Dat zou kloppen als je True damage deed(De meeste junglers hebben MR glyphs foor zo'n 40totale MR) en ze lekker dom in je drain bleven staan. Ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt als de jungler gewoon zijn red aan het doen is in de bush en jou aan ziet lopen. Zodra jij je E gooit loopt hij weg en pingt hij voor hulp als het goed is waarna er een erg gevaarlijke situatie ontstaat voor fiddle.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:59 schreef EroSensei het volgende:
[..]
495 dmg: 195 van je E (in een 1vs1 situatie) en 300 full channel W.
Wat je verder zegt is zeker waar, echter op mijn niveau zijn de meeste helaas blind voor pings
Het begint pas over 12 uur n00bquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:58 schreef Doosopwielen het volgende:
jongens nog 2 minuten en dan royal club tegen skt1
is het dan al morgen vroeg 5 uur?!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:58 schreef Doosopwielen het volgende:
XDXDXDXDquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:02 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
oh echt waar ik zag dit op euw forums dus ik d8 miss doe ik hier ook is grappig xddd
ook goedemiddagquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:58 schreef Doosopwielen het volgende:
Easy is het meest toxic daty je kun t zijn dat weet iedereen tochquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:08 schreef kensei het volgende:
Godver ik heb een 5 game chat restrictie, ik ben toxic
Easy zeggen in aram is blijkbaar heel toxic
Kreeg laatst ook een waarschuwing voor 'easy', nadat de tegenstander de hele game door ons heeft zitten flamenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:08 schreef kensei het volgende:
Godver ik heb een 5 game chat restrictie, ik ben toxic
Easy zeggen in aram is blijkbaar heel toxic
Onterecht. Eigenlijk moeten mensen die andere mensen reporten omdat ze "easy" zeggen gebanned worden. Als je je zoveel aantrekt van wat andere mensen zeggen moet je gewoon geen online games spelenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:28 schreef Liandri het volgende:
[..]
Easy is het meest toxic daty je kun t zijn dat weet iedereen toch
Nou, ik wil niet zeggen dat er niets valt te leren, maar ik ben één van de weinigen die geen meta en shit volgt. Ik vind die esports maar een gemanipuleerde kut markt vol met aziaten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch gewoon niet. Wards zijn heilig. Als je de hele game geganked wordt en je hebt de hele tijd alleen meer geld om één wardje te kopen dan doe je dat.
[..]
Ik ben absoluut geen pro, maar als je niet begrijpt waarom blitz support beter is dan lee sin (hoewel een goede lee sin vast wel een eind komt, tegen noobs) dan valt er nog een hoop te leren
Gebeurt hier ook vaak.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:36 schreef kensei het volgende:
Wel smerige mensen in lol zeg, dat zitten ze 20 minuten allchat vol te flamen, vervolgens zeg je 2x iets terug krijg je gelijk 2 reports van ze terug
Sowieso moeten ze onrechtmatige reports gaan straffen, sommige zijn echt bullshitquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Kreeg laatst ook een waarschuwing voor 'easy', nadat de tegenstander de hele game door ons heeft zitten flamen
En het was geeneens gemeen bedoelt. Het was een constatering, geen belediging.
[..]
Onterecht. Eigenlijk moeten mensen die andere mensen reporten omdat ze "easy" zeggen gebanned worden. Als je je zoveel aantrekt van wat andere mensen zeggen moet je gewoon geen online games spelen
Wat mij betreft stellen ze zoiets in als een max. aantal reports per week. En inderdaad, bij herhaling van reports die later onterecht blijken te zijn ook gewoon tijdelijke bans.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:38 schreef kensei het volgende:
[..]
Sowieso moeten ze onrechtmatige reports gaan straffen, sommige zijn echt bullshit
Ja maar dat zijn gewoon die popups die je krijgt toch? Die krijg je automatisch geloof ik, ongeacht of de reports terecht zijn of niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:39 schreef Kriebelhoest het volgende:
Ach dat hele tribunal werkt niet. Onderhand al 10 warnings gehad voor offensive language/verbal abuse.
Pop-ups van reports direct na een game hebben geen enkele consequentie, alleen als je in korte periode 2 of meer reports krijgt in 5 verschillende games heb je kans om in tribunal te komenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn gewoon die popups die je krijgt toch? Die krijg je automatisch geloof ik, ongeacht of de reports terecht zijn of niet.
Ik heb zo'n popup één keer gehad, en dat was dus inderdaad toen ik 'easy' zei aan het einde van een match tegen een flamend team. De 100 games daarvoor heb ik überhaupt nooit wat in chat gezegd behalve een GG heel soms, dus daar kan het niet aan liggen.
Volgens mij zitten die mensen dan ook helemaal para achter hun pctjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:45 schreef dustbrain het volgende:
Misschien kalmeert het als ze je ff gereport hebben.
Falen en smartcast de schuld geven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:46 schreef EpicKnife het volgende:
[ afbeelding ]
Vertel mij eens dat dit NIET aan het team ligt?
Nee ik faalde niet, ik won mijn lane tot de inhib. Ik vind zeds Q alleen kut werken met smartcast. Buiten dat is nidalee gewoon een kut negerin om tegen te spelen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:48 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Falen en smartcast de schuld geven.
Waar was nidalee toen je zijn turrets aan het pushen was?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:49 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Nee ik faalde niet, ik won mijn lane tot de inhib. Ik vind zeds Q alleen kut werken met smartcast. Buiten dat is nidalee gewoon een kut negerin om tegen te spelen.
bij haar team: baron, towers, kills pakkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:21 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Waar was nidalee toen je zijn turrets aan het pushen was?
Ze hebben 2 dragons en 0 barons gepakt. Botlane stond al 15/2 (supp + adc in totaal) in 10 minutenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:25 schreef Skweezer het volgende:
[..]
bij haar team: baron, towers, kills pakken
Waarom heb je tiamat?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:46 schreef EpicKnife het volgende:
[ afbeelding ]
Tiamat en nog een vamp scepter? Je moet armor pen halen brutalizer -> last whisperquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:46 schreef EpicKnife het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:44 schreef Jessrabbit het volgende:
[..]
Tiamat en nog een vamp scepter? Je moet armor pen halen brutalizer -> last whisper
echt mongol build heeft iequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:44 schreef Jessrabbit het volgende:
[..]
Tiamat en nog een vamp scepter? Je moet armor pen halen brutalizer -> last whisper
Nogal eenzijdig. Beetje een anti-climaxquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:45 schreef Bienelientjee het volgende:
Nou zeg, ik werd net wakker.Dacht dat ze nog wel bezig zouden zijn. Iets van 4 potjes zouden ze toch zeker wel spelen! Zie ik de laatste 10 seconden van de Nexus, Worlds won! Ok!
![]()
Nidalee had 30 / 40 armor, ik ging voor een hydra / botrk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:44 schreef Jessrabbit het volgende:
[..]
Low level? Dan word je snel gebanned vanwege leaven, aangezien je nog weinig games played hebt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:34 schreef blow... het volgende:
Shhiiitt. GebAnned omdat ik weg was toen mijn com uitviel
level 7... Heb je dan minder reports nodig op reporten spelers je sneller als je weinig plays hebt?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:17 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Low level? Dan word je snel gebanned vanwege leaven, aangezien je nog weinig games played hebt.
Jarvan IV met zn ultquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:01 schreef blow... het volgende:
Welke champ maakt deze ronde muur?
[ afbeelding ]
Je moet die heal gebruken om te baiten. Dan denken ze YES IK HEB KILL, en dan heal je en kill je hun snel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:10 schreef blow... het volgende:
Ik vind 5 minuten voor heal ability altijd lang. Zijn er ook goede abilities met korte cooldown?
meestal gebruiken ze ignite oid.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:47 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je moet die heal gebruken om te baiten. Dan denken ze YES IK HEB KILL, en dan heal je en kill je hun snel.
Exhaust Teleport Ghost? Ligt eraan wat je wil hebben of nodig bent.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:34 schreef Liandri het volgende:
Heal ga je uiteindelijk wel vervangen met flash igniteof barrier
Top speel ik bijna nooit dus gebruik geen teleport exaust is bij mij standaard ongveer (9x10 speel is sup) en ghost gebruik ik niet meer eigenlijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:55 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Exhaust Teleport Ghost? Ligt eraan wat je wil hebben of nodig bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |