Moa, als je van negerinnen houdt. Ben er twee keer geweest, het is gewoon 1 grote vierkante zaal zonder ook maar iets van een leuke aankleding. Vooraan een podium, en dat was het dan wel zo'n beetje. Enige chille daar is dat je een kluisje hebt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Het is ook al uitverkocht zie ik...is dat een beetje leuke club The Sand?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe belachelijk vet, ping pong spelen met degene aan de overkant terwijl je voor het stoplicht wat.
Dit, behalve met die negerinnenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:40 schreef oLexie het volgende:
[..]
Moa, als je van negerinnen houdt. Ben er twee keer geweest, het is gewoon 1 grote vierkante zaal zonder ook maar iets van een leuke aankleding. Vooraan een podium, en dat was het dan wel zo'n beetje. Enige chille daar is dat je een kluisje hebt.
Oh, ja ik hoorde ook van anderen al dat het beetje sfeerloos is..jammer. Ken jij nog goede clubs verder in Amsterdam? Ik ga er bijna nooit uit eigenlijk, meestal in Rotterdam dus weet niet zo goed wat een beetje leuk is daarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:40 schreef oLexie het volgende:
[..]
Moa, als je van negerinnen houdt. Ben er twee keer geweest, het is gewoon 1 grote vierkante zaal zonder ook maar iets van een leuke aankleding. Vooraan een podium, en dat was het dan wel zo'n beetje. Enige chille daar is dat je een kluisje hebt.
Wat is dit voor actie. Als ik zo'n soort bedrijf had, had ik echt een strenge policy ivm dit soort shitquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:42 schreef oLexie het volgende:
Straks maar even wat impuls aankopen terugbrengen en daar een jurkje van halen.
Neuh, 1 keer een after van Drake (ik haat die gast echt ernstig hard, maar zwager wilde er heel erg graag naartoe en anders had hij geen vervoer) en die andere weet ik eigenlijk niet meer. Wel heel veel Shaniqua's met half afgebrokkelde teennagels, heel veel eelt en dan van die open hoerenhakken met blingbling.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit, behalve met die negerinnen. Zeker naar deze fissa geweest dat je denkt dat het altijd zo is
.
[ afbeelding ]
Hmm, oké.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:43 schreef oLexie het volgende:
[..]
Neuh, 1 keer een after van Drake (ik haat die gast echt ernstig hard, maar zwager wilde er heel erg graag naartoe en anders had hij geen vervoer) en die andere weet ik eigenlijk niet meer. Wel heel veel Shaniqua's met half afgebrokkelde teennagels, heel veel eelt en dan van die open hoerenhakken met blingbling.
Moa, zelfde prijs gewoon. Twee rokken gekocht waarvan ik weet dat ik ze alleen met kerst aan ga trekken, tegen een jurkje dat ik veel vaker aan ga doen. Beiden zelfde merk, ze mogen niet janken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is dit voor actie. Als ik zo'n soort bedrijf had, had ik echt een strenge policy ivm dit soort shit.
The fucking sandquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit, behalve met die negerinnen. Zeker naar deze fissa geweest dat je denkt dat het altijd zo is
.
[ afbeelding ]
Oké, fair enoughquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:45 schreef oLexie het volgende:
[..]
Moa, zelfde prijs gewoon. Twee rokken gekocht waarvan ik weet dat ik ze alleen met kerst aan ga trekken, tegen een jurkje dat ik veel vaker aan ga doen. Beiden zelfde merk, ze mogen niet janken.
Breng verder nooit dingen terug want dat vind ik skeer, maar ik heb nu geen keus want ik moet dat jurkje hebben.
Kijk deze man haten vandaag dan, boos omdat ik niet joinde gisterquote:
Ah, Rotterdam. Nou je kunt hele andere muziek verwachten, geen ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka maar gewoon house. Hoe standaard.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh, ja ik hoorde ook van anderen al dat het beetje sfeerloos is..jammer. Ken jij nog goede clubs verder in Amsterdam? Ik ga er bijna nooit uit eigenlijk, meestal in Rotterdam dus weet niet zo goed wat een beetje leuk is daar
Haha ziet er echt fout uitquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Ben echt kankermad swa. Ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt genaktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijk deze man haten vandaag dan, boos omdat ik niet joinde gister. Was er alleen voor Ricky Rozay.
Choco, choco, choco, ik vind je zo'n grote homoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben echt kankermad swa. Ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt genakt
Nu heb je spijt maar je hoeft niet meer te xboxmessagen schat!
hahahahahhaha, al mijn kanki's, neem zequote:
wasmand als in: vuile was wasmand of schone was wasmand?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:51 schreef oLexie het volgende:
Voor de mensen die niet meer thuis wonen, is jullie wasmand ook altijd overloaded?k zie m'n wasmand niet meer en ik weet dat zeker driekwart niet gedragen is en dat er ook allemaal schoolpapieren tussen liggen.
M'n kamer is alleen maar netjes omdat ik alles op die wasmand pleur.
Ja, wist niet meer op wie ik dat zeiquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:52 schreef oLexie het volgende:
Ninja edit gespot. Terechte klacht. Vroeger stappen in Damsko
Jimmy op vrijdagnachtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:52 schreef oLexie het volgende:
Ninja edit gespot. Terechte klacht. Vroeger stappen in Damsko
Alleen in Jimmy hoor ik nog weleens lekkere plaatjes.
Wasmand als in, meer dan driekwart is schoon maar gewoon op de grond beland waarna ik het in de wasmand heb getieft, en een paar dingen erin die ik gedragen heb. Maar de dingen die ik gedragen heb gooi ik meestal direct in de wasmachine dus het is voornamelijk schone was.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hahahahahhaha, al mijn kanki's, neem ze![]()
[..]
wasmand als in: vuile was wasmand of schone was wasmand?
HAHAquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hahahahahhaha, al mijn kanki's, neem ze![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |