Wow.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze moet al blij zijn dat iemand ¤80 geeft. Normaal is gewoon 50 incl head alles
Onzin. Het ging erom dat mensen zich oprecht een goede fooigever voelen als ze 20 cent fooi geven. Ik beweer nergens dat fooi krijgen een recht is dat ik heb. Natuurlijk is het leuk als je leuke fooi krijgt, maar ik heb liever dat mensen geen fooi geven dan dat ze 20 cent fooi geven en denken de wereld gered te hebben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je weet dat ik gewoon gelijk heb.
Herinner me eraan dat je nog een tientje wisselgeld van me krijgt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze moet al blij zijn dat iemand ¤80 geeft. Normaal is gewoon 50 incl head alles
wanneer je terugkomtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister eens, nasale airco. Daar komt het toch op neer? Het ging over gierigheid/Hollandse zuinigheid, en jij beklaagt je over het feit dat iemand de rekening precies naar boven afrondt met ¤0,20. Als 'ie er ¤75 of ¤80 van had gemaakt had je er waarschijnlijk niet over geklaagd.
[..]
Je betaalt toch pas als je klaar bent met eten? Tenzij fastfood.
Dat was dus de fooiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onzin. Het ging erom dat mensen zich oprecht een goede fooigever voelen als ze 20 cent fooi geven. Ik beweer nergens dat fooi krijgen een recht is dat ik heb. Natuurlijk is het leuk als je leuke fooi krijgt, maar ik heb liever dat mensen geen fooi geven dan dat ze 20 cent fooi geven en denken de wereld gered te hebben.Love you anyway, bby, ook al ben je skeer.
[..]
Herinner me eraan dat je nog een tientje wisselgeld van me krijgt.
Ik geef met moeite fooi. Laat ze eerst eens glimlachen en service verlenen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onzin. Het ging erom dat mensen zich oprecht een goede fooigever voelen als ze 20 cent fooi geven. Ik beweer nergens dat fooi krijgen een recht is dat ik heb. Natuurlijk is het leuk als je leuke fooi krijgt, maar ik heb liever dat mensen geen fooi geven dan dat ze 20 cent fooi geven en denken de wereld gered te hebben.Love you anyway, bby, ook al ben je skeer.
[..]
Herinner me eraan dat je nog een tientje wisselgeld van me krijgt.
Ik loos altijd 5 centjes als er ergens zo'n potje staat, daar kom ik anders toch nooit vanaf.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geef met moeite fooi. Laat ze eerst eens glimlachen en service verlenen.
Lief.quote:
Je moet ook geen topservice verwachten bij je lokale shoarmazaak, gekkie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geef met moeite fooi. Laat ze eerst eens glimlachen en service verlenen.
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat bleek anders nergens direct uit je postquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onzin. Het ging erom dat mensen zich oprecht een goede fooigever voelen als ze 20 cent fooi geven.
Onzin natuurlijk, het is gewoon praktischer om ¤70 te betalen en gênant om 20 cent wisselgeld aan te nemen.quote:Ik beweer nergens dat fooi krijgen een recht is dat ik heb. Natuurlijk is het leuk als je leuke fooi krijgt, maar ik heb liever dat mensen geen fooi geven dan dat ze 20 cent fooi geven en denken de wereld gered te hebben.![]()
Wie is er nou skeer bezigquote:Love you anyway, bby, ook al ben je skeer.
Heb jouw kleine penis altijd geëerd, daarom ga ik je ook inruilen voor een groter model.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.
Schatje, ik doel op een drankje ergens doen. Ik ben de service van Turken gewend, je weet wel: welkom, hoe maakt u het,neemt u aub plaats, etc etc etc.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief.
[..]
Je moet ook geen topservice verwachten bij je lokale shoarmazaak, gekkie.
Wilde nog posten inb4 penisgarpje, maar ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jouw kleine penis altijd geëerd, daarom ga ik je ook inruilen voor een groter model.
'Ik neem je jas wel aan'quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Schatje, ik doel op een drankje ergens doen. Ik ben de service van Turken gewend, je weet wel: welkom, hoe maakt u het,neemt u aub plaats, etc etc etc.
Bij dezen dan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat bleek anders nergens direct uit je post.
(oh shit ik break je post down in meerdere quotes, shit's gettin' pretty srs now)
Onzin.quote:[..]
Onzin natuurlijk, het is gewoon praktischer om ¤70 te betalen en gênant om 20 cent wisselgeld aan te nemen.
Wederom Chai-redenatie. Wow son, you mad.quote:[..]
Wie is er nou skeer bezig.
Gast. Ik ben tig x door Bulgarije gereden. Jullie zijn net zo fucked up als Turken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:01 schreef Dven het volgende:
Maarja, Turkse meiden kunnen dat nu eenmaal erg goed, zakken leegtrekken
Zou ook wel eens naar Rusland willen als ik single wasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Russisch meisje, dus ik kan opzich ook 'stedentrip' doen naar moskow of st petersburg, ik weet toevallig dat daar veel mooie meisjes vandaan komen, dus daar naar de dancing dan.
Precies, je moet wel met oprechte service komen in plaats van rennend over een terras overal zo snel mogelijk doorheen te jagenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Schatje, ik doel op een drankje ergens doen. Ik ben de service van Turken gewend, je weet wel: welkom, hoe maakt u het,neemt u aub plaats, etc etc etc.
Kom je er weer lekker makkelijk vanafquote:
Waarom is dat onzin? Jij interpreteert het als zodanig, maar mijn optie lijkt me een stuk reëler.quote:Onzin.
De eerste Chai-redenatie kwam pas bij 'je zegt dit dus je bent dat (skeer)' vanuit jouw kant hoor, andersquote:Wederom Chai-redenatie. Wow son, you mad.
Dat heb je als Turk, Bulgaren hebben niet voor niets een hekel aan dat opdringerige en overheerserige Turkenvolkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast. Ik ben tig x door Bulgarije gereden. Jullie zijn net zo fucked up als Turken.
In weinig ingelichte kringen wel ja. Mensen met meer verstand dan een pinda weten dat het zigeuners betreft, die je niet bepaald onder één van de bestaande landen in Europa plaatsen kanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:02 schreef Che_ het volgende:
Bulgaren staan juist bekend als de zakkenrollers en bedelaars.
Gast, even serieus. Ik weet hoe zigeuners er uit zien, er wonen hier zat Bulgaren. Doe niet alsof het allemaal zigeuners zijn. Polen, Bulgaren zijn een pot nat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
In weinig ingelichte kringen wel ja. Mensen met meer verstand dan een pinda weten dat het zigeuners betreft, die je niet bepaald onder één van de bestaande landen in Europa plaatsen kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |