ja zover gaat het bereik van Radio1 nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee, zat toen in Frankrijk...
ondertussen een prima ADSL lijn daar, en mijn schoonvader kennende gaat hij z'n oude B&O versterker aansluiten op z'n computerquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja zover gaat het bereik van Radio1 niet
quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:08 schreef Ole het volgende:
Poes is ziek
Kwam me net niet eens gedag zeggen. Ligt heel zielig te zijn.
ze negeert mequote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:40 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Er werd je wat gevraagd Ole.
sowieso slapen poezen vrij veelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:52 schreef Ole het volgende:
Nee hoor
Gaat gelukkig weer stuk beter. Heeft lekkers gehad en het goed binnengehouden . Verder slaapt hij meestal, maar dat is normaal voor een oudje
Ben ik blij om! Maar ja, hij is wel breekbaar hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sowieso slapen poezen vrij veelmaar mooi dat het beter gaat
hoe oud is hij nu?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben ik blij om! Maar ja, hij is wel breekbaar hoor
Vertel mij wat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:52 schreef Ole het volgende:
Nee hoor
Gaat gelukkig weer stuk beter. Heeft lekkers gehad en het goed binnengehouden . Verder slaapt hij meestal, maar dat is normaal voor een oudje
Als ik 's ochtends naar de Albert Hein loop kom ik altijd fietsende brugklassers tegen. Vind het zo schattig om te zien wat voor een ukkies het vaak zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:39 schreef Againzender het volgende:
Vanochtend was het inloopochtend bij de middenbouw op school. De eerste keer dat we twee jongens in de middenbouw hebben, mama met Axel en Roel naar Axels klas, ik met Marc naar zijn klas.
Voor ons kwam een jongen binnen met in z'n hand een dubbeltje, en liet dat aan de juf zien. En wat wij natuurlijk allemaal hadden: wat een klein muntje was dat toch!
Toen kon ik het niet laten de juf een CD of DVD te vragen, en dat lag binnen handbereik. Enige wat ik zie: stop dat dubbeltje in het gat van de CD. En natuurlijk paste het weer precies
Jammer dat een hoop mensen dit Nederlandse verhaal niet kennen, de juf weet het nu
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:39 schreef borisz het volgende:
Goede ALV gehad. Alle kandidaten hebben zich kunnen presenteren voor het raadslidmaatschap. Ikzelf zal weer lijstduwer zijn.
in mei 19 geworden.quote:
Wat een heldquote:
quote:
Geen kenner. Wel indrukwekkend.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:46 schreef borisz het volgende:
Een sportlegende houdt er mee op Cricketlegende Tendulkar kondigt afscheid aan
Kan ik me voorstellen.quote:
dat wist ik ook helemaal nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:39 schreef Againzender het volgende:
Vanochtend was het inloopochtend bij de middenbouw op school. De eerste keer dat we twee jongens in de middenbouw hebben, mama met Axel en Roel naar Axels klas, ik met Marc naar zijn klas.
Voor ons kwam een jongen binnen met in z'n hand een dubbeltje, en liet dat aan de juf zien. En wat wij natuurlijk allemaal hadden: wat een klein muntje was dat toch!
Toen kon ik het niet laten de juf een CD of DVD te vragen, en dat lag binnen handbereik. Enige wat ik zie: stop dat dubbeltje in het gat van de CD. En natuurlijk paste het weer precies
Jammer dat een hoop mensen dit Nederlandse verhaal niet kennen, de juf weet het nu
quote:
Jup.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]das toch kei oud voor een poes?
heel veel mensen kennen dit niet, maar het is zo'n leuk verhaalquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wist ik ook helemaal niet
Yup. Maar sommigen redden het nog een stukje de 20 inquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]das toch kei oud voor een poes?
Dat is Japie nuquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup.
Bellefleur is ook 19 geworden + vijf maanden.
Lekker hè ? De Hari-soap.quote:
Z'n prostaat ook ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:24 schreef borisz het volgende:
Bij Eberhard van der Laan is prostaatkanker ontdekt. Hij blijft wel in functie.
dat moet jouw poes ook maar doenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup. Maar sommigen redden het nog een stukje de 20 in
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:00 schreef Bos81 het volgende:
Nog een nachtje slapen
Startnummer heb ik al opgehaald dus ik ben er klaar voor
Neequote:
Aan de finish.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
Maar als je de getallen op een andere volgorde zet, kun je wel een rekensom maken waar 14 uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |