quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aan de finish.
'Ja daar is ie onze held met rugnummer 41. De enige en echte Bossie.'
Je blijft een held.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen zal dat niet gaan. Ik zit in een estafetteteam en ben de derde loper, waardoor ik niet finish bij de finish
Nog steeds bezigquote:
Koos nu tong!quote:
Was net wegquote:
Ik mis wel veel vandaagquote:
En dan gaan ze erop bezuinigen.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
Maar als je de getallen op een andere volgorde zet, kun je wel een rekensom maken waar 14 uitkomt
Wat een held hè ?quote:
Burkino Fasoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:20 schreef borisz het volgende:
WK Kwalificatie
Burkina Faso 3-2 Algerije
Ivoorkust 3-0 tegen Senegal
Ja. Al valt het Christengehalte mee. Dit akkoord is beter dan dat er lag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:32 schreef tong80 het volgende:
Boris, je partij likt met de fundamentalistische christenen mee.
wat ik er van hoor klinkt het wel beter idd dan het andere akkoord. Maar wij zijn dan ook wel tweeverdieners met kinderen...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Al valt het Christengehalte mee. Dit akkoord is beter dan dat er lag.
ik wilde het net posten hierquote:
Kabelboeren zijn soms traag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:32 schreef Againzender het volgende:
Leuke dit was het nieuws showzap daarna door, en UPC heeft het tijdelijke Film1 nog steeds niet uitgezet, kom daar in Jools terecht met Stereophonics, met het nummer dat op 1 binnen kwam in de UK toen Axel werd geboren
quote:
Wordt ie hard van.quote:
wordt ie nat van bedoel jequote:Op zondag 13 oktober 2013 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt ie hard van.
Zet hem op Bossie.
quote:
De Perstribune met Govert is weer leuk.quote:
Ja staat aanquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Perstribune met Govert is weer leuk.
Tijdens mijn deel viel het gelukkig best wel mee. Klein beetje regen, meer niet.quote:
MUZ / Dance: waarin een klein land groot kan zijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:39 schreef borisz het volgende:
Maar eens weer bij Eend een topic geopend.
MLN / Mary Go Wild - 25 jaar dance in Nederland
Wie wint de gouden stuiver.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die gaat een mooi plaatsje krijgen hier![]()
![]()
![]()
Baas Bos ... Top jonghequote:Op zondag 13 oktober 2013 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tijdens mijn deel viel het gelukkig best wel mee. Klein beetje regen, meer niet.
Over de tijd ben ik echt uitermate tevreden. Precies weet ik nog niet, maar het is ongeveer iets van 1 uur en 3 minuten (over 10.8 km)
knap, vriend van me is net onder het uur geblevenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tijdens mijn deel viel het gelukkig best wel mee. Klein beetje regen, meer niet.
Over de tijd ben ik echt uitermate tevreden. Precies weet ik nog niet, maar het is ongeveer iets van 1 uur en 3 minuten (over 10.8 km)
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Top Bos.. Toevallig plaatste ik zelf ook net een medaille, maar dan een elfstedentocht-kruisje uit 1956 van mn vader.. Dit alles naar aanleiding van een kinderboek geschreven door een vriend/buurjongen uit mn jeugdquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Dat is ook goed natuurlijk. Misschien heb ik hem wel gezien. Er zaten een paar Nijmegenaren in de bus terug naar de stadquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
knap, vriend van me is net onder het uur gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |