Joep is een kloon van Freek. Freek neukte niet met de garderobe jufrouw en was wel origioneel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:59 schreef borisz het volgende:
Als er vroeger nog enkele minuten over waren bij MenO gingen we altijd cryptogrammen doen.
Ondertussen veegt Youp de vloer aan met Krol en Peter Rehwinkel.
http://www.nrc.nl/youp/20(...)m_source=syndication
Laten we deze discussie maar sluiten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:06 schreef borisz het volgende:
Freek
Maar ja daar zullen we het niet eens over worden
VPRO 's nachtsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:54 schreef borisz het volgende:
Ben trouwens het Hoorspel van De Hobbit aan het downloaden.
Van de NCRV uit de jaren 80. Wordt nu weer uitgezonden in Woord van de VPRO in de nacht van vr op za. Iedere week twee delen
PEr 1/1/14 krijgt de VPRO Het tijdslot 00.00 en 02.00. Helaas sneuvelt wel Villa VPRO in de nieuwe programmering op radio1.quote:
Ze breken alles af.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:21 schreef borisz het volgende:
[..]
PEr 1/1/14 krijgt de VPRO Het tijdslot 00.00 en 02.00. Helaas sneuvelt wel Villa VPRO in de nieuwe programmering op radio1.
Omroepfusies en de gefuseerde omroepen krijgen allemaal een mooi tijdslot.quote:
We betalen zo weinig voor de NPO. Op Albanië na zijn we de goedkoopste.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:32 schreef tong80 het volgende:
Ze gaan nog 1000.000 euro extra bezuinigen Borisz.
Zelfs Joop van den Ende maakt zich zorgen.
Geen Lowlands meer maar alleen talentenjachten.
Je kent me te goed borisz.quote:
Ja. 0-5 verloren.quote:
Heldquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben best al gespannen en uit aan het kijken voor/naar de estafette Marathon van volgende week, maar de benen voelen nog steeds erg goed, dus ik ga die 10.8 km gewoon aaneengesloten volbrengen![]()
![]()
![]()
Als iemand mij een half jaar geleden had gezegd dat ik daaraan zou deelnemen had ik hem/haar meteen een thermometer gegeven...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
HeldSucces jongen
Je blijft voor mij Bossie van 10 jaar geleden.
Waarom nu weer over Erica Terpstra beginnen ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als iemand mij een half jaar geleden had gezegd dat ik daaraan zou deelnemen had ik hem/haar meteen een thermometer gegeven...
Omdat ik daar een dierbare herinnering aan hebquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom nu weer over Erica Terpstra beginnen ?
Als VVDster heeft ze veel van je afgenomen Bossie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat ik daar een dierbare herinnering aan heb
Dat wel ja...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als VVDster heeft ze veel van je afgenomen Bossie.
Hé, maar geweldig dat je die 10 kilometers gaat lopen. Ik doe het je niet na. En vele anderen ook niet.quote:
Maak me gekquote:
Dank jequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hé, maar geweldig dat je die 10 kilometers gaat lopen. Ik doe het je niet na. En vele anderen ook niet.
Ik deel sinds kort met mijn broer een FOX abo. Hij kijkt gewoon thuis via een kastje en ik via internetquote:
32quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ja, klopt en wie weet volgt er hierna wel meer. Niet dat ik echt als doel heb om de hele of halve marathon ooit te lopen, maar ik zie wel hoe het gaat in de toekomst. Ik ben natuurlijk pas 32
Ik kijk ook bij een vriend.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik deel sinds kort met mijn broer een FOX abo. Hij kijkt gewoon thuis via een kastje en ik via internet
Ja, jij moet dat maar eens zien te halen, die leeftijdquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, jij moet dat maar eens zien te halen, die leeftijd![]()
![]()
Winnen van FC Utrecht was al weer een tijdje geledenquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:33 schreef Againzender het volgende:
Zo, punten binnen en nu al in de metro. Eigenlijk gewoon een topmiddag
Nu nog een scorende spits, qua metro.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:33 schreef Againzender het volgende:
Zo, punten binnen en nu al in de metro. Eigenlijk gewoon een topmiddag
quote:
Meurders & Van Veenhoven was tijdens de spelen wel een heel leuk duoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Omroepfusies en de gefuseerde omroepen krijgen allemaal een mooi tijdslot.
Programmering door de weeks wordt
NOS - Radio1journaal
KRO/NCRV de ochtend (Met Jurgen vd Berg en??)
VARA/BNN De Lunch(Meurders/Veenhoven)
AVRO/TROS De middag(éénvandaag radio met Bas Van Werven en ??)
NOS - radio1journaal
EO - Dit is de dag
NTR
MAX - Twee dingen
VPRO(bureau buitenland)/WNL
NOS - LDL en OOG
VPRO - De Nachten
geen idee, zat toen in Frankrijk...quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Meurders & Van Veenhoven was tijdens de spelen wel een heel leuk duo
ja zover gaat het bereik van Radio1 nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee, zat toen in Frankrijk...
ondertussen een prima ADSL lijn daar, en mijn schoonvader kennende gaat hij z'n oude B&O versterker aansluiten op z'n computerquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja zover gaat het bereik van Radio1 niet
quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:08 schreef Ole het volgende:
Poes is ziek
Kwam me net niet eens gedag zeggen. Ligt heel zielig te zijn.
ze negeert mequote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:40 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Er werd je wat gevraagd Ole.
sowieso slapen poezen vrij veelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:52 schreef Ole het volgende:
Nee hoor
Gaat gelukkig weer stuk beter. Heeft lekkers gehad en het goed binnengehouden . Verder slaapt hij meestal, maar dat is normaal voor een oudje
Ben ik blij om! Maar ja, hij is wel breekbaar hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sowieso slapen poezen vrij veelmaar mooi dat het beter gaat
hoe oud is hij nu?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben ik blij om! Maar ja, hij is wel breekbaar hoor
Vertel mij wat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:52 schreef Ole het volgende:
Nee hoor
Gaat gelukkig weer stuk beter. Heeft lekkers gehad en het goed binnengehouden . Verder slaapt hij meestal, maar dat is normaal voor een oudje
Als ik 's ochtends naar de Albert Hein loop kom ik altijd fietsende brugklassers tegen. Vind het zo schattig om te zien wat voor een ukkies het vaak zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:39 schreef Againzender het volgende:
Vanochtend was het inloopochtend bij de middenbouw op school. De eerste keer dat we twee jongens in de middenbouw hebben, mama met Axel en Roel naar Axels klas, ik met Marc naar zijn klas.
Voor ons kwam een jongen binnen met in z'n hand een dubbeltje, en liet dat aan de juf zien. En wat wij natuurlijk allemaal hadden: wat een klein muntje was dat toch!
Toen kon ik het niet laten de juf een CD of DVD te vragen, en dat lag binnen handbereik. Enige wat ik zie: stop dat dubbeltje in het gat van de CD. En natuurlijk paste het weer precies
Jammer dat een hoop mensen dit Nederlandse verhaal niet kennen, de juf weet het nu
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:39 schreef borisz het volgende:
Goede ALV gehad. Alle kandidaten hebben zich kunnen presenteren voor het raadslidmaatschap. Ikzelf zal weer lijstduwer zijn.
in mei 19 geworden.quote:
Wat een heldquote:
quote:
Geen kenner. Wel indrukwekkend.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:46 schreef borisz het volgende:
Een sportlegende houdt er mee op Cricketlegende Tendulkar kondigt afscheid aan
Kan ik me voorstellen.quote:
dat wist ik ook helemaal nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:39 schreef Againzender het volgende:
Vanochtend was het inloopochtend bij de middenbouw op school. De eerste keer dat we twee jongens in de middenbouw hebben, mama met Axel en Roel naar Axels klas, ik met Marc naar zijn klas.
Voor ons kwam een jongen binnen met in z'n hand een dubbeltje, en liet dat aan de juf zien. En wat wij natuurlijk allemaal hadden: wat een klein muntje was dat toch!
Toen kon ik het niet laten de juf een CD of DVD te vragen, en dat lag binnen handbereik. Enige wat ik zie: stop dat dubbeltje in het gat van de CD. En natuurlijk paste het weer precies
Jammer dat een hoop mensen dit Nederlandse verhaal niet kennen, de juf weet het nu
quote:
Jup.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]das toch kei oud voor een poes?
heel veel mensen kennen dit niet, maar het is zo'n leuk verhaalquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wist ik ook helemaal niet
Yup. Maar sommigen redden het nog een stukje de 20 inquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]das toch kei oud voor een poes?
Dat is Japie nuquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup.
Bellefleur is ook 19 geworden + vijf maanden.
Lekker hè ? De Hari-soap.quote:
Z'n prostaat ook ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:24 schreef borisz het volgende:
Bij Eberhard van der Laan is prostaatkanker ontdekt. Hij blijft wel in functie.
dat moet jouw poes ook maar doenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup. Maar sommigen redden het nog een stukje de 20 in
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:00 schreef Bos81 het volgende:
Nog een nachtje slapen
Startnummer heb ik al opgehaald dus ik ben er klaar voor
Neequote:
Aan de finish.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
Maar als je de getallen op een andere volgorde zet, kun je wel een rekensom maken waar 14 uitkomt
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aan de finish.
'Ja daar is ie onze held met rugnummer 41. De enige en echte Bossie.'
Je blijft een held.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen zal dat niet gaan. Ik zit in een estafetteteam en ben de derde loper, waardoor ik niet finish bij de finish
Nog steeds bezigquote:
Koos nu tong!quote:
Was net wegquote:
Ik mis wel veel vandaagquote:
En dan gaan ze erop bezuinigen.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
Maar als je de getallen op een andere volgorde zet, kun je wel een rekensom maken waar 14 uitkomt
Wat een held hè ?quote:
Burkino Fasoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:20 schreef borisz het volgende:
WK Kwalificatie
Burkina Faso 3-2 Algerije
Ivoorkust 3-0 tegen Senegal
Ja. Al valt het Christengehalte mee. Dit akkoord is beter dan dat er lag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:32 schreef tong80 het volgende:
Boris, je partij likt met de fundamentalistische christenen mee.
wat ik er van hoor klinkt het wel beter idd dan het andere akkoord. Maar wij zijn dan ook wel tweeverdieners met kinderen...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Al valt het Christengehalte mee. Dit akkoord is beter dan dat er lag.
ik wilde het net posten hierquote:
Kabelboeren zijn soms traag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:32 schreef Againzender het volgende:
Leuke dit was het nieuws showzap daarna door, en UPC heeft het tijdelijke Film1 nog steeds niet uitgezet, kom daar in Jools terecht met Stereophonics, met het nummer dat op 1 binnen kwam in de UK toen Axel werd geboren
quote:
Wordt ie hard van.quote:
wordt ie nat van bedoel jequote:Op zondag 13 oktober 2013 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt ie hard van.
Zet hem op Bossie.
quote:
De Perstribune met Govert is weer leuk.quote:
Ja staat aanquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Perstribune met Govert is weer leuk.
Tijdens mijn deel viel het gelukkig best wel mee. Klein beetje regen, meer niet.quote:
MUZ / Dance: waarin een klein land groot kan zijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:39 schreef borisz het volgende:
Maar eens weer bij Eend een topic geopend.
MLN / Mary Go Wild - 25 jaar dance in Nederland
Wie wint de gouden stuiver.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die gaat een mooi plaatsje krijgen hier![]()
![]()
![]()
Baas Bos ... Top jonghequote:Op zondag 13 oktober 2013 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tijdens mijn deel viel het gelukkig best wel mee. Klein beetje regen, meer niet.
Over de tijd ben ik echt uitermate tevreden. Precies weet ik nog niet, maar het is ongeveer iets van 1 uur en 3 minuten (over 10.8 km)
knap, vriend van me is net onder het uur geblevenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tijdens mijn deel viel het gelukkig best wel mee. Klein beetje regen, meer niet.
Over de tijd ben ik echt uitermate tevreden. Precies weet ik nog niet, maar het is ongeveer iets van 1 uur en 3 minuten (over 10.8 km)
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Top Bos.. Toevallig plaatste ik zelf ook net een medaille, maar dan een elfstedentocht-kruisje uit 1956 van mn vader.. Dit alles naar aanleiding van een kinderboek geschreven door een vriend/buurjongen uit mn jeugdquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Dat is ook goed natuurlijk. Misschien heb ik hem wel gezien. Er zaten een paar Nijmegenaren in de bus terug naar de stadquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
knap, vriend van me is net onder het uur gebleven
Hij woont in Den Boschquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook goed natuurlijk. Misschien heb ik hem wel gezien. Er zaten een paar Nijmegenaren in de bus terug naar de stad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook namens D66 gefeliciteerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:30 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen. Ik ga verjaardaggen
Bossie kan me niet bijhouden.
Houdoei.
eerste indruk blijft blijvend wat dat betreft. Kwam na een wedstrijd in De Meer op weg naar de auto van mijn zus de erg jonge Davids en de oudere Mols tegen, volgens mij na de wedstrijd tegen Cambuur waar Mols toen speelde, Davids nog geen speler van het eerste.quote:
Keepers genoeg in Nederlandquote:
quote:
Ik vond het ook een mooie stad. Het Teylersmuseum vond ik ook erg de moeite waard.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:43 schreef borisz het volgende:
023
Echt één van mijn favo steden in het land.
quote:
Nieuwe coach van AZ.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:11 schreef borisz het volgende:
De Denen worden de slechtste nr twee en gaan het niet halen.
En zeer wrs Exit Morten Olsen.
Done.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nieuwe coach van AZ.
Je mag me quoten.
In ieder geval nog niet dit seizoen dusquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nieuwe coach van AZ.
Je mag me quoten.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:02 schreef borisz het volgende:
[..]
In ieder geval nog niet dit seizoen dus
Nijmegenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:16 schreef Bos81 het volgende:
Dag 1 van de vakantie-stedentrippen achter de rug. Haarlem is bezocht (Ja Borisz de Jopenkerk stond ook op het programma![]()
) Leuk dagje. Morgen Nijmegen en donderdag nog Maastricht.
quote:
quote:
quote:Voor de wedstrijd Jong PSV - Telstar geldt een veplichte buscombi voor de uitsupporters.
Vertel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:10 schreef borisz het volgende:
Wat zat Arno Vermeulen toch weer een hoop onzin te verkopen bij Nieuwsuur!
Het ging over Bosnië en IJsland. Dat het verrassend is dat ze geplaatst of naar de play-offs zijn. Bosnië had zich al bijna gekwalificeerd voor het EK in Polen/Oekraïne. Ze kwamen een puntje te kort in de groep met Frankrijk en tegen Portugal ging het op het laatste moment mis in de play-offs. Ploeg die al jaren bezig is met klimmen.quote:
Waar te volgen ? AT-5 ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:09 schreef borisz het volgende:
De Sinterklaashoorzitting in het Stadhuis van Amsterdam
De tegenstanders gaan Godwinnen.
Pure Jiskefetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:46 schreef borisz het volgende:
Alle formele juridische punten zijn van tafel geveegd.
Ze zijn inderdaad in de vuilnisbak gedeponeerd jaquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad in de vuilnisbak gedeponeerd ja
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:06 schreef Bos81 het volgende:
Truste Tong
Mijn tijd over de 10.8 km blijkt 1:02:04 te zijn.![]()
dat is gemiddeld 10.4 km/u
Waar gaat dit overquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:30 schreef borisz het volgende:
Op wie moet ik stemmen: Sophie of Marietje?
Mijn God.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Lijsttrekkersverkiezing D66 Europees Parlement
Ik las het al eerder vanochtend. Geweldig die overwinning.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:00 schreef borisz het volgende:
In het kader van de ludieke nieuwtjes San Marino na vijftien jaar zonder bondscoach
15 jaar: 85 duels, 1x winst (op Liechtenstein, 1-0, 2004) en 1x gelijk(Letland, 1-1, 2001). De overige 83 duels verloren
tuig van Telstarquote:
Die gast lult al jaren uit zijn nek. Is hoofd voetbal en geeft zichzelf vervolgens mooie wedstrijden om van commentaar te voorzien. Die man is op alle fronten foutquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:10 schreef borisz het volgende:
Wat zat Arno Vermeulen toch weer een hoop onzin te verkopen bij Nieuwsuur!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:06 schreef Bos81 het volgende:
Truste Tong
Mijn tijd over de 10.8 km blijkt 1:02:04 te zijn.![]()
dat is gemiddeld 10.4 km/u
Sophie!!!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:30 schreef borisz het volgende:
Feli
Op wie moet ik stemmen: Sophie of Marietje?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:34 schreef rubbereend het volgende:
zo bijgelezen.
En niet te vergeten; gisteren Kraftwerk gisteravondwow wat was dat fabuleus
[ afbeelding ]
En zo stonden we erbij:
[ afbeelding ]
Het Evoluon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boris zo kiezen ze het mooiste doelpunt van Dennis op de BBC.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:57 schreef borisz het volgende:
Ik neig een nieuwe nummer één te kiezen in mijn de topbockbieren uit de Supermarkt.
La Trappe
Zlatan maakt weer een wereldgoalquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boris zo kiezen ze het mooiste doelpunt van Dennis op de BBC.
terecht, wat een legendarische avondquote:
Pas over 2 uur, eerst nog de andere wedstrijdenquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
terecht, wat een legendarische avond
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:06 schreef tong80 het volgende:
Verlaat verjaardagscadeau van m'n broer. Belde me net dat ik een "nieuwe" fiets krijg.
Morgen bezorgt ie hem aan de deur. Ouwe begaf het een paar weken geleden.
Batavus.quote:
Ik luister en kijk ook naar veldrijden. Gruwelijk zwaar met een fiets op je rug zo'n trap op rennen.quote:
Geen Zlatan of Ronaldo op het WK.quote:
Ga zo ff kijken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:06 schreef Bos81 het volgende:
Hier een link van mijn estafetteloop van vorige week:
http://brooksrunning.nl/3(...)l=NL&gotostream=true
En dan kijken bij de 25 en 30 km
Ik zal Ronaldo totaal niet missen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen Zlatan of Ronaldo op het WK.
Goeiemorgen.
Ik wel. Geweldenaar.quote:
In Rotterdam leeft het meer van wat ik er van gezien heb op TVquote:
De meeste NL snelle lopers waren natuurlijk vorige week in Eindhoven want dat was het NK. Dat zal ook wel een rol hebben gespeeld. Ik weet niet hoe het zit met de toeschouwersaantallen tbhquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In Rotterdam leeft het meer van wat ik er van gezien heb op TV
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De meeste NL snelle lopers waren natuurlijk vorige week in Eindhoven want dat was het NK. Dat zal ook wel een rol hebben gespeeld. Ik weet niet hoe het zit met de toeschouwersaantallen tbh
Ik Rotterdam ziet het er qua publiek langs de kant wat feestelijker uit allemaalquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef borisz het volgende:
Amsterdam heeft sinds dit jaar wel weer de Gouden status van de IAAF net zoals Rotterdam.
Je moet wat, zonder succesvol voetbal.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Ik Rotterdam ziet het er qua publiek langs de kant wat feestelijker uit allemaal
Vriend uit Hengelo komt voetballen kijken en logeren.quote:
Bij Ma tong?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:55 schreef tong80 het volgende:
Op bestelling boerekool en appeltaart in huis gehaald.
quote:
Kan ook nogquote:
Klaas is weer naar Hengelo.quote:
Hoe kun je die vergetenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klaas is weer naar Hengelo.
Al zijn wensen ingevuld. Alleen......de rookworst bij de boerekool vergeten.
Dat!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:26 schreef borisz het volgende:
Ik zou eerder de boerenkool bij de Rookworst vergeten.
Nee. 1 podium in twee jaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:09 schreef rubbereend het volgende:
de afgelopen jaren heeft ze ook niet heel bijzonder meer gepresteerd toch?
tja beetje zuur als je loopbaan stopt vlak voor de Spelenquote:
Ja. Maar het is al jaren kwakkelen met Nicolien. Ik zie haar niet meer zomaar iets presteren in Sochi.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja beetje zuur als je loopbaan stopt vlak voor de Spelen
Dachten we van van Gennip ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Maar het is al jaren kwakkelen met Nicolien. Ik zie haar niet meer zomaar iets presteren in Sochi.
TS Is gewoon jaloersquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:53 schreef tong80 het volgende:
Heb weer eens een Tong krijgt voorrang topic in Onzin.
De TS heb ik zover gekregen dat ie met twee smilies moest lachen.
Hem daarna met de OP geconfronteerd.
Ik ben het gewendquote:
staats ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:33 schreef borisz het volgende:
Mijn eerste echte staatsberichtje dit seizoen [NK Afstanden] B. De Jong en Bergsma in laatste rit 5000 meter
Bij Gratie Gods in de naam van WimLexquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij Gratie Gods in de naam van WimLex
Waar staats staat moet schaats zijn
/stopdetijd
Enge, nare man. Onsympathiek figuur.quote:
Wilde bijna zeggen 'Go girl.'quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef Bos81 het volgende:
Zin in morgen. Dan kan ik voor het eerst naar mijn nieuw flatje kijken
Uiteraard maak ik foto's van de flat + het uitzicht vanaf het balkon (12 hoog)
Ik heb net coubergh op, dus dat Girl klopt wel een beetjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilde bijna zeggen 'Go girl.'
Go Bossie.
als het echt noodweer wordt zondag en maandag zit je eerste rangquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef Bos81 het volgende:
Zin in morgen. Dan kan ik voor het eerst naar mijn nieuw flatje kijken
Uiteraard maak ik foto's van de flat + het uitzicht vanaf het balkon (12 hoog)
Ik ga nog niet verhuizen hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
als het echt noodweer wordt zondag en maandag zit je eerste rang
slecht gelezen door mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga nog niet verhuizen he, Ik mag er gaan kijken. Het is ook nog niet woonklaar enzo. Ik trek er pas echt in December in. Dus met oud en nieuw zit ik echt eerste rang
Mijn broer heeft in Tilburg ook op 12 hoog gewoond, dus ik heb al een beeld van mijn uitzichtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
slecht gelezen door mijmaar oud & nieuw is ook top! mn zusje zat begin van de eeuw op 8 hoog, had je al een prachtig uitzicht over Amsterdam. 12 is meer, dus beter denk ik
ik heb sinds kort af en toe opeens vlagen van hoogtevrees, met als dieptepunt de trap van een waterglijbaan die ik met Axel opliep. Echt met knikkende knieen en vastgeklampt aan de leuning.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft in Tilburg ook op 12 hoog gewoond, dus ik heb al een beeld van mijn uitzicht
Ik kan ook soms hoogte vrees hebben, maar als er een balkon voorstaat valt het allemaal wel mee. Ach en mocht ik er wel last van hebben, blijf ik gewoon binnen zitten, dan merk je volgens mij weinig van de hoogte..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb sinds kort af en toe opeens vlagen van hoogtevrees, met als dieptepunt de trap van een waterglijbaan die ik met Axel opliep. Echt met knikkende knieen en vastgeklampt aan de leuning.
Maar in een gebouw nooit echt gehad, hoewel die vides met glazen wanden bij ons op het werk vanaf de derde ook niet zo fijn zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |