quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:24 schreef TLC het volgende:
In Marokko zijn twee tieners gearresteerd omdat ze een foto op Facebook hadden geplaatst waarop ze elkaar zoenen.
De jongen van 15 en zijn 14-jarige vriendin hadden zich laten fotograferen buiten de stad Nador. De foto belandde via Facebook bij een lokale krant, die hem afdrukte.
Jeugdrechter
De Marokkaanse politie hield de kinderen aan wegens "schending van de openbare zeden". Ook de jongen die de foto heeft gemaakt, is gearresteerd. Ze zitten vast in jeugdgevangenissen in Nador en Fez. De drie moeten volgende week voor de jeugdrechter verschijnen.
De zaak krijgt in Marokko veel aandacht. Sympathisanten voeren actie door zich ook zoenend te laten fotograferen. Ook was er bij de gevangenis in Nador, waar de jongens zitten, een sit-in.
(Bron ; http://nos.nl/artikel/559(...)ende-tieners-op.html)
Huh?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:43 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
tja, wie weet
zou jouw conclusie nog gelden als je weet wie diegene was in de eerdere kloons?
Zo hoort het, ze willen intimiteit? In de gevangenis krijgen ze die wel hehequote:
shitquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:08 schreef Ugjerke het volgende:
Een van de weinige leuke nummers van Skrillex.
Oké, de enige acceptabele.quote:
Oké, het is een heel ander nummer.quote:
Oké, snel weg wezen hier.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oké, het is een heel ander nummer.
Keer ruzie gehad met Marokkaanse wijven. Had ik inene 5 van die misbaksels aan m'n haar trekkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:01 schreef oLexie het volgende:
[..]
Mokkiemeisjes kunnen ook wat van ruzie uitlokken. Zolang je niet met een hele groep daarvan gaat, kom je wel binnen.
Wat had je gedaan dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Keer ruzie gehad met Marokkaanse wijven. Had ik inene 5 van die misbaksels aan m'n haar trekkenEn maar hoer roepen richting mij.
bek houden jijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:16 schreef Stimorol- het volgende:
En niet door hebben wie die joy geval is
En hoe kwam je van ze af dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze deed stoer tegen mn nichtje en ik riep wat is jouw probleem.
Je zal het wel verdiend hebben.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Keer ruzie gehad met Marokkaanse wijven. Had ik inene 5 van die misbaksels aan m'n haar trekkenEn maar hoer roepen richting mij.
Als ze met veel meer zijn, dan kun je judoka zijn, maar dat wordt toch erg lastig dan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon terug vechten stomme Tata dat je bentAlsof ik me laat neerhoeken door wijven
HAHAHA, bijna m'n broodje knakworst uitgespuugdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon terug vechten stomme Tata dat je bent
Jij kent mij niet. Dat is duidelijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze met veel meer zijn, dan kun je judoka zijn, maar dat wordt toch erg lastig dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |