Of niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHA, bijna m'n broodje knakworst uitgespuugd. Godverdomme man
![]()
![]()
.
je bent de hulk fzo?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij kent mij niet. Dat is duidelijk
hmmm...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet bangNou ik ga boodschappen doen. Ajuuuu.
gisteren zelfsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vandaag voor 't laatst maar weer.
Zo'n vikingbeer als jij heeft wel vier echte mannen nodig om je neer te krijgen, ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon terug vechten stomme Tata dat je bentAlsof ik me laat neerhoeken door wijven
4 Braddie'squote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo'n vikingbeer als jij heeft wel vier echte mannen nodig om je neer te krijgen, ja.
Van die bange Turken.
Ga naar JNG, oh wacht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Jong0ns, heb pikante foto's van FOK!er gevonden die bij de politie werkt.
Wie is in voor een grapje?
Yapma...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Niet doenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je dat doet ben je echt een droeftoeter. Stel dat iemand jouw carrière even verpest, doe normaal man.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Welke carrièrequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:52 schreef oLexie het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je echt een droeftoeter. Stel dat iemand jouw carrière even verpest, doe normaal man.
Ik nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Baan, werk, boeiend. Niet iedereen wordt zomaar aangenomen, beetje lullig als dat verpest wordt door een of andere droeftoeter die grappig denkt te zijn.quote:
Poepie neeeee zoe bedoelde ik het niet...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:55 schreef oLexie het volgende:
[..]
Baan, werk, boeiend. Niet iedereen wordt zomaar aangenomen, beetje lullig als dat verpest wordt door een of andere droeftoeter die grappig denkt te zijn.
Neem user Breathtaking dan ook meteen even mee.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |