Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Kleine maken?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo gefeliciteerd met een hoofdletters?
wow ja tis n rampquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:10 schreef Amarantha het volgende:
omdat ik dat leuk vindquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Nee dat wil ik nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:15 schreef Amarantha het volgende:
Oh dan mag die wel kleiner gemaakt worden dus
Zou je die songfestival hoer buiten dit topique willen houden?quote:
Dat is ook niet aardig...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou je die songfestival hoer buiten dit topique willen houden?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou je die songfestival hoer buiten dit topique willen houden?
Snöwie met haar porseleinen knuffels.quote:
Nee, maar ik kan er ook niet trots op zijn.quote:
Vanavond weer Geordie tijd?quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Snöwie met haar porseleinen knuffels.
Apart is dat altijd he,, Bij een usa serie kan je het gelijk die dag zelf downloaden,quote:
Heb wel eens 2 dagen gewacht..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Apart is dat altijd he,, Bij een usa serie kan je het gelijk die dag zelf downloaden,
bij UK dingen waar een uur verschil tussen zit moeten we altijd een dag wachten.
quote:
Als je mensen onder invloed wilt zien die zich misdragen, kan je ook gewoon dit topic openen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ach je hoeft niet te wachten totdat ze het in nederland uitzenden wat meestal een aantal maanden duurt
Of naar meetsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je mensen onder invloed wilt zien die zich misdragen, kan je ook gewoon dit topic openen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
/insert geluid van een zieke snöwie.
Nog een paar dagen dan is de week voorbij en de grap eraf.quote:
Zitten hier net zulke lekkere babes dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je mensen onder invloed wilt zien die zich misdragen, kan je ook gewoon dit topic openen.
Nou bij de vorige keer gingen ze er een jaar over door.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog een paar dagen dan is de week voorbij en de grap eraf.![]()
Jawel togquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zitten hier net zulke lekkere babes dan.
Sardu en murquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had je toen ook wat geflikt wat jaar lang grappig blijft? Als je vrienden hebt die een avondje kotsen zo lang grappig blijven vinden, zou ik nieuwe zoeken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nou bij de vorige keer gingen ze er een jaar over door.
Vooral Murquote:
Inclusief de tettenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vooral Mur![]()
Ik ben meer de babe versie van krul.
Nog anderhalf operatie en dan moeten ze aardig overeen komen.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog anderhalf operatie en dan moeten ze aardig overeen komen.
Vasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sorry jij bent nog te jong.quote:
#winquote:
triestquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nou bij de vorige keer gingen ze er een jaar over door.
Hee wie ben jij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog anderhalf operatie en dan moeten ze aardig overeen komen.
Ik haal graag die blikjes cassis,quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nooit naar de Lidl. Moet ik eigenlijk weer eens doen
Ik zou voor dankje zijn gegaan, maar ieder zijn ding.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zou voor dankje zijn gegaan, maar ieder zijn ding.
quote:
Niet in je slaap fappenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:25 schreef Unscrewed het volgende:
25min om te fappen, 10min om in slaap te vallen.
Oh ik snap al waarom je nu zo doet.quote:
Omdat ik geen badjas nodig heb om sexy te zijn, ik ben van mezelf al sexy.quote:
Puik plan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |