zoals ananasquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat ze doorgaat.Als er geen favorieten in zitten, dan maar een Love To Hate persoon.
Oh heerlijk, ik kijk er nu al naar uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
kan ze concurreren met die dikke en die psycho met uitpuilende ogen
Wie heeft het G-Team?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
kan ze concurreren met die dikke en die psycho met uitpuilende ogen
Geweun doen joh. Is lekker.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef vencodark het volgende:
Ik kan mij niet zetten tot die bami babi pangang.Misschien later.
Jij tikt ze er wel in hé? Ik twijfel nog over een tweede, wacht ff tot m'n vent thuis is denk ik.quote:
Hoe heet die Psycho met uitpuilende ogen ook alweerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh heerlijk, ik kijk er nu al naar uit.
Babi Pangangquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef vencodark het volgende:
Ik kan mij niet zetten tot die bami babi pangang.Misschien later.
3e pas, moet kunnen. Morgenavond Bobbenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef oLexie het volgende:
[..]
Jij tikt ze er wel in hé? Ik twijfel nog over een tweede, wacht ff tot m'n vent thuis is denk ik.
Die ene van net was van het Conservatorium.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
deze aflevering is er nog niemand die afgestudeerd is aan een of andere vage muziek universiteit
Jawel, die van net had conservatorium gedaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
deze aflevering is er nog niemand die afgestudeerd is aan een of andere vage muziek universiteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |