quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aan de finish.
'Ja daar is ie onze held met rugnummer 41. De enige en echte Bossie.'
Je blijft een held.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen zal dat niet gaan. Ik zit in een estafetteteam en ben de derde loper, waardoor ik niet finish bij de finish
Nog steeds bezigquote:
Koos nu tong!quote:
Was net wegquote:
Ik mis wel veel vandaagquote:
En dan gaan ze erop bezuinigen.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
Maar als je de getallen op een andere volgorde zet, kun je wel een rekensom maken waar 14 uitkomt
Wat een held hè ?quote:
Burkino Fasoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:20 schreef borisz het volgende:
WK Kwalificatie
Burkina Faso 3-2 Algerije
Ivoorkust 3-0 tegen Senegal
Ja. Al valt het Christengehalte mee. Dit akkoord is beter dan dat er lag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:32 schreef tong80 het volgende:
Boris, je partij likt met de fundamentalistische christenen mee.
wat ik er van hoor klinkt het wel beter idd dan het andere akkoord. Maar wij zijn dan ook wel tweeverdieners met kinderen...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Al valt het Christengehalte mee. Dit akkoord is beter dan dat er lag.
ik wilde het net posten hierquote:
Kabelboeren zijn soms traag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:32 schreef Againzender het volgende:
Leuke dit was het nieuws showzap daarna door, en UPC heeft het tijdelijke Film1 nog steeds niet uitgezet, kom daar in Jools terecht met Stereophonics, met het nummer dat op 1 binnen kwam in de UK toen Axel werd geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |