Als ze maar betalen. We nemen het hier niet zo nauw met eer en gewetenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al die maagdjes die je op je woord geloven over bulgaarse chickies
Weet ik, maar plus punten zijn altijd mooi meegenomen. Of is het 'pluspunten'?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet nodig, Veer houdt sowieso van me.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je van Skyler van Breaking Bad?
Hier? als in Bulgarije?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ze maar betalen. We nemen het hier niet zo nauw met eer en geweten
hahahahahahahahahah ;pquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij die ondertitel?
Kloptquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet nodig, Veer houdt sowieso van me.
Hoi Fasquote:
Bulgarije, waar?quote:
Nog niet maar maybe kazantip 2014 oekraine.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al wat geboekt?
[..]
Die stond er altijd al.. skele polski.
quote:
Lijkt er niet eens opquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik, maar plus punten zijn altijd mooi meegenomen. Of is het 'pluspunten'?
Oh en
foto van ambipur
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik, maar plus punten zijn altijd mooi meegenomen. Of is het 'pluspunten'?
Oh en
foto van ambipur
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop dat je door deze opmerking plus punten krijgt hoor
Ga geen woorden in m'n mond leggen, schele struikrover, niemand beweert dat serveersters recht hebben op fooi.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bedelen om fooi. Verkapte pauper
. Je krijgt toch salaris of niet? Als dat je niet bevalt zoek je maar ander werk. Ik geef de vuilnisman toch ook geen fooi als 'ie m'n vuilnis ophaalt, de Turk als 'ie m'n kapsalon met cola komt brengen of de kapper als 'ie m'n haren heeft geknipt.
Serveersters die menen recht te hebben op fooi_!
I know right, maar elke foto van turkse vrouw is ambipur op fokquote:
KaZantipquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nog niet maar maybe kazantip 2014 oekraine.
Deze geile Turk.![]()
Gaat ie allemaal meisjes benaderen met zijn camera.
![]()
Op 3:10 echt gruwelijk lekker lichaam + jetsers, niet normaal.![]()
![]()
Luister eens, nasale airco. Daar komt het toch op neer? Het ging over gierigheid/Hollandse zuinigheid, en jij beklaagt je over het feit dat iemand de rekening precies naar boven afrondt met ¤0,20. Als 'ie er ¤75 of ¤80 van had gemaakt had je er waarschijnlijk niet over geklaagdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga geen woorden in m'n mond leggen, schele struikrover, niemand beweert dat serveersters recht hebben op fooi.
Je betaalt toch pas als je klaar bent met eten? Tenzij fastfoodquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:50 schreef Dven het volgende:
Altijd fooi geven aan die paupers anders krijg je misschien bullebakjes door je eten of drinken.
Wijoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nog niet maar maybe kazantip 2014 oekraine.
Deze geile Turk.![]()
Gaat ie allemaal meisjes benaderen met zijn camera.
![]()
Op 3:10 echt gruwelijk lekker lichaam + jetsers, niet normaal.![]()
![]()
Chai-redenatie, wordt verworpen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister eens, nasale airco. Daar komt het toch op neer? Het ging over gierigheid/Hollandse zuinigheid, en jij beklaagt je over het feit dat iemand de rekening precies naar boven afrondt met ¤0,20. Als 'ie er ¤75 of ¤80 van had gemaakt had je er waarschijnlijk niet over geklaagd.
Maakt niet uit, je weet dat ik gewoon gelijk hebquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chai-redenatie, wordt verworpen.
Ze moet al blij zijn dat iemand ¤80 geeft. Normaal is gewoon 50 incl head allesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister eens, nasale airco. Daar komt het toch op neer? Het ging over gierigheid/Hollandse zuinigheid, en jij beklaagt je over het feit dat iemand de rekening precies naar boven afrondt met ¤0,20. Als 'ie er ¤75 of ¤80 van had gemaakt had je er waarschijnlijk niet over geklaagd.
[..]
Je betaalt toch pas als je klaar bent met eten? Tenzij fastfood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |