SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
stukje moederkoek?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:00 schreef Pheno het volgende:
Er zit iets in en dat wil hij er uit halen? Ze heeft net een baby ter aarde gestort perv!
Maar ze is binnenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:00 schreef Cee het volgende:
Marco lijkt buiten zinnen dat hij deze kandidaat heeft gescoord.
nee dankje heb net een biertjequote:
Liever bier.quote:
miss nederland he, moet kunnen acteren om de wereldproblematiek te kunnen verwoordenquote:
haar stiefvader ja...paar jaar geledenbeweerde ze samen met haar moeder dat gijp haar echte vader isquote:
Praat Winston dan met consumptie?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:02 schreef tralalala het volgende:
OHOHOOHHH ik word helemaal nat OHOHOHHHH
Oh niet gehoord dat verhaalquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
haar stiefvader ja...paar jaar geledenbeweerde ze samen met haar moeder dat gijp haar echte vader is
Piempiequote:
#dierendag, nicequote:
Stiekem hoop ik dat ze doorgaat.quote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat ze doorgaat.Als er geen favorieten in zitten, dan maar een Love To Hate persoon.
zoals ananasquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat ze doorgaat.Als er geen favorieten in zitten, dan maar een Love To Hate persoon.
Oh heerlijk, ik kijk er nu al naar uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
kan ze concurreren met die dikke en die psycho met uitpuilende ogen
Wie heeft het G-Team?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
kan ze concurreren met die dikke en die psycho met uitpuilende ogen
Geweun doen joh. Is lekker.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef vencodark het volgende:
Ik kan mij niet zetten tot die bami babi pangang.Misschien later.
Jij tikt ze er wel in hé? Ik twijfel nog over een tweede, wacht ff tot m'n vent thuis is denk ik.quote:
Hoe heet die Psycho met uitpuilende ogen ook alweerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh heerlijk, ik kijk er nu al naar uit.
Babi Pangangquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef vencodark het volgende:
Ik kan mij niet zetten tot die bami babi pangang.Misschien later.
3e pas, moet kunnen. Morgenavond Bobbenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef oLexie het volgende:
[..]
Jij tikt ze er wel in hé? Ik twijfel nog over een tweede, wacht ff tot m'n vent thuis is denk ik.
Die ene van net was van het Conservatorium.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
deze aflevering is er nog niemand die afgestudeerd is aan een of andere vage muziek universiteit
Jawel, die van net had conservatorium gedaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
deze aflevering is er nog niemand die afgestudeerd is aan een of andere vage muziek universiteit
De Dries Roelvink University?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
Al zeker 2 conservatorium studenten hoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
Ik van Just Dance 2014.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
Die reclame van de warme bakker.... zoveel kracht zit erachter. Raak er een beetje emosioneel van.
Het is echt nog geen Old Amsterdam. Geen "In elk mensenhart daar vind je Amsterdam."quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
Die reclame van de warme bakker.... zoveel kracht zit erachter. Raak er een beetje emosioneel van.
Broodreclame hoort eigenlijk thuis rondom koffietijd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
Daar word ik zo agressief van.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is echt nog geen Old Amsterdam. Geen "In elk mensenhart daar vind je Amsterdam."
Aaaaah. Dat verklaart die Missquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Broodreclame hoort eigenlijk thuis rondom koffietijd.
Oh ja, ik wist dat ik wat miste in de brievenbus.quote:
ja jonguh!quote:
bah, altijd dat gedoe dat amsterdam speciaalis.. als ik daar ergens op straat sta zou ik niet weten of ik in arnhem, nijmegenm, utrecht of rotterdam staquote:
Ik wel hoor, ik kan dat ruiken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bah, altijd dat gedoe dat amsterdam speciaalis.. als ik daar ergens op straat sta zou ik niet weten of ik in arnhem, nijmegenm, utrecht of rotterdam sta
Ieder van die steden heeft z'n eigen geur hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bah, altijd dat gedoe dat amsterdam speciaalis.. als ik daar ergens op straat sta zou ik niet weten of ik in arnhem, nijmegenm, utrecht of rotterdam sta
"Binnen".quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:11 schreef tralalala het volgende:
Serieus? Kloppen om de kast te openen?
meer shoarma geur in amsterdam zeker..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ieder van die steden heeft z'n eigen geur hoor.
Amsterdam ruikt naar wiet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ieder van die steden heeft z'n eigen geur hoor.
Wiet en gefrustreerde fietsers.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meer shoarma geur in amsterdam zeker..
Maar dat smeert minder fijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kan het ook uitgeven aan een bakje koffie
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kan het ook uitgeven aan een bakje koffie
Ze is lelijk van binnen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:13 schreef franklop het volgende:
Ben ik de enige die haar niet super knap vind?
En Amsterdams snobisme.quote:
te godsdienstig?quote:
Hoer?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:15 schreef Stickertje het volgende:
ze kan maar beter terugvallen in haar oude beroep waar mensen haar beoordelen op haaruiterlijk
dat is toch bij alle leden? Leve de band.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is het lid van een meisjesgroepje waarvan je de microfoon altijd per ongeluk uit laat.
Hahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:15 schreef Cee het volgende:
Half uur haar lulverhaal aan moeten horen en dan is ze niet door.
Dat zei ik al: opgehaald door Winston: dus faal.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:15 schreef Cee het volgende:
Dat jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:15 schreef Cee het volgende:
Soms eentje niet. Die gaan vaak solo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat is toch bij alle leden? Leve de band.
da's waar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Soms eentje niet. Die gaan vaak solo.
heeft ie geluk dat die niet per ongeluk de knop aanraaktequote:
quote:
Nou moet ze maar weer naar het Midden Oosten voor een bezoekje aan de Arabierenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:15 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig is de zakenpartner erbij om te 'onderhandelen'
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:16 schreef franklop het volgende:
[..]
heeft ie geluk dat die niet per ongeluk de knop aanraakte
die is lekker aan de fapquote:
ik ben meer voor de kennisrondequote:
gewoon een hoger segment pooierquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:18 schreef Paxcon het volgende:
Die witte schoenen van die 'zakenpartner'
louche figuur
prima!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe telefoon heb december gaan we De Slimste-en.
dat is alleen maar voor het verhaal!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Een zwarte negert die zijn baan heeft opgezegd... hmmm. Die moet wel goed zijn
Was ook mijn gedachte. Tis beter dan Coosje.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en hier draaien ze niet bij de eerste inademing.
Maar dat was ook wel te horenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hallo, het is geen Ben Saunders.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Told you so.... Wel kutmuziek, haat deze genrequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Een zwarte negert die zijn baan heeft opgezegd... hmmm. Die moet wel goed zijn
Beats me. Het dragen van een coltrui?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:21 schreef Clavis het volgende:
Seriously, wat zou Marco Borsato hém moeten leren?
Tafels optillen zonder handen enzo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:21 schreef Clavis het volgende:
#dierendagquote:
Of Ali B.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:21 schreef Clavis het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tafels optillen zonder handen enzo.
Ja precies.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is ook niet zo mijn ding. Toch is het zeker niet slecht.
Zijn show vond ik niet zo geweldig. Daar valt wel wat te leren.quote:
dat hoef je een beetje neger niet te lerenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft een goed repertoire nodig, denk ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:21 schreef snellejelle het volgende:
Dat hij zo'n show nodig heeft, is wel triest.
die draait daar zijn hand niet meer voor omquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat hoef je een beetje neger niet te leren
hoe hij met zn piemp een knop in kan drukkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:21 schreef Clavis het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
proestquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je een punt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Joooop was te snelquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik had moeten wachten met adopteren, hij is goed!
waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft een goed repertoire nodig, denk ik.
Gelukkig niet neequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja hallo, het is geen Ben Saunders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |