BF Sword <-> Vampiric Scepter (als je geen life steal quints hebt) > Static Shiv, dat is wat ik met Ashe altijd doe. Dan de BF in BT of IE veranderen. Persoonlijk vindt ik dat fijner werken dan IE rush.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Regel inf. edg ipv static shiv of zeal en het gaat nog aardiger, denk ik
waar staat er nog eentje?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:59 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het is erg makkelijk om alsnog achter je accountnaam te komen. Dus ik zou alle namen doorkrassen meneer.
Je kan de namen van de anderen opzoeken op lolking.net en naar hun match history kijken, en die Ashe ertussen ben jijquote:
ooh thx...quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:04 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je kan de namen van de anderen opzoeken op lolking.net en naar hun match history kijken, en die Ashe ertussen ben jij
Dan snap ik het, dan snap jij het, maar dan snapt half FOK! het nog steeds niet, want relatief is meer dan twee lettergrepen dus moeilijk woord.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:34 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat het om het relatieve aantal leaves gaat, lange verhalen noob!
~YI IS HEEL STERK!
wat is BF?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:02 schreef Barbewire het volgende:
[..]
BF Sword <-> Vampiric Scepter (als je geen life steal quints hebt) > Static Shiv, dat is wat ik met Ashe altijd doe. Dan de BF in BT of IE veranderen. Persoonlijk vindt ik dat fijner werken dan IE rush.
Ik zou IE ook vrijwel nooit rushen. Het ging mij erom dat ik een IE prefereer boven een zeal -en- een shiv in de endgame build. Dan liever of shiv óf zeal en IE erbij dusquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:02 schreef Barbewire het volgende:
[..]
BF Sword <-> Vampiric Scepter (als je geen life steal quints hebt) > Static Shiv, dat is wat ik met Ashe altijd doe. Dan de BF in BT of IE veranderen. Persoonlijk vindt ik dat fijner werken dan IE rush.
Je kunt ook BF Sword > Berserkers > BT dan IE. Dan heb je die attack speed en het is goedkoper dan een Zeal. Dan zou je voor een Last Whisper (LW) gaan of iets anders wat nodig is. Meestal kun je voor Ashe een vaste volgorde aanhouden en als je 3/4 items hebt (boots niet meegerekend) ben je sterk genoeg om heel veel schade te doen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:21 schreef blow... het volgende:
als een van de laatste uiteraard. als laatste bersekers graves.
Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat BG een heel interview heeft gehouden voor FOK!.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:33 schreef kensei het volgende:
Iemand IRL doodverwensen en bedreigen mag wel maar als je die reactie quote wordt je gemod, terwijl de doodsverwensing vrolijk blijft staan
Achterlijke mods hier
Die moet je eigenlijk als 3e of 4e. Op het laatst verkoop je ze en koop je een phantomdancer of zephyr.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:21 schreef blow... het volgende:
als een van de laatste uiteraard. als laatste bersekers graves.
Lijkt me sterk. Is denk ik een verwijzing naar Doom met zijn BFG (Big Fucking Gun). Echter noemde een commentator hem een keer (al dan niet per ongeluk) zo en nu gaat hij als Best Friend Sword door het leven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
Best Friend Swordheetie serieus zo?
ben je dan je hele account kwijt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef dustbrain het volgende:
Wojoow die best riven Na stream. Vraag iemand waarom hij zo populair is zonder een cam of naam te gebruiken. Zeg ik "Because hs is 14"
-Permabanned.
aahzo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:29 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je mag alleen niet meer in die stream chatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |