hoe ben je uit vas dr kelder ontsnapt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:56 schreef Murdera het volgende:
Skatjes
Die redenen waarvoor ik weg zou zijn.Episch.
Iemand dicht zichzelf nogal veel macht toe.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe ben je uit vas dr kelder ontsnapt?
In gesloten topics postenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had ik laatst. Rekening kwam. Aantal betaald deel, flink afgerond naar boven. Komt de laatste die alleen het resterende bedrag bij legt![]()
![]()
Mwahahahahahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me lief ging oppikken met die chopper.GRRRRRNNNHHHH
Eerste datequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:55 schreef Stimorol- het volgende:
Che_ betaal jij met onze eerste date? Gaan we biosje doen, lekker goedkoop.
Kan je mij die functie niet gevenquote:
Ik zie elke keer pas dat jij het bent als ik al dood ben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mwahahahahaha
En die keer in die kledingwinkel
Christquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe ben je uit vas dr kelder ontsnapt?
dat soort mensenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had ik laatst. Rekening kwam. Aantal betaald deel, flink afgerond naar boven. Komt de laatste die alleen het resterende bedrag bij legt![]()
![]()
Zo is NL rijk gewordenquote:
jonguh, dat is om de koekjes vers te houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Blijf maar lekker in dat Bulgarije van je danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:00 schreef Dven het volgende:
Zo weet je ook dat je vanuit Belgie of Duitsland de grens bij Nederland over bent. Al het pleepapier hangt buiten te drogen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jonguh, dat is om de koekjes vers te houdenOmdat jullie een maand lang met een rol willen doen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die koekjes zijn sowieso zo droog als gort
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Je hoort me niet elke keer door mijn headset roepen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie elke keer pas dat jij het bent als ik al dood ben.
Waar de mensen gul maar bescheiden zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Blijf maar lekker in dat Bulgarije van je dan
En daar zeg je niks van?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
Zo'n maat hebik ook. Bij uitgaan 1e rondje betalen en de rest van de avond alleen maar profiterenook altijd stil blijven als er rekening betaald moet worden of snel naar de wc gaan
Maar daarna wel uithet niets terug komen met whiskey of een hamburger voor zichzelf![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat jullie een maand lang met een rol willen doen jaDie koekjes zijn sowieso zo droog als gort
dit ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Blijf maar lekker in dat Bulgarije van je dan
Daarover kan je discussies hebben met FOK!autisten, niet normaal zegquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:02 schreef oLexie het volgende:
Godver, ik haat zulke mensen.
[b][b]Of mensen die geen fooi bijleggen.[/b][/b]
ben mn headset kwijt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je hoort me niet elke keer door mijn headset roepen?
"IK KOM JE PAKKEN MURDERA"
Och mi goddo, ik ken hem al mijn hele leven. Elke keer zeg ik er weer wat van en kijkt ie wat schaapachtig en veranderd er niksquote:
Sowieso in BG blijven, kaolo sappige koekjes heirquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
dit ja.
en alsof ik ooit koekjes in huis heb
Jesusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och mi goddo, ik ken hem al mijn hele leven. Elke keer zeg ik er weer wat van en kijkt ie wat schaapachtig en veranderd er niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Jawel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:03 schreef oLexie het volgende:
Is Bulgarije niet gewoon een ontzettend skeer en uit elkaar gevallen land? Zie echt half ingestorte flatten voor me als ik aan Bulgarije denk.
Ja ik betaal toch al voor het eten!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarover kan je discussies hebben met FOK!autisten, niet normaal zeg
Beetje.quote:
Wat ik heb gezien was echt prachtig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:03 schreef oLexie het volgende:
Is Bulgarije niet gewoon een ontzettend skeer en uit elkaar gevallen land? Zie echt half ingestorte flatten voor me als ik aan Bulgarije denk.
Naar Bulgarije?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien was echt prachtig.Zou er graag nog eens naartoe terug gaan.
Haha, ik ook. En allemaal mensen met zo'n onguur uiterlijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:03 schreef oLexie het volgende:
Wat een haat jegens je klanten weer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:05 schreef Chloroform het volgende:
Of mensen die bij een rekening van 69,80 zeggen: "Maak er maar 70 van.![]()
![]()
![]()
"
OPHOEREN
20 cent teruggeven en zeggen dat ze eerst maar moeten gaan sparenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:05 schreef Chloroform het volgende:
![]()
![]()
"
OPHOEREN
Gasten. Jij hebt klantenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een haat jegens je klanten weer.
Belachelijk ja om 2x te knipogen daarbij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:05 schreef Chloroform het volgende:
![]()
![]()
"
OPHOEREN
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:05 schreef Chloroform het volgende:
![]()
![]()
"
OPHOEREN
Ja. En dit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ik ook. En allemaal mensen met zo'n onguur uiterlijk.
Kan er een boek over schrijven.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een haat jegens je klanten weer.
Je bent gelikt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:07 schreef Robophatt het volgende:
Wauw mijn dag werd zojuist echt veel beter
http://www.sanger.dk/
Wat vind je van Skyler van Breaking Bad?quote:
Ja, precies. "Het komt uit een goed hart."quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:06 schreef oLexie het volgende:
[..]
Uhhuh, en ze zeggen het dan ook op zo'n manier alsof het heel wat is.
Hoer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je van Skyler van Breaking Bad?
Neequote:
Als je naar die Turken en Romadorpen gaat wel. Maar daar moet sowieso een bom op. Tuigquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:03 schreef oLexie het volgende:
Dit is zeker een spoiler.quote:
Waar de volgende keer groene rochels inzitten omdat je geen tip geeft. En daarna maar lof spreken over de smeuige textuur van het etenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik betaal toch al voor het eten!
Ohquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
NeeIk kreeg die link toegestuurd.
Ik wil zo graag een puppyEn dan noem ik hem Napoleon en veroveren we de wereld.
Hoe zit het met de vrouwen daar? Hoor ik je nooit overquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je naar die Turken en Romadorpen gaat wel. Maar daar moet sowieso een bom op. TuigGelukkig helpen de Turken in NL Bulgarije al een handje door in grote getalen Turksbulgaren te gaan importeren als onderbetaalde loonslaaf. Verder is Bulgarije een prachtig land en misschien wel één van de grootste verrassingen binnen Europa. In ieder geval voor mij en binnen Europa heb ik alles zo ongeveer wel gezien
Eindelijk, een medestanderquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien was echt prachtig.Zou er graag nog eens naartoe terug gaan.
Ik ben echt zo klaar met horeca. Iedere keer heb ik zin om al die borden uit het luik terug de keuken in te schuiven, op de chef te tuffen en weg te gaan. Liefst met de mededeling dat ik de jackpot binnen heb geharkt natuurlijk, de tent opkoop en er een MacDonalds van bouw omdat ze daar beter voedsel hebben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies. "Het komt uit een goed hart."
Opkankeren, zal eens een mes in dat goede hart van je steken.
VERRADERquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Eindelijk, een medestanderAlhoewel 99% van de mensen die in het Bulgarije buiten Sunny Beach zijn geweest louter lof spreken
Hehehequote:
Ligt eraan. Heb je S1e1 al gezien? Dan niet.quote:
Azizquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:06 schreef oLexie het volgende:
[..]
Uhhuh, en ze zeggen het dan ook op zo'n manier alsof het heel wat is.
[..]
Ja. En dit.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ligt eraan. Heb je S1e1 al gezien? Dan niet.
Klein, dik en harig. Ideale trollenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe zit het met de vrouwen daar? Hoor ik je nooit over
Ooit gezien inderdaad. Nee. M'n vriend heeft bijna m'n laptop kapot gegooid door die gast.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
AzizZoek nummertje van hem op. St. Tropez. Die beat! Die clip! Swag in opperste vorm
Hahaha gvd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:10 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik ben echt zo klaar met horeca. Iedere keer heb ik zin om al die borden uit het luik terug de keuken in te schuiven, op de chef te tuffen en weg te gaan. Liefst met de mededeling dat ik de jackpot binnen heb geharkt natuurlijk, de tent opkoop en er een MacDonalds van bouw omdat ze daar beter voedsel hebben.
Nee hoor, blij dat je je standaarden eindelijk omhoog hebt geschroefd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:11 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ik vind haar stiekem een beetje sexy, moet je nu lachen?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:12 schreef Chloroform het volgende:
Nee hoor, blij dat je je standaarden eindelijk omhoog hebt geschroefd.
Ik lag helemaal dubbel de eerste keer toen ik een filmpje van hem zag. Wat een slet is dat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:11 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ooit gezien inderdaad. Nee. M'n vriend heeft bijna m'n laptop kapot gegooid door die gast.
Nee.quote:
Dat ding is gewoon echt walgelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik lag helemaal dubbel de eerste keer toen ik een filmpje van hem zag. Wat een slet is dat.
Hard geworden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee.
Ga je niet vinden in Hongarije
[ afbeelding ]
Ik ga altijd helemaal los op Aziz. 75% van de Bulgaren haat hem en schaamt zich voor hem. De rest zijn Turken, Gipsies en Chalgafans die hem aanbiddenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:11 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ooit gezien inderdaad. Nee. M'n vriend heeft bijna m'n laptop kapot gegooid door die gast.
Moet wel zeggen dat we toch wel boffen ja met Gerard Joling en hoe die andere ook alweer heet, het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga altijd helemaal los op Aziz. 75% van de Bulgaren haat hem en schaamt zich voor hem. De rest zijn Turken, Gipsies en Chalgafans die hem aanbidden
Hey mur, alles goed gluiperd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hard geworden.Misschien een idee voor een reis.
Zijn een paar plekken waar ik naartoe wil, kan deze er zo te zien wel tussen zetten.
hehe broeder.quote:
Sowieso doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hard geworden.Misschien een idee voor een reis.
Zijn een paar plekken waar ik naartoe wil, kan deze er zo te zien wel tussen zetten.
Begin een blog ofzo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso doen
Pitoreske dorpjes
[ afbeelding ]
Zalige berggebeiden
[ afbeelding ]
Mijn mooie stadje
[ afbeelding ]
Bazenkust en alles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[i][i][u][u][b][b]DEZE SPAM WERD MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR EU-SUBSIDIES[/b][/b][/u][/u][/i][/i]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:20 schreef Dven het volgende:
[i][i][u][u][b][b]DEZE SPAM WERD MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR EU-SUBSIDIES[/b][/b][/u][/u][/i][/i]
Krijg een internetstoring ofzoquote:
Poe hee.quote:
Snap niet waarom dat steeds voorkomt, zowel thuis op kantoor gooit FOK er gelijk driedubbele b'tjes i'tjes en u'tjes uit als ik Ctrl + doequote:
Ik wilde je gruwelijke doodverwensingen geven maar dan word ik geband.quote:
Wat was je doen dan? Met mij gaat het prima.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe broeder.Alles perfect.
Daarom was ik ook een tijdje weg. heb veel betere dingen te doen.
En deed een tikje te weinig aan werk.
Hoe is het daar?
Didn't start the party. Wel prettig dat je het nu voort blijft zetten. Krijgen dat topic zo wel volquote:
So so op je pik getrapt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wilde je gruwelijke doodverwensingen geven maar dan word ik geband.
even weg van fok omdat het mijn werk een beetje verneukte.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat was je doen dan? Met mij gaat het prima.
Kan je niet aankaarten dat FOK! een Bulgarijevlag nodig heeft gelijk dezequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:24 schreef Mortaxx het volgende:
Bulgarije Bulgarije Bulgarije Bulgarije Bulgarije Bulgarije Bulgarije
en dat gun je ons niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wilde je gruwelijke doodverwensingen geven maar dan word ik geband.
Ben er bekend meequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
[b][b][b]even weg van fok omdat het mijn werk een beetje verneukte.[/b][/b][/b] deadlines bijgetrokken, vooral veel met vrienden en vriendinnen opgetrokken en gegamed. Gewoon weer buiten gekomen en alles.
Denken dat ik andere mensen iets gunquote:
lange pik dus ben er nogal snel op getrapt jaquote:
Wist je dat er in Artis grijze beesten rondlopen die met zo'n ding nootjes van de grond rapenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:26 schreef Dven het volgende:
[..]
lange pik dus ben er nogal snel op getrapt ja
Iddquote:
Legt me geen windeieren, allemaal aanmeldingen voor mijn vakantieverblijvenquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist je dat er in Artis grijze beesten rondlopen die met zo'n ding nootjes van de grond rapen
Allemaal sletjes daar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe zit het met de vrouwen daar? Hoor ik je nooit over
Al die maagdjes die je op je woord geloven over bulgaarse chickiesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Legt me geen windeieren, allemaal aanmeldingen voor mijn vakantieverblijven
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al die maagdjes die je op je woord geloven over bulgaarse chickies
Al wat geboekt?quote:
Die stond er altijd al.. skele polski.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al wat geboekt?
[..]
Die stond er altijd al.. skele polski.
JA VEER ECHT JA VERDORIEquote:
Oh. Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:25 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ik dus ook niet, was benieuwd of het een leuk iets is.
Niet altijd hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij die ondertitel?quote:
Hoop dat je door deze opmerking plus punten krijgt hoorquote:
Niet nodig, Veer houdt sowieso van me.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop dat je door deze opmerking plus punten krijgt hoor
Allemaal uit op je keiharde euro's en Nederlandse IDquote:
Bedelen om fooiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:05 schreef Chloroform het volgende:
![]()
![]()
"
OPHOEREN
Als ze maar betalen. We nemen het hier niet zo nauw met eer en gewetenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al die maagdjes die je op je woord geloven over bulgaarse chickies
Weet ik, maar plus punten zijn altijd mooi meegenomen. Of is het 'pluspunten'?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet nodig, Veer houdt sowieso van me.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je van Skyler van Breaking Bad?
Hier? als in Bulgarije?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ze maar betalen. We nemen het hier niet zo nauw met eer en geweten
hahahahahahahahahah ;pquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij die ondertitel?
Kloptquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet nodig, Veer houdt sowieso van me.
Hoi Fasquote:
Bulgarije, waar?quote:
Nog niet maar maybe kazantip 2014 oekraine.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al wat geboekt?
[..]
quote:
Lijkt er niet eens opquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik, maar plus punten zijn altijd mooi meegenomen. Of is het 'pluspunten'?
Oh en
foto van ambipur
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik, maar plus punten zijn altijd mooi meegenomen. Of is het 'pluspunten'?
Oh en
foto van ambipur
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop dat je door deze opmerking plus punten krijgt hoor
Ga geen woorden in m'n mond leggen, schele struikrover, niemand beweert dat serveersters recht hebben op fooi.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bedelen om fooi. Verkapte pauper
. Je krijgt toch salaris of niet? Als dat je niet bevalt zoek je maar ander werk. Ik geef de vuilnisman toch ook geen fooi als 'ie m'n vuilnis ophaalt, de Turk als 'ie m'n kapsalon met cola komt brengen of de kapper als 'ie m'n haren heeft geknipt.
Serveersters die menen recht te hebben op fooi_!
I know right, maar elke foto van turkse vrouw is ambipur op fokquote:
KaZantipquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nog niet maar maybe kazantip 2014 oekraine.
Deze geile Turk.![]()
Gaat ie allemaal meisjes benaderen met zijn camera.
![]()
Op 3:10 echt gruwelijk lekker lichaam + jetsers, niet normaal.![]()
![]()
Luister eens, nasale airco. Daar komt het toch op neer? Het ging over gierigheid/Hollandse zuinigheid, en jij beklaagt je over het feit dat iemand de rekening precies naar boven afrondt met ¤0,20. Als 'ie er ¤75 of ¤80 van had gemaakt had je er waarschijnlijk niet over geklaagdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga geen woorden in m'n mond leggen, schele struikrover, niemand beweert dat serveersters recht hebben op fooi.
Je betaalt toch pas als je klaar bent met eten? Tenzij fastfoodquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:50 schreef Dven het volgende:
Altijd fooi geven aan die paupers anders krijg je misschien bullebakjes door je eten of drinken.
Wijoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nog niet maar maybe kazantip 2014 oekraine.
Deze geile Turk.![]()
Gaat ie allemaal meisjes benaderen met zijn camera.
![]()
Op 3:10 echt gruwelijk lekker lichaam + jetsers, niet normaal.![]()
![]()
Chai-redenatie, wordt verworpen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister eens, nasale airco. Daar komt het toch op neer? Het ging over gierigheid/Hollandse zuinigheid, en jij beklaagt je over het feit dat iemand de rekening precies naar boven afrondt met ¤0,20. Als 'ie er ¤75 of ¤80 van had gemaakt had je er waarschijnlijk niet over geklaagd.
Maakt niet uit, je weet dat ik gewoon gelijk hebquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chai-redenatie, wordt verworpen.
Ze moet al blij zijn dat iemand ¤80 geeft. Normaal is gewoon 50 incl head allesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister eens, nasale airco. Daar komt het toch op neer? Het ging over gierigheid/Hollandse zuinigheid, en jij beklaagt je over het feit dat iemand de rekening precies naar boven afrondt met ¤0,20. Als 'ie er ¤75 of ¤80 van had gemaakt had je er waarschijnlijk niet over geklaagd.
[..]
Je betaalt toch pas als je klaar bent met eten? Tenzij fastfood.
Volgens mij is het een Russisch meisje, dus ik kan opzich ook 'stedentrip' doen naar moskow of st petersburg, ik weet toevallig dat daar veel mooie meisjes vandaan komen, dus daar naar de dancing dan.quote:
Wow.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze moet al blij zijn dat iemand ¤80 geeft. Normaal is gewoon 50 incl head alles
Onzin. Het ging erom dat mensen zich oprecht een goede fooigever voelen als ze 20 cent fooi geven. Ik beweer nergens dat fooi krijgen een recht is dat ik heb. Natuurlijk is het leuk als je leuke fooi krijgt, maar ik heb liever dat mensen geen fooi geven dan dat ze 20 cent fooi geven en denken de wereld gered te hebben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je weet dat ik gewoon gelijk heb.
Herinner me eraan dat je nog een tientje wisselgeld van me krijgt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze moet al blij zijn dat iemand ¤80 geeft. Normaal is gewoon 50 incl head alles
wanneer je terugkomtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Je betaalt toch pas als je klaar bent met eten? Tenzij fastfood.
Dat was dus de fooiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onzin. Het ging erom dat mensen zich oprecht een goede fooigever voelen als ze 20 cent fooi geven. Ik beweer nergens dat fooi krijgen een recht is dat ik heb. Natuurlijk is het leuk als je leuke fooi krijgt, maar ik heb liever dat mensen geen fooi geven dan dat ze 20 cent fooi geven en denken de wereld gered te hebben.Love you anyway, bby, ook al ben je skeer.
[..]
Herinner me eraan dat je nog een tientje wisselgeld van me krijgt.
Ik geef met moeite fooi. Laat ze eerst eens glimlachen en service verlenen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onzin. Het ging erom dat mensen zich oprecht een goede fooigever voelen als ze 20 cent fooi geven. Ik beweer nergens dat fooi krijgen een recht is dat ik heb. Natuurlijk is het leuk als je leuke fooi krijgt, maar ik heb liever dat mensen geen fooi geven dan dat ze 20 cent fooi geven en denken de wereld gered te hebben.Love you anyway, bby, ook al ben je skeer.
[..]
Herinner me eraan dat je nog een tientje wisselgeld van me krijgt.
Ik loos altijd 5 centjes als er ergens zo'n potje staat, daar kom ik anders toch nooit vanaf.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geef met moeite fooi. Laat ze eerst eens glimlachen en service verlenen.
Lief.quote:
Je moet ook geen topservice verwachten bij je lokale shoarmazaak, gekkie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geef met moeite fooi. Laat ze eerst eens glimlachen en service verlenen.
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat bleek anders nergens direct uit je postquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onzin. Het ging erom dat mensen zich oprecht een goede fooigever voelen als ze 20 cent fooi geven.
Onzin natuurlijk, het is gewoon praktischer om ¤70 te betalen en gênant om 20 cent wisselgeld aan te nemen.quote:Ik beweer nergens dat fooi krijgen een recht is dat ik heb. Natuurlijk is het leuk als je leuke fooi krijgt, maar ik heb liever dat mensen geen fooi geven dan dat ze 20 cent fooi geven en denken de wereld gered te hebben.![]()
Wie is er nou skeer bezigquote:Love you anyway, bby, ook al ben je skeer.
Heb jouw kleine penis altijd geëerd, daarom ga ik je ook inruilen voor een groter model.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.
Schatje, ik doel op een drankje ergens doen. Ik ben de service van Turken gewend, je weet wel: welkom, hoe maakt u het,neemt u aub plaats, etc etc etc.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief.
[..]
Je moet ook geen topservice verwachten bij je lokale shoarmazaak, gekkie.
Wilde nog posten inb4 penisgarpje, maar ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jouw kleine penis altijd geëerd, daarom ga ik je ook inruilen voor een groter model.
'Ik neem je jas wel aan'quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Schatje, ik doel op een drankje ergens doen. Ik ben de service van Turken gewend, je weet wel: welkom, hoe maakt u het,neemt u aub plaats, etc etc etc.
Bij dezen dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat bleek anders nergens direct uit je post.
(oh shit ik break je post down in meerdere quotes, shit's gettin' pretty srs now)
Onzin.quote:[..]
Onzin natuurlijk, het is gewoon praktischer om ¤70 te betalen en gênant om 20 cent wisselgeld aan te nemen.
Wederom Chai-redenatie. Wow son, you mad.quote:[..]
Wie is er nou skeer bezig.
Gast. Ik ben tig x door Bulgarije gereden. Jullie zijn net zo fucked up als Turken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:01 schreef Dven het volgende:
Maarja, Turkse meiden kunnen dat nu eenmaal erg goed, zakken leegtrekken
Zou ook wel eens naar Rusland willen als ik single wasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Russisch meisje, dus ik kan opzich ook 'stedentrip' doen naar moskow of st petersburg, ik weet toevallig dat daar veel mooie meisjes vandaan komen, dus daar naar de dancing dan.
Precies, je moet wel met oprechte service komen in plaats van rennend over een terras overal zo snel mogelijk doorheen te jagenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Schatje, ik doel op een drankje ergens doen. Ik ben de service van Turken gewend, je weet wel: welkom, hoe maakt u het,neemt u aub plaats, etc etc etc.
Kom je er weer lekker makkelijk vanafquote:
Waarom is dat onzin? Jij interpreteert het als zodanig, maar mijn optie lijkt me een stuk reëler.quote:Onzin.
De eerste Chai-redenatie kwam pas bij 'je zegt dit dus je bent dat (skeer)' vanuit jouw kant hoor, andersquote:Wederom Chai-redenatie. Wow son, you mad.
Dat heb je als Turk, Bulgaren hebben niet voor niets een hekel aan dat opdringerige en overheerserige Turkenvolkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast. Ik ben tig x door Bulgarije gereden. Jullie zijn net zo fucked up als Turken.
In weinig ingelichte kringen wel ja. Mensen met meer verstand dan een pinda weten dat het zigeuners betreft, die je niet bepaald onder één van de bestaande landen in Europa plaatsen kanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:02 schreef Che_ het volgende:
Bulgaren staan juist bekend als de zakkenrollers en bedelaars.
Gast, even serieus. Ik weet hoe zigeuners er uit zien, er wonen hier zat Bulgaren. Doe niet alsof het allemaal zigeuners zijn. Polen, Bulgaren zijn een pot nat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
In weinig ingelichte kringen wel ja. Mensen met meer verstand dan een pinda weten dat het zigeuners betreft, die je niet bepaald onder één van de bestaande landen in Europa plaatsen kan
Wowquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
. Mensen met meer verstand dan een pinda weten
Eensquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:05 schreef VeerEli het volgende:
Team dWc hoor. Chloro, plsDe man heeft gewoon gelijk in deze.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Precies, je moet wel met oprechte service komen in plaats van rennend over een terras overal zo snel mogelijk doorheen te jagen. Moet je achteraf ook niet klagen dat je geen of weinig fooi krijgt.
[..]
Kom je er weer lekker makkelijk vanaf.
[..]
Waarom is dat onzin? Jij interpreteert het als zodanig, maar mijn optie lijkt me een stuk reëler.
[..]
De eerste Chai-redenatie kwam pas bij 'je zegt dit dus je bent dat (skeer)' vanuit jouw kant hoor, anders.
Gap jij weet niks. Jij werkt wss in één of andere Green Zone tussen de 0,0001% rijke gedeelte van de bevolking en denkt al van het echte leven daar geproefd te hebben. Ga manquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
In weinig ingelichte kringen wel ja. Mensen met meer verstand dan een pinda weten dat het zigeuners betreft, die je niet bepaald onder één van de bestaande landen in Europa plaatsen kan
Door deze opmerking alleen al is goed duidelijk dat je simpelweg niet zo serieus te nemen valt. Maarja, Turken proberen zich toch altijd overal tussendoor en rondom te lullen. Simplistisch volk. Wel ondernemend. Vandaar dat jullie graag misbruik maken van jullie volksgenoten die straks dankzij jullie de noordwestelijke delen van de unie gaan overspoelenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, even serieus. Ik weet hoe zigeuners er uit zien, er wonen hier zat Bulgaren. Doe niet alsof het allemaal zigeuners zijn. Polen, Bulgaren zijn een pot nat.
Denken dat ik een eckte Turk benquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Door deze opmerking alleen al is goed duidelijk dat je simpelweg niet zo serieus te nemen valt. Maarja, Turken proberen zich toch altijd overal tussendoor en rondom te lullen. Simplistisch volk. Wel ondernemend. Vandaar dat jullie graag misbruik maken van jullie volksgenoten die straks dankzij jullie de noordwestelijke delen van de unie gaan overspoelen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:05 schreef VeerEli het volgende:
Team dWc hoor. Chloro, plsDe man heeft gewoon gelijk in deze.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eensvrouwen die door geraaskal er makkelijk af proberen te komen
Jaar lang in de Turkse (achterstands)buurt gewoond, alle delen van het land doorgereist, bij veel arme gezinnen op bezoek geweest, veelvuldig gelift, op bezoek geweest bij vele inrichtingen en ik ben momenteel bezig met een project waarbij ik 365 verschillende mensen vanuit alle lagen van de bevolking wil hebben geinterviewd. Maar fijn doorgaan met je aannames. Tsjap!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gap jij weet niks. Jij werkt wss in één of andere Green Zone tussen de 0,0001% rijke gedeelte van de bevolking en denkt al van het echte leven daar geproefd te hebben. Ga man
Stoer man.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaar lang in de Turkse (achterstands)buurt gewoond, alle delen van het land doorgereist, bij veel arme gezinnen op bezoek geweest, veelvuldig gelift, op bezoek geweest bij vele inrichtingen en ik ben momenteel bezig met een project waarmee ik 365 verschillende mensen vanuit alle lagen van de bevolking wil hebben geinterviewd. Maar fijn doorgaan met je aannames. Tsjap!
Het wordt erger, blijkbaar werkt die ook nog eens voor VICEquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaar lang in de Turkse (achterstands)buurt gewoond, alle delen van het land doorgereist, bij veel arme gezinnen op bezoek geweest, veelvuldig gelift, op bezoek geweest bij vele inrichtingen en ik ben momenteel bezig met een project waarmee ik 365 verschillende mensen vanuit alle lagen van de bevolking wil hebben geinterviewd. Maar fijn doorgaan met je aannames. Tsjap!
Niets bijzonders aan, geeft daarentegen wel aan dat de persoon op wie ik reageerde het niet bepaald bij het juiste eind heeft.quote:
Ik ook nietquote:
Of jij hebt het gewoon niet bij het juiste eind en wil dat maar niet inzien. Maar hey, typisch Bulgaars he, afgeven op zigeuners.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets bijzonders aan, geeft daarentegen wel aan dat de persoon op wie ik reageerde het niet bepaald bij het juiste eind heeft.
Geen kwestie van pauper, betaal graag fooi voor heerlijk eten en oprechte service, fooi is alleen vrijblijvend.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:12 schreef Mortaxx het volgende:
Fooi discussie gemiststelletje paupers hier
Hij is gewoon wa7ed tataquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:15 schreef Stimorol- het volgende:
Trouwens Dven, wees wat aardiger tegen Turken, jullie behoren tot het Turkse volk.
Praat eens Nederlands, sahbi.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is gewoon wa7ed tata![]()
dat is de hele grap
Niet bepaald typisch Bulgaars. Sterker nog, Bulgarije was het enige land dat niet vrijwillig zijn zigeunerbevolking naar de slachtkampen van de Duitsers stuurde. Wat dat betreft hebben Turken en Nederlanders een geschiedenis die heel wat meer bevlekt is. Maar dat wist je vast al.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of jij hebt het gewoon niet bij het juiste eind en wil dat maar niet inzien. Maar hey, typisch Bulgaars he, afgeven op zigeuners.
En alle Chinezen zijn Amerikaan. Domme kutquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:15 schreef Stimorol- het volgende:
Trouwens Dven, wees wat aardiger tegen Turken, jullie behoren tot het Turkse volk.
Wat een drang om jezelf te bewijzen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet bepaald typisch Bulgaars. Sterker nog, Bulgarije was het enige land dat niet vrijwillig zijn zigeunerbevolking naar de slachtkampen van de Duitsers stuurde. Wat dat betreft hebben Turken en Nederlanders een geschiedenis die heel wat meer bevlekt is. Maar dat wist je vast al.
Weerleggen van leugens, verder heb ik voor mezelf weinig te bewijzenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een drang om jezelf te bewijzen.
Aha, oke man is goed.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Weerleggen van leugens, verder heb ik voor mezelf weinig te bewijzen
Ik vind het goed. Hij is niet eens echt bulgaars maar nog steeds komt hij op voor dat land. Stel je voor een Marokkaan zou het zelfde doen als er over Nederland gesproken werd. goede zaak.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een drang om jezelf te bewijzen.
Oke dankjequote:
Denken dat Marokkanen en Turken zoiets zouden doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:21 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik vind het goed. Hij is niet eens echt bulgaars maar nog steeds komt hij op voor dat land. Stel je voor een Marokkaan zou het zelfde doen als er over Nederland gesproken werd. goede zaak.
Tuurlijk niet, wat denk jij nouquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
Is deze gast serieus waar niet eens Bulgaars?
Sorry, misschien had ik het niet moeten doenquote:
ken jij bulgaren die nederlands kunnen typen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
Is deze gast serieus waar niet eens Bulgaars?
Leg mij uit waarom ik dat moet doen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat Marokkanen en Turken zoiets zouden doenTrots, arrogant en naief volk
Wacht even. Nederland wilt mij niet. En niet andersom.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat Marokkanen en Turken zoiets zouden doenTrots, arrogant en naief volk
Deze man...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet bepaald typisch Bulgaars. Sterker nog, Bulgarije was het enige land dat niet vrijwillig zijn zigeunerbevolking naar de slachtkampen van de Duitsers stuurde. Wat dat betreft hebben Turken en Nederlanders een geschiedenis die heel wat meer bevlekt is. Maar dat wist je vast al.
En heeft deze man nog gelijk?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wacht even. Nederland wilt mij niet. En niet andersom.
Google translatequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ken jij bulgaren die nederlands kunnen typen?
Je aannames worden steeds grappigerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze man...
Echt ook zo'n type die daar tegen mensen op straat zegt dat die ook één van hun is en wat voor prachtige mensen bulgaren zijn, terwijl zij gewoon denken: hoe kunnen we het snelst deze toerist z'n ass kieren en legen
Ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bossen. Lang niet gehoord
.
[ afbeelding ]
Zou je?
Je eigen mening over iemand doet weinig af aan zijn (on)gelijk. Beetje een rare vraag dusquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ook wel eens naar Rusland willen als ik single wasvind het ook altijd mooie vrouwen/
quote:“As a trucker that would deliver in north jersey and New York I am familiar with these groups. I can hopefully clarify a few things. First the initial “accident” is part of a game they play. They ride in a huge group and will operate together to slow down traffic. Next they pick out high end vehicles targeting people with families in them, the targets will usually be white or Asian. Then one of the riders will do a “brake check” and stop suddenly in front of the target vehicle causing a minor bump. In some cases they will just roll back into their target vehicle. They will then mob the vehicle demanding money and or begin attacking the person inside. It is their practice to also slash the tires to prevent the vehicle from escaping. Truckers are well aware of them and are advised not to stop. You can clearly see in the video how they are well practiced in this style of attack.”
Lol, da's toch van die vine waar die gozer d'r laat hinkelen voor een vine en zij dat nietsvermoedend doet?quote:
Ik kan jou niet meer serieus nemen nu ik weet dat je geen Bulgaar bent.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Je eigen mening over iemand doet weinig af aan zijn (on)gelijk. Beetje een rare vraag dus
Dunno, heb het gewoon van Jumi's eigen instagram hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, da's toch van die vine waar die gozer d'r laat hinkelen voor een vine en zij dat nietsvermoedend doet?
Mooie dame. Shirtje staat sexy bij haar. Comics/Superhelden shirts/tops/truienquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bossen. Lang niet gehoord
.
[ afbeelding ]
Zou je?
quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tegen alles wat mooiers is heb je iets te zeggen. Meisje, ze vormen geen gevaar voor jou of mij. Sws kunnen de heren hier niet beter krijgen
Te simpel Veer. Ik zeg juist vaak: mooi. Terwijl jij vaak een opmerking er weet uit te krijgen: te dik. Of nee nee: hmmm, niet bijzonder ofzo.quote:
Rot op wief, jij kraakt chicks vaker af dan ik hoor, ga niet net doen alsof dat niet zo isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Te simpel Veer. Ik zeg juist vaak: mooi. Terwijl jij vaak een opmerking er weet uit te krijgen: te dik. Of nee nee: hmmm, niet bijzonder ofzo.
Nee. Ik kraak ze alleen af als ze er Pools/Bulgaars uitzien?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Rot op wief, jij kraakt chicks vaker af dan ik hoor, ga niet net doen alsof dat niet zo is
Of als ze blond zijn.. Of als ze dun zijn.. Of als ze zus zijn, of zo zijn. Bitch plsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik kraak ze alleen af als ze er Pools/Bulgaars uitzien?
Ik ben ook anti Kunis, maar dat kan ik als vrouw niet zomaar zeggen. :$quote:
Oh jee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ook anti Kunis, maar dat kan ik als vrouw niet zomaar zeggen. :$
Precies, ik kreeg me toch de wind van voren toen ik dat zei, werd gelijk voor 6-je uitgemaakt door Mortax en jaloers allesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ook anti Kunis, maar dat kan ik als vrouw niet zomaar zeggen. :$
Duh, wijf. Pools/Bulgaars= vaak dun+blond?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Of als ze blond zijn.. Of als ze dun zijn.. Of als ze zus zijn, of zo zijn. Bitch pls
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Duh, wijf. Pools/Bulgaars= vaak dun+blond?
Nee. JIj kraakt iedereen af. Alleen niet als ze zgn op jou lijken.
Jij bent wel nr1 hater, maar je kan er wel van afkicken. Geleidelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Of als ze blond zijn.. Of als ze dun zijn.. Of als ze zus zijn, of zo zijn. Bitch pls
Bij Mila? Ff teruglezen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Precies, ik kreeg me toch de wind van voren toen ik dat zei, werd gelijk voor 6-je uitgemaakt en jaloers allesDeed beetje pijn wel.
Whateva long hair don't carequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent wel nr1 hater, maar je kan er wel van afkicken. Geleidelijk.
Nee man. Ik ben serieus. Ben altijd serieus op Fok.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]Dit moet wel getroll zijn. Slecht, dat wel.
Mortaxx moet je dan ook niet serieus nemenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Precies, ik kreeg me toch de wind van voren toen ik dat zei, werd gelijk voor 6-je uitgemaakt en jaloers allesDeed beetje pijn wel.
Werd ik maar eens een 6-je genoemd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Precies, ik kreeg me toch de wind van voren toen ik dat zei, werd gelijk voor 6-je uitgemaakt door Mortax en jaloers allesDeed beetje pijn wel.
Ik snap dat niet, dat rassen over 1 kam scheren. Ik ben in Bulgarije geweest en zag écht mooie chicks daar. Ook hele lelijke, idd. Maar dat is verdomme toch overal ter wereld zoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee man. Ik ben serieus. Ben altijd serieus op Fok.
(Even serieus: Polen en Bulgaren vind ik echt)
quote:
Hahaha Fas tochquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Werd ik maar eens een 6-je genoemd.
Ik heb nu eenmaal iets met Arabische en Latina's. Ik vind Turkse chicks vaak ook lelijk, hoor? Relax schatje. Aai over je bol?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, dat rassen over 1 kam scheren. Ik ben in Bulgarije geweest en zag écht mooie chicks daar. Ook hele lelijke, idd. Maar dat is verdomme toch overal ter wereld zo
2 keer 3 is ook 6 toch.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou op fb gespot.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij ook al.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou op fb gespot.
pf was wel 6+ hoorr
Je kunt ook wel een voorkeur hebben, maar je kan toch niet stellen dat álle Polen/Bulgaren lelijk zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal iets met Arabische en Latina's. Ik vind Turkse chicks vaak ook lelijk, hoor? Relax schatje. Aai over je bol?
Nee nee, serieus Veer.. Aai over je bol? Als goedmaker? Je mag mij ook aaien?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kunt ook wel een voorkeur hebben, maar je kan toch niet stellen dat álle Polen/Bulgaren lelijk zijnCome on. Ik heb niks met Aziatische chicks, maar zeg niet dat ze bij voorbaat allemaal lelijk zijn. Want ook daar zitten vast een paar prachtige bloempjes bij
Kreeg al eerder dm's met die mededeling.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo ook?
Ik respecteer je privacy echt wel hoor.
Dat meende ik nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Precies, ik kreeg me toch de wind van voren toen ik dat zei, werd gelijk voor 6-je uitgemaakt door Mortax en jaloers allesDeed beetje pijn wel.
Exact de reden waarom niemand in Nederland jou serieus wil nemenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan jou niet meer serieus nemen nu ik weet dat je geen Bulgaar bent.
Die bikers?quote:
Een zesje is niet meer dan een omgekeerde 9!quote:
Ik welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Exact de reden waarom niemand in Nederland jou serieus wil nemen
Falsequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar je hebt dus heel lang fbloos geleefd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kreeg al eerder dm's met die mededeling.
Sorry, wie was jij ook alweer?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft nu geen zin meer.. Heb nu alweer in mijn pols gesneden, mijn vinger meermaals in mijn keel gestopt en een afspraak gemaakt bij de plastisch chirurg.quote:
Ben je 12 ofzo?quote:
Yeah.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je hebt dus heel lang fbloos geleefd?
Dat laatste zou je opzich wel goed doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heeft nu geen zin meer.. Heb nu alweer in mijn pols gesneden, mijn vinger meermaals in mijn keel gestopt en een afspraak gemaakt bij de plastisch chirurg.
Eerst eens wat aan je uiterlijk doen. Je hebt potentiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
En fucking bedankt weerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat laatste zou je opzich wel goed doen.
Beter laxeermiddelen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heeft nu geen zin meer.. Heb nu alweer in mijn pols gesneden, mijn vinger meermaals in mijn keel gestopt en een afspraak gemaakt bij de plastisch chirurg.
Altijd door om je mentaal te supportenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst eens wat aan je uiterlijk doen. Je hebt potentie
Het is nog niet eens een grapjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd door om je mentaal te supporten
Haha wow, lees dit pas na de quotequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst eens wat aan je uiterlijk doen. Je hebt potentie
Je moet je medeFOK!kers volgen door mij niet serieus te nemenquote:
Ik wist het wel hoor als ik lesbie wasquote:
Met een hamer? Koppie bijboetseren allesquote:
Wat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet je medeFOK!kers volgen door mij niet serieus te nemen
Why? Wat heb je te verbergen? 30cm?quote:
Nee met mijn penis.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Met een hamer? Koppie bijboetseren alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |