De Dries Roelvink University?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
deze aflevering is er nog niemand die afgestudeerd is aan een of andere vage muziek universiteit
Al zeker 2 conservatorium studenten hoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
deze aflevering is er nog niemand die afgestudeerd is aan een of andere vage muziek universiteit
Ik van Just Dance 2014.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
Die reclame van de warme bakker.... zoveel kracht zit erachter. Raak er een beetje emosioneel van.
Het is echt nog geen Old Amsterdam. Geen "In elk mensenhart daar vind je Amsterdam."quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
Die reclame van de warme bakker.... zoveel kracht zit erachter. Raak er een beetje emosioneel van.
Broodreclame hoort eigenlijk thuis rondom koffietijd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
Daar word ik zo agressief van.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is echt nog geen Old Amsterdam. Geen "In elk mensenhart daar vind je Amsterdam."
Aaaaah. Dat verklaart die Missquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Broodreclame hoort eigenlijk thuis rondom koffietijd.
Oh ja, ik wist dat ik wat miste in de brievenbus.quote:
ja jonguh!quote:
bah, altijd dat gedoe dat amsterdam speciaalis.. als ik daar ergens op straat sta zou ik niet weten of ik in arnhem, nijmegenm, utrecht of rotterdam staquote:
Ik wel hoor, ik kan dat ruiken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bah, altijd dat gedoe dat amsterdam speciaalis.. als ik daar ergens op straat sta zou ik niet weten of ik in arnhem, nijmegenm, utrecht of rotterdam sta
Ieder van die steden heeft z'n eigen geur hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bah, altijd dat gedoe dat amsterdam speciaalis.. als ik daar ergens op straat sta zou ik niet weten of ik in arnhem, nijmegenm, utrecht of rotterdam sta
"Binnen".quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:11 schreef tralalala het volgende:
Serieus? Kloppen om de kast te openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |