jij was toch die onzekere turk?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Jong0ns, heb pikante foto's van FOK!er gevonden die bij de politie werkt.
Wie is in voor een grapje?
inb4 rassenoorlog.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij was toch die onzekere turk?
Ja en? Je punt is?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij was toch die onzekere turk?
Doe niet zo vies, Dima..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef Dimachaerus het volgende:
moet je maar geen pikante foto's op fok plaatsen
die gozer zijn username is zijn realnaam ook nog___!!!
als zn werkgever naam googeld + fok kom je daar al op terecht
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon DOM, don't blame the messenger.
Jij bent dom als je het verspreid. Wat heb jij ermee te maken? Waarom voel je je zo geroepen om je ermee te bemoeien?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon DOM, don't blame the messenger.
Mij niet waarderenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:32 schreef oLexie het volgende:
Dames en heren van Fok in actie is echt onhendig ranzig om te zien. Die kneiterkrenkhoerum is echt een ranzig gedrocht.
Anders leren dat soort mensen het niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij bent dom als je het verspreid. Wat heb jij ermee te maken? Waarom voel je je zo geroepen om je ermee te bemoeien?
Wat doe je dan in KPDquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:09 schreef oLexie het volgende:
[..]
Hier ga ik niet opin. Ik hoef niets van piemels van anderen te weten.
Moet 'dat soort mensen' toch lekker zelf wetenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Anders leren dat soort mensen het niet.
Ik kom er niet voor piemels iig. Wellicht dat nieuwsgierigheid en verveling er iets mee te maken hebben.quote:
Ieuwquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens geheel per ongeluk in die topics
wie zn kl00n ben jyquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:08 schreef changed.by.joy het volgende:
Dima die 7u aan een stuk aan zijn fluit trekt, gaat anderen vertellen wat dom is en wat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |