hoe ben je uit vas dr kelder ontsnapt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:56 schreef Murdera het volgende:
Skatjes
Die redenen waarvoor ik weg zou zijn.Episch.
Iemand dicht zichzelf nogal veel macht toe.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe ben je uit vas dr kelder ontsnapt?
In gesloten topics postenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had ik laatst. Rekening kwam. Aantal betaald deel, flink afgerond naar boven. Komt de laatste die alleen het resterende bedrag bij legt![]()
![]()
Mwahahahahahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me lief ging oppikken met die chopper.GRRRRRNNNHHHH
Eerste datequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:55 schreef Stimorol- het volgende:
Che_ betaal jij met onze eerste date? Gaan we biosje doen, lekker goedkoop.
Kan je mij die functie niet gevenquote:
Ik zie elke keer pas dat jij het bent als ik al dood ben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mwahahahahaha
En die keer in die kledingwinkel
Christquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe ben je uit vas dr kelder ontsnapt?
dat soort mensenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had ik laatst. Rekening kwam. Aantal betaald deel, flink afgerond naar boven. Komt de laatste die alleen het resterende bedrag bij legt![]()
![]()
Zo is NL rijk gewordenquote:
jonguh, dat is om de koekjes vers te houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Blijf maar lekker in dat Bulgarije van je danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:00 schreef Dven het volgende:
Zo weet je ook dat je vanuit Belgie of Duitsland de grens bij Nederland over bent. Al het pleepapier hangt buiten te drogen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jonguh, dat is om de koekjes vers te houdenOmdat jullie een maand lang met een rol willen doen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die koekjes zijn sowieso zo droog als gort
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Je hoort me niet elke keer door mijn headset roepen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie elke keer pas dat jij het bent als ik al dood ben.
Waar de mensen gul maar bescheiden zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Blijf maar lekker in dat Bulgarije van je dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |