En daar zeg je niks van?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
Zo'n maat hebik ook. Bij uitgaan 1e rondje betalen en de rest van de avond alleen maar profiterenook altijd stil blijven als er rekening betaald moet worden of snel naar de wc gaan
Maar daarna wel uithet niets terug komen met whiskey of een hamburger voor zichzelf![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat jullie een maand lang met een rol willen doen jaDie koekjes zijn sowieso zo droog als gort
dit ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Blijf maar lekker in dat Bulgarije van je dan
Daarover kan je discussies hebben met FOK!autisten, niet normaal zegquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:02 schreef oLexie het volgende:
Godver, ik haat zulke mensen.
[b][b]Of mensen die geen fooi bijleggen.[/b][/b]
ben mn headset kwijt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je hoort me niet elke keer door mijn headset roepen?
"IK KOM JE PAKKEN MURDERA"
Och mi goddo, ik ken hem al mijn hele leven. Elke keer zeg ik er weer wat van en kijkt ie wat schaapachtig en veranderd er niksquote:
Sowieso in BG blijven, kaolo sappige koekjes heirquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
dit ja.
en alsof ik ooit koekjes in huis heb
Jesusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och mi goddo, ik ken hem al mijn hele leven. Elke keer zeg ik er weer wat van en kijkt ie wat schaapachtig en veranderd er niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Jawel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:03 schreef oLexie het volgende:
Is Bulgarije niet gewoon een ontzettend skeer en uit elkaar gevallen land? Zie echt half ingestorte flatten voor me als ik aan Bulgarije denk.
Ja ik betaal toch al voor het eten!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarover kan je discussies hebben met FOK!autisten, niet normaal zeg
Beetje.quote:
Wat ik heb gezien was echt prachtig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:03 schreef oLexie het volgende:
Is Bulgarije niet gewoon een ontzettend skeer en uit elkaar gevallen land? Zie echt half ingestorte flatten voor me als ik aan Bulgarije denk.
Naar Bulgarije?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien was echt prachtig.Zou er graag nog eens naartoe terug gaan.
Haha, ik ook. En allemaal mensen met zo'n onguur uiterlijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:03 schreef oLexie het volgende:
Wat een haat jegens je klanten weer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:05 schreef Chloroform het volgende:
Of mensen die bij een rekening van 69,80 zeggen: "Maak er maar 70 van.![]()
![]()
![]()
"
OPHOEREN
20 cent teruggeven en zeggen dat ze eerst maar moeten gaan sparenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:05 schreef Chloroform het volgende:
![]()
![]()
"
OPHOEREN
Gasten. Jij hebt klantenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een haat jegens je klanten weer.
Belachelijk ja om 2x te knipogen daarbij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:05 schreef Chloroform het volgende:
![]()
![]()
"
OPHOEREN
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:05 schreef Chloroform het volgende:
![]()
![]()
"
OPHOEREN
Ja. En dit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ik ook. En allemaal mensen met zo'n onguur uiterlijk.
Kan er een boek over schrijven.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een haat jegens je klanten weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |