Che_ gaat zeker ook mee?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:40 schreef oLexie het volgende:
Vanavond naar de GayclubHeul geen zin.
Belofte maakt schuld.
Heeft 'ie wel gevraagd maar ik ga niet met tjaps.quote:
Nee, chicks.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is anders bijna even ranzig als hetgeen je net over klaagt.
Gezellie.quote:T.O.K. was one of the musical acts that the Stop Murder Music campaign targeted. Their song "Chi Chi Man" was controversial for its lyrics which promote the murder of gays.
NYX, op de pics te zien alleen maar van dat yolo-volkquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:59 schreef oLexie het volgende:
De club waar ik heenga valt best mee, in Nyx gebeurt niet zo heel veel en het is zo ingedeeld dat je niet alles kunt zien wat er gebeurt. Als je naar Club Roque gaat daarentegen...Daar ga ik echt nooit van mijn leven meer heen, die staan achterin allemaal in hun boxershorts te dansen en te droogneuken.
![]()
![]()
quote:
'LMFAO-publiek'.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
NYX, op de pics te zien alleen maar van dat yolo-volk. Van dat LMFAO-publiek
.
quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijk asjeblieft: http://clubnyx.nl/?page_id=10
Dat zegt toch alles?
Ja, maar niet met van die halfgare wijven. Doe het dan goed:quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort raunchy shit bevalt me wel.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
Al is Amsterdam natuurlijk ook door de eeuwen heen wel een thuishaven geweest voor andersdenkenden/excentrieke types.
domme mongolen dus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
Al is Amsterdam natuurlijk ook door de eeuwen heen wel een thuishaven geweest voor andersdenkenden/excentrieke types.
Het klopt wat ik zeg, hoor. Wat jij eraan toevoegt ook, trouwens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Praat geen poep. Allemaal zgn excentriek maar o zo gelijk aan elkaar.
quote:
Weet jij nog goede feesten tijdens ADE? Ik weet echt nog niet waar ik heen wil gaanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
16/10 - http://www.amsterdam-dance-event.nl/program/2013/chuckie/5651/quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Weet jij nog goede feesten tijdens ADE? Ik weet echt nog niet waar ik heen wil gaan
Thanksquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
16/10 - http://www.amsterdam-dance-event.nl/program/2013/chuckie/5651/
17/10 - http://www.amsterdam-danc(...)aw-ade-special/4433/
18/10 - http://www.amsterdam-danc(...)ked-homecoming/5773/
19/10 - http://www.amsterdam-danc(...)00-awards-show/5503/
20/10 - http://www.amsterdam-danc(...)-closing-party/4511/
Op wat voor soort feestjes kom je dit soort meisjes tegen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, maar niet met van die halfgare wijven. Doe het dan goed:
[ afbeelding ]
Die knetterkrank die die smurfdick zuigtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:32 schreef oLexie het volgende:
Dames en heren van Fok in actie is echt onhendig ranzig om te zien. Die kneiterkrenkhoerum is echt een ranzig gedrocht.
Chuckie, Afrojack, Yellow Claw, Armin van Buurenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
16/10 - http://www.amsterdam-dance-event.nl/program/2013/chuckie/5651/
17/10 - http://www.amsterdam-danc(...)aw-ade-special/4433/
18/10 - http://www.amsterdam-danc(...)ked-homecoming/5773/
19/10 - http://www.amsterdam-danc(...)00-awards-show/5503/
20/10 - http://www.amsterdam-danc(...)-closing-party/4511/
Maar dan heb je wel een vette avondquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:33 schreef ntm het volgende:
[..]
ThanksDie van de 19e lijkt me wel nice, maar bijna 50 euro...
Ben je wel eens in The Sand geweest trouwens?
Smurf wie?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die knetterkrank die die smurfdick zuigt
Jajaja, we weten nu wel dat jij naar wereldmuziek luistertquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Chuckie, Afrojack, Yellow Claw, Armin van Buuren![]()
![]()
Het is ook al uitverkocht zie ik...is dat een beetje leuke club The Sand?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een vette avond. Ja, vorig jaar voor het laatst
.
Moa, als je van negerinnen houdt. Ben er twee keer geweest, het is gewoon 1 grote vierkante zaal zonder ook maar iets van een leuke aankleding. Vooraan een podium, en dat was het dan wel zo'n beetje. Enige chille daar is dat je een kluisje hebt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Het is ook al uitverkocht zie ik...is dat een beetje leuke club The Sand?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe belachelijk vet, ping pong spelen met degene aan de overkant terwijl je voor het stoplicht wat.
Dit, behalve met die negerinnenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:40 schreef oLexie het volgende:
[..]
Moa, als je van negerinnen houdt. Ben er twee keer geweest, het is gewoon 1 grote vierkante zaal zonder ook maar iets van een leuke aankleding. Vooraan een podium, en dat was het dan wel zo'n beetje. Enige chille daar is dat je een kluisje hebt.
Oh, ja ik hoorde ook van anderen al dat het beetje sfeerloos is..jammer. Ken jij nog goede clubs verder in Amsterdam? Ik ga er bijna nooit uit eigenlijk, meestal in Rotterdam dus weet niet zo goed wat een beetje leuk is daarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:40 schreef oLexie het volgende:
[..]
Moa, als je van negerinnen houdt. Ben er twee keer geweest, het is gewoon 1 grote vierkante zaal zonder ook maar iets van een leuke aankleding. Vooraan een podium, en dat was het dan wel zo'n beetje. Enige chille daar is dat je een kluisje hebt.
Wat is dit voor actie. Als ik zo'n soort bedrijf had, had ik echt een strenge policy ivm dit soort shitquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:42 schreef oLexie het volgende:
Straks maar even wat impuls aankopen terugbrengen en daar een jurkje van halen.
Neuh, 1 keer een after van Drake (ik haat die gast echt ernstig hard, maar zwager wilde er heel erg graag naartoe en anders had hij geen vervoer) en die andere weet ik eigenlijk niet meer. Wel heel veel Shaniqua's met half afgebrokkelde teennagels, heel veel eelt en dan van die open hoerenhakken met blingbling.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit, behalve met die negerinnen. Zeker naar deze fissa geweest dat je denkt dat het altijd zo is
.
[ afbeelding ]
Hmm, oké.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:43 schreef oLexie het volgende:
[..]
Neuh, 1 keer een after van Drake (ik haat die gast echt ernstig hard, maar zwager wilde er heel erg graag naartoe en anders had hij geen vervoer) en die andere weet ik eigenlijk niet meer. Wel heel veel Shaniqua's met half afgebrokkelde teennagels, heel veel eelt en dan van die open hoerenhakken met blingbling.
Moa, zelfde prijs gewoon. Twee rokken gekocht waarvan ik weet dat ik ze alleen met kerst aan ga trekken, tegen een jurkje dat ik veel vaker aan ga doen. Beiden zelfde merk, ze mogen niet janken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is dit voor actie. Als ik zo'n soort bedrijf had, had ik echt een strenge policy ivm dit soort shit.
The fucking sandquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit, behalve met die negerinnen. Zeker naar deze fissa geweest dat je denkt dat het altijd zo is
.
[ afbeelding ]
Oké, fair enoughquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:45 schreef oLexie het volgende:
[..]
Moa, zelfde prijs gewoon. Twee rokken gekocht waarvan ik weet dat ik ze alleen met kerst aan ga trekken, tegen een jurkje dat ik veel vaker aan ga doen. Beiden zelfde merk, ze mogen niet janken.
Breng verder nooit dingen terug want dat vind ik skeer, maar ik heb nu geen keus want ik moet dat jurkje hebben.
Kijk deze man haten vandaag dan, boos omdat ik niet joinde gisterquote:
Ah, Rotterdam. Nou je kunt hele andere muziek verwachten, geen ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka maar gewoon house. Hoe standaard.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh, ja ik hoorde ook van anderen al dat het beetje sfeerloos is..jammer. Ken jij nog goede clubs verder in Amsterdam? Ik ga er bijna nooit uit eigenlijk, meestal in Rotterdam dus weet niet zo goed wat een beetje leuk is daar
Haha ziet er echt fout uitquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Ben echt kankermad swa. Ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt genaktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijk deze man haten vandaag dan, boos omdat ik niet joinde gister. Was er alleen voor Ricky Rozay.
Choco, choco, choco, ik vind je zo'n grote homoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben echt kankermad swa. Ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt genakt
Nu heb je spijt maar je hoeft niet meer te xboxmessagen schat!
hahahahahhaha, al mijn kanki's, neem zequote:
wasmand als in: vuile was wasmand of schone was wasmand?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:51 schreef oLexie het volgende:
Voor de mensen die niet meer thuis wonen, is jullie wasmand ook altijd overloaded?k zie m'n wasmand niet meer en ik weet dat zeker driekwart niet gedragen is en dat er ook allemaal schoolpapieren tussen liggen.
M'n kamer is alleen maar netjes omdat ik alles op die wasmand pleur.
Ja, wist niet meer op wie ik dat zeiquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:52 schreef oLexie het volgende:
Ninja edit gespot. Terechte klacht. Vroeger stappen in Damsko
Jimmy op vrijdagnachtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:52 schreef oLexie het volgende:
Alleen in Jimmy hoor ik nog weleens lekkere plaatjes.
Wasmand als in, meer dan driekwart is schoon maar gewoon op de grond beland waarna ik het in de wasmand heb getieft, en een paar dingen erin die ik gedragen heb. Maar de dingen die ik gedragen heb gooi ik meestal direct in de wasmachine dus het is voornamelijk schone was.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hahahahahhaha, al mijn kanki's, neem ze![]()
[..]
wasmand als in: vuile was wasmand of schone was wasmand?
HAHAquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hahahahahhaha, al mijn kanki's, neem ze![]()
Oh hell no, ik laat tegenwoordig mijn shit bij de wasserette wassen aangezien ik in mijn nieuwe casa totaal geen ruimte heb voor een machine. Die shit is funest voor mn kleding dus wil mijn kleren echt zeker niet te vaak wassen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:54 schreef oLexie het volgende:
[..]
Wasmand als in, meer dan driekwart is schoon maar gewoon op de grond belandt waarna ik het in de wasmand heb getieft, en een paar dingen erin die ik gedragen heb. Maar de dingen die ik gedragen heb gooi ik meestal direct in de wasmachine dus het is voornamelijk schone was.
Waarom niet terug opvouwen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:54 schreef oLexie het volgende:
[..]
Wasmand als in, meer dan driekwart is schoon maar gewoon op de grond beland waarna ik het in de wasmand heb getieft, en een paar dingen erin die ik gedragen heb. Maar de dingen die ik gedragen heb gooi ik meestal direct in de wasmachine dus het is voornamelijk schone was.
Het is zo'n lage brede wasmand. Ik hekel hoge wasmanden en graven in die dingen als je de was moet doen.![]()
Sokken, ondergoed en broeken gaan direct de was in bij mij. Broeken vooral omdat ik tussen 34 en 36 is zit, en mijn reet gaat niet in 34 dus koop ik 36 maar dat is na 1 dag alweer te wijd uitgelopen waardoor het direct weer gewassen moet worden. Voelt wel kut steeds, maar zijn toch maar broeken van 40 eu dus zoveel maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh hell no, ik laat tegenwoordig mijn shit bij de wasserette wassen aangezien ik in mijn nieuwe casa totaal geen ruimte heb voor een machine. Die shit is funest voor mn kleding dus wil mijn kleren echt zeker niet te vaak wassen.
Lui en druk en chaos in de ochtend. In de avond als ik naar bed ga heb ik daar geen zin in, dus tief ik alles op die mand in een aanval bui van 'grond moet leeg zijn'.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:56 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Waarom niet terug opvouwen?
Ik hoor van mensen dat Jimmy moeilijk is binnen te komen ofzo? Maar goed als ik die foto's soms zie valt dat ook wel weer mee denk ik of niet?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:52 schreef oLexie het volgende:
Alleen in Jimmy hoor ik nog weleens lekkere plaatjes.
Aldus je moeder.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Struggles met de was ja? Da's max. 5 minuten incl. uitsorteren, programma instellen etc en in de droger doen.
Jij lijkt marokkaans dus jij komt per definitie niet hindajimmyquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik hoor van mensen dat Jimmy moeilijk is binnen te komen ofzo? Maar goed als ik die foto's soms zie valt dat ook wel weer mee denk ik of niet?Ik ga denk toch naar club air
Ok ja, is dan wel dubbel werk uiteindelijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:57 schreef oLexie het volgende:
[..]
Lui en druk en chaos in de ochtend. In de avond als ik naar bed ga heb ik daar geen zin in, dus tief ik alles op die mand in een aanval bui van 'grond moet leeg zijn'.
Al je threads in de drogerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Struggles met de was ja? Da's max. 5 minuten incl. uitsorteren, programma instellen etc en in de droger doen.
Met je dikke reet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:56 schreef oLexie het volgende:
[..]
Sokken, ondergoed en broeken gaan direct de was in bij mij. Broeken vooral omdat ik tussen 34 en 36 is zit, en mijn reet gaat niet in 34 dus koop ik 36 maar dat is na 1 dag alweer te wijd uitgelopen waardoor het direct weer gewassen moet worden. Voelt wel kut steeds, maar zijn toch maar broeken van 40 eu dus zoveel maakt het niet uit.
Alleen blank volk dat daar binnenkomt zeker?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij lijkt marokkaans dus jij komt per definitie niet hindajimmy
Nee hoor, gewoon geen marokkanenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Alleen blank volk dat daar binnenkomt zeker?
Tfoe dan niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon geen marokkanen
Je moet je kleren ook ophangen en niet opvouwenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:58 schreef oLexie het volgende:
Krapje schat, het wassen is ook nie the probleem, meer het geen zin hebben om als ik iets uit m'n lades heb getrokken weer op te vouwen en terug te leggen.
En gewoon schaamteloos ook hèquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon geen marokkanen
Don't hate the player, hate the game.quote:
Twee weken terug had een vriendin van mij haar verjaardag daar georganiseerd, dus zij heeft ook allemaal vrienden op de gastenlijst gezet.quote:
M'n kledingrek hangt al vol, heb geen hangkast en verder wel twee ladekasten die te duur waren om weg te doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moet je kleren ook ophangen en niet opvouwen.
[..]
En gewoon schaamteloos ook hè!
Ja lieverd maar als het gewassen is moet je het sowieso weer opvouwen (en mss nog strijken ook).quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:58 schreef oLexie het volgende:
Krapje schat, het wassen is ook nie the probleem, meer het geen zin hebben om als ik iets uit m'n lades heb getrokken weer op te vouwen en terug te leggen.
Mokkiemeisjes kunnen ook wat van ruzie uitlokken. Zolang je niet met een hele groep daarvan gaat, kom je wel binnen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:00 schreef ntm het volgende:
Maar voor meisjes is anders dan jongens toch
Ja, dat wel. Gewoon wat blanke mensen meenemen voor de vormquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:00 schreef ntm het volgende:
Maar voor meisjes is anders dan jongens toch
Herkenbaar, één hanger willen pakken en het halve rek wat meebeweegtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:00 schreef oLexie het volgende:
[..]
M'n kledingrek hangt al vol, heb geen hangkast en verder wel twee ladekasten die te duur waren om weg te doen.
Dat doe ik ook, inclusief strijken (alleen blousen en t-shirts) en dan gaat het de kast in en dan weet ik niet wat ik aan moet trekken dus trek ik de helft er weer uit en van de zes dingen die ik eruit trek belanden vijf op de stapel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:00 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Ja lieverd maar als het gewassen is moet je het sowieso weer opvouwen (en mss nog strijken ook).
Hoezo is wassen slecht voor je kleding?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh hell no, ik laat tegenwoordig mijn shit bij de wasserette wassen aangezien ik in mijn nieuwe casa totaal geen ruimte heb voor een machine. Die shit is funest voor mn kleding dus wil mijn kleren echt zeker niet te vaak wassen.
Uhhuh. Heb sowieso echt drie dingen over elkaar heen hangen op 1 hanger.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Gewoon wat blanke mensen meenemen voor de vorm.
[..]
Herkenbaar, één hanger willen pakken en het halve rek wat meebeweegt.
vezels beschadigenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo is wassen slecht voor je kleding?
Vers gewassen kleding ruikt fijn en zit altijd zo lekker strak.
Het is gewoon niet goed voor je kleding. Net als drogen. Je verliest steeds weer allemaal vezeltjes waardoor de stof gewoon met de tijd erg uitdunt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo is wassen slecht voor je kleding?
Vers gewassen kleding ruikt fijn en zit altijd zo lekker strak.
Hehequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:02 schreef oLexie het volgende:
[..]
Uhhuh. Heb sowieso echt drie dingen over elkaar heen hangen op 1 hanger.
Ja dat klopt wel, zodra ze samen zijn in een groepje pffquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:01 schreef oLexie het volgende:
[..]
Mokkiemeisjes kunnen ook wat van ruzie uitlokken. Zolang je niet met een hele groep daarvan gaat, kom je wel binnen.
Ik doe makkelijk minimaal een half decennium met mijn kleding en ze gaan eens per 2 dagen in de was.quote:
Mss een keuze maken voor je het eruit trekt?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:02 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, inclusief strijken (alleen blousen en t-shirts) en dan gaat het de kast in en dan weet ik niet wat ik aan moet trekken dus trek ik de helft er weer uit en van de zes dingen die ik eruit trek belanden vijf op de stapel.
En dan is er weer een random groepje mocro's dat te hulp schiet om de held te spelen omdat ze denken zo die chicks te kunnen hosselen, die chicks maken daar slinks gebruik van om achterdaf die gasten te dumpen, die gasten hebben dan blauwe ballen en gaan agressief lopen doen tegen onschuldige mensenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, zodra ze samen zijn in een groepje pff
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:05 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Mss een keuze maken voor je het eruit trekt?
Alles voor je shine in US/LIF.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:06 schreef oLexie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, outfits moeten 10 keer hergepast en geanalyseerd worden om tot het beste resultaat te komen.
lol, okquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:06 schreef oLexie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, outfits moeten 10 keer hergepast en geanalyseerd worden om tot het beste resultaat te komen.
Che Che Chederetsjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan moet er eerst wel iets te zien zijn voordat ik kan haten, schatje
nee geen saus aubquote:
quote:
tja, wie weetquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]!
Ik dacht dat je iemand was die zich anders probeerde voor te doen dan zichzelf ivm eerder kloons.
Kan op zich nog steeds, maar wel apart.
Ben je geen marokkaan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:43 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
tja, wie weet
zou jouw conclusie nog gelden als je weet wie diegene was in de eerdere kloons?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:24 schreef TLC het volgende:
In Marokko zijn twee tieners gearresteerd omdat ze een foto op Facebook hadden geplaatst waarop ze elkaar zoenen.
De jongen van 15 en zijn 14-jarige vriendin hadden zich laten fotograferen buiten de stad Nador. De foto belandde via Facebook bij een lokale krant, die hem afdrukte.
Jeugdrechter
De Marokkaanse politie hield de kinderen aan wegens "schending van de openbare zeden". Ook de jongen die de foto heeft gemaakt, is gearresteerd. Ze zitten vast in jeugdgevangenissen in Nador en Fez. De drie moeten volgende week voor de jeugdrechter verschijnen.
De zaak krijgt in Marokko veel aandacht. Sympathisanten voeren actie door zich ook zoenend te laten fotograferen. Ook was er bij de gevangenis in Nador, waar de jongens zitten, een sit-in.
(Bron ; http://nos.nl/artikel/559(...)ende-tieners-op.html)
Huh?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:43 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
tja, wie weet
zou jouw conclusie nog gelden als je weet wie diegene was in de eerdere kloons?
Zo hoort het, ze willen intimiteit? In de gevangenis krijgen ze die wel hehequote:
shitquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:08 schreef Ugjerke het volgende:
Een van de weinige leuke nummers van Skrillex.
Oké, de enige acceptabele.quote:
Oké, het is een heel ander nummer.quote:
Oké, snel weg wezen hier.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oké, het is een heel ander nummer.
Keer ruzie gehad met Marokkaanse wijven. Had ik inene 5 van die misbaksels aan m'n haar trekkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:01 schreef oLexie het volgende:
[..]
Mokkiemeisjes kunnen ook wat van ruzie uitlokken. Zolang je niet met een hele groep daarvan gaat, kom je wel binnen.
Wat had je gedaan dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Keer ruzie gehad met Marokkaanse wijven. Had ik inene 5 van die misbaksels aan m'n haar trekkenEn maar hoer roepen richting mij.
bek houden jijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:16 schreef Stimorol- het volgende:
En niet door hebben wie die joy geval is
En hoe kwam je van ze af dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze deed stoer tegen mn nichtje en ik riep wat is jouw probleem.
Je zal het wel verdiend hebben.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Keer ruzie gehad met Marokkaanse wijven. Had ik inene 5 van die misbaksels aan m'n haar trekkenEn maar hoer roepen richting mij.
Als ze met veel meer zijn, dan kun je judoka zijn, maar dat wordt toch erg lastig dan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon terug vechten stomme Tata dat je bentAlsof ik me laat neerhoeken door wijven
HAHAHA, bijna m'n broodje knakworst uitgespuugdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon terug vechten stomme Tata dat je bent
Jij kent mij niet. Dat is duidelijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze met veel meer zijn, dan kun je judoka zijn, maar dat wordt toch erg lastig dan.
Of niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHA, bijna m'n broodje knakworst uitgespuugd. Godverdomme man
![]()
![]()
.
je bent de hulk fzo?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij kent mij niet. Dat is duidelijk
hmmm...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet bangNou ik ga boodschappen doen. Ajuuuu.
gisteren zelfsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vandaag voor 't laatst maar weer.
Zo'n vikingbeer als jij heeft wel vier echte mannen nodig om je neer te krijgen, ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon terug vechten stomme Tata dat je bentAlsof ik me laat neerhoeken door wijven
4 Braddie'squote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo'n vikingbeer als jij heeft wel vier echte mannen nodig om je neer te krijgen, ja.
Van die bange Turken.
Ga naar JNG, oh wacht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Jong0ns, heb pikante foto's van FOK!er gevonden die bij de politie werkt.
Wie is in voor een grapje?
Yapma...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Niet doenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je dat doet ben je echt een droeftoeter. Stel dat iemand jouw carrière even verpest, doe normaal man.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Welke carrièrequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:52 schreef oLexie het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je echt een droeftoeter. Stel dat iemand jouw carrière even verpest, doe normaal man.
Ik nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Baan, werk, boeiend. Niet iedereen wordt zomaar aangenomen, beetje lullig als dat verpest wordt door een of andere droeftoeter die grappig denkt te zijn.quote:
Poepie neeeee zoe bedoelde ik het niet...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:55 schreef oLexie het volgende:
[..]
Baan, werk, boeiend. Niet iedereen wordt zomaar aangenomen, beetje lullig als dat verpest wordt door een of andere droeftoeter die grappig denkt te zijn.
Neem user Breathtaking dan ook meteen even mee.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
jij was toch die onzekere turk?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
inb4 rassenoorlog.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij was toch die onzekere turk?
Ja en? Je punt is?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij was toch die onzekere turk?
Doe niet zo vies, Dima..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef Dimachaerus het volgende:
moet je maar geen pikante foto's op fok plaatsen
die gozer zijn username is zijn realnaam ook nog___!!!
als zn werkgever naam googeld + fok kom je daar al op terecht
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon DOM, don't blame the messenger.
Jij bent dom als je het verspreid. Wat heb jij ermee te maken? Waarom voel je je zo geroepen om je ermee te bemoeien?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon DOM, don't blame the messenger.
Mij niet waarderenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:32 schreef oLexie het volgende:
Dames en heren van Fok in actie is echt onhendig ranzig om te zien. Die kneiterkrenkhoerum is echt een ranzig gedrocht.
Anders leren dat soort mensen het niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij bent dom als je het verspreid. Wat heb jij ermee te maken? Waarom voel je je zo geroepen om je ermee te bemoeien?
Wat doe je dan in KPDquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:09 schreef oLexie het volgende:
[..]
Hier ga ik niet opin. Ik hoef niets van piemels van anderen te weten.
Moet 'dat soort mensen' toch lekker zelf wetenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Anders leren dat soort mensen het niet.
Ik kom er niet voor piemels iig. Wellicht dat nieuwsgierigheid en verveling er iets mee te maken hebben.quote:
Ieuwquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens geheel per ongeluk in die topics
wie zn kl00n ben jyquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:08 schreef changed.by.joy het volgende:
Dima die 7u aan een stuk aan zijn fluit trekt, gaat anderen vertellen wat dom is en wat niet.
Gewoon kijken welk kuthaar op het moment modieus is ja togquote:
Goorlapquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens geheel per ongeluk in die topics
Ik vind haar ook niet aardig. Team up!quote:
Heeft ze?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt zelf foto's gepost onder een kloon
Verklaring dit.quote:
Dat uitdagende kutjes topic, mijn kanki manquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon kijken welk kuthaar op het moment modieus is ja tog
Helemaal niet. Heb niet eens kloons. Alleen van toen ik een ban had :p maar toen werd mijn ban direct verdubbeldquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt zelf foto's gepost onder een kloon
Heb al tribute geupload op xhamster.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft ze?Droom al maanden van een cumtribute van supergirl
Ik ben wel fan van het harige punani topicquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat uitdagende kutjes topic, mijn kanki man
Boterzoet is ze volgens mijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb al tribute geupload op xhamster.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat uitdagende kutjes topic, mijn kanki man
zijn gewoon normale kutjesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik moet binnensmonds kotsen van die oerwoudjes
Was er zelfs eentje met onmin veel beenhaar. Lekker man.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik moet binnensmonds kotsen van die oerwoudjes
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wil ook dickpics posten in KPD, maar ze zijn al sinds juni vorig jaar aan het uploaden.
Hij denkt zeker dat kutjes met minischaamlipjes en vrij van haar normaal zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
zijn gewoon normale kutjes
je hebt zeker nog nooit een kutje gezien in real
Even refreshen dan zal je zien 'file not found'quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wil ook dickpics posten in KPD, maar ze zijn al sinds juni vorig jaar aan het uploaden.
quote:
Een kitten!?!?!?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]mid december ben ik in NL ik zal je een vervroegd kerstcadeautje geven
Nee die heb ik al opgestuurd. Nu alleen afwachten of hij de reis overleefd en wanneer de postbode hem plattrapt om hem door de brievenbus te fittenquote:
Je krijgt gelijk een 'cadeautje' terugquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]mid december ben ik in NL ik zal je een vervroegd kerstcadeautje geven
Ja denk je dat ik gelijk al proeven mag?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je krijgt gelijk een 'cadeautje' terug
Niet zo jaloers mortaxxjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je krijgt gelijk een 'cadeautje' terug
Waarom dan zeiken op dima als mensen het lekker zelf moeten weten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Moet 'dat soort mensen' toch lekker zelf weten
hahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
zijn gewoon normale kutjes
je hebt zeker nog nooit een kutje gezien in real
Ze is zelf ook bepaald niet een van de snuggerste.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom dan zeiken op dima als mensen het lekker zelf moeten weten.
haha je hebt vast lang meoten typenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahaha
Omdat dima die mensen het niet zelf laat weten, hij gaat ze ermee confronterenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom dan zeiken op dima als mensen het lekker zelf moeten weten.
ja poeh was wel even bezig hoorquote:
Actie/reactie, lijkt me logisch togggg?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat dima die mensen het niet zelf laat weten, hij gaat ze ermee confronteren
Nu heb je zeker wel een vaal h'tjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja poeh was wel even bezig hoor
Twee lahmacun met döner en kaasquote:
nee.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Actie/reactie, lijkt me logisch togggg?
oja dat kan ook hequote:
schrale voorhuid joh, heb secuur staan typen met mijn microlulquote:
8,95equote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Twee lahmacun met döner en kaas
Universum draait om haar, begrijp dat nou.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat nee, dat zijn de basis principes van het universum, sta jij daar boven?
Ja. Ik welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
afzetter ga wegquote:
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Universum draait om haar, begrijp dat nou.
tis een wijf he. dat denken ze altijdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gatver, onbesmeden pikken. Smaken kanjervies manquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
schrale voorhuid joh, heb secuur staan typen met mijn microlul
Proef jij die? :squote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Gatver, onbesmeden pikken. Smaken kanjervies man
Klopt ergens wel. Ik ben verliefd op haar terwijl ik niet eens weet hoe ze er uit ziet. Maar in mijn ogen is ze toch altijd mooiquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
She so fat the sun orbits around her.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Autofellatio enzoquote:
Ja ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is er nog iets van een centraal onderwerp momenteel?
lekker je kopcamembert dr af likkenquote:
Je moederquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Neen, laat een groep berbers los op een topic en er is gegarandeerd haat.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ja echtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Neen, laat een groep berbers los op een topic en er is gegarandeerd haat.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja echt. Vind het niet meer gek dat er in die regio altijd oorlog is
.
Niet weten dat mijn eikel naar fromage d'herve smaaktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
lekker je kopcamembert dr af likken
[..]
Je moeder
Marokko is toch al een beste tijd vrij van oorlogquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja echt. Vind het niet meer gek dat er in die regio altijd oorlog is
.
quote:
Berbers/Arabieren/Sinterklaas, allemaal één pot nat toch.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Marokko is toch al een beste tijd vrij van oorlog
mild homosmegma heb jijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet weten dat mijn eikel naar fromage d'herve smaakt
Amerika doet het in andere landenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Berbers/Arabieren/Sinterklaas, allemaal één pot nat toch.
Is dit een kloon van VeerEli?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Berbers/Arabieren/Sinterklaas, allemaal één pot nat toch.
Brave New World / The Truth is in Here...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Amerika doet het in andere landen
dat heb ik net niet. Mijn pis smaakt wel naar rochefortquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mild homosmegma heb jij
echte mannen hebben roquefortsmegma
je bent dehydratedquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
dat heb ik net niet. Mijn pis smaakt wel naar rochefort
Wat tik je me aan gquote:
neejquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Srry zal je voortaan wel sgoppe ok?
gewoon een foto maken terwijl je met elkaar zoent, echt kansloos.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gewoon een foto maken terwijl je met elkaar zoent, echt kansloos.
Dus dat, doe je toch nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gewoon een foto maken terwijl je met elkaar zoent, echt kansloos.
Om deze reden gaan we dus ook naar Griekenland en niet naar Turkije volgende week.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Pas dus op he mocht je ooit naar Marokko op vakantie gaan
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Om deze reden gaan we dus ook naar Griekenland en niet naar Turkije volgende week.
Toch niet een week lang in een all-inclusive resort zitten hè?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Om deze reden gaan we dus ook naar Griekenland en niet naar Turkije volgende week.
1800% wel dusquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Toch niet een week lang in een all-inclusive resort zitten hè?
is ie weer skinnybitch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
1800% wel dusAllebei nog nooit gedaan, erg benieuwd. Helemaal toe aan rust en bijkomen en tering veel kunnen eten zonder te hoeven koken enzo
En komt Panz ook wel best uit, aangezien hij 10 kg kwijt is ofzo
heb toen foto van jullie gemaakt in de metroquote:
Ik zag je ninja edit. En nee, dat nou ook weer niet, hij heeft wel nog steeds brede schouders en pecs enzo. Maar het is wel anders dan het eerst was jaquote:
Je hebt hem lazy gemaakt, vrouwen zijn gevaarlijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zag je ninja edit. En nee, dat nou ook weer niet, hij heeft wel nog steeds brede schouders en pecs enzo. Maar het is wel anders dan het eerst was ja
Guuuuurl jij hebt me niet eens gezien dus je weet nikssssssssquote:En van dat tweede geloof ik dus he-le-maal niets.
Ja dat krijg je he. 1x kuren = altijd kuren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zag je ninja edit. En nee, dat nou ook weer niet, hij heeft wel nog steeds brede schouders en pecs enzo. Maar het is wel anders dan het eerst was ja
En van dat tweede geloof ik dus he-le-maal niets.
Hoeveel dagen dan? Sterkte, lijkt me lastig om op vakantie aan een resort gebonden te zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
1800% wel dusAllebei nog nooit gedaan, erg benieuwd. Helemaal toe aan rust en bijkomen en tering veel kunnen eten zonder te hoeven koken enzo
En komt Panz ook wel best uit, aangezien hij 10 kg kwijt is ofzo
Dat zegt hij dus ook, ik werd in dat topic al voor succubus uitgemaaktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je hebt hem lazy gemaakt, vrouwen zijn gevaarlijk.
[..]
Guuuuurl jij hebt me niet eens gezien dus je weet nikssssssss
Mijn boy is gewoon natty heur.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat krijg je he. 1x kuren = altijd kuren.
8 dagen! Ik heb geen idee of het lastig gaat blijken, heb nog nooit voor langere tijd in een hotel gezeten. Maar hele goede dingen hierover gelezen en zit vlakbij een hoop andere leuke dingen, dus komt vast goed. Heb op dit moment vooral behoefte aan slapen, ontspannen en niet van 7:30 tot 18:30 te hoeven werken, dus mijn vakantie wordt toch wel goedquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel dagen dan? Sterkte, lijkt me lastig om op vakantie aan een resort gebonden te zijn.
ben je ook, succubusquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat zegt hij dus ook, ik werd in dat topic al voor succubus uitgemaakt!
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
STOP SWALLOWING HIS PROTEINS, UR RUINING HIS GAINSquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben gewoon een supportive bbwifey hoor, kweenie
Moet je sowieso niet doen, het is veel beter voor je huid dan voor je keelquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
STOP SWALLOWING HIS PROTEINS, UR RUINING HIS GAINS
Gelijk daarna zoenen en het voorzichtig in zijn mond laten sijpelen. Zodat hij het daarna zelf weer kan innemen. En uit andere gaten kan hij het er zelf uitlikken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
STOP SWALLOWING HIS PROTEINS, UR RUINING HIS GAINS
Huh wat?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Moet je sowieso niet doen, het is veel beter voor je huid dan voor je keel![]()
Waar ben jij overigens zo ultiem relaxed uit eten geweest?
Bord'eau, restaurant in Hotel L'europequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Moet je sowieso niet doen, het is veel beter voor je huid dan voor je keel![]()
Waar ben jij overigens zo ultiem relaxed uit eten geweest?
Is sowieso goed, beetje je dominance asserten enzo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelijk daarna zoenen en het voorzichtig in zijn mond laten sijpelen. Zodat hij het daarna zelf weer kan innemen. En uit andere gaten kan hij het er zelf uitlikken.
Weet ik veel, ooit zoiets gelezen in de Breakout (quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh wat?Je huid droogt toch altijd een beetje uit van die zooi?
In je bek laten spuiten en dan praten over hoe je dominant bent.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is sowieso goed, beetje je dominance asserten enzo.
Het is toch licht basisch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is sowieso goed, beetje je dominance asserten enzo.
[..]
Weet ik veel, ooit zoiets gelezen in de Breakout (! ) ofzo geloof ik
Jongeuh, gewoon terug squirten toch.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
In je bek laten spuiten en dan praten over hoe je dominant bent.guuuuuurl
Dat weet ik ook zo net nog niet, denk maar aan al die urineweginfecties die het veroorzaaktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is toch licht basisch?
Volgens mij is het altijd nog het beste voor je vagina, toch nog een soort interne reiniging die niet gelijk het hele milieu negatief beïnvloed.
Had je een goede groupondeal of iets goed te maken?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bord'eau, restaurant in Hotel L'europemichelinster alles, 6 gangen, wijn arrangement
bam bam
Urineweg is ook geen vagina. Puur voor de inwendige vagina dan misschien?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jongeuh, gewoon terug squirten toch.
[..]
Dat weet ik ook zo net nog niet, denk maar aan al die urineweginfecties die het veroorzaakt
[..]
Had je een goede groupondeal of iets goed te maken?
Ben rijk toch G.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Had je een goede groupondeal of iets goed te maken?
Dat zou best kunnen. Ken ook een chick die er allergisch voor wasquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Urineweg is ook geen vagina. Puur voor de inwendige vagina dan misschien?
Niet 3 miljoen in je paypalaccount hebbenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben rijk toch G.
Nee grapje ik moet natuurlijk compenseren voor mijn microlullert.
3 miljoen Zimbabwaanse dollars zeker.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet 3 miljoen in je paypalaccount hebben
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ken ook een chick die er allergisch voor was
Geen idee hoe dat afgelopen isquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]!
Dus zij moet hele leven met condoom seksen?of was de irritatie af en toe nog wel handelbaar?
Omg.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat afgelopen isLaatste keer dat ik haar sprak had ze zo'n big ass infectie gekregen daaro dat ze sowieso niets meer kon
En dat allemaal door één keer condoomloze seks
Arm kind
Jesusquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat afgelopen isLaatste keer dat ik haar sprak had ze zo'n big ass infectie gekregen daaro dat ze sowieso niets meer kon
En dat allemaal door één keer condoomloze seks
Arm kind
Met haar vriend trouwens he, met wie ze al bijna een jaar samen was. Echt tering sneu. En hij is wel om die reden bij haar weggegaan. "Ja eh, ik heb toch ook behoeftes."quote:
Wow.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Met haar vriend trouwens he, met wie ze al bijna een jaar samen was. Echt tering sneu. En hij is wel om die reden bij haar weggegaan. "Ja eh, ik heb toch ook behoeftes."
I know right! En dan kan je straks mi kanki moeilijk gaan lopen doen als je zwanger wil worden.. Damn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow.
Net alsof zij geen behoefte heeft aan lekkere zaadseks, maar haar behoeften zullen voor altijd onbevredigd blijven.
Perfecte relatiequote:
Lekkere zaadseksquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow.
Net alsof zij geen behoefte heeft aan lekkere zaadseks, maar haar behoeften zullen voor altijd onbevredigd blijven.
Lego Batman met mn chick spelenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Perfecte relatiePanzer die nog nooit de Dark Knight trilogy gezien heeft
!
![]()
Ja niet dat lekken dan hè, maar dat is gewoon het gevolg van volledige fysieke verstrengeling zonder rubberwand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |