gewoon een foto maken terwijl je met elkaar zoent, echt kansloos.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gewoon een foto maken terwijl je met elkaar zoent, echt kansloos.
Dus dat, doe je toch nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gewoon een foto maken terwijl je met elkaar zoent, echt kansloos.
Om deze reden gaan we dus ook naar Griekenland en niet naar Turkije volgende week.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Pas dus op he mocht je ooit naar Marokko op vakantie gaan
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Om deze reden gaan we dus ook naar Griekenland en niet naar Turkije volgende week.
Toch niet een week lang in een all-inclusive resort zitten hè?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Om deze reden gaan we dus ook naar Griekenland en niet naar Turkije volgende week.
1800% wel dusquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Toch niet een week lang in een all-inclusive resort zitten hè?
is ie weer skinnybitch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
1800% wel dusAllebei nog nooit gedaan, erg benieuwd. Helemaal toe aan rust en bijkomen en tering veel kunnen eten zonder te hoeven koken enzo
En komt Panz ook wel best uit, aangezien hij 10 kg kwijt is ofzo
heb toen foto van jullie gemaakt in de metroquote:
Ik zag je ninja edit. En nee, dat nou ook weer niet, hij heeft wel nog steeds brede schouders en pecs enzo. Maar het is wel anders dan het eerst was jaquote:
Je hebt hem lazy gemaakt, vrouwen zijn gevaarlijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zag je ninja edit. En nee, dat nou ook weer niet, hij heeft wel nog steeds brede schouders en pecs enzo. Maar het is wel anders dan het eerst was ja
Guuuuurl jij hebt me niet eens gezien dus je weet nikssssssssquote:En van dat tweede geloof ik dus he-le-maal niets.
Ja dat krijg je he. 1x kuren = altijd kuren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zag je ninja edit. En nee, dat nou ook weer niet, hij heeft wel nog steeds brede schouders en pecs enzo. Maar het is wel anders dan het eerst was ja
En van dat tweede geloof ik dus he-le-maal niets.
Hoeveel dagen dan? Sterkte, lijkt me lastig om op vakantie aan een resort gebonden te zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
1800% wel dusAllebei nog nooit gedaan, erg benieuwd. Helemaal toe aan rust en bijkomen en tering veel kunnen eten zonder te hoeven koken enzo
En komt Panz ook wel best uit, aangezien hij 10 kg kwijt is ofzo
Dat zegt hij dus ook, ik werd in dat topic al voor succubus uitgemaaktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je hebt hem lazy gemaakt, vrouwen zijn gevaarlijk.
[..]
Guuuuurl jij hebt me niet eens gezien dus je weet nikssssssss
Mijn boy is gewoon natty heur.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat krijg je he. 1x kuren = altijd kuren.
8 dagen! Ik heb geen idee of het lastig gaat blijken, heb nog nooit voor langere tijd in een hotel gezeten. Maar hele goede dingen hierover gelezen en zit vlakbij een hoop andere leuke dingen, dus komt vast goed. Heb op dit moment vooral behoefte aan slapen, ontspannen en niet van 7:30 tot 18:30 te hoeven werken, dus mijn vakantie wordt toch wel goedquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel dagen dan? Sterkte, lijkt me lastig om op vakantie aan een resort gebonden te zijn.
ben je ook, succubusquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat zegt hij dus ook, ik werd in dat topic al voor succubus uitgemaakt!
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
STOP SWALLOWING HIS PROTEINS, UR RUINING HIS GAINSquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben gewoon een supportive bbwifey hoor, kweenie
Moet je sowieso niet doen, het is veel beter voor je huid dan voor je keelquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
STOP SWALLOWING HIS PROTEINS, UR RUINING HIS GAINS
Gelijk daarna zoenen en het voorzichtig in zijn mond laten sijpelen. Zodat hij het daarna zelf weer kan innemen. En uit andere gaten kan hij het er zelf uitlikken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
STOP SWALLOWING HIS PROTEINS, UR RUINING HIS GAINS
Huh wat?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Moet je sowieso niet doen, het is veel beter voor je huid dan voor je keel![]()
Waar ben jij overigens zo ultiem relaxed uit eten geweest?
Bord'eau, restaurant in Hotel L'europequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Moet je sowieso niet doen, het is veel beter voor je huid dan voor je keel![]()
Waar ben jij overigens zo ultiem relaxed uit eten geweest?
Is sowieso goed, beetje je dominance asserten enzo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelijk daarna zoenen en het voorzichtig in zijn mond laten sijpelen. Zodat hij het daarna zelf weer kan innemen. En uit andere gaten kan hij het er zelf uitlikken.
Weet ik veel, ooit zoiets gelezen in de Breakout (quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh wat?Je huid droogt toch altijd een beetje uit van die zooi?
In je bek laten spuiten en dan praten over hoe je dominant bent.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is sowieso goed, beetje je dominance asserten enzo.
Het is toch licht basisch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is sowieso goed, beetje je dominance asserten enzo.
[..]
Weet ik veel, ooit zoiets gelezen in de Breakout (! ) ofzo geloof ik
Jongeuh, gewoon terug squirten toch.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
In je bek laten spuiten en dan praten over hoe je dominant bent.guuuuuurl
Dat weet ik ook zo net nog niet, denk maar aan al die urineweginfecties die het veroorzaaktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is toch licht basisch?
Volgens mij is het altijd nog het beste voor je vagina, toch nog een soort interne reiniging die niet gelijk het hele milieu negatief beïnvloed.
Had je een goede groupondeal of iets goed te maken?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bord'eau, restaurant in Hotel L'europemichelinster alles, 6 gangen, wijn arrangement
bam bam
Urineweg is ook geen vagina. Puur voor de inwendige vagina dan misschien?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jongeuh, gewoon terug squirten toch.
[..]
Dat weet ik ook zo net nog niet, denk maar aan al die urineweginfecties die het veroorzaakt
[..]
Had je een goede groupondeal of iets goed te maken?
Ben rijk toch G.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Had je een goede groupondeal of iets goed te maken?
Dat zou best kunnen. Ken ook een chick die er allergisch voor wasquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Urineweg is ook geen vagina. Puur voor de inwendige vagina dan misschien?
Niet 3 miljoen in je paypalaccount hebbenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben rijk toch G.
Nee grapje ik moet natuurlijk compenseren voor mijn microlullert.
3 miljoen Zimbabwaanse dollars zeker.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet 3 miljoen in je paypalaccount hebben
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ken ook een chick die er allergisch voor was
Geen idee hoe dat afgelopen isquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]!
Dus zij moet hele leven met condoom seksen?of was de irritatie af en toe nog wel handelbaar?
Omg.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat afgelopen isLaatste keer dat ik haar sprak had ze zo'n big ass infectie gekregen daaro dat ze sowieso niets meer kon
En dat allemaal door één keer condoomloze seks
Arm kind
Jesusquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat afgelopen isLaatste keer dat ik haar sprak had ze zo'n big ass infectie gekregen daaro dat ze sowieso niets meer kon
En dat allemaal door één keer condoomloze seks
Arm kind
Met haar vriend trouwens he, met wie ze al bijna een jaar samen was. Echt tering sneu. En hij is wel om die reden bij haar weggegaan. "Ja eh, ik heb toch ook behoeftes."quote:
Wow.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Met haar vriend trouwens he, met wie ze al bijna een jaar samen was. Echt tering sneu. En hij is wel om die reden bij haar weggegaan. "Ja eh, ik heb toch ook behoeftes."
I know right! En dan kan je straks mi kanki moeilijk gaan lopen doen als je zwanger wil worden.. Damn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow.
Net alsof zij geen behoefte heeft aan lekkere zaadseks, maar haar behoeften zullen voor altijd onbevredigd blijven.
Perfecte relatiequote:
Lekkere zaadseksquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow.
Net alsof zij geen behoefte heeft aan lekkere zaadseks, maar haar behoeften zullen voor altijd onbevredigd blijven.
Lego Batman met mn chick spelenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Perfecte relatiePanzer die nog nooit de Dark Knight trilogy gezien heeft
!
![]()
Ja niet dat lekken dan hè, maar dat is gewoon het gevolg van volledige fysieke verstrengeling zonder rubberwand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |