Je bent gelikt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:07 schreef Robophatt het volgende:
Wauw mijn dag werd zojuist echt veel beter
http://www.sanger.dk/
Wat vind je van Skyler van Breaking Bad?quote:
Ja, precies. "Het komt uit een goed hart."quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:06 schreef oLexie het volgende:
[..]
Uhhuh, en ze zeggen het dan ook op zo'n manier alsof het heel wat is.
Hoer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je van Skyler van Breaking Bad?
Neequote:
Als je naar die Turken en Romadorpen gaat wel. Maar daar moet sowieso een bom op. Tuigquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:03 schreef oLexie het volgende:
Is Bulgarije niet gewoon een ontzettend skeer en uit elkaar gevallen land? Zie echt half ingestorte flatten voor me als ik aan Bulgarije denk.
Dit is zeker een spoiler.quote:
Waar de volgende keer groene rochels inzitten omdat je geen tip geeft. En daarna maar lof spreken over de smeuige textuur van het etenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik betaal toch al voor het eten!
Ohquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
NeeIk kreeg die link toegestuurd.
Ik wil zo graag een puppyEn dan noem ik hem Napoleon en veroveren we de wereld.
Hoe zit het met de vrouwen daar? Hoor ik je nooit overquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je naar die Turken en Romadorpen gaat wel. Maar daar moet sowieso een bom op. TuigGelukkig helpen de Turken in NL Bulgarije al een handje door in grote getalen Turksbulgaren te gaan importeren als onderbetaalde loonslaaf. Verder is Bulgarije een prachtig land en misschien wel één van de grootste verrassingen binnen Europa. In ieder geval voor mij en binnen Europa heb ik alles zo ongeveer wel gezien
Eindelijk, een medestanderquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien was echt prachtig.Zou er graag nog eens naartoe terug gaan.
Ik ben echt zo klaar met horeca. Iedere keer heb ik zin om al die borden uit het luik terug de keuken in te schuiven, op de chef te tuffen en weg te gaan. Liefst met de mededeling dat ik de jackpot binnen heb geharkt natuurlijk, de tent opkoop en er een MacDonalds van bouw omdat ze daar beter voedsel hebben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies. "Het komt uit een goed hart."
Opkankeren, zal eens een mes in dat goede hart van je steken.
VERRADERquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Eindelijk, een medestanderAlhoewel 99% van de mensen die in het Bulgarije buiten Sunny Beach zijn geweest louter lof spreken
Hehehequote:
Ligt eraan. Heb je S1e1 al gezien? Dan niet.quote:
Azizquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:06 schreef oLexie het volgende:
[..]
Uhhuh, en ze zeggen het dan ook op zo'n manier alsof het heel wat is.
[..]
Ja. En dit.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ligt eraan. Heb je S1e1 al gezien? Dan niet.
Klein, dik en harig. Ideale trollenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe zit het met de vrouwen daar? Hoor ik je nooit over
Ooit gezien inderdaad. Nee. M'n vriend heeft bijna m'n laptop kapot gegooid door die gast.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
AzizZoek nummertje van hem op. St. Tropez. Die beat! Die clip! Swag in opperste vorm
Hahaha gvd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:10 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik ben echt zo klaar met horeca. Iedere keer heb ik zin om al die borden uit het luik terug de keuken in te schuiven, op de chef te tuffen en weg te gaan. Liefst met de mededeling dat ik de jackpot binnen heb geharkt natuurlijk, de tent opkoop en er een MacDonalds van bouw omdat ze daar beter voedsel hebben.
Nee hoor, blij dat je je standaarden eindelijk omhoog hebt geschroefd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:11 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ik vind haar stiekem een beetje sexy, moet je nu lachen?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:12 schreef Chloroform het volgende:
Nee hoor, blij dat je je standaarden eindelijk omhoog hebt geschroefd.
Ik lag helemaal dubbel de eerste keer toen ik een filmpje van hem zag. Wat een slet is dat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:11 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ooit gezien inderdaad. Nee. M'n vriend heeft bijna m'n laptop kapot gegooid door die gast.
Nee.quote:
Dat ding is gewoon echt walgelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik lag helemaal dubbel de eerste keer toen ik een filmpje van hem zag. Wat een slet is dat.
Hard geworden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee.
Ga je niet vinden in Hongarije
[ afbeelding ]
Ik ga altijd helemaal los op Aziz. 75% van de Bulgaren haat hem en schaamt zich voor hem. De rest zijn Turken, Gipsies en Chalgafans die hem aanbiddenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:11 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ooit gezien inderdaad. Nee. M'n vriend heeft bijna m'n laptop kapot gegooid door die gast.
Moet wel zeggen dat we toch wel boffen ja met Gerard Joling en hoe die andere ook alweer heet, het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga altijd helemaal los op Aziz. 75% van de Bulgaren haat hem en schaamt zich voor hem. De rest zijn Turken, Gipsies en Chalgafans die hem aanbidden
Hey mur, alles goed gluiperd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hard geworden.Misschien een idee voor een reis.
Zijn een paar plekken waar ik naartoe wil, kan deze er zo te zien wel tussen zetten.
hehe broeder.quote:
Sowieso doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hard geworden.Misschien een idee voor een reis.
Zijn een paar plekken waar ik naartoe wil, kan deze er zo te zien wel tussen zetten.
Begin een blog ofzo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso doen
Pitoreske dorpjes
[ afbeelding ]
Zalige berggebeiden
[ afbeelding ]
Mijn mooie stadje
[ afbeelding ]
Bazenkust en alles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[i][i][u][u][b][b]DEZE SPAM WERD MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR EU-SUBSIDIES[/b][/b][/u][/u][/i][/i]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:20 schreef Dven het volgende:
[i][i][u][u][b][b]DEZE SPAM WERD MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR EU-SUBSIDIES[/b][/b][/u][/u][/i][/i]
Krijg een internetstoring ofzoquote:
Poe hee.quote:
Snap niet waarom dat steeds voorkomt, zowel thuis op kantoor gooit FOK er gelijk driedubbele b'tjes i'tjes en u'tjes uit als ik Ctrl + doequote:
Ik wilde je gruwelijke doodverwensingen geven maar dan word ik geband.quote:
Wat was je doen dan? Met mij gaat het prima.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe broeder.Alles perfect.
Daarom was ik ook een tijdje weg. heb veel betere dingen te doen.
En deed een tikje te weinig aan werk.
Hoe is het daar?
Didn't start the party. Wel prettig dat je het nu voort blijft zetten. Krijgen dat topic zo wel volquote:
So so op je pik getrapt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wilde je gruwelijke doodverwensingen geven maar dan word ik geband.
even weg van fok omdat het mijn werk een beetje verneukte.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat was je doen dan? Met mij gaat het prima.
Kan je niet aankaarten dat FOK! een Bulgarijevlag nodig heeft gelijk dezequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:24 schreef Mortaxx het volgende:
Bulgarije Bulgarije Bulgarije Bulgarije Bulgarije Bulgarije Bulgarije
en dat gun je ons niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wilde je gruwelijke doodverwensingen geven maar dan word ik geband.
Ben er bekend meequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
[b][b][b]even weg van fok omdat het mijn werk een beetje verneukte.[/b][/b][/b] deadlines bijgetrokken, vooral veel met vrienden en vriendinnen opgetrokken en gegamed. Gewoon weer buiten gekomen en alles.
Denken dat ik andere mensen iets gunquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |