abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131823496

• FOK!: Autobandje
• IGN: Stylooke

• FOK!: YOLOswag4Jesus
• IGN: YOLOswag4Jesus

• FOK!: jespertje
• IGN: jespertje

• FOK!: Keselo
• IGN: Lujan

• FOK!: Dustbrain
• IGN: MyLíttlePowny

• FOK!: Physics
• IGN: beerpaddington

• FOK!: Salamando
• IGN: Salamand0

• FOK!: Zeroku
• IGN: HEER Jeffrey

• FOK!: mmPRTSR
• IGN: XOXOTHELOVETRUCK

• FOK!: Kensei
• IGN: Wasbeertje

• FOK!: Jessrabbit
• IGN: Ðenied

• FOK!: Skweezer
• IGN: skz

• FOK!: nyny83
• IGN: PublicPervert

• FOK!ker: Xetran
• IGN: Xetran

• FOK!: DjNivek
• IGN: Grumpmeister

• FOK!: BobW
• IGN: Eames

• FOK!: EpicKnife
• IGN: Nld x TangoDown

• FOK!: AlDieWillenTeKaaprenVaren
• IGN: KONING WILLEM IV

• FOK!: Djurres
• IGN: Djurres

• FOK!: ExtremeBanaan
• IGN: Blema

• FOK!: Newbie114
• IGN: Zepigheid

• FOK!: pl4kkie
• IGN: pl4kkie

• FOK!: Snorrenbaard
• IGN: Joostmakaay

• FOK!: Yamiown
• IGN: Yamiown

Unranked

• FOK!: Liandri
• IGN: mikanda & mouce

SPOILER: LINKS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door boem-dikkie op 04-10-2013 20:51:09 ]
pi_131823519
Goede TT
pi_131823641
waarom op 0/1 al stoppen... als me dat gebeurd ga ik gewoon alle enemies die ik ga aanvallen alt klicken en dan binnen 2 se gewoon voor zen neus staan lijkt me je ADC zal dan vast ook wel door hebben dat...
pi_131823946
Iemand zin in een potje?
pi_131824393
Niemand? dan maar weer tijd voor yoloqueue
pi_131825205
Treffende TT voor deze community. Wel grappig zo'n EpicKnife, continue afgeven op andere mensen die 'trollen'' maar zelf dezelfde mentaliteit hebben.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_131826120
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:02 schreef nyny83 het volgende:
Treffende TT voor deze community. Wel grappig zo'n EpicKnife, continue afgeven op andere mensen die 'trollen'' maar zelf dezelfde mentaliteit hebben.
Beetje jammer he -O-
pi_131827157
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:26 schreef EpicKnife het volgende:
Mijn team is weer eens kanker dom.

Weer verloren. Ik deed een 20 minuten surrender want ik had er geen zin meer in. :')

SoloQ support speel ik gewoon niet. Ik doe mijn best maar vanaf 0/1 toplane stop ik er al mee. Alt f4 tijd. Support is gewoon een slecht imbalanced role.
Support kan even doorslaggevend zijn als elke andere lane volgens de huidige meta. Dacht eerst ook wat jij zei, maar een support kan je de match winnen met zijn wards, oracles en/of support items.

Laatst een match verloren door een support die het vertikte om tegen een twitch oracles te kopen, we werden keihard afgemaakt. De support had juist voor 'balance' kunnen zorgen in deze match.
pi_131827813
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:40 schreef ExtremeBanaan het volgende:

[..]

Support kan even doorslaggevend zijn als elke andere lane volgens de huidige meta. Dacht eerst ook wat jij zei, maar een support kan je de match winnen met zijn wards, oracles en/of support items.

Laatst een match verloren door een support die het vertikte om tegen een twitch oracles te kopen, we werden keihard afgemaakt. De support had juist voor 'balance' kunnen zorgen in deze match.
een van de eerste dingen die ik rush bij een eve/twitch/chaco.. Sightstone - Elixers

[ Bericht 20% gewijzigd door Liandri op 03-10-2013 23:47:57 ]
pi_131830899
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:40 schreef ExtremeBanaan het volgende:

[..]

Maar ik weet nooit hoe ik moet builden. Stel ik moet nog een aantal gold voor een item, dan spaar ik dat liever op dan dat ik wards koop. Soms heb ik ook een inventory met wards en vergeet ik ze te plaatsen (voornamelijk als we verliezen, dan kan ik niet solo gaan warden).

De laatste tijd zie ik ook veel supports enden met een build als: Boots of mobility - red sightstone - aegis/solari/shurelya's - purple/green wards - oracles.
pi_131830993
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:02 schreef nyny83 het volgende:
Valt mij nu pas op. Maar klopt wel, als support ben je gewoon een minion van het team. Ik maak echt een stuk minder fouten dan derest in mijn league. Welke pannenkoek heeft nou 60 minion kills in 20 minuten? :')
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 00:21:36 #12
148823 znarch
ondertitel
pi_131831379
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:08 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Valt mij nu pas op. Maar klopt wel, als support ben je gewoon een minion van het team. Ik maak echt een stuk minder fouten dan derest in mijn league. Welke pannenkoek heeft nou 60 minion kills in 20 minuten? :')
Precies. Dat zal de reden zijn dat je zo vaak verliest. ;(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_131831761
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:21 schreef znarch het volgende:

[..]

Precies. Dat zal de reden zijn dat je zo vaak verliest. ;(
Uh ja. Ik kan ook zeker 1v5 carryen. Ik speel niet foutloos maar ik word zeker nooit gecarried de laatste tijd. Ik heb alleen maar badluck in soloQ nu.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 00:44:04 #14
148823 znarch
ondertitel
pi_131831933
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:35 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Uh ja. Ik kan ook zeker 1v5 carryen. Ik speel niet foutloos maar ik word zeker nooit gecarried de laatste tijd. Ik heb alleen maar badluck in soloQ nu.
Tuurlijk :D
pi_131832451
quote:

[..]

Ik als ik alles behalve Sup speel? als ik nu ACD zou moeten gaan spelen zit ik daar misschien nog niet eens aan in de 20 min. vandaar dat ik ook juist ben gaan supporten dan is dat iets waar ik niet op hoef te letten.

Daar in tegen zou ik wel als ik het goed zou willen doen moeten letten op

- Minion count
- Green timers (mij en enemy)
- Pink timers (mij en enemy)
- Druk houden en zoveel mogelijk zonen zodat mijn ACD wel gewoon safe kan farmen
- Plek van mijn jungle en die van de enemy voor de engage of pings om weg te komen
- en als ik heel goed ben ook nog is de cooldowns timen
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 02:28:20 #16
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_131833490
Bijna gold
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_131834320
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:15 schreef Liandri het volgende:

[..]

Ik als ik alles behalve Sup speel? als ik nu ACD zou moeten gaan spelen zit ik daar misschien nog niet eens aan in de 20 min. vandaar dat ik ook juist ben gaan supporten dan is dat iets waar ik niet op hoef te letten.

Daar in tegen zou ik wel als ik het goed zou willen doen moeten letten op

- Minion count
- Green timers (mij en enemy)
- Pink timers (mij en enemy)
- Druk houden en zoveel mogelijk zonen zodat mijn ACD wel gewoon safe kan farmen
- Plek van mijn jungle en die van de enemy voor de engage of pings om weg te komen
- en als ik heel goed ben ook nog is de cooldowns timen
Een basis hebben van ADC kennis/ervaring helpt wel ENORM als Support. Merk het heel erg als ik m'n speelstijl vergelijk met m'n vriendin (ze is gold V). Terwijl zij idd iets beter is in dingen als timers, ben ik gewoon veel beter in het maken van plays, harassment en het weten van wat m'n ADC kan op bepaalde momenten.

Als ik bijv. Lulu support heeft de tegenstander vrijwel geen enkel kalm moment, ik speel d'r gewoon als een soort van ADC, behalve dat ik geen CS pak :P. Maar ook skillshots gaan je dan net wat makkelijker af. Ik wist bijv. erg vaak m'n Q te raken omdat ik een goed idee heb wat de ADC van de tegenstander van plan is.

Ach ja, van het weekend weer eens proberen wat omhoog te werken. Afgelopen weekend een paar games met m'n vriendin geduo'd, maar dat zorgde in het totaal voor 7 verloren games en geen enkele gewonnen. Veel throws :/. En dat zorgt er weer voor dat m'n MMR opeens een stukje lager is, dus Silver 1 uitkomen... Ik moet het nog maar zien :P
pi_131836987
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:05 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Maar ik weet nooit hoe ik moet builden. Stel ik moet nog een aantal gold voor een item, dan spaar ik dat liever op dan dat ik wards koop. Soms heb ik ook een inventory met wards en vergeet ik ze te plaatsen (voornamelijk als we verliezen, dan kan ik niet solo gaan warden).

De laatste tijd zie ik ook veel supports enden met een build als: Boots of mobility - red sightstone - aegis/solari/shurelya's - purple/green wards - oracles.
Ik zou zelf gewoon wards kopen ipv sparen. Wards geven je kills doordat je ganks kan krijgen door je pinkies en niet dood gaat doordat je de tegenstander ziet komen.

In zo'n situatie dat je al verliezende bent wordt je taak om te warden ook wat lastiger en moet je zeker niet alleen gaan lopen, dan ben je gewoon een schietschijf en vaak een free kill.

Wat is er mis om met zo'n build te eindigen?
pi_131839209
quote:

[..]

Oh vandaar, ik dacht even dat je gewoon slecht was, maar jij wordt gewoon altijd getrold als je verliest.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_131839362
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 10:53 schreef ExtremeBanaan het volgende:

[..]

Ik zou zelf gewoon wards kopen ipv sparen. Wards geven je kills doordat je ganks kan krijgen door je pinkies en niet dood gaat doordat je de tegenstander ziet komen.

In zo'n situatie dat je al verliezende bent wordt je taak om te warden ook wat lastiger en moet je zeker niet alleen gaan lopen, dan ben je gewoon een schietschijf en vaak een free kill.

Wat is er mis om met zo'n build te eindigen?
Geen idee, je hebt dan veel wards enzo, maar amper items. Ik weet dat het de meta is, maar is het dan niet meer useful om een lee sin/renekton support te nemen ofzo? Ze doen net zoveel in hun kit, hebben meer basedamage, meer base tankyness en zijn net zo goed voor het team met dezelfde build.

League draait om de meta, maar wat maakt blitzcrank nou beter dan een lee sin bijvoorbeeld als support? Ooit heeft iemand blitzcrank support bedacht, right?
pi_131839729
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:19 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Geen idee, je hebt dan veel wards enzo, maar amper items. Ik weet dat het de meta is, maar is het dan niet meer useful om een lee sin/renekton support te nemen ofzo? Ze doen net zoveel in hun kit, hebben meer basedamage, meer base tankyness en zijn net zo goed voor het team met dezelfde build.

League draait om de meta, maar wat maakt blitzcrank nou beter dan een lee sin bijvoorbeeld als support? Ooit heeft iemand blitzcrank support bedacht, right?
Kijk, en dit is waarom je niet hoger komt. Zo te zien is je kennis over de game gemiddeld, dus waarom ben je niet blij met een iets bovengemiddelde elo? Silver 1 is niet heel slecht of zo.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 12:37:09 #22
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_131839777
Ik heb wel eens lee sin auto gespeeld, het enige wat je kan in shielden, en als je goed met wards en w kan werken kan je de adc terugschoppen..
Tadumtiedum.
pi_131839800
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:05 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Maar ik weet nooit hoe ik moet builden. Stel ik moet nog een aantal gold voor een item, dan spaar ik dat liever op dan dat ik wards koop.
Dan doe je dat toch gewoon niet. Wards zijn heilig. Als je de hele game geganked wordt en je hebt de hele tijd alleen meer geld om één wardje te kopen dan doe je dat.

quote:
Ik ben absoluut geen pro, maar als je niet begrijpt waarom blitz support beter is dan lee sin (hoewel een goede lee sin vast wel een eind komt, tegen noobs) dan valt er nog een hoop te leren :P
Conscience do cost.
pi_131840078
Ik vind het juist heerlijk als support zijnde dat ik maar hoeft te denken aan eigenlijk 3 of 4 items (ruby wards orcals en misschien boots) alles wat ik extra kan oppikken is dan weer mooi mee genomen voor het team
pi_131840484
Starcaft lijkt me best wel een vet spel. Iemand hier ervaring ermee? is het balanced en strategievol? Of is er maar één formule waarmee je kan winnen zoals bij de meeste kastelengames.
pi_131843184
Eerste post hier, dus ehm, hallo :) Ik lees al wel een hele tijd mee. Om eve te reageren op de supports. Ik kan Epicknife wel begrijpen, uiteindelijk verzinnen wij dat we zulke supports nodig hebben.

Echter Epicknife: de verschillen mijn inziens. Een echte support heeft een skillset waarmee hij altijd usefull is voor je adc én je hele team. Lee-sin heeft alleen een shield; Blitz heeft een Grab/initiate, een knockup en een AOE silence.
Qua items: De echte support items bouwen allemaal op uit 'kleinere' goedkopere items. Dit is handig voor een support omdat die nu eenmaal per recall minder te besteden heeft dan de ADC.

Overigens houd ik zelf ook wel van de out-of-the-box supports. Gisteren stond ik met een Panth support, zelf was ik Varus. Panth heeft zeker early game een heerlijke initiate en poke. Omdat ie de eerste attack blocked loopt hij rustig naar de adc, stun en ik maar knallen.

Echter zie je hem end-game afvallen, omdat hij qua skillset niet veel meer toevoegd, en dat hij gold tekort komt om zijn skills te laten scalen
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:19:53 #27
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_131843283
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:17 schreef EroSensei het volgende:

Echter zie je hem end-game afvallen, omdat hij qua skillset niet veel meer toevoegd, en dat hij gold tekort komt om zijn skills te laten scalen
Dat probleem had ik met Fiddlesticks gister. Maar desondanks vond ik hem als support best te doen.
Mooie poke + fear + sustain.
pi_131844031
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:19 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Dat probleem had ik met Fiddlesticks gister. Maar desondanks vond ik hem als support best te doen.
Mooie poke + fear + sustain.
Fiddle is ook gewoon een snowball support.. daar kun je in mijn mening niet veel anders mee dan in het begin wat kills pakken om echt een dreiging te zijn
pi_131844249
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:43 schreef Liandri het volgende:

[..]

Fiddle is ook gewoon een snowball support.. daar kun je in mijn mening niet veel anders mee dan in het begin wat kills pakken om echt een dreiging te zijn
quote:
Fiddle is gewoon support.. daar kun je in mijn mening niet veel anders mee dan kills pakken om echt een dreiging te zijn
quote:
Fiddle is gewoon support.. kills pakken om echt een dreiging te zijn
quote:
Fiddle is gewoon support.. kills pakken
quote:
support.. kills pakken
:')
pi_131844283
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:51 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ik speel geen fiddle dit is gewoon mijn beeld van hem sorry als ik er naast zit?
pi_131844329
Ik heb het voor je verhelderd.
pi_131844399
Fiddle lekker junglen en vooral counter junglen. Fiddle kan een enemy jungler totaal useless maken. Tip: spendeer wat wards om hun blue en red te warden, en hun jungler heeft geen enkele keer een buff.
pi_131844501
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:56 schreef EroSensei het volgende:
Fiddle lekker junglen en vooral counter junglen. Fiddle kan een enemy jungler totaal useless maken. Tip: spendeer wat wards om hun blue en red te warden, en hun jungler heeft geen enkele keer een buff.
ik zie het andersom eerder gebeuren om eerlijk te zijn. :P
pi_131844590
Welke jungler wint op lvl 2 t/m 5 van een fiddle 1vs1 dan?
Op level 2 ken ik er geen die het makkelijk winnen. Ik ken er veel waar je de fight met full hp uitkomt. Dit betekend kill + buff + nog mogelijkheid tot ganken. Daardoor kan je op lvl 3 al 3kills/assists voorstaan, en een hoop meer gold.

Jij hit level 6 wanneer hij net 4 is.
pi_131845111
Fiddle is een betere support dan dat hij een jungler is.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 15:25:23 #36
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_131845243
Zet mij onder platinum: Nystiq
pi_131845273
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:03 schreef EroSensei het volgende:
Welke jungler wint op lvl 2 t/m 5 van een fiddle 1vs1 dan?
Op level 2 ken ik er geen die het makkelijk winnen. Ik ken er veel waar je de fight met full hp uitkomt. Dit betekend kill + buff + nog mogelijkheid tot ganken. Daardoor kan je op lvl 3 al 3kills/assists voorstaan, en een hoop meer gold.

Jij hit level 6 wanneer hij net 4 is.
Probeer het uit in ranked en word diamond.
pi_131845316
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:26 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Probeer het uit in ranked en word diamond.
Hèhè wat een dooddoener. Ik snap ook wel dat Fiddle niet de beste jungler is, ik bedoel alleen te zeggend at hij early game wel een enemy jungler kan uitschakelen.
pi_131845339
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:28 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Hèhè wat een dooddoener. Ik snap ook wel dat Fiddle niet de beste jungler is, ik bedoel alleen te zeggend at hij early game wel een enemy jungler kan uitschakelen.
Niet als die enemy jungler zelf ook hersens heeft. (snap je hem? fiddle stick en hersens hihihihihi)
pi_131845349
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:21 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Fiddle is een betere support dan dat hij een jungler is.
Dit zie ik dus niet zo. Als fidle sticks ben je toch best wel item afhankelijk (meer dan de meeste traditionele supports) Dat betekend in mij opinie dat je juist gebaat bent bij het farmen en bij het maken van kills. dit is nou niet echt de taak van een support. ik vind een fiddle met farm en kills 3x enger dan een die support speeld (nou ben ik dat nog niet zo vaak tegen gekomen maar goed)
pi_131845373
conclusie is eigenlijk: don't pick Fiddle?
pi_131845441
Op welke populaire junglepicks heeft Fiddle dan early game kill potential?

Ik kan er geen opnoemen.
pi_131845555
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:29 schreef Liandri het volgende:

[..]

Dit zie ik dus niet zo. Als fidle sticks ben je toch best wel item afhankelijk (meer dan de meeste traditionele supports) Dat betekend in mij opinie dat je juist gebaat bent bij het farmen en bij het maken van kills. dit is nou niet echt de taak van een support. ik vind een fiddle met farm en kills 3x enger dan een die support speeld (nou ben ik dat nog niet zo vaak tegen gekomen maar goed)
Fiddle's skillset heeft juist niet veel items nodig in support. Beste cc(fear) in de game heeft geen scaling. AOE silence behoeft geen damage, en de ult heeft buitengewone base dmg om een botgank te assisteren.
pi_131845616
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:31 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:

Ik kan er geen opnoemen.
nvt
pi_131845767
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:36 schreef Liandri het volgende:

[..]

nvt
Het was een reactie op de comments van EroSensei over early game fiddlesticks jungle ;)
pi_131845803
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:31 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:

Ik kan er geen opnoemen.
Op level 2 met je E+W doe je in theorie als 495 dmg. Ondertussen heal je genoeg om met minimaal 75% hp over te blijven na de channel. Lopen ze weg van je channel, heeft deze een extreem lage cooldown.

Het ging erom dat je dus al zijn buffs kan stelen. Ik ben slechts Silver V, en dit ook nog omdat ik teveel geluk had in mijn placements, maar hoe counter je dit dat?
pi_131845898
Maar ik had al de conclusie getrokken, ik pick geen Fiddle :)
Wel leuke ult icm zhyonas active
pi_131846160
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:43 schreef EroSensei het volgende:
Maar ik had al de conclusie getrokken, ik pick geen Fiddle :)
Wel leuke ult icm zhyonas active
Begrijp me niet verkeerd, fiddle kan een goede jungler zijn, maar juist omdat hij zo weak is early game wordt hij niet veel gespeeld. Met weak early bedoel ik bijvoorbeeld dat hij 100% dependent is op blue, als je geinvade wordt op blue en deze gestolen wordt ben je echt de lul.

Verder wordt ie op hoge ELO niet veel gespeeld, omdat hij mobility lacked en dus hard gecountered wordt door wards.

En op populaire junglepicks als Lee Sin, J4 heeft hij ook geen kill potential/counter jungle antwoord.
pi_131846281
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:41 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Op level 2 met je E+W doe je in theorie als 495 dmg. Ondertussen heal je genoeg om met minimaal 75% hp over te blijven na de channel. Lopen ze weg van je channel, heeft deze een extreem lage cooldown.

Het ging erom dat je dus al zijn buffs kan stelen. Ik ben slechts Silver V, en dit ook nog omdat ik teveel geluk had in mijn placements, maar hoe counter je dit dat?
Als je dat early doet komt mid en top aanrennen voor FB. Zo counter je dat. Veel goeie junglers hebben ook nog eens een stun/knockup. Zac/Vi//Aatrox/Hecarim/elise waarbij sommige ook nog eens bij red kunnen starten. Early guard iemand als het goed is red dus als je een ward plaatst wordt dit gewoon gepingt. Verder is fiddle wel super slecht early game, slome cleartime, lage range op zijn fear en totaal niet flexibel. Een tanky jungler(Vi, heca, zac) of hardere ganker(Eve/aatrox/elise) is beter.

Ik weet niet hoe jij aan die 495 dmg komt?
pi_131846390
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:55 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Als je dat early doet komt mid en top aanrennen voor FB. Zo counter je dat. Veel goeie junglers hebben ook nog eens een stun/knockup. Zac/Vi//Aatrox/Hecarim/elise waarbij sommige ook nog eens bij red kunnen starten. Early guard iemand als het goed is red dus als je een ward plaatst wordt dit gewoon gepingt.

Ik weet niet hoe jij aan die 495 dmg komt?
495 dmg: 195 van je E (in een 1vs1 situatie) en 300 full channel W.
Wat je verder zegt is zeker waar, echter op mijn niveau zijn de meeste helaas blind voor pings :(

Overigens: ik probeer geen gelijk te halen hè, ik wil alleen maar leren van de meesters. Gezien de OP zijn Yolo en jij voor mij meesters :@
pi_131846459
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:59 schreef EroSensei het volgende:

[..]

495 dmg: 195 van je E (in een 1vs1 situatie) en 300 full channel W.
Wat je verder zegt is zeker waar, echter op mijn niveau zijn de meeste helaas blind voor pings :(
Dat zou kloppen als je True damage deed(De meeste junglers hebben MR glyphs foor zo'n 40totale MR) en ze lekker dom in je drain bleven staan. Ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt als de jungler gewoon zijn red aan het doen is in de bush en jou aan ziet lopen. Zodra jij je E gooit loopt hij weg en pingt hij voor hulp als het goed is waarna er een erg gevaarlijke situatie ontstaat voor fiddle.

ik ben geen master ik lul ter plekke gebasseerd op speelervaring. :P
pi_131848060
jongens nog 2 minuten en dan royal club tegen skt1
🔒
pi_131848127
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:58 schreef Doosopwielen het volgende:
Het begint pas over 12 uur n00b
pi_131848164
quote:
is het dan al morgen vroeg 5 uur?! ;)
pi_131848173
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:00 schreef kensei het volgende:

[..]

Het begint pas over 12 uur n00b
oh echt waar ik zag dit op euw forums dus ik d8 miss doe ik hier ook is grappig xddd
🔒
pi_131848209
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:02 schreef Doosopwielen het volgende:

[..]

oh echt waar ik zag dit op euw forums dus ik d8 miss doe ik hier ook is grappig xddd
XDXDXDXD
pi_131848636
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 18:06:32 #58
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_131849828
quote:
ook goedemiddag :')

morgenvroeg 5 uur

welke mongool verzint die tijden trouwens -.-
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_131849867
Godver ik heb een 5 game chat restrictie, ik ben toxic :'(

Easy zeggen in aram is blijkbaar heel toxic
pi_131850029
Ik hoop dat ze je perma bannen
pi_131850338
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 18:08 schreef kensei het volgende:

Easy is het meest toxic daty je kun t zijn dat weet iedereen toch
pi_131850488
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 18:08 schreef kensei het volgende:

Kreeg laatst ook een waarschuwing voor 'easy', nadat de tegenstander de hele game door ons heeft zitten flamen :')

En het was geeneens gemeen bedoelt. Het was een constatering, geen belediging.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 18:28 schreef Liandri het volgende:

[..]

Easy is het meest toxic daty je kun t zijn dat weet iedereen toch
Onterecht. Eigenlijk moeten mensen die andere mensen reporten omdat ze "easy" zeggen gebanned worden. Als je je zoveel aantrekt van wat andere mensen zeggen moet je gewoon geen online games spelen :P
Conscience do cost.
pi_131850489
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:38 schreef ems. het volgende:

[..]

Dan doe je dat toch gewoon niet. Wards zijn heilig. Als je de hele game geganked wordt en je hebt de hele tijd alleen meer geld om één wardje te kopen dan doe je dat.

[..]

Ik ben absoluut geen pro, maar als je niet begrijpt waarom blitz support beter is dan lee sin (hoewel een goede lee sin vast wel een eind komt, tegen noobs) dan valt er nog een hoop te leren :P
Nou, ik wil niet zeggen dat er niets valt te leren, maar ik ben één van de weinigen die geen meta en shit volgt. Ik vind die esports maar een gemanipuleerde kut markt vol met aziaten. :')
Wat zij doen is tegenwoordig de meta. Ik ben geen fashionista.
pi_131850512
Wel smerige mensen in lol zeg, dat zitten ze 20 minuten allchat vol te flamen, vervolgens zeg je 2x iets terug krijg je gelijk 2 reports van ze :')
pi_131850523
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 18:36 schreef kensei het volgende:
Wel smerige mensen in lol zeg, dat zitten ze 20 minuten allchat vol te flamen, vervolgens zeg je 2x iets terug krijg je gelijk 2 reports van ze terug :')
Gebeurt hier ook vaak. :')
pi_131850570
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 18:34 schreef ems. het volgende:

[..]

Kreeg laatst ook een waarschuwing voor 'easy', nadat de tegenstander de hele game door ons heeft zitten flamen :')

En het was geeneens gemeen bedoelt. Het was een constatering, geen belediging.

[..]

Onterecht. Eigenlijk moeten mensen die andere mensen reporten omdat ze "easy" zeggen gebanned worden. Als je je zoveel aantrekt van wat andere mensen zeggen moet je gewoon geen online games spelen :P
Sowieso moeten ze onrechtmatige reports gaan straffen, sommige zijn echt bullshit :P
pi_131850592
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 18:38 schreef kensei het volgende:

[..]

Sowieso moeten ze onrechtmatige reports gaan straffen, sommige zijn echt bullshit :P
Wat mij betreft stellen ze zoiets in als een max. aantal reports per week. En inderdaad, bij herhaling van reports die later onterecht blijken te zijn ook gewoon tijdelijke bans.
Conscience do cost.
pi_131850597
Ach dat hele tribunal werkt niet. Onderhand al 10 warnings gehad voor offensive language/verbal abuse.
pi_131850668
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 18:39 schreef Kriebelhoest het volgende:
Ach dat hele tribunal werkt niet. Onderhand al 10 warnings gehad voor offensive language/verbal abuse.
Ja maar dat zijn gewoon die popups die je krijgt toch? Die krijg je automatisch geloof ik, ongeacht of de reports terecht zijn of niet.

Ik heb zo'n popup één keer gehad, en dat was dus inderdaad toen ik 'easy' zei aan het einde van een match tegen een flamend team. De 100 games daarvoor heb ik überhaupt nooit wat in chat gezegd behalve een GG heel soms, dus daar kan het niet aan liggen.
Conscience do cost.
pi_131850712
Misschien kalmeert het als ze je ff gereport hebben. :')
pi_131850731
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 18:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn gewoon die popups die je krijgt toch? Die krijg je automatisch geloof ik, ongeacht of de reports terecht zijn of niet.

Ik heb zo'n popup één keer gehad, en dat was dus inderdaad toen ik 'easy' zei aan het einde van een match tegen een flamend team. De 100 games daarvoor heb ik überhaupt nooit wat in chat gezegd behalve een GG heel soms, dus daar kan het niet aan liggen.
Pop-ups van reports direct na een game hebben geen enkele consequentie, alleen als je in korte periode 2 of meer reports krijgt in 5 verschillende games heb je kans om in tribunal te komen
pi_131850813
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 18:45 schreef dustbrain het volgende:
Misschien kalmeert het als ze je ff gereport hebben. :')
Volgens mij zitten die mensen dan ook helemaal para achter hun pctje
pi_131852188

Vertel mij eens dat dit NIET aan het team ligt?
pi_131852254
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 19:46 schreef EpicKnife het volgende:
[ afbeelding ]

Falen en smartcast de schuld geven. :')
pi_131852277
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 19:48 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Falen en smartcast de schuld geven. :')
Nee ik faalde niet, ik won mijn lane tot de inhib. Ik vind zeds Q alleen kut werken met smartcast. Buiten dat is nidalee gewoon een kut negerin om tegen te spelen. :')
pi_131853360
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 19:49 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Nee ik faalde niet, ik won mijn lane tot de inhib. Ik vind zeds Q alleen kut werken met smartcast. Buiten dat is nidalee gewoon een kut negerin om tegen te spelen. :')
Waar was nidalee toen je zijn turrets aan het pushen was?
pi_131853455
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:21 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Waar was nidalee toen je zijn turrets aan het pushen was?
bij haar team: baron, towers, kills pakken
pi_131854391
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:25 schreef Skweezer het volgende:

[..]

bij haar team: baron, towers, kills pakken
Ze hebben 2 dragons en 0 barons gepakt. Botlane stond al 15/2 (supp + adc in totaal) in 10 minuten
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 03:29:57 #79
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_131866711
quote:
[ afbeelding ]

Waarom heb je tiamat?
pi_131866773
quote:
[ afbeelding ]

Tiamat en nog een vamp scepter? Je moet armor pen halen brutalizer -> last whisper
Huehue
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 03:50:05 #81
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_131866789
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 03:44 schreef Jessrabbit het volgende:

[..]

Tiamat en nog een vamp scepter? Je moet armor pen halen brutalizer -> last whisper
quote:

[..]

echt mongol build heeft ie
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 08:45:32 #82
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_131867346
Nou zeg, ik werd net wakker. :D Dacht dat ze nog wel bezig zouden zijn. Iets van 4 potjes zouden ze toch zeker wel spelen! Zie ik de laatste 10 seconden van de Nexus, Worlds won! Ok! _O- :')
pi_131867406
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 08:45 schreef Bienelientjee het volgende:
Nou zeg, ik werd net wakker. :D Dacht dat ze nog wel bezig zouden zijn. Iets van 4 potjes zouden ze toch zeker wel spelen! Zie ik de laatste 10 seconden van de Nexus, Worlds won! Ok! _O- :')
Nogal eenzijdig. Beetje een anti-climax :')
pi_131868160
Je full channel W kun je NOOIT voltooien aangezien ze altijd wel een stun of knockup hebben om je te fucken. Bovendien is je damage early levels veel lager omdat je je skills nog niet gemaxt hebt.
pi_131871514
Godverdomme ik speel op een vriends account die zilver elo heeft in zowel ranked als normals. WAT EEN AIDS. Ik krijg gewoon aids van die chat. Ok ze zijn ook slecht maar dat is niet erg, MAAR DAT ZE DENKEN DAT ZE PRO ZIJN! GODVERDOMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEEE
pi_131871677
Shhiiitt. GebAnned omdat ik weg was toen mijn com uitviel :(
Because you know i'm all about that ass
pi_131872563
quote:

[..]

Nidalee had 30 / 40 armor, ik ging voor een hydra / botrk.
pi_131872591
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 13:34 schreef blow... het volgende:
Shhiiitt. GebAnned omdat ik weg was toen mijn com uitviel :(
Low level? Dan word je snel gebanned vanwege leaven, aangezien je nog weinig games played hebt. :P
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 15:14:45 #89
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_131873676
Jesus wat was worlds slecht :')
pi_131874359
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 14:17 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Low level? Dan word je snel gebanned vanwege leaven, aangezien je nog weinig games played hebt. :P
level 7... Heb je dan minder reports nodig op reporten spelers je sneller als je weinig plays hebt?
pi_131874676
Welke champ maakt deze ronde muur?

pi_131874815
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 16:01 schreef blow... het volgende:
Welke champ maakt deze ronde muur?

[ afbeelding ]
Jarvan IV met zn ult
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_131874848
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 16:08 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Jarvan IV met zn ult
thx. Jammer dattie ulti is, lange cooldown :(
pi_131874875
Ik vind 5 minuten voor heal ability altijd lang. Zijn er ook goede abilities met korte cooldown?
pi_131875678
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 16:10 schreef blow... het volgende:
Ik vind 5 minuten voor heal ability altijd lang. Zijn er ook goede abilities met korte cooldown?
Je moet die heal gebruken om te baiten. Dan denken ze YES IK HEB KILL, en dan heal je en kill je hun snel.
pi_131875826
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 16:47 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Je moet die heal gebruken om te baiten. Dan denken ze YES IK HEB KILL, en dan heal je en kill je hun snel.
meestal gebruiken ze ignite oid.

Ik gebruik heal meestal als allies dichtbij bijna doodzijn. Baiten is wel en goede gip idd. Thx.
pi_131877996
Heal ga je uiteindelijk wel vervangen met flash ignite :) of barrier
pi_131878439
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 18:34 schreef Liandri het volgende:
Heal ga je uiteindelijk wel vervangen met flash ignite :) of barrier
Exhaust Teleport Ghost? Ligt eraan wat je wil hebben of nodig bent.
pi_131879819
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 18:55 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Exhaust Teleport Ghost? Ligt eraan wat je wil hebben of nodig bent.
Top speel ik bijna nooit dus gebruik geen teleport exaust is bij mij standaard ongveer (9x10 speel is sup) en ghost gebruik ik niet meer eigenlijk
pi_131880822
wie doet mee normal
🔒
pi_131880835
Supp is eigenlijk alleen maar Flash/Ignite/Exhaust. Heal wordt bijna nooit gebruikt ;)
pi_131882275
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:29 schreef Liandri het volgende:

[..]

3sec fear is ook nog 3sec fear zonder items, zelfde met je silence. Het gaat niet om je damage maar om de enorme teamfightpresence die je hebt als fiddle.
pi_131884195
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 21:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

3sec fear is ook nog 3sec fear zonder items, zelfde met je silence. Het gaat niet om je damage maar om de enorme teamfightpresence die je hebt als fiddle.
da's waar. Miss toch ooit naar is uit proberen.

Naja heal kan enigszins wel eens werken als je bijv. Leona/zyra. Of iig iets dat van zich zelf geen sustain heeft. Al vind ik dat dan wel een risico maar dan moet je gewoon weten dat je de lane zo goed als zeker domineerd ed
pi_131884261
quote:
ik vind een fiddle met farm en kills 3x enger dan een die support speeld (nou ben ik dat nog niet zo vaak tegen gekomen maar goed)
Dat is op alle supports van toepassing, lijkt me :P
Conscience do cost.
pi_131884863
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:09 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is op alle supports van toepassing, lijkt me :P
nee dat vind ik juist niet.. een Sona zonder kills met ult.. een aura die die helke boel stunt.. een nami die een 2 man in een bubbel zet of de steun/slow hoe van leona. Vind ik zonder items nog net zo vervelend.
Mijn beeld van fiddle is gewoon net iets anders als die van anderen. Maar zoals gezegt ik zal het is uit proberen
pi_131887626
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:30 schreef Liandri het volgende:

[..]

nee dat vind ik juist niet.. een Sona zonder kills met ult.. een aura die die helke boel stunt.. een nami die een 2 man in een bubbel zet of de steun/slow hoe van leona. Vind ik zonder items nog net zo vervelend.
Uiteraard. Maar een lich bane 10/1/3 Sona is net zo goed niet mals. :P Fiddle heeft zoals gezegd met name dankzij zijn fear van 3 uur en een aoe silence net zo goed een functie. Hij is situationeel, dat absoluut, maar dat is ook van toepassing op de andere supports.
quote:
Mijn beeld van fiddle is gewoon net iets anders als die van anderen. Maar zoals gezegt ik zal het is uit proberen
Succes. Genoeg pro's hebben succesvol met fiddle gesupport dus het is sowieso mogelijk :P
Conscience do cost.
pi_131887901
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 23:53 schreef ems. het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar een lich bane 10/1/3 Sona is net zo goed niet mals. :P Fiddle heeft zoals gezegd met name dankzij zijn fear van 3 uur en een aoe silence net zo goed een functie. Hij is situationeel, dat absoluut, maar dat is ook van toepassing op de andere supports.

[..]

Succes. Genoeg pro's hebben succesvol met fiddle gesupport dus het is sowieso mogelijk :P
Naja annie supp schijnt ook beest te kunnen zijn so :)
pi_131887972
boehoehoe ;(
ik zou 6 oct unbanned worden.
NIET DUS :(
  zondag 6 oktober 2013 @ 01:13:25 #109
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_131889611
quote:
15s.gif Op zondag 6 oktober 2013 00:06 schreef blow... het volgende:
boehoehoe ;(
ik zou 6 oct unbanned worden.
NIET DUS :(
Je hebt het snel voor elkaar met je meerdaagse ban :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_131889633
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 01:13 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Je hebt het snel voor elkaar met je meerdaagse ban :')
ik had maar 1 dag omdat ik 1 keer een potje geleaved had doordat mijn computer uitviel :(

maareh, als je op hogere lvls minder bans krijgt, komt dat omdat minder players reporten of heb je meer reports nodig voor een ban?
pi_131891968
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2013 01:14 schreef blow... het volgende:

[..]

ik had maar 1 dag omdat ik 1 keer een potje geleaved had doordat mijn computer uitviel :(

maareh, als je op hogere lvls minder bans krijgt, komt dat omdat minder players reporten of heb je meer reports nodig voor een ban?
Er wordt uitgegaan van een percentage leaves. Als ik 1000 games gespeeld heb en ik leave een keer is mijn leave percentage 0,1%. Als je 20 games gespeeld hebt en je leavet een keer leave je in 5% van de games.
pi_131893768
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 08:58 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Er wordt uitgegaan van een percentage leaves. Als ik 1000 games gespeeld heb en ik leave een keer is mijn leave percentage 0,1%. Als je 20 games gespeeld hebt en je leavet een keer leave je in 5% van de games.
aahzoo. :P
pi_131895280
Ik leave eigenlijk nooit ook al is het team kut.. Dan speel ik altijd nog ook mee zelf te verbeteren.. en er is een snelle reconnect optie voor als het wel crashed
pi_131896064
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 08:58 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Zeg gewoon dat het om het relatieve aantal leaves gaat, lange verhalen noob!

~YI IS HEEL STERK!
pi_131897017
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 12:04 schreef Liandri het volgende:
Ik leave eigenlijk nooit ook al is het team kut.. Dan speel ik altijd nog ook mee zelf te verbeteren.. en er is een snelle reconnect optie voor als het wel crashed
ik leave eigenlijk ook nooit. Computee viel uit en de lader aansluiteb pkus opstarten duurde langer dan mij bannen blijkbaar :(
pi_131897115
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 12:34 schreef dustbrain het volgende:

[..]

~YI IS HEEL STERK!
Doe eens lief tegen papa nyny ja
pi_131898163
wiieeej ik kan erin
pi_131898235
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2013 13:41 schreef blow... het volgende:
wiieeej ik kan erin
Veel plezier, ik zie een opkomend diamantje hier. O+
pi_131898639
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 13:43 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Veel plezier, ik zie een opkomend diamantje hier. O+
:D

ik kan niet gamen nu :(
pi_131899299
nu wel :D
pi_131904149
- Kap eens met je getreiter.

[ Bericht 97% gewijzigd door boem-dikkie op 06-10-2013 17:05:27 ]
pi_131904282
ik vond het best aardig gaan van mezelf :@

[ Bericht 25% gewijzigd door blow... op 06-10-2013 17:06:52 ]
pi_131904635
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2013 16:44 schreef kensei het volgende:
Wehehe, BG laat zich ook van zijn beste kant zien in het GTA topic:

[..]

haha wtf _O-
pi_131904640
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2013 16:48 schreef blow... het volgende:
[ afbeelding ]
Regel inf. edg ipv static shiv of zeal en het gaat nog aardiger, denk ik :P
Conscience do cost.
pi_131904742
quote:
Op zondag 6 oktober 2013 16:48 schreef blow... het volgende:
afbeelding
Het is erg makkelijk om alsnog achter je accountnaam te komen. Dus ik zou alle namen doorkrassen Alpha meneer.

[ Bericht 7% gewijzigd door dustbrain op 06-10-2013 17:09:14 ]
pi_131904822
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 16:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Regel inf. edg ipv static shiv of zeal en het gaat nog aardiger, denk ik :P
BF Sword <-> Vampiric Scepter (als je geen life steal quints hebt) > Static Shiv, dat is wat ik met Ashe altijd doe. Dan de BF in BT of IE veranderen. Persoonlijk vindt ik dat fijner werken dan IE rush.
pi_131904838
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 16:59 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Het is erg makkelijk om alsnog achter je accountnaam te komen. Dus ik zou alle namen doorkrassen meneer.
waar staat er nog eentje?
pi_131904891
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2013 17:03 schreef blow... het volgende:

[..]

Lolking.net
pi_131904896
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2013 17:03 schreef blow... het volgende:

[..]

Je kan de namen van de anderen opzoeken op lolking.net en naar hun match history kijken, en die Ashe ertussen ben jij
pi_131904903
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 17:04 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Lolking.net
ik kan hem echt niet vinden :O
pi_131904919
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 17:04 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Je kan de namen van de anderen opzoeken op lolking.net en naar hun match history kijken, en die Ashe ertussen ben jij
ooh thx...
pi_131904971
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 12:34 schreef dustbrain het volgende:

[..]

~YI IS HEEL STERK!
Dan snap ik het, dan snap jij het, maar dan snapt half FOK! het nog steeds niet, want relatief is meer dan twee lettergrepen dus moeilijk woord.
pi_131904979
willen jullie dan please even het screenshotje uit de quote halen? :@
pi_131904997
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 17:02 schreef Barbewire het volgende:

[..]

BF Sword <-> Vampiric Scepter (als je geen life steal quints hebt) > Static Shiv, dat is wat ik met Ashe altijd doe. Dan de BF in BT of IE veranderen. Persoonlijk vindt ik dat fijner werken dan IE rush.
wat is BF? :O
pi_131905143
Best Friends Sword. BF sword. 1550 gold, geeft 45 AD. Kun je uitbouwen naar bijv. Blood Thirster of Infinity Edge.
pi_131905185
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 17:02 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Ik zou IE ook vrijwel nooit rushen. Het ging mij erom dat ik een IE prefereer boven een zeal -en- een shiv in de endgame build. Dan liever of shiv óf zeal en IE erbij dus :)
Conscience do cost.
pi_131905460
IE doe ik altijd als laatste. ik begin met de bloodthirster en ik koop zoveel mogelijk onderdelen nahet recallen of doodgaan.

ik ga in de bt meestal eerst voor VS aangezien deze lifesteal heeft waardoor ik langer in een lane kan blijven.
pi_131905546
als een van de laatste uiteraard. als laatste bersekers graves.
pi_131905863
Sinds wanneer is iemand quoten treiteren
pi_131905909
Best Friend Sword :P heetie serieus zo?
pi_131905961
Iemand IRL doodverwensen en bedreigen mag wel maar als je die reactie quote wordt je gemod, terwijl de doodsverwensing vrolijk blijft staan :D

Achterlijke mods hier
pi_131906350
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2013 17:21 schreef blow... het volgende:
Je kunt ook BF Sword > Berserkers > BT dan IE. Dan heb je die attack speed en het is goedkoper dan een Zeal. Dan zou je voor een Last Whisper (LW) gaan of iets anders wat nodig is. Meestal kun je voor Ashe een vaste volgorde aanhouden en als je 3/4 items hebt (boots niet meegerekend) ben je sterk genoeg om heel veel schade te doen.
pi_131906705
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 17:33 schreef kensei het volgende:
Iemand IRL doodverwensen en bedreigen mag wel maar als je die reactie quote wordt je gemod, terwijl de doodsverwensing vrolijk blijft staan :D

Achterlijke mods hier
Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat BG een heel interview heeft gehouden voor FOK!.

quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2013 17:21 schreef blow... het volgende:
Die moet je eigenlijk als 3e of 4e. Op het laatst verkoop je ze en koop je een phantomdancer of zephyr.
pi_131906989
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 17:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
Best Friend Sword :P heetie serieus zo?
Lijkt me sterk. Is denk ik een verwijzing naar Doom met zijn BFG (Big Fucking Gun). Echter noemde een commentator hem een keer (al dan niet per ongeluk) zo en nu gaat hij als Best Friend Sword door het leven.
pi_131907313
Wojoow die best riven Na stream. Vraag iemand waarom hij zo populair is zonder een cam of naam te gebruiken. Zeg ik "Because hs is 14"

-Permabanned. :')
pi_131907608
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef dustbrain het volgende:
Wojoow die best riven Na stream. Vraag iemand waarom hij zo populair is zonder een cam of naam te gebruiken. Zeg ik "Because hs is 14"

ben je dan je hele account kwijt?
pi_131908063
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 18:17 schreef blow... het volgende:

[..]

ben je dan je hele account kwijt?
Je mag alleen niet meer in die stream chatten.
pi_131908863
Godver wat een LoL dag weer. 3 potjes Shyvana gingen goed, wel 3x verlies. Doe ik Ashe 11-1-10 met een win en nu Shyvana jungle proberen, heb ik een troll Nasus in het team die graag jungle wilde en mij 2x in de jungle laat dood gaan en 3x een gank verpest. Kom in no time zover achter dat ik in 10 min al uitgespeeld ben :/
pi_131909744
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 18:29 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Je mag alleen niet meer in die stream chatten.
aahzo.
pi_131909765
Dat banning systeem :r
  zondag 6 oktober 2013 @ 19:47:26 #151
148823 znarch
ondertitel
pi_131910880
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef dustbrain het volgende:

Je gedraagt je als een kneus (whats new) en word gebanned van iemand zijn eigen stream. Wat is hier nou vreemd aan dan?
pi_131911488
Oooh shit, shots fired
pi_131911635
Oh god, ga ik weer Shyvana en dan beginnen we met 4v5. Denk dat Shyvana vervloekt is ofzo.
pi_131913342
wie wilt met mij normal gamen
🔒
pi_131915536
Vies kanker spel dit bah. Telkens +1 en dan weer -5.. En dan word ik gequeued met platinums, pakt ie kassadin gaat ie feeden. Vervolgens doe ik het ook slecht, en botlane ook. En wie word gereport? ik..

Ook ben ik al gereport vanwege geen ss zeggen terwijl ik ping.
pi_131916376
Kan je in custom games tegenwoordig 5 dezelfde champs kiezen?

Als ze echt episch willen zijn doen ze dat met alistar of blitz only
pi_131917673
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:34 schreef kensei het volgende:

Dit kan maar dan moet je wel je client ligt aanpassen.
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:02:53 #159
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_131918328
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:23 schreef EpicKnife het volgende:
Vies kanker spel dit bah. Telkens +1 en dan weer -5.. En dan word ik gequeued met platinums, pakt ie kassadin gaat ie feeden. Vervolgens doe ik het ook slecht, en botlane ook. En wie word gereport? ik..

Ook ben ik al gereport vanwege geen ss zeggen terwijl ik ping.
Het ligt ook aan jou :')
pi_131920066
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:02 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Het ligt ook aan jou :')
Ja, soms wel. Die game deels wel inderdaad, maar mijn medespelers janken teveel in /all chat.

En ik vind het irritant dat ik +1 win en 5 punten verlies.
pi_131926330
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 19:47 schreef znarch het volgende:

[..]

Je gedraagt je als een kneus (whats new) en word gebanned van iemand zijn eigen stream. Wat is hier nou vreemd aan dan?
Not sure if troll. Maar ik reageer voor de zekerheid maar ff semi-serieus. Hij is echt 14(of 15) en dus fcking goed dat ie diamond1 is.

[ Bericht 9% gewijzigd door dustbrain op 07-10-2013 02:02:54 ]
  maandag 7 oktober 2013 @ 02:09:16 #162
148823 znarch
ondertitel
pi_131926397
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 01:56 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Not sure if troll. Maar ik reageer voor de zekerheid maar ff semi-serieus. Hij is echt 14(of 15) en dus fcking goed dat ie diamond1 is.
Maar dat is geen reden om zijn stream te kijken. Je kijkt die stream omdat hij een moeilijke goede Riven is. Niet omdat hij 14 is.
pi_131926535
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 02:09 schreef znarch het volgende:

[..]

Maar dat is geen reden om zijn stream te kijken. Je kijkt die stream omdat hij een moeilijke goede Riven is. Niet omdat hij 14 is.
En omdat ie 14 is. Dat ie zo jong is maakt het heus wel extra bijzonder. Er zijn wel meer goeie rivens.
Maar zoals altijd zijn mensen zoals jij butthurt(geen idee waarom) en dan zeiken op mij. :P
pi_131927124
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 02:42 schreef dustbrain het volgende:

[..]

En omdat ie 14 is. Dat ie zo jong is maakt het heus wel extra bijzonder. Er zijn wel meer goeie rivens.
Maar zoals altijd zijn mensen zoals jij butthurt(geen idee waarom) en dan zeiken op mij. :P
Ben d'r wel mee eens, zo'n jong gastje die Riven zo goed weet te spelen, dat kunnen maar weinig. MegaZero en BoxBox (volgens mij) zijn er ook erg goed in, maar de stream spreekt minder aan want ze brengen niet echt iets speciaals (niet helemaal eerlijk, want MegaZero legt erg veel uit, en als je er iets wilt leren dan heb je er meer aan dan Best Riven NA)
pi_131928452
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 07:57 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ben d'r wel mee eens, zo'n jong gastje die Riven zo goed weet te spelen, dat kunnen maar weinig. MegaZero en BoxBox (volgens mij) zijn er ook erg goed in, maar de stream spreekt minder aan want ze brengen niet echt iets speciaals (niet helemaal eerlijk, want MegaZero legt erg veel uit, en als je er iets wilt leren dan heb je er meer aan dan Best Riven NA)
Ja daarom vond ik zijn leeftijd ook een extra factor voor zijn populariteit. Andere Rivens hebben een cam en praten tenminste onder het spelen.
Maar ik denk dat "He is 14" zo'n twitch.tv meme is waar je nu gewoon voor ge instabanned wordt. Ik zag iemand "Daruda sandstorm" zeggen en daar gebanned voor worden, blijkt dat ook een meme te zijn. Dus tja. :P
pi_131928528
quote:
Ziet er best vet uit. Net een film man.
pi_131929465
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 09:46 schreef dustbrain het volgende:

[..]

beetje jammer dat riot er nu wel semi-actief op aan het bannen is op mensen die zulke games hosten.
pi_131932233
Die Karthus ults. Een game is afgelopen zodra iedereen lvl 6 is :D

Lijkt me wel aardig, 20 Shaco's in een teamfight, de winnaar zal zijn het team dat toevallig goed gokt.
pi_131934014
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:26 schreef Liandri het volgende:

[..]

beetje jammer dat riot er nu wel semi-actief op aan het bannen is op mensen die zulke games hosten.
Hoe kunden ze die vinden? ik neem aan dat dit op een eigen server is gehost.
pi_131934530
Volgens mij had het iets te maken met met een bestandje wat in de laatste patch verwerkt zat. Wanneer je dus bestand X in map X zou plakken was dit mogelijk.

Vermoedelijk ivm met implementaties richting S4.
pi_131935805
Nocturne is heel sterk.

+Snelle cleartime
+ongelofelijke pressence
+goede dualist

Het enige wat mis is met hem is dat ie niet glass canon kan gaan want instant dood, en als tank heeft ie middelmatige peel vergeleken met Nautilus, Skarner, lee sin, en zo. Al vind ik zijn fear beter in teamfights dan Elise stun.
pi_131939168
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:23 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Geen idee maar een stukje code moet naar de server geleid worden en daar voor moet je je client aanpassen. dus denk dat ze daar op zoeken.
pi_131940468
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:23 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Nou ja, als je filtert op custom games met 5x dezelfde champion ID kom je al gauw achter hosts.
pi_131940541
Best Riven NA is al sinds 20010 14 jaar als ik zijn stream moet geloven
pi_131940649
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 09:46 schreef dustbrain het volgende:

[..]

We stonden er helemaal omheen jonge..
  maandag 7 oktober 2013 @ 17:04:49 #177
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_131940722
5v5 same champ spellen zijn echt geweldig, ik ga nu Blitzcrank doen, zit er een challenger in mijn team :D
Spatieboos
pi_131941879
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:04 schreef Spatieloos het volgende:
5v5 same champ spellen zijn echt geweldig, ik ga nu Blitzcrank doen, zit er een challenger in mijn team :D
Ik wil ook, hoe werkt het?
pi_131941982
gewoon bij custom games eentje joinen waar all naam champion staat, en wanneer je in champion select komt de champ aanklikken en NIET inlocken
pi_131942193
Dus alleen de host moet dus zn client verneuken
pi_131942642
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:49 schreef kensei het volgende:
Dus alleen de host moet dus zn client verneuken
daat ziet het wel naar uit jah
pi_131942742
Nice ga zo all alistar doen dan :D
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:33:36 #183
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_131943432
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:34 schreef kensei het volgende:

Dit is gewoon mogelijk.
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:36:42 #184
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_131943526
3 blitz and 2 alistars vs 2 blitz and 3 alistars.

Lijkt me wel leuk!
Spatieboos
pi_131943721
All lux game :3
pi_131945261
Wat is het toch heerlijk om adc te spelen met een goeie support _O_
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  maandag 7 oktober 2013 @ 19:24:50 #187
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_131945311
Net 5 Lee sin vs 5 Lee sin op Summoners rift, was echt geweldig, en miljoenen wards :D
Spatieboos
pi_131945657
JEZUS DIT SPEL IS ONMOGELIJK OM TE CARRYEN.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die caitlyn mag zichzelf begraven.

[ Bericht 30% gewijzigd door EpicKnife op 07-10-2013 23:07:28 ]
  maandag 7 oktober 2013 @ 20:01:48 #189
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_131946764
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:33 schreef EpicKnife het volgende:

[ afbeelding ]

Taric lijkt mij eerder het probleem.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_131946942
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:01 schreef Salamando het volgende:

[..]

Taric lijkt mij eerder het probleem.
Ook, hij bande waardeloze champs en first pickte taric... :')
Ik krijg vaker dit soort mensen in mijn team dan in het enemy team. Jammer dit. Geef mij maar een free ticket naar gold. Verdiend of onverdiend. Ik wil gewoon gold ;(
pi_131947619
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:05 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Ik krijg vaker dit soort mensen in mijn team dan in het enemy team. Jammer dit. Geef mij maar een free ticket naar gold. Verdiend of onverdiend. Ik wil gewoon gold ;(
En wat is er mis met Taric??
Taric is opzich wel redelijk, maar ik zie nu dat die speler gewoon niet goed was :P
pi_131947931
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:18 schreef Skweezer het volgende:

[..]

En wat is er mis met Taric??
Taric is opzich wel redelijk, maar ik zie nu dat die speler gewoon niet goed was :P
Taric is een pauper champ
pi_131948066
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:25 schreef Lamabal het volgende:

[..]

taric is op ga weg jij bronze
🔒
pi_131948504
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:28 schreef Doosopwielen het volgende:

[..]

taric is op ga weg jij bronze
Taric is niet op
pi_131949041
Zeker niet OP, maar wel goed imo.
pi_131949496
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:05 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Tja als je win/loss rating bijna 50% is wordt het carrien moeilijk. Je zit bijna op je true elo, misschien is dat wel gold v. Wie weet. :D
pi_131950156
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:25 schreef Lamabal het volgende:

[..]

65% winrate
pi_131950181
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:13 schreef Skweezer het volgende:

[..]

65% winrate
Nog steeds pauper
pi_131952847
Pauper riot kan niet eens spelen klote riot
pi_131953048
Potje gedaan en heeeel traag :(
pi_131954369
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:58 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Tja als je win/loss rating bijna 50% is wordt het carrien moeilijk. Je zit bijna op je true elo, misschien is dat wel gold v. Wie weet. :D
Muah, ik speel redelijk consistent hoor. Mijn stats zijn goed, en ik praat niet veel in /all chat.
Ik rush die laatste punten naar gold toe en improve pas in season 4. :P
pi_131954417
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:33 schreef EpicKnife het volgende:

[ afbeelding ]

Geen punten verloren :P
pi_131954446
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 22:39 schreef BobW het volgende:

[..]

Geen punten verloren :P
Klopt. server problemen. Ook de eerste keer dat een loss mee zat. :P
pi_131954747
PVP net down

Net na dat ik een potje gedwongen ADC moet spelen tewijl er daar voor mee ingestemt was dat ik supp zou gaan.. komt er een fiddle instalock die gaat suppen...
Ik krijg als ADC de schuld van feeden (zonder vision) en een fddle die op lvl 1 gewoon al base moet omdat ie nog voor we in lane zijn al zover in neer gepoked... verder ook niet ward of lane controle houd. en ook nog eens weet dat ie picked tegen een leona Ash lane... de fun :)
pi_131955011
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 22:46 schreef Liandri het volgende:
PVP net down

Net na dat ik een potje gedwongen ADC moet spelen tewijl er daar voor mee ingestemt was dat ik supp zou gaan.. komt er een fiddle instalock die gaat suppen...
Ik krijg als ADC de schuld van feeden (zonder vision) en een fddle die op lvl 1 gewoon al base moet omdat ie nog voor we in lane zijn al zover in neer gepoked... verder ook niet ward of lane controle houd. en ook nog eens weet dat ie picked tegen een leona Ash lane... de fun :)
Ach, zoveel dicks in ranked nu aan het eind van de season.
pi_131955032
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2013 22:52 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Ach, zoveel dicks in ranked nu aan het eind van de season.
Funny story het was draft pick normal
pi_131955577
quote:
PVP net down

ik had wel ad. Willen doen met mn noobish skillzaa.
pi_131955629
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 22:52 schreef Liandri het volgende:

[..]

Funny story het was draft pick normal
Nog leuker. :D
pi_131955640
quote:
PVP net down

Ashe en Leona... dafuq.
pi_131955689
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 23:05 schreef blow... het volgende:

[..]

ik had wel ad. Willen doen met mn noobish skillzaa.
Najah dat zijn die van mij nu ook hoor naar maanden van geen ACD meer te hebben gespeeld
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2013 23:07 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Nog leuker. :D
Najah dit is de eerste keer dat me dit is gebeurd 3 mand die vechten om sup en dna gewoon een instalock krijgen na dat alles al besproken was
pi_131955794
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2013 23:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ashe en Leona... dafuq.
Najah daar is niks miss mee? kun je heel aggrsief mee spelen (wat ze ook prima deden) maar een fiddle die geen bush controle heeft en gaat ulten zonder backup of iets doe je heel weinig mee. een fiddle into een leona vind ik sowizo wat lastig maar goed dat ben ik.
pi_131957822
Wat zijn trouwens leuke ad carry's? Ik speel vooral ranged maar melee ga ik nog proberen. Ik denk dat miss fortune en lux wel goed zijn?
pi_131958269
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 23:57 schreef blow... het volgende:
Wat zijn trouwens leuke ad carry's? Ik speel vooral ranged maar melee ga ik nog proberen. Ik denk dat miss fortune en lux wel goed zijn?
Lux is een AP carry, dus wordt voornamelijk mid gespeeld.

Qua fun en toch nog goede picks heb je ADC's als Ezreal/Graves.
Aangezien je wat nieuw bent is Caitlyn ook een hele goede pick.
En als je wat beter wordt; Varus en Vayne. Beide hebben wel goede positioning nodig omdat je niet echt een escape hebt. Je kan voor jezelf zorgen, maar met de assassin mid 'meta' is het te makkelijk voor de mids om je op te blazen.

De meeste lol heb ik echter met Draven, maar die heb ik al een tijdje niet meer gespeeld. Varus is m'n comfort pick geworden in ranked omdat je meer utility hebt en dus niet compleet nutteloos bent als je lane niet goed gaat.
pi_131959820
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 00:09 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Lux is een AP carry, dus wordt voornamelijk mid gespeeld.

Qua fun en toch nog goede picks heb je ADC's als Ezreal/Graves.
Aangezien je wat nieuw bent is Caitlyn ook een hele goede pick.
En als je wat beter wordt; Varus en Vayne. Beide hebben wel goede positioning nodig omdat je niet echt een escape hebt. Je kan voor jezelf zorgen, maar met de assassin mid 'meta' is het te makkelijk voor de mids om je op te blazen.

De meeste lol heb ik echter met Draven, maar die heb ik al een tijdje niet meer gespeeld. Varus is m'n comfort pick geworden in ranked omdat je meer utility hebt en dus niet compleet nutteloos bent als je lane niet goed gaat.
aah oke.

Ik zal ez en graves eens proberen als ik ip heb.
Caitlyn heb ik geprobeerd toen ze gratis was :p
Heel sterk, maar in het begin vond ik haar best moeilijk ;)
Varus en vayne kan ik ook wel proberen :)

Ik vind kha'zix trouwens ook supervet, maar die is top.

Draven zal ik ook proberne (ik moet echt veel ip hebben :') )
Ik speel geen ranked nog :p

Ohja:waarom ziet miss fortune er ingame zo lelijk uit maar op de plaatjes altijd best mooi? Ik krijg geen plaatje ingevoegd nu :')
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 01:13:58 #215
148823 znarch
ondertitel
pi_131959840
Speel gewoon Caitlyn. Is een van de makkelijkere en je hebt al genoeg te leren als je nieuw bent. Andere / moeilijkere champs gaan proberen is dan miss niet handig.
pi_131959849
Draven zal te lastig zijn voor je als beginneling. Te veel gekloot met positioneren als er een fight uitbreekt. Verder zijn mobility en high range adc's vaak sterk. Denk hierbij aan graves, vayne, tristana en caitlyn. Daarnaast is corki ook vrij sterk op het moment met de juiste build.

Verder is varus ook wel een goede adc, maar heeft geen goede escapes waardoor je dus afhankelijk bent van je support (vision)
pi_131959919
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 01:13 schreef znarch het volgende:
Speel gewoon Caitlyn. Is een van de makkelijkere en je hebt al genoeg te leren als je nieuw bent. Andere / moeilijkere champs gaan proberen is dan miss niet handig.
aah oke. Thx :)
pi_131959926
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 01:15 schreef Kriebelhoest het volgende:
Draven zal te lastig zijn voor je als beginneling. Te veel gekloot met positioneren als er een fight uitbreekt. Verder zijn mobility en high range adc's vaak sterk. Denk hierbij aan graves, vayne, tristana en caitlyn. Daarnaast is corki ook vrij sterk op het moment met de juiste build.

Verder is varus ook wel een goede adc, maar heeft geen goede escapes waardoor je dus afhankelijk bent van je support (vision)
ah, thanx :) volgende keer koop ik caitlyn :D
pi_131960133
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 01:21 schreef blow... het volgende:

[..]

ah, thanx :) volgende keer koop ik caitlyn :D
Caiyt heeft gelukkig ook enigsinds een escape + flash.
haar range stelt je gemakkelijk instaat te farmen.
en in de juiste manier aardig wat pushing power
echter is haar animatie niet de snelste dus is possitie erg belangrijk (hier val ik vaak weg aangezien ik gewoon slechte mechanic's heb daarom speel ik liever supp)
maar ze is wel leuk om op te pakken en behoorlijke save pick vooral de lagere elo's goed te leren
pi_131961133
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 01:49 schreef Liandri het volgende:

[..]

Caiyt heeft gelukkig ook enigsinds een escape + flash.
haar range stelt je gemakkelijk instaat te farmen.
en in de juiste manier aardig wat pushing power
echter is haar animatie niet de snelste dus is possitie erg belangrijk (hier val ik vaak weg aangezien ik gewoon slechte mechanic's heb daarom speel ik liever supp)
maar ze is wel leuk om op te pakken en behoorlijke save pick vooral de lagere elo's goed te leren
thanx :).

Misschien moet ik toch maar smartcast gaan leren..
pi_131961199
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:39 schreef kensei het volgende:

[..]

Ik wil ook, hoe werkt het?
Check de beschrijving bij deze video, daar staat hoe je het werkend kan maken:

Alhoewel wel bekend, denk ik, klik op het youtube icoontje om naar de youtube pagina te gaan.....

Oh ja.....de 'host' van zo'n game zou gebanned kunnen worden....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_131962422
Nice all the same champs games? daar droomde ik altijd al van. Als ik thuis ben even proberen.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_131963790
Cait is eigenlijk net als Ashe één van de makkelijkere ADC om te leren. Maar hard to master, zeker qua teamfights. Daarin vind ik Ashe wat makkelijker, doordat je een initiate hebt met je ult en kan kiten door je slow, mocht je toch gechased gaan worden.
pi_131964052
Caitlyn is juist tyfus makkelijk in teamfights. Verder snap ik dat 'easy to play hard to master' shit nooit. Lijkt net of mensen dat tegen zichzelf zeggen om zich pro te voelen nadat ze lange tijd een relatief easy champion gespeeld hebben.
pi_131964499
Nee, easy to learn hard to master heeft niets te maken met pro zijn. Pro zijn heeft namelijk veel meer te maken met mechanics en strategie en keuzes maken. Helemaal niks met een het masteren van 1 simpele adc. Maargoed, dat weet jij zelf veel beter dan ik, vandaar dat je ook hoger speelt dan ik.

- Caitlyn haar ult is zonder goede positioning lastig te gebruiken als finisher in teamfights omdat er altijd nog iemand voor staat.
- Teamfights op lower elo zijn bijna altijd op mid (en niet bij dragon bijv.), daar heb je geen safe-spot om in brush te gaan staan, waardoor je haar passive mist.
- traps kunnen heel wat toevoegen in een teamfight, maar de meeste Caitlyns op Bronze/Silver zien niet waar wanneer ze te plaatsen.

Dus inderdaad, tyfus makkelijk in teamfights: hoge range en goede autoattacks. Hard to master wegens bovenstaande punten. Ik kom in Bronze en Silver bijna geen één Cait tegen die goed poked/trade gebruikt icm haar passive.
pi_131964831
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nice all the same champs games? daar droomde ik altijd al van. Als ik thuis ben even proberen.
Riot banned trouwens iedereen die zon game host, dan weet je dat vast
pi_131964917
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Hosten wel ja deelname niet
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 11:46:00 #228
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_131965106
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:21 schreef EroSensei het volgende:
Nee, easy to learn hard to master heeft niets te maken met pro zijn. Pro zijn heeft namelijk veel meer te maken met mechanics en strategie en keuzes maken. Helemaal niks met een het masteren van 1 simpele adc. Maargoed, dat weet jij zelf veel beter dan ik, vandaar dat je ook hoger speelt dan ik.

- Caitlyn haar ult is zonder goede positioning lastig te gebruiken als finisher in teamfights omdat er altijd nog iemand voor staat.
- Teamfights op lower elo zijn bijna altijd op mid (en niet bij dragon bijv.), daar heb je geen safe-spot om in brush te gaan staan, waardoor je haar passive mist.
- traps kunnen heel wat toevoegen in een teamfight, maar de meeste Caitlyns op Bronze/Silver zien niet waar wanneer ze te plaatsen.

Dus inderdaad, tyfus makkelijk in teamfights: hoge range en goede autoattacks. Hard to master wegens bovenstaande punten. Ik kom in Bronze en Silver bijna geen één Cait tegen die goed poked/trade gebruikt icm haar passive.
Je eerste 2 punten slaan nergens op. Ook als je goede positie hebt voor je ult gaat er meestal alsnog iemand voorstaan. Je moet heel erg out of position staan wil je je target raken in teamfights.

Je 2e punt, je passive mis je niet, het duurt alleen wat langer. Met phantom heb je al snel je passive proc.
pi_131965274
quote:
Als je als Cait je ult in teamfights gebruikt ben je een mongool.
pi_131965342
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Waarom :( Fun games horen er ook thuis!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_131965428
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:46 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Je eerste 2 punten slaan nergens op. Ook als je goede positie hebt voor je ult gaat er meestal alsnog iemand voorstaan. Je moet heel erg out of position staan wil je je target raken in teamfights.

Je 2e punt, je passive mis je niet, het duurt alleen wat langer. Met phantom heb je al snel je passive proc.
Het eerste heb je helemaal gelijk in, wat mijn punt volgens mij alleen maar sterker maakt: je ult komt pas van pas in een bijna gewonnen teamfight of op een tank terecht.. Dan zeg ik de initiate op Ashes ult is makkelijker in een teamfight.

Het tweede punt: inderdaad je passive is 2x minder waard dan dat ie in lane is. Ik speel overigens juist erg graag Cait, ik wil alleen maar zeggen dat het voor iemand die niet vaak ADC speelt niet de adc die teamfights voor je team wint. Lasthitten e.d. vindt ik hem wel fijn mee.
pi_131966780
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef existenz het volgende:

[..]

Waarom :( Fun games horen er ook thuis!
Omdat het een exploit is in de gamecode, wat tegen de regels is, en terecht
pi_131966894
Beste kensei,

Wil jij mij toevoegen aan de OP?

• FOK!: Euroteller
• IGN: eT Roevmos

Ik zit in Silver IV
pi_131966911
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:51 schreef Euroteller het volgende:
Beste kensei,

Wil jij mij toevoegen aan de OP?

• FOK!: Euroteller
• IGN: eT Roevmos

Ik zit in Silver IV
Voor jou zeker lieve schat :*
pi_131966933
Fuuu, kan de OP niet meer aanpassen.

Je zal het aan een mod moeten vragen, of wachten op het nieuwe deel
pi_131966975
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:53 schreef kensei het volgende:
Fuuu, kan de OP niet meer aanpassen.

Je zal het aan een mod moeten vragen, of wachten op het nieuwe deel
Geduld is een schone zaak.
pi_131968129
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:47 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Ja dat wel, maar een fun mode toevoegen is geen gek idee (Geen RP/IP whatever ervoor krijgen)...

Maar dat ze eerst maar eens die fucking EUW servers fixen!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_131968718
quote:
Dat zeg ik niet. :')

quote:
Een caith ult gebruik je voor de teamfights of erna als er niemand meer in je auto-attack range staat.

quote:
En daarom maar 'hard to master?' Iemand die veel caith speelt kan dus wel de passive zonder bush benutten? Vreemd argument bro. Caith is gemaakt om in lane andere adcs te ownen. Vandaar die dubbele bonus in bush.

quote:
Traps zijn goed early game wanneer je attackspeed toch niet hoog is, daarna gebruik je geen abilities meer en knal je gewoon iedereen dood. Maar dat gelt voor ALLE adcs.

quote:
Ik kom in bronze en zilver geen enkele speler tegen die goed gebruik maakt van zijn/haar champion. Kort gezegd, hard to master is gewoon bullshit. Elke champion vereist een bepaalde speelstijl en is gewoon ppoepmakkelijk als je er 5-10 games mee gespeeld hebt. De rest is gewoon decision making. Als mensen dom zijn en caitlyns Q gebruiken tijdens teamfights is ze niet hard to master, dan bezit de speler gewoon te weinig vaardigheid/algemene kennis. Aan je punten te zien bezit je die kennis zelf ook niet. Heeft dus niks met hard to master te maken aangezien een permajungler in diamond beter met caitlyn om zou kunnen gaan dan jij.

Daarbij is caitlyn relatief easy omdat je er meer fouten mee kan maken dankzij netshot en hoge range.

[ Bericht 1% gewijzigd door dustbrain op 08-10-2013 14:15:27 ]
pi_131969301
Cait hard to master? :') De hele game is doodsimpel en caitlyn is wel de allermakkelijkste ADC om goed te kunnen spelen. Vayne is 20x zo moeilijk om goed te spelen, en die is al niet lastig.
Conscience do cost.
pi_131969940
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:21 schreef ems. het volgende:
Cait hard to master? :') De hele game is doodsimpel en caitlyn is wel de allermakkelijkste ADC om goed te kunnen spelen. Vayne is 20x zo moeilijk om goed te spelen, en die is al niet lastig.
Alleen early, in teamfights is vayne de meest easy adc op caitlyn na.
pi_131970261
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:44 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Alleen early, in teamfights is vayne de meest easy adc op caitlyn na.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:21 schreef ems. het volgende:
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:54:56 #242
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_131970304
Damn, eerste promogame verloren :(
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_131970769
Ok, conclusie: ik ben noob :)
pi_131971589
Hoe kan de squishste adc nou de makkelijkste zijn in een teamfight? Wanneer teamfights uitbreken heeft de support hoogstwaarschijnlijk al een oracle
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:51:52 #245
167896 ExtremeBanaan
Nu extra krom.
pi_131971968
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:38 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoe kan de squishste adc nou de makkelijkste zijn in een teamfight? Wanneer teamfights uitbreken heeft de support hoogstwaarschijnlijk al een oracle
Is dit zo? Zie nog vaker geen oracle als wel.
pi_131972055
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:38 schreef Snorrenbaard het volgende:
De support staat niet 1 meter van vayne af ALS HET GOED IS. Nockback, blade of ruined king, tumble. Van alle Adcs waren de makkelijkste 3 teamfighters in volgorde.

Caitlyn, Vayne, Varus.
pi_131972326
pi_131972932
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:55 schreef dustbrain het volgende:

[..]

De support staat niet 1 meter van vayne af ALS HET GOED IS. Nockback, blade of ruined king, tumble. Van alle Adcs waren de makkelijkste 3 teamfighters in volgorde.

Caitlyn, Vayne, Varus.
Ashe
pi_131972992
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:23 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Ashe
Die heb ik nooit echt gespeeld, dus misschien wel.
pi_131973178
Ashe mijn inziens de meest makkelijke, alleen maar crits. Zelfs als je de verkeerde targets focussed merk je er amper wat van zo snel ze neer gaan. Wel oppassen voor Thornmail :)
pi_131974266
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:31 schreef EroSensei het volgende:
Ashe mijn inziens de meest makkelijke, alleen maar crits. Zelfs als je de verkeerde targets focussed merk je er amper wat van zo snel ze neer gaan. Wel oppassen voor Thornmail :)
Ben je al 30?

Cait meest imba adc ingame? Nah niet in mijn ogen
pi_131974511
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:05 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Ben je al 30?

Cait meest imba adc ingame? Nah niet in mijn ogen
Dat is yi inderdaad al.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:31 schreef EroSensei het volgende:
FF uit nieuwsgierigheid, wat zijn volgens jou verkeerde targets?
pi_131974860
tanks wss
pi_131975102
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:47 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Ze zijn ontstaan door een warcraft mod en staan zelf niet open voor modded games? :') :') :')
pi_131975626
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:13 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dat is yi inderdaad al.

[..]

Yi is echt heel heel sterk hoor :@
pi_131976331
quote:
Traps zijn goed early game wanneer je attackspeed toch niet hoog is, daarna gebruik je geen abilities meer en knal je gewoon iedereen dood. Maar dat gelt voor ALLE adcs.
Eww, die 't' in 'gelt' doet mij pijn.
pi_131978901
die 5 v 5 all same zijn atm "toegestaan" door riot.niemand wordt geband of iets. ze gaan er van uit dat het lek binnenkort (volgende patch) wel gedicht wordt. tot die tijd heeft iedereen free rain
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:49:43 #258
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_131979301
Echt, ik kom gewoon league niet in.
Gisteravond al niet, nu al niet :(
Tadumtiedum.
pi_131979486
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:49 schreef Djurres het volgende:
Echt, ik kom gewoon league niet in.
Gisteravond al niet, nu al niet :(
Ja.. servers zijn weer down. Ranked ook. :P
pi_131979751
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:40 schreef Liandri het volgende:
die 5 v 5 all same zijn atm "toegestaan" door riot.niemand wordt geband of iets. ze gaan er van uit dat het lek binnenkort (volgende patch) wel gedicht wordt. tot die tijd heeft iedereen free rain
quote:
pi_131979846
quote:
Look I can describe ranked play in a really simple analogy

So you want to eat a cake, right, but you only have eggs. So you have to find four other people who have milk, sugar, a blender, and chocolate. But you show up, and the blender guy throws his blender to the ground and screams EGGS OR I FEED, and then the other three people start yelling at you to give up your eggs. Then you have to piece together the broken blender, and it's not really working properly, but you found some tape so it's working. Except the beaters are kind of wibbly wobbly now, so it isn't mixing the batter very well. The other four players start to scream at you for not blending the cake well enough, since that's your job, and then the milk guy has to go leave for 15 minutes because his mom just made dinner.

Are you understanding this so far? Ok good

So any ways once milk guy is back you have the cake, and its time to put it in the oven. The problem is that there are professional baking teams who just played a world baking tournament, so everyone wants to bake a cake like theirs. Even though your cake is chocolate, they want to cover it with icing meant for a vanilla cake, because that's what the Asian cake bakers do. You try to insist that your cake would be much better with chocolate icing, but they tell you to commit suicide. Finally, your shitty cake monstrosity comes out of the oven and it isnt even edible because of the whole process, and apparently cakes need more ingredients than just eggs and milk and chocolate.

Then you go into the post cake lobby and everyone unaminously agrees its your fault

Then you immediately hit the 'bake again' button and pray that this time you can just ADD THE GOD DAMN EGGS
pi_131980446
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:59 schreef Lamabal het volgende:

[..]

[..]

Ah ja ik had niet alles door gelezen sinds mijn laatste bezoek.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 20:23:05 #263
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_131980929
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:53 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Ja.. servers zijn weer down. Ranked ook. :P
Tis continue queue, 6 minuten,

en 2 minuten later gewoon 283928325 uur queeue
Tadumtiedum.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:15:25 #264
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_131984007
Jay, bronze 1
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_131986208
SPOILER
SK Candy Panda werd gecarried. :')
pi_131987384
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:49 schreef EpicKnife het volgende:
SPOILER
SK Candy Panda werd gecarried. :')
epic
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:54:04 #267
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_131990013
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:13 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dat is yi inderdaad al.

[..]

Ik dacht dat ik noob was. Maar hij is er ook een :')
  woensdag 9 oktober 2013 @ 00:25:37 #268
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_131993745
10/1 fizz gegaan in ranked, 15 minuten legendary.
Tadumtiedum.
pi_131993875
Wat is eigenlijk het verschil tussen:

Rampage
Legendary
Godlike
Unstoppable
Killing spree

En dat soort zooi? :).
Dankuzeer :).
  woensdag 9 oktober 2013 @ 00:41:13 #270
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_131994003
killingspree, 3 mensen dood zonder zelf dood te gaan en zo maar door

volgorde is
3 kills = Killing spree
4 kills = Rampage
5 kills = Rampage
6 kills = Rampage
7 kills = Unstopable
8 kills = Godlike
9 kills = LEGENDARY
Tadumtiedum.
pi_131994535
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 00:41 schreef Djurres het volgende:

volgorde is
3 kills = Killing spree
4 kills = Rampage
5 kills = Rampage
6 kills = Rampage
7 kills = Unstopable
8 kills = Godlike
9 kills = LEGENDARY
aah thx. :)
Word je bij legendary sterker dan bij godlike of gaat dat overr je totale kills?
pi_131994890
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 00:41 schreef Djurres het volgende:

volgorde is
3 kills = Killing spree
4 kills = Rampage
5 kills = Rampage
6 kills = Rampage
7 kills = Unstopable
8 kills = Godlike
9 kills = LEGENDARY
Nee het is

3: Killing Spree
4: Rampage
5: Unstoppable
6: Dominating
7: Godlike
8+: Legendary
  woensdag 9 oktober 2013 @ 06:12:14 #273
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_131995543
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 01:12 schreef blow... het volgende:

[..]

aah thx. :)
Word je bij legendary sterker dan bij godlike of gaat dat overr je totale kills?
Het is leuk om te horen als je dat wordt. En het enemy team gaat keihard opzoek naar jou en de gold bounty die je bij je draagt. Je word er niet sterker van ofzo. Ja, met items die je sneller kan kopen door zoveel kills
pi_131995814
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 06:12 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Het is leuk om te horen als je dat wordt. En het enemy team gaat keihard opzoek naar jou en de gold bounty die je bij je draagt. Je word er niet sterker van ofzo. Ja, met items die je sneller kan kopen door zoveel kills
aaahzoo. Ik dacht dat je ook iets van 1.1 keer sterker werd als je fed was haha :)
pi_132002144
Ik Begin het verhaal steeds meer te geloven dat als je zelf gewoon goed en contstant speelt je een Ratio van 50/50 hebt/houd/krijgt.

Ik speel op het moment waneer ik tijd heb zo`n 2 games per dag. en 9 van de 10x is het dan zo dat ik er 1 verlies en de ander win.
Nu is het zo dat de meeste die ik verlies echt gewoon face stomps zijn van het andere team omdat of mijn team gewoon zoveel minder is of omdat dat team 4 smurfs heeft en wij 1 of 2..
Daar in tegen is het dan ook weer zo dat de games die ik win vaak facestomps van ons zijn omdat het dan net weer omgekeerd is en mensen in het andere team ook wel goed zijn maar dan wij nog net ff iets beter.

Ik sta dan ook op dit moment op 6 win 6 loss...
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:47:15 #276
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_132003661
all sona vs all teemo :')
Tadumtiedum.
pi_132003994
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:54 schreef Liandri het volgende:
Ik Begin het verhaal steeds meer te geloven dat als je zelf gewoon goed en contstant speelt je een Ratio van 50/50 hebt/houd/krijgt.

Ik speel op het moment waneer ik tijd heb zo`n 2 games per dag. en 9 van de 10x is het dan zo dat ik er 1 verlies en de ander win.
Nu is het zo dat de meeste die ik verlies echt gewoon face stomps zijn van het andere team omdat of mijn team gewoon zoveel minder is of omdat dat team 4 smurfs heeft en wij 1 of 2..
Daar in tegen is het dan ook weer zo dat de games die ik win vaak facestomps van ons zijn omdat het dan net weer omgekeerd is en mensen in het andere team ook wel goed zijn maar dan wij nog net ff iets beter.

Ik sta dan ook op dit moment op 6 win 6 loss...
Waarom zou wiskunde niet kloppen?
pi_132004144
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 13:47 schreef Djurres het volgende:
all sona vs all teemo :')
Dan zet ik duidelijk mijn geld op sona's, tenzij ze heel slecht spelen :P
Conscience do cost.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 14:10:20 #279
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_132004375
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Dan zet ik duidelijk mijn geld op sona's, tenzij ze heel slecht spelen :P
Correct, je ben door voor de wasmachine.
We gaan zo all veigar.
Tadumtiedum.
pi_132005788
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 13:57 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Waarom zou wiskunde niet kloppen?
Naja dat zeg ik verder ook niet maar je hoort mensen vaak zo zeuren daar over..
pi_132006333
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 14:55 schreef Liandri het volgende:

[..]

Naja dat zeg ik verder ook niet maar je hoort mensen vaak zo zeuren daar over..
Mensen kunnen zeuren wat ze willen, maar als je wiskunde tegenspreekt sta je gewoon keihard voor lul. :P
pi_132009058
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:13 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Mensen kunnen zeuren wat ze willen, maar als je wiskunde tegenspreekt sta je gewoon keihard voor lul. :P
Najah mij excuus daar voor is dat ik gewoon niks kan met wiskunde...
pi_132010726
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:35 schreef Liandri het volgende:

[..]

Najah mij excuus daar voor is dat ik gewoon niks kan met wiskunde...
Je snapt toch wel dat als je met een dobbelsteen met twee zessen gooit je vaker zes gooit dan een ander getal?
pi_132014180
aight muismat met dit plaatje voor 0,76 eurocent besteld

pi_132014350
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:09 schreef Snorrenbaard het volgende:
aight muismat met dit plaatje voor 0,76 eurocent besteld

[ afbeelding ]
WaaR? Verzendkosten dan!?
pi_132014695
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:23 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat als je met een dobbelsteen met twee zessen gooit je vaker zes gooit dan een ander getal?
Ja dat sowizo wel
pi_132014842
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:23 schreef Liandri het volgende:

[..]

Ja dat sowizo wel
Zelfde principe
pi_132016590
Seems legit

Your position in queue: 1
Approx waiting time: 21 min
pi_132016727

Alweer zo'n loss. Weet iemand waarom ik in godsnaam -3 krijg en +1 boven de 90 LP? wat een rotsysteem lol.

[ Bericht 5% gewijzigd door EpicKnife op 09-10-2013 20:43:37 ]
pi_132016797
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:14 schreef EpicKnife het volgende:
SPOILER
Alweer zo'n loss. Weet iemand waarom ik in godsnaam -3 krijg en +1 boven de 90 LP? wat een rotsysteem lol.
Faal.png
pi_132017064
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Faal.png
Lol, ja klopt wel. botlane stond al 0/3 in 3 minuten dus dat ging niet lekker aflopen.
pi_132017138
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:21 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Lol, ja klopt wel. botlane stond al 0/3 in 3 minuten dus dat ging niet lekker aflopen.
Meer in de zin van, je img faalt
pi_132017204
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:23 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Meer in de zin van, je img faalt
sorry. Nu doet ie het :*
pi_132017243
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:24 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

sorry. Nu doet ie het :*