abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131823496

• FOK!: Autobandje
• IGN: Stylooke

• FOK!: YOLOswag4Jesus
• IGN: YOLOswag4Jesus

• FOK!: jespertje
• IGN: jespertje

• FOK!: Keselo
• IGN: Lujan

• FOK!: Dustbrain
• IGN: MyLíttlePowny

• FOK!: Physics
• IGN: beerpaddington

• FOK!: Salamando
• IGN: Salamand0

• FOK!: Zeroku
• IGN: HEER Jeffrey

• FOK!: mmPRTSR
• IGN: XOXOTHELOVETRUCK

• FOK!: Kensei
• IGN: Wasbeertje

• FOK!: Jessrabbit
• IGN: Ðenied

• FOK!: Skweezer
• IGN: skz

• FOK!: nyny83
• IGN: PublicPervert

• FOK!ker: Xetran
• IGN: Xetran

• FOK!: DjNivek
• IGN: Grumpmeister

• FOK!: BobW
• IGN: Eames

• FOK!: EpicKnife
• IGN: Nld x TangoDown

• FOK!: AlDieWillenTeKaaprenVaren
• IGN: KONING WILLEM IV

• FOK!: Djurres
• IGN: Djurres

• FOK!: ExtremeBanaan
• IGN: Blema

• FOK!: Newbie114
• IGN: Zepigheid

• FOK!: pl4kkie
• IGN: pl4kkie

• FOK!: Snorrenbaard
• IGN: Joostmakaay

• FOK!: Yamiown
• IGN: Yamiown

Unranked

• FOK!: Liandri
• IGN: mikanda & mouce

SPOILER: LINKS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door boem-dikkie op 04-10-2013 20:51:09 ]
pi_131823519
Goede TT
pi_131823641
waarom op 0/1 al stoppen... als me dat gebeurd ga ik gewoon alle enemies die ik ga aanvallen alt klicken en dan binnen 2 se gewoon voor zen neus staan lijkt me je ADC zal dan vast ook wel door hebben dat...
pi_131823946
Iemand zin in een potje?
pi_131824393
Niemand? dan maar weer tijd voor yoloqueue
pi_131825205
Treffende TT voor deze community. Wel grappig zo'n EpicKnife, continue afgeven op andere mensen die 'trollen'' maar zelf dezelfde mentaliteit hebben.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_131826120
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:02 schreef nyny83 het volgende:
Treffende TT voor deze community. Wel grappig zo'n EpicKnife, continue afgeven op andere mensen die 'trollen'' maar zelf dezelfde mentaliteit hebben.
Beetje jammer he -O-
pi_131827157
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:26 schreef EpicKnife het volgende:
Mijn team is weer eens kanker dom.

Weer verloren. Ik deed een 20 minuten surrender want ik had er geen zin meer in. :')

SoloQ support speel ik gewoon niet. Ik doe mijn best maar vanaf 0/1 toplane stop ik er al mee. Alt f4 tijd. Support is gewoon een slecht imbalanced role.
Support kan even doorslaggevend zijn als elke andere lane volgens de huidige meta. Dacht eerst ook wat jij zei, maar een support kan je de match winnen met zijn wards, oracles en/of support items.

Laatst een match verloren door een support die het vertikte om tegen een twitch oracles te kopen, we werden keihard afgemaakt. De support had juist voor 'balance' kunnen zorgen in deze match.
pi_131827813
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:40 schreef ExtremeBanaan het volgende:

[..]

Support kan even doorslaggevend zijn als elke andere lane volgens de huidige meta. Dacht eerst ook wat jij zei, maar een support kan je de match winnen met zijn wards, oracles en/of support items.

Laatst een match verloren door een support die het vertikte om tegen een twitch oracles te kopen, we werden keihard afgemaakt. De support had juist voor 'balance' kunnen zorgen in deze match.
een van de eerste dingen die ik rush bij een eve/twitch/chaco.. Sightstone - Elixers

[ Bericht 20% gewijzigd door Liandri op 03-10-2013 23:47:57 ]
pi_131830899
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:40 schreef ExtremeBanaan het volgende:

[..]

Maar ik weet nooit hoe ik moet builden. Stel ik moet nog een aantal gold voor een item, dan spaar ik dat liever op dan dat ik wards koop. Soms heb ik ook een inventory met wards en vergeet ik ze te plaatsen (voornamelijk als we verliezen, dan kan ik niet solo gaan warden).

De laatste tijd zie ik ook veel supports enden met een build als: Boots of mobility - red sightstone - aegis/solari/shurelya's - purple/green wards - oracles.
pi_131830993
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:02 schreef nyny83 het volgende:
Valt mij nu pas op. Maar klopt wel, als support ben je gewoon een minion van het team. Ik maak echt een stuk minder fouten dan derest in mijn league. Welke pannenkoek heeft nou 60 minion kills in 20 minuten? :')
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 00:21:36 #12
148823 znarch
ondertitel
pi_131831379
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:08 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Valt mij nu pas op. Maar klopt wel, als support ben je gewoon een minion van het team. Ik maak echt een stuk minder fouten dan derest in mijn league. Welke pannenkoek heeft nou 60 minion kills in 20 minuten? :')
Precies. Dat zal de reden zijn dat je zo vaak verliest. ;(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_131831761
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:21 schreef znarch het volgende:

[..]

Precies. Dat zal de reden zijn dat je zo vaak verliest. ;(
Uh ja. Ik kan ook zeker 1v5 carryen. Ik speel niet foutloos maar ik word zeker nooit gecarried de laatste tijd. Ik heb alleen maar badluck in soloQ nu.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 00:44:04 #14
148823 znarch
ondertitel
pi_131831933
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:35 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Uh ja. Ik kan ook zeker 1v5 carryen. Ik speel niet foutloos maar ik word zeker nooit gecarried de laatste tijd. Ik heb alleen maar badluck in soloQ nu.
Tuurlijk :D
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_131832451
quote:

[..]

Ik als ik alles behalve Sup speel? als ik nu ACD zou moeten gaan spelen zit ik daar misschien nog niet eens aan in de 20 min. vandaar dat ik ook juist ben gaan supporten dan is dat iets waar ik niet op hoef te letten.

Daar in tegen zou ik wel als ik het goed zou willen doen moeten letten op

- Minion count
- Green timers (mij en enemy)
- Pink timers (mij en enemy)
- Druk houden en zoveel mogelijk zonen zodat mijn ACD wel gewoon safe kan farmen
- Plek van mijn jungle en die van de enemy voor de engage of pings om weg te komen
- en als ik heel goed ben ook nog is de cooldowns timen
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 02:28:20 #16
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_131833490
Bijna gold
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_131834320
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:15 schreef Liandri het volgende:

[..]

Ik als ik alles behalve Sup speel? als ik nu ACD zou moeten gaan spelen zit ik daar misschien nog niet eens aan in de 20 min. vandaar dat ik ook juist ben gaan supporten dan is dat iets waar ik niet op hoef te letten.

Daar in tegen zou ik wel als ik het goed zou willen doen moeten letten op

- Minion count
- Green timers (mij en enemy)
- Pink timers (mij en enemy)
- Druk houden en zoveel mogelijk zonen zodat mijn ACD wel gewoon safe kan farmen
- Plek van mijn jungle en die van de enemy voor de engage of pings om weg te komen
- en als ik heel goed ben ook nog is de cooldowns timen
Een basis hebben van ADC kennis/ervaring helpt wel ENORM als Support. Merk het heel erg als ik m'n speelstijl vergelijk met m'n vriendin (ze is gold V). Terwijl zij idd iets beter is in dingen als timers, ben ik gewoon veel beter in het maken van plays, harassment en het weten van wat m'n ADC kan op bepaalde momenten.

Als ik bijv. Lulu support heeft de tegenstander vrijwel geen enkel kalm moment, ik speel d'r gewoon als een soort van ADC, behalve dat ik geen CS pak :P. Maar ook skillshots gaan je dan net wat makkelijker af. Ik wist bijv. erg vaak m'n Q te raken omdat ik een goed idee heb wat de ADC van de tegenstander van plan is.

Ach ja, van het weekend weer eens proberen wat omhoog te werken. Afgelopen weekend een paar games met m'n vriendin geduo'd, maar dat zorgde in het totaal voor 7 verloren games en geen enkele gewonnen. Veel throws :/. En dat zorgt er weer voor dat m'n MMR opeens een stukje lager is, dus Silver 1 uitkomen... Ik moet het nog maar zien :P
pi_131836987
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:05 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Maar ik weet nooit hoe ik moet builden. Stel ik moet nog een aantal gold voor een item, dan spaar ik dat liever op dan dat ik wards koop. Soms heb ik ook een inventory met wards en vergeet ik ze te plaatsen (voornamelijk als we verliezen, dan kan ik niet solo gaan warden).

De laatste tijd zie ik ook veel supports enden met een build als: Boots of mobility - red sightstone - aegis/solari/shurelya's - purple/green wards - oracles.
Ik zou zelf gewoon wards kopen ipv sparen. Wards geven je kills doordat je ganks kan krijgen door je pinkies en niet dood gaat doordat je de tegenstander ziet komen.

In zo'n situatie dat je al verliezende bent wordt je taak om te warden ook wat lastiger en moet je zeker niet alleen gaan lopen, dan ben je gewoon een schietschijf en vaak een free kill.

Wat is er mis om met zo'n build te eindigen?
pi_131839209
quote:

[..]

Oh vandaar, ik dacht even dat je gewoon slecht was, maar jij wordt gewoon altijd getrold als je verliest.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_131839362
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 10:53 schreef ExtremeBanaan het volgende:

[..]

Ik zou zelf gewoon wards kopen ipv sparen. Wards geven je kills doordat je ganks kan krijgen door je pinkies en niet dood gaat doordat je de tegenstander ziet komen.

In zo'n situatie dat je al verliezende bent wordt je taak om te warden ook wat lastiger en moet je zeker niet alleen gaan lopen, dan ben je gewoon een schietschijf en vaak een free kill.

Wat is er mis om met zo'n build te eindigen?
Geen idee, je hebt dan veel wards enzo, maar amper items. Ik weet dat het de meta is, maar is het dan niet meer useful om een lee sin/renekton support te nemen ofzo? Ze doen net zoveel in hun kit, hebben meer basedamage, meer base tankyness en zijn net zo goed voor het team met dezelfde build.

League draait om de meta, maar wat maakt blitzcrank nou beter dan een lee sin bijvoorbeeld als support? Ooit heeft iemand blitzcrank support bedacht, right?
pi_131839729
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:19 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Geen idee, je hebt dan veel wards enzo, maar amper items. Ik weet dat het de meta is, maar is het dan niet meer useful om een lee sin/renekton support te nemen ofzo? Ze doen net zoveel in hun kit, hebben meer basedamage, meer base tankyness en zijn net zo goed voor het team met dezelfde build.

League draait om de meta, maar wat maakt blitzcrank nou beter dan een lee sin bijvoorbeeld als support? Ooit heeft iemand blitzcrank support bedacht, right?
Kijk, en dit is waarom je niet hoger komt. Zo te zien is je kennis over de game gemiddeld, dus waarom ben je niet blij met een iets bovengemiddelde elo? Silver 1 is niet heel slecht of zo.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 12:37:09 #22
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_131839777
Ik heb wel eens lee sin auto gespeeld, het enige wat je kan in shielden, en als je goed met wards en w kan werken kan je de adc terugschoppen..
Tadumtiedum.
pi_131839800
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:05 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Maar ik weet nooit hoe ik moet builden. Stel ik moet nog een aantal gold voor een item, dan spaar ik dat liever op dan dat ik wards koop.
Dan doe je dat toch gewoon niet. Wards zijn heilig. Als je de hele game geganked wordt en je hebt de hele tijd alleen meer geld om één wardje te kopen dan doe je dat.

quote:
Ik ben absoluut geen pro, maar als je niet begrijpt waarom blitz support beter is dan lee sin (hoewel een goede lee sin vast wel een eind komt, tegen noobs) dan valt er nog een hoop te leren :P
Conscience do cost.
pi_131840078
Ik vind het juist heerlijk als support zijnde dat ik maar hoeft te denken aan eigenlijk 3 of 4 items (ruby wards orcals en misschien boots) alles wat ik extra kan oppikken is dan weer mooi mee genomen voor het team
pi_131840484
Starcaft lijkt me best wel een vet spel. Iemand hier ervaring ermee? is het balanced en strategievol? Of is er maar één formule waarmee je kan winnen zoals bij de meeste kastelengames.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')