Hahahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat was een hintIk las iets over je boobs
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Puik plan.![]()
Ik doe met je mee.Ja, ikmoet nog steeds zelfs beginnen een vloeitje neer te leggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu toch maar weer een poging
![]()
Anderhalve nog? Dus je bloedt nu uit een halve tepel?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ze staan nog in de steigers, ik moet nog anderhalve operatie en dan zijn het jetsers van formaat.
Ik wil ookquote:
Geldgebrek of een bewuste keuze?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:47 schreef Mano_ het volgende:
Ik doe ook mee, is weer een dikke week geleden
Bewuste keuze, hoewel het ook knaken scheelt jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:48 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Geldgebrek of een bewuste keuze?
Nee, ik heb nu 2 ongelijke borsten en moet telkens 1 helft van mijn bh weggooien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Anderhalve nog? Dus je bloedt nu uit een halve tepel?![]()
Dat schiet niet op nee... Behandel je ze wel als gelijken? Want borsten kunnen behoorlijk jaloers worden als je de ander voortrekt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu 2 ongelijke borsten en moet telkens 1 helft van mijn bh weggooien.
Met een weekje er tussen werken ze wel weer wat beter.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:47 schreef Mano_ het volgende:
Ik doe ook mee, is weer een dikke week geleden
Neuh dat niet. Jaloerse tetten lopen altijd met de neus in de lucht en ik wil geen hangers.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee... Behandel je ze wel als gelijken? Want borsten kunnen behoorlijk jaloers worden als je de ander voortrekt.
2 weken met 2 gramquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bewuste keuze, hoewel het ook knaken scheelt jaNou deed ik bijna 2 weken met 2 gram toen ik dagelijks blowde, dus dat viel best mee. Maar ik zit weer thuis (
) waardoor het steeds meer werd. Dus nu maar even matigen
Kan jij me een badjas van de hema sturen?quote:
2 gram groente per dag jeweet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
2 weken met 2 gramWeet je niet hoe fucking lang dat dat is?
Hoe de fuck kan je dagelijks blowen van 2 gram en dan nog 2 weken lang ook?
Ik rook nu ik tegenwoordig wat rustiger aan doe tussen de 3 en de 8 joints per dag denk ik, verschilt per dag. En dan haal ik uit 1 gram toch wel maximaal 4 kleine jointjes maar eigenlijk maar 2 gewoon dikke zoals ze echt lekker zijn:D
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan jij me een badjas van de hema sturen?
Gewoon zuunig draaienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
2 weken met 2 gramWeet je niet hoe fucking lang dat dat is?
Hoe de fuck kan je dagelijks blowen van 2 gram en dan nog 2 weken lang ook?
Ik rook nu ik tegenwoordig wat rustiger aan doe tussen de 3 en de 8 joints per dag denk ik, verschilt per dag. En dan haal ik uit 1 gram toch wel maximaal 4 kleine jointjes maar eigenlijk maar 2 gewoon dikke zoals ze echt lekker zijn:D
quote:
Jupquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met een weekje er tussen werken ze wel weer wat beter.![]()
Ik trek er ook nog maar een skere halve liter bij los tegen de droogte.
Vraag aan Sinterklaas danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:02 schreef Dven het volgende:
[..]Zal eens kijken of m'n moeder er eentje kopen kan. Over twee maanden toch weer even op visite
Gouden tipquote:
Toen ik dat half jaar in Groningen woonde in dat kraakpand kocht ik wiet voor 3 euro per gram. En dan alsnog makkelijk 20 euro op een dag oprokenquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Toen ik dat half jaar in Groningen woonde in dat kraakpand kocht ik wiet voor 3 euro per gram. En dan alsnog makkelijk 20 euro op een dag oproken
Eerst z'n moeder dan sinterklaasquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Toen ik dat half jaar in Groningen woonde in dat kraakpand kocht ik wiet voor 3 euro per gram. En dan alsnog makkelijk 20 euro op een dag oproken
Zo gek heb ik het (gelukkig) niet gehad. Alleen of gewoon delen met je huisgenoten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb nu alweer een tijdje een wajong maar toen ik werkte blowde ik ook gewoon standaard voor het werk en vaak nog tijdens pauzes ook. Ook nog wel voorgekomen dat ik vrijdagochtend vroeg moest opstaan, 45 minuten naar werk fietsen. Dagje coden, terug fietsen. Vrijdag legaal feestje en na afloop afteren tot de freeparty zaterdag waar ik weer bleef tot ergens zondag middag of avond. En dan de zondag op maandag niet kunnen slapen en dan de maandag weer heen fietsen en werken terwijl je al vanaf vrijdagochtend bezig bent. Dan ben je maandag echt blij dat je nog pep hebt en wat hebt meegenomen om bij te nemen anders pleur je zo in slaap op de fiets of achter de computer op het werkquote:
Aha aha.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:13 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb nu alweer een tijdje een wajong maar toen ik werkte blowde ik ook gewoon standaard voor het werk en vaak nog tijdens pauzes ook. Ook nog wel voorgekomen dat ik vrijdagochtend vroeg moest opstaan, 45 minuten naar werk fietsen. Dagje coden, terug fietsen. Vrijdag legaal feestje en na afloop afteren tot de freeparty zaterdag waar ik weer bleef tot ergens zondag middag of avond. En dan de zondag op maandag niet kunnen slapen en dan de maandag weer heen fietsen en werken terwijl je al vanaf vrijdagochtend bezig bent. Dan ben je maandag echt blij dat je nog pep hebt en wat hebt meegenomen om bij te nemen anders pleur je zo in slaap op de fiets of achter de computer op het werk
Oh en weer wat meer on-topic: Ik ben nu bezig een design en code bedrijfje op te starten en heb al wat opdrachten voor websites. Zodra dat wat opgestart is en ik een portfolio online kan hebben zullen opdrachten vast sneller binnen komen als mensen eenmaal wat verschillende soorten sites van mijn hand hebben zien afkomen
Gewoon genoeg hoor. Ik ben dan ook wel een professionele en ervaren gebruiker van allerlei soorten drugs dus ik ken wel wat hebben en nog steeds functioneren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]Dan krijg je toch helemaal niets meer mee?
Beiden. Maakte zeker het grootste gedeelte zelf op. Ik deelde maar mensen hadden aan mijn joints genoeg aan paar hijsjes en moesten steeds hoestenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo gek heb ik het (gelukkig) niet gehad. Alleen of gewoon delen met je huisgenoten?
Of dat je een tipje maakt, vloei pakt, je joint rolt, de geknoeide tabak in de asbak gooit en ziet dat daar een verse joint in ligt die je 10 minuten geleden gedraaid maar niet aangestoken hebtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:19 schreef badtripbob het volgende:
En oh en nu heb ik mijn joint al tijdje af maar moet ik hem natuurlijk godverdomme wel opsteken.
Hoe ik ooit aan meer dan 20 joints in 1 dag kwam snap ik echt niet. Ik vergeet altijd dat ik een joint aan het draaien ben
Hahahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Beiden. Maakte zeker het grootste gedeelte zelf op. Ik deelde maar mensen hadden aan mijn joints genoeg aan paar hijsjes en moesten steeds hoestenMijn joints stonden bekend onder de beruchte naam: Bob-joints
Kijk uit hoor, das een bob-joint!![]()
quote:
Dan doe ik altijd een vreugdedansjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:21 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of dat je een tipje maakt, vloei pakt, je joint rolt, de geknoeide tabak in de asbak gooit en ziet dat daar een verse joint in ligt die je 10 minuten geleden gedraaid maar niet aangestoken hebt
Hehe lang leve luiheidquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan doe ik altijd een vreugdedansje![]()
Heb wel vaak eeb joint gedraait, aangestoken en meteen met een nieuwe beginnen zodat je straks lekker kan blijven liggen.
Slaap zachtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even twee afleveringen van The Vampire Diaries kijken en dan slapen
Bob bob bob, gas erop!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:44 schreef Sardu het volgende:
Dat geslaap 's nachts ook altijd.![]()
Everybody do the bob.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Bob bob bob, gas erop!
Dit is hoe ik rock, gewoon non-stop
Rondlopen met een verdrugste kop
Op een dik underground feest,
Waar iedereen danst en iedereen beest.
Ben je nog nooit op een illegaal feest geweest?
Wees dan niet bevreesd en bevrijdt je geest
Want die scene rol je vanzelf in zodra je een keer een info-nummer leest
En dan meteen naar de locatie toe-racet
En dan vind je daar, een oh zo raar,
In een gekraakte loods gegeven party en die is zeker zeker niet gaar
En dit alles is zeker weten waar.
Er is geen enkele haar,
Op mijn hoofd, die er aan denkt om nooit meer verdoofd
Rond te banjeren op dikke beats,
En dan uit het niets, een zegel met daarop een man op een fiets
Innemen om lekker te trippen
En wat aan een dikke joint te nippen
En nog wat meer likjes m dippen
Lees mijn fucking lippen:
Free party is not a crime!
En de scene zo verbonden als of met secondelijm.
Jouw usericon lijkt geanimeerd maar zoals meestal blijkt het dan gewoon een .jpg te zijn bestaande uit 1 frame.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:22 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
De beste die ik tot nu toe gelezen heb.![]()
Volledig berust op waarheid en geheel in lijn (ghehe) met hoe ik erover denk.
Awwwquote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:08 schreef Amarantha het volgende:
Deze foto vond ik net:
[ afbeelding ]
Dat was ooit mijn Russische dwerghamster genaamd Pjotr.
Ik haal ze uit een oude fotoalbum van internet. Foto is ook nog 'maar' van 4 jaar terug ofzoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Awww
Ik moet een keer foto's van mijn hamster, die ik had toen ik ik gok 10 jaar was of zo, inscannen.
dankeeeequote:
Be jelly anywayquote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Het is dat ik hetero ben, anders was ik zeker jaloers op jou
Daar hoef je je toch niet voor te excuseren?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
dankeeee
Sorry trouwens voor afwezigheid en dingen die ik gemist heb verder, maar was dus vanaf een uur of 5 druk bezig met jarig zijn ivm bezoek en alles
Ja maar wel de enige eckte bazenslowchat waar gewoon bazige vriendschappen worden gesloten en allesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:23 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Daar hoef je je toch niet voor te excuseren?Tis verdomme je verjaardag
Het is maar een slowchat op een forum.
Ja, ik moet sowieso meer posten in deze SCquote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:24 schreef Moira. het volgende:
Nja gebeurt trouwens in meer SC'smaar dit is gewoon veruit de tofste
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:15 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
DEZE MAN MOET MET MIJ TROUWEN OMG OMG OMG![]()
![]()
Bazige verjaardag gehadChillen met m'n zus en d'r vriend die blijven slapen (straks zacht moeten seksen omdat kamer hiernaast
), meest bazige cadeau ooit ontvangen (zie hierboven), incl kwijtschelding van lening aan m'n ouders (in totaal wel >200¤), supergave ketting van m'n moeder, nog een tientje extra van m'n vader, 25 euro van m'n tante, bol.com cadeaukaart van 25 euro van m'n zus en d'r vriend, en nog 21 euro van m'n andere tante afgelopen zondag + leuke decoratie dienblad+waxinelichthouders
Ik gebruik deze zin even om extra nadruk te leggen op Monopoly's bazigheid
U JELLY BITCHEEEEZZZ
Ik wil ook met jouw vader naar hartje London.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:15 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
DEZE MAN MOET MET MIJ TROUWEN OMG OMG OMG![]()
![]()
Bazige verjaardag gehadChillen met m'n zus en d'r vriend die blijven slapen (straks zacht moeten seksen omdat kamer hiernaast
), meest bazige cadeau ooit ontvangen (zie hierboven), incl kwijtschelding van lening aan m'n ouders (in totaal wel >200¤), supergave ketting van m'n moeder, nog een tientje extra van m'n vader, 25 euro van m'n tante, bol.com cadeaukaart van 25 euro van m'n zus en d'r vriend, en nog 21 euro van m'n andere tante afgelopen zondag + leuke decoratie dienblad+waxinelichthouders
Ik gebruik deze zin even om extra nadruk te leggen op Monopoly's bazigheid
U JELLY BITCHEEEEZZZ
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:24 schreef Moira. het volgende:
Nja gebeurt trouwens in meer SC'smaar dit is gewoon veruit de tofste
Gebruik je wel alle codes?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:38 schreef Amarantha het volgende:
Mini bestelling gedaan bij de H&MNog een jurkje erbij in mijn kledingkast
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 07:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil ook met jouw vader naar hartje London.
ben je jarig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Hahaa jaaa gisterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ben je jarig?
edit: gister dusGefelicteerd
![]()
![]()
![]()
wat lief, gratis obesitasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaa jaaa gister
Maar het was nog niet klaar
Zo vertel je je vriendjelief Monoboy een verhaaltje dat een vriend ooit eens Twinkies voor je mee wou nemen uit de USA, waarna ze van de douane niet mee mochten en ze aldaar de Twinkies hebben moeten opeten.
En zo ontvang je de dag na je verjaardag een super Amerikaans pakketje met de post!
Deze baas blijkt steeds baziger te zijn! Bedankt Mono en connecties!![]()
![]()
[ afbeelding ]
echt iets wat ik nooit zal begrijpen, vooral vrouwen lijken die Amerikaanse zoete troep te willen proberenquote:
zoete troepquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt iets wat ik nooit zal begrijpen, vooral vrouwen lijken die Amerikaanse zoete troep te willen proberen
MONO IS EEN FEEDER!!!!!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaa jaaa gister
Maar het was nog niet klaar
Zo vertel je je vriendjelief Monoboy een verhaaltje dat een vriend ooit eens Twinkies voor je mee wou nemen uit de USA, waarna ze van de douane niet mee mochten en ze aldaar de Twinkies hebben moeten opeten.
En zo ontvang je de dag na je verjaardag een super Amerikaans pakketje met de post!
Deze baas blijkt steeds baziger te zijn! Bedankt Mono en connecties!![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah zo, ja je fleurde gisteren mijn dag heel iets op, nadat Moira te oud was geworden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja toen ik mijzelf sherlockte zei jij iets over mij![]()
Daten?
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Omdat ik Pools was? Maar dat ben ik helemaal niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:23 schreef Sardu het volgende:
Ah zo, ja je fleurde gisteren mijn dag heel iets op, nadat Moira te oud was geworden.![]()
Daten?
je post history is zijn startpaginaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik Pools was? Maar dat ben ik helemaal niet.
En hoe weet jij nou wie ik ben danIk kom hier nooit.
Dat geeft niet, wat niet is kan nog komen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik Pools was? Maar dat ben ik helemaal niet.
En hoe weet jij nou wie ik ben danIk kom hier nooit.
Haha, oke. Gezelligquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat geeft niet, wat niet is kan nog komen.![]()
Soms laten de stoners hier het deurtje van mijn hok iets openstaan, hoewel ik door de ketting niet helemaal naar buiten kan, kan ik af en toe wel iets meelezen uit een andere sc.
Het spijt me.quote:
Koffie, koekje? Zit ik nou in het stonerstopic of ben ik in OUD beland?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het spijt me.![]()
Het is natuurlijk niet netjes om zo over een vreemde te praten. Wat dacht je van een kennismakingsdate? Koffie, koekje een goed gesprek tot de rohypnol begint te werken en dan zien we wel hoe het loopt.
Dus koffie drinken is alleen voor oude mensen weggelegd? Het gaat me er meer om dat ik die rohypnol ergens in kwijt moet en koffie is meer troebel dan een breezer. Maar we kunnen ook sushi gaan eten als je dat liever hebt, lekker hip en zo anders.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Koffie, koekje? Zit ik nou in het stonerstopic of ben ik in OUD beland?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dus koffie drinken is alleen voor oude mensen weggelegd? Het gaat me er meer om dat ik die rohypnol ergens in kwijt moet en koffie is meer troebel dan een breezer. Maar we kunnen ook sushi gaan eten als je dat liever hebt, lekker hip en zo anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |