Wowquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
. Mensen met meer verstand dan een pinda weten
Eensquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:05 schreef VeerEli het volgende:
Team dWc hoor. Chloro, plsDe man heeft gewoon gelijk in deze.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Precies, je moet wel met oprechte service komen in plaats van rennend over een terras overal zo snel mogelijk doorheen te jagen. Moet je achteraf ook niet klagen dat je geen of weinig fooi krijgt.
[..]
Kom je er weer lekker makkelijk vanaf.
[..]
Waarom is dat onzin? Jij interpreteert het als zodanig, maar mijn optie lijkt me een stuk reëler.
[..]
De eerste Chai-redenatie kwam pas bij 'je zegt dit dus je bent dat (skeer)' vanuit jouw kant hoor, anders.
Gap jij weet niks. Jij werkt wss in één of andere Green Zone tussen de 0,0001% rijke gedeelte van de bevolking en denkt al van het echte leven daar geproefd te hebben. Ga manquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
In weinig ingelichte kringen wel ja. Mensen met meer verstand dan een pinda weten dat het zigeuners betreft, die je niet bepaald onder één van de bestaande landen in Europa plaatsen kan
Door deze opmerking alleen al is goed duidelijk dat je simpelweg niet zo serieus te nemen valt. Maarja, Turken proberen zich toch altijd overal tussendoor en rondom te lullen. Simplistisch volk. Wel ondernemend. Vandaar dat jullie graag misbruik maken van jullie volksgenoten die straks dankzij jullie de noordwestelijke delen van de unie gaan overspoelenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, even serieus. Ik weet hoe zigeuners er uit zien, er wonen hier zat Bulgaren. Doe niet alsof het allemaal zigeuners zijn. Polen, Bulgaren zijn een pot nat.
Denken dat ik een eckte Turk benquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Door deze opmerking alleen al is goed duidelijk dat je simpelweg niet zo serieus te nemen valt. Maarja, Turken proberen zich toch altijd overal tussendoor en rondom te lullen. Simplistisch volk. Wel ondernemend. Vandaar dat jullie graag misbruik maken van jullie volksgenoten die straks dankzij jullie de noordwestelijke delen van de unie gaan overspoelen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:05 schreef VeerEli het volgende:
Team dWc hoor. Chloro, plsDe man heeft gewoon gelijk in deze.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eensvrouwen die door geraaskal er makkelijk af proberen te komen
Jaar lang in de Turkse (achterstands)buurt gewoond, alle delen van het land doorgereist, bij veel arme gezinnen op bezoek geweest, veelvuldig gelift, op bezoek geweest bij vele inrichtingen en ik ben momenteel bezig met een project waarbij ik 365 verschillende mensen vanuit alle lagen van de bevolking wil hebben geinterviewd. Maar fijn doorgaan met je aannames. Tsjap!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gap jij weet niks. Jij werkt wss in één of andere Green Zone tussen de 0,0001% rijke gedeelte van de bevolking en denkt al van het echte leven daar geproefd te hebben. Ga man
Stoer man.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaar lang in de Turkse (achterstands)buurt gewoond, alle delen van het land doorgereist, bij veel arme gezinnen op bezoek geweest, veelvuldig gelift, op bezoek geweest bij vele inrichtingen en ik ben momenteel bezig met een project waarmee ik 365 verschillende mensen vanuit alle lagen van de bevolking wil hebben geinterviewd. Maar fijn doorgaan met je aannames. Tsjap!
Het wordt erger, blijkbaar werkt die ook nog eens voor VICEquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaar lang in de Turkse (achterstands)buurt gewoond, alle delen van het land doorgereist, bij veel arme gezinnen op bezoek geweest, veelvuldig gelift, op bezoek geweest bij vele inrichtingen en ik ben momenteel bezig met een project waarmee ik 365 verschillende mensen vanuit alle lagen van de bevolking wil hebben geinterviewd. Maar fijn doorgaan met je aannames. Tsjap!
Niets bijzonders aan, geeft daarentegen wel aan dat de persoon op wie ik reageerde het niet bepaald bij het juiste eind heeft.quote:
Ik ook nietquote:
Of jij hebt het gewoon niet bij het juiste eind en wil dat maar niet inzien. Maar hey, typisch Bulgaars he, afgeven op zigeuners.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets bijzonders aan, geeft daarentegen wel aan dat de persoon op wie ik reageerde het niet bepaald bij het juiste eind heeft.
Geen kwestie van pauper, betaal graag fooi voor heerlijk eten en oprechte service, fooi is alleen vrijblijvend.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:12 schreef Mortaxx het volgende:
Fooi discussie gemiststelletje paupers hier
Hij is gewoon wa7ed tataquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:15 schreef Stimorol- het volgende:
Trouwens Dven, wees wat aardiger tegen Turken, jullie behoren tot het Turkse volk.
Praat eens Nederlands, sahbi.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is gewoon wa7ed tata![]()
dat is de hele grap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |