Bob bob bob, gas erop!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:44 schreef Sardu het volgende:
Dat geslaap 's nachts ook altijd.![]()
Everybody do the bob.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Bob bob bob, gas erop!
Dit is hoe ik rock, gewoon non-stop
Rondlopen met een verdrugste kop
Op een dik underground feest,
Waar iedereen danst en iedereen beest.
Ben je nog nooit op een illegaal feest geweest?
Wees dan niet bevreesd en bevrijdt je geest
Want die scene rol je vanzelf in zodra je een keer een info-nummer leest
En dan meteen naar de locatie toe-racet
En dan vind je daar, een oh zo raar,
In een gekraakte loods gegeven party en die is zeker zeker niet gaar
En dit alles is zeker weten waar.
Er is geen enkele haar,
Op mijn hoofd, die er aan denkt om nooit meer verdoofd
Rond te banjeren op dikke beats,
En dan uit het niets, een zegel met daarop een man op een fiets
Innemen om lekker te trippen
En wat aan een dikke joint te nippen
En nog wat meer likjes m dippen
Lees mijn fucking lippen:
Free party is not a crime!
En de scene zo verbonden als of met secondelijm.
Jouw usericon lijkt geanimeerd maar zoals meestal blijkt het dan gewoon een .jpg te zijn bestaande uit 1 frame.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:22 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
De beste die ik tot nu toe gelezen heb.![]()
Volledig berust op waarheid en geheel in lijn (ghehe) met hoe ik erover denk.
Awwwquote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:08 schreef Amarantha het volgende:
Deze foto vond ik net:
[ afbeelding ]
Dat was ooit mijn Russische dwerghamster genaamd Pjotr.
Ik haal ze uit een oude fotoalbum van internet. Foto is ook nog 'maar' van 4 jaar terug ofzoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Awww
Ik moet een keer foto's van mijn hamster, die ik had toen ik ik gok 10 jaar was of zo, inscannen.
dankeeeequote:
Be jelly anywayquote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Het is dat ik hetero ben, anders was ik zeker jaloers op jou
Daar hoef je je toch niet voor te excuseren?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
dankeeee
Sorry trouwens voor afwezigheid en dingen die ik gemist heb verder, maar was dus vanaf een uur of 5 druk bezig met jarig zijn ivm bezoek en alles
Ja maar wel de enige eckte bazenslowchat waar gewoon bazige vriendschappen worden gesloten en allesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:23 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Daar hoef je je toch niet voor te excuseren?Tis verdomme je verjaardag
Het is maar een slowchat op een forum.
Ja, ik moet sowieso meer posten in deze SCquote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:24 schreef Moira. het volgende:
Nja gebeurt trouwens in meer SC'smaar dit is gewoon veruit de tofste
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:15 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
DEZE MAN MOET MET MIJ TROUWEN OMG OMG OMG![]()
![]()
Bazige verjaardag gehadChillen met m'n zus en d'r vriend die blijven slapen (straks zacht moeten seksen omdat kamer hiernaast
), meest bazige cadeau ooit ontvangen (zie hierboven), incl kwijtschelding van lening aan m'n ouders (in totaal wel >200¤), supergave ketting van m'n moeder, nog een tientje extra van m'n vader, 25 euro van m'n tante, bol.com cadeaukaart van 25 euro van m'n zus en d'r vriend, en nog 21 euro van m'n andere tante afgelopen zondag + leuke decoratie dienblad+waxinelichthouders
Ik gebruik deze zin even om extra nadruk te leggen op Monopoly's bazigheid
U JELLY BITCHEEEEZZZ
Ik wil ook met jouw vader naar hartje London.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:15 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
DEZE MAN MOET MET MIJ TROUWEN OMG OMG OMG![]()
![]()
Bazige verjaardag gehadChillen met m'n zus en d'r vriend die blijven slapen (straks zacht moeten seksen omdat kamer hiernaast
), meest bazige cadeau ooit ontvangen (zie hierboven), incl kwijtschelding van lening aan m'n ouders (in totaal wel >200¤), supergave ketting van m'n moeder, nog een tientje extra van m'n vader, 25 euro van m'n tante, bol.com cadeaukaart van 25 euro van m'n zus en d'r vriend, en nog 21 euro van m'n andere tante afgelopen zondag + leuke decoratie dienblad+waxinelichthouders
Ik gebruik deze zin even om extra nadruk te leggen op Monopoly's bazigheid
U JELLY BITCHEEEEZZZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |