kan. Over twee maanden toch weer even op visite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |