Niet bepaald typisch Bulgaars. Sterker nog, Bulgarije was het enige land dat niet vrijwillig zijn zigeunerbevolking naar de slachtkampen van de Duitsers stuurde. Wat dat betreft hebben Turken en Nederlanders een geschiedenis die heel wat meer bevlekt is. Maar dat wist je vast al.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of jij hebt het gewoon niet bij het juiste eind en wil dat maar niet inzien. Maar hey, typisch Bulgaars he, afgeven op zigeuners.
En alle Chinezen zijn Amerikaan. Domme kutquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:15 schreef Stimorol- het volgende:
Trouwens Dven, wees wat aardiger tegen Turken, jullie behoren tot het Turkse volk.
Wat een drang om jezelf te bewijzen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet bepaald typisch Bulgaars. Sterker nog, Bulgarije was het enige land dat niet vrijwillig zijn zigeunerbevolking naar de slachtkampen van de Duitsers stuurde. Wat dat betreft hebben Turken en Nederlanders een geschiedenis die heel wat meer bevlekt is. Maar dat wist je vast al.
Weerleggen van leugens, verder heb ik voor mezelf weinig te bewijzenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een drang om jezelf te bewijzen.
Aha, oke man is goed.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Weerleggen van leugens, verder heb ik voor mezelf weinig te bewijzen
Ik vind het goed. Hij is niet eens echt bulgaars maar nog steeds komt hij op voor dat land. Stel je voor een Marokkaan zou het zelfde doen als er over Nederland gesproken werd. goede zaak.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een drang om jezelf te bewijzen.
Oke dankjequote:
Denken dat Marokkanen en Turken zoiets zouden doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:21 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik vind het goed. Hij is niet eens echt bulgaars maar nog steeds komt hij op voor dat land. Stel je voor een Marokkaan zou het zelfde doen als er over Nederland gesproken werd. goede zaak.
Tuurlijk niet, wat denk jij nouquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
Is deze gast serieus waar niet eens Bulgaars?
Sorry, misschien had ik het niet moeten doenquote:
ken jij bulgaren die nederlands kunnen typen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
Is deze gast serieus waar niet eens Bulgaars?
Leg mij uit waarom ik dat moet doen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat Marokkanen en Turken zoiets zouden doenTrots, arrogant en naief volk
Wacht even. Nederland wilt mij niet. En niet andersom.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat Marokkanen en Turken zoiets zouden doenTrots, arrogant en naief volk
Deze man...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet bepaald typisch Bulgaars. Sterker nog, Bulgarije was het enige land dat niet vrijwillig zijn zigeunerbevolking naar de slachtkampen van de Duitsers stuurde. Wat dat betreft hebben Turken en Nederlanders een geschiedenis die heel wat meer bevlekt is. Maar dat wist je vast al.
En heeft deze man nog gelijk?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wacht even. Nederland wilt mij niet. En niet andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |