Riot banned trouwens iedereen die zon game host, dan weet je dat vastquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nice all the same champs games? daar droomde ik altijd al van. Als ik thuis ben even proberen.
Hosten wel ja deelname nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Riot banned trouwens iedereen die zon game host, dan weet je dat vast
Je eerste 2 punten slaan nergens op. Ook als je goede positie hebt voor je ult gaat er meestal alsnog iemand voorstaan. Je moet heel erg out of position staan wil je je target raken in teamfights.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:21 schreef EroSensei het volgende:
Nee, easy to learn hard to master heeft niets te maken met pro zijn. Pro zijn heeft namelijk veel meer te maken met mechanics en strategie en keuzes maken. Helemaal niks met een het masteren van 1 simpele adc. Maargoed, dat weet jij zelf veel beter dan ik, vandaar dat je ook hoger speelt dan ik.
- Caitlyn haar ult is zonder goede positioning lastig te gebruiken als finisher in teamfights omdat er altijd nog iemand voor staat.
- Teamfights op lower elo zijn bijna altijd op mid (en niet bij dragon bijv.), daar heb je geen safe-spot om in brush te gaan staan, waardoor je haar passive mist.
- traps kunnen heel wat toevoegen in een teamfight, maar de meeste Caitlyns op Bronze/Silver zien niet waar wanneer ze te plaatsen.
Dus inderdaad, tyfus makkelijk in teamfights: hoge range en goede autoattacks. Hard to master wegens bovenstaande punten. Ik kom in Bronze en Silver bijna geen één Cait tegen die goed poked/trade gebruikt icm haar passive.
Als je als Cait je ult in teamfights gebruikt ben je een mongool.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:21 schreef EroSensei het volgende:
- Caitlyn haar ult is zonder goede positioning lastig te gebruiken als finisher in teamfights omdat er altijd nog iemand voor staat.
Waaromquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Riot banned trouwens iedereen die zon game host, dan weet je dat vast
Het eerste heb je helemaal gelijk in, wat mijn punt volgens mij alleen maar sterker maakt: je ult komt pas van pas in een bijna gewonnen teamfight of op een tank terecht.. Dan zeg ik de initiate op Ashes ult is makkelijker in een teamfight.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je eerste 2 punten slaan nergens op. Ook als je goede positie hebt voor je ult gaat er meestal alsnog iemand voorstaan. Je moet heel erg out of position staan wil je je target raken in teamfights.
Je 2e punt, je passive mis je niet, het duurt alleen wat langer. Met phantom heb je al snel je passive proc.
Omdat het een exploit is in de gamecode, wat tegen de regels is, en terechtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef existenz het volgende:
[..]
WaaromFun games horen er ook thuis!
Voor jou zeker lieve schatquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:51 schreef Euroteller het volgende:
Beste kensei,
Wil jij mij toevoegen aan de OP?
• FOK!: Euroteller
• IGN: eT Roevmos
Ik zit in Silver IV
Geduld is een schone zaak.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:53 schreef kensei het volgende:
Fuuu, kan de OP niet meer aanpassen.
Je zal het aan een mod moeten vragen, of wachten op het nieuwe deel
Ja dat wel, maar een fun mode toevoegen is geen gek idee (Geen RP/IP whatever ervoor krijgen)...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:47 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Omdat het een exploit is in de gamecode, wat tegen de regels is, en terecht
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:21 schreef EroSensei het volgende:
Nee, easy to learn hard to master heeft niets te maken met pro zijn. Pro zijn heeft namelijk veel meer te maken met mechanics en strategie en keuzes maken. Helemaal niks met een het masteren van 1 simpele adc. Maargoed, dat weet jij zelf veel beter dan ik, vandaar dat je ook hoger speelt dan ik.
Een caith ult gebruik je voor de teamfights of erna als er niemand meer in je auto-attack range staat.quote:- Caitlyn haar ult is zonder goede positioning lastig te gebruiken als finisher in teamfights omdat er altijd nog iemand voor staat.
En daarom maar 'hard to master?' Iemand die veel caith speelt kan dus wel de passive zonder bush benutten? Vreemd argument bro. Caith is gemaakt om in lane andere adcs te ownen. Vandaar die dubbele bonus in bush.quote:- Teamfights op lower elo zijn bijna altijd op mid (en niet bij dragon bijv.), daar heb je geen safe-spot om in brush te gaan staan, waardoor je haar passive mist.
Traps zijn goed early game wanneer je attackspeed toch niet hoog is, daarna gebruik je geen abilities meer en knal je gewoon iedereen dood. Maar dat gelt voor ALLE adcs.quote:- traps kunnen heel wat toevoegen in een teamfight, maar de meeste Caitlyns op Bronze/Silver zien niet waar wanneer ze te plaatsen.
Ik kom in bronze en zilver geen enkele speler tegen die goed gebruik maakt van zijn/haar champion. Kort gezegd, hard to master is gewoon bullshit. Elke champion vereist een bepaalde speelstijl en is gewoon ppoepmakkelijk als je er 5-10 games mee gespeeld hebt. De rest is gewoon decision making. Als mensen dom zijn en caitlyns Q gebruiken tijdens teamfights is ze niet hard to master, dan bezit de speler gewoon te weinig vaardigheid/algemene kennis. Aan je punten te zien bezit je die kennis zelf ook niet. Heeft dus niks met hard to master te maken aangezien een permajungler in diamond beter met caitlyn om zou kunnen gaan dan jij.quote:Dus inderdaad, tyfus makkelijk in teamfights: hoge range en goede autoattacks. Hard to master wegens bovenstaande punten. Ik kom in Bronze en Silver bijna geen één Cait tegen die goed poked/trade gebruikt icm haar passive.
Alleen early, in teamfights is vayne de meest easy adc op caitlyn na.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:21 schreef ems. het volgende:
Cait hard to master?De hele game is doodsimpel en caitlyn is wel de allermakkelijkste ADC om goed te kunnen spelen. Vayne is 20x zo moeilijk om goed te spelen, en die is al niet lastig.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:44 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Alleen early, in teamfights is vayne de meest easy adc op caitlyn na.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:21 schreef ems. het volgende:
Cait hard to master?De hele game is doodsimpel en caitlyn is wel de allermakkelijkste ADC om goed te kunnen spelen. Vayne is 20x zo moeilijk om goed te spelen, en die is al niet lastig.
Is dit zo? Zie nog vaker geen oracle als wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:38 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoe kan de squishste adc nou de makkelijkste zijn in een teamfight? Wanneer teamfights uitbreken heeft de support hoogstwaarschijnlijk al een oracle
De support staat niet 1 meter van vayne af ALS HET GOED IS. Nockback, blade of ruined king, tumble. Van alle Adcs waren de makkelijkste 3 teamfighters in volgorde.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:38 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoe kan de squishste adc nou de makkelijkste zijn in een teamfight? Wanneer teamfights uitbreken heeft de support hoogstwaarschijnlijk al een oracle
Ashequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:55 schreef dustbrain het volgende:
[..]
De support staat niet 1 meter van vayne af ALS HET GOED IS. Nockback, blade of ruined king, tumble. Van alle Adcs waren de makkelijkste 3 teamfighters in volgorde.
Caitlyn, Vayne, Varus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |