Waarom zou wiskunde niet kloppen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:54 schreef Liandri het volgende:
Ik Begin het verhaal steeds meer te geloven dat als je zelf gewoon goed en contstant speelt je een Ratio van 50/50 hebt/houd/krijgt.
Ik speel op het moment waneer ik tijd heb zo`n 2 games per dag. en 9 van de 10x is het dan zo dat ik er 1 verlies en de ander win.
Nu is het zo dat de meeste die ik verlies echt gewoon face stomps zijn van het andere team omdat of mijn team gewoon zoveel minder is of omdat dat team 4 smurfs heeft en wij 1 of 2..
Daar in tegen is het dan ook weer zo dat de games die ik win vaak facestomps van ons zijn omdat het dan net weer omgekeerd is en mensen in het andere team ook wel goed zijn maar dan wij nog net ff iets beter.
Ik sta dan ook op dit moment op 6 win 6 loss...
Correct, je ben door voor de wasmachine.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan zet ik duidelijk mijn geld op sona's, tenzij ze heel slecht spelen
Naja dat zeg ik verder ook niet maar je hoort mensen vaak zo zeuren daar over..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:57 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Waarom zou wiskunde niet kloppen?
Mensen kunnen zeuren wat ze willen, maar als je wiskunde tegenspreekt sta je gewoon keihard voor lul.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:55 schreef Liandri het volgende:
[..]
Naja dat zeg ik verder ook niet maar je hoort mensen vaak zo zeuren daar over..
Najah mij excuus daar voor is dat ik gewoon niks kan met wiskunde...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:13 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Mensen kunnen zeuren wat ze willen, maar als je wiskunde tegenspreekt sta je gewoon keihard voor lul.
Je snapt toch wel dat als je met een dobbelsteen met twee zessen gooit je vaker zes gooit dan een ander getal?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:35 schreef Liandri het volgende:
[..]
Najah mij excuus daar voor is dat ik gewoon niks kan met wiskunde...
WaaR? Verzendkosten dan!?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:09 schreef Snorrenbaard het volgende:
aight muismat met dit plaatje voor 0,76 eurocent besteld
[ afbeelding ]
Ja dat sowizo welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:23 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat als je met een dobbelsteen met twee zessen gooit je vaker zes gooit dan een ander getal?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:14 schreef EpicKnife het volgende:
Faal.pngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n loss. Weet iemand waarom ik in godsnaam -3 krijg en +1 boven de 90 LP? wat een rotsysteem lol.
Meer in de zin van, je img faaltquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:21 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Lol, ja klopt wel. botlane stond al 0/3 in 3 minuten dus dat ging niet lekker aflopen.
Ja anders rekt de pagina zo uit mam.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:25 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Waarom in een spoiler, nu moet ik er als nog op klikken
[img=300]quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:32 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ja anders rekt de pagina zo uit mam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |