SPOILER: LINKSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door boem-dikkie op 04-10-2013 20:51:09 ]
Beetje jammer hequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:02 schreef nyny83 het volgende:
Treffende TT voor deze community. Wel grappig zo'n EpicKnife, continue afgeven op andere mensen die 'trollen'' maar zelf dezelfde mentaliteit hebben.
Support kan even doorslaggevend zijn als elke andere lane volgens de huidige meta. Dacht eerst ook wat jij zei, maar een support kan je de match winnen met zijn wards, oracles en/of support items.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:26 schreef EpicKnife het volgende:
Mijn team is weer eens kanker dom.
Weer verloren. Ik deed een 20 minuten surrender want ik had er geen zin meer in.
SoloQ support speel ik gewoon niet. Ik doe mijn best maar vanaf 0/1 toplane stop ik er al mee. Alt f4 tijd. Support is gewoon een slecht imbalanced role.
een van de eerste dingen die ik rush bij een eve/twitch/chaco.. Sightstone - Elixersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:40 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Support kan even doorslaggevend zijn als elke andere lane volgens de huidige meta. Dacht eerst ook wat jij zei, maar een support kan je de match winnen met zijn wards, oracles en/of support items.
Laatst een match verloren door een support die het vertikte om tegen een twitch oracles te kopen, we werden keihard afgemaakt. De support had juist voor 'balance' kunnen zorgen in deze match.
Maar ik weet nooit hoe ik moet builden. Stel ik moet nog een aantal gold voor een item, dan spaar ik dat liever op dan dat ik wards koop. Soms heb ik ook een inventory met wards en vergeet ik ze te plaatsen (voornamelijk als we verliezen, dan kan ik niet solo gaan warden).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:40 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Support kan even doorslaggevend zijn als elke andere lane volgens de huidige meta. Dacht eerst ook wat jij zei, maar een support kan je de match winnen met zijn wards, oracles en/of support items.
Laatst een match verloren door een support die het vertikte om tegen een twitch oracles te kopen, we werden keihard afgemaakt. De support had juist voor 'balance' kunnen zorgen in deze match.
Valt mij nu pas op. Maar klopt wel, als support ben je gewoon een minion van het team. Ik maak echt een stuk minder fouten dan derest in mijn league. Welke pannenkoek heeft nou 60 minion kills in 20 minuten?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:02 schreef nyny83 het volgende:
Treffende TT voor deze community. Wel grappig zo'n EpicKnife, continue afgeven op andere mensen die 'trollen'' maar zelf dezelfde mentaliteit hebben.
Precies. Dat zal de reden zijn dat je zo vaak verliest.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:08 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Valt mij nu pas op. Maar klopt wel, als support ben je gewoon een minion van het team. Ik maak echt een stuk minder fouten dan derest in mijn league. Welke pannenkoek heeft nou 60 minion kills in 20 minuten?
Uh ja. Ik kan ook zeker 1v5 carryen. Ik speel niet foutloos maar ik word zeker nooit gecarried de laatste tijd. Ik heb alleen maar badluck in soloQ nu.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:21 schreef znarch het volgende:
[..]
Precies. Dat zal de reden zijn dat je zo vaak verliest.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:35 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Uh ja. Ik kan ook zeker 1v5 carryen. Ik speel niet foutloos maar ik word zeker nooit gecarried de laatste tijd. Ik heb alleen maar badluck in soloQ nu.
Ik als ik alles behalve Sup speel? als ik nu ACD zou moeten gaan spelen zit ik daar misschien nog niet eens aan in de 20 min. vandaar dat ik ook juist ben gaan supporten dan is dat iets waar ik niet op hoef te letten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:08 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Valt mij nu pas op. Maar klopt wel, als support ben je gewoon een minion van het team. Ik maak echt een stuk minder fouten dan derest in mijn league. Welke pannenkoek heeft nou 60 minion kills in 20 minuten?
Een basis hebben van ADC kennis/ervaring helpt wel ENORM als Support. Merk het heel erg als ik m'n speelstijl vergelijk met m'n vriendin (ze is gold V). Terwijl zij idd iets beter is in dingen als timers, ben ik gewoon veel beter in het maken van plays, harassment en het weten van wat m'n ADC kan op bepaalde momenten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:15 schreef Liandri het volgende:
[..]
Ik als ik alles behalve Sup speel? als ik nu ACD zou moeten gaan spelen zit ik daar misschien nog niet eens aan in de 20 min. vandaar dat ik ook juist ben gaan supporten dan is dat iets waar ik niet op hoef te letten.
Daar in tegen zou ik wel als ik het goed zou willen doen moeten letten op
- Minion count
- Green timers (mij en enemy)
- Pink timers (mij en enemy)
- Druk houden en zoveel mogelijk zonen zodat mijn ACD wel gewoon safe kan farmen
- Plek van mijn jungle en die van de enemy voor de engage of pings om weg te komen
- en als ik heel goed ben ook nog is de cooldowns timen
Ik zou zelf gewoon wards kopen ipv sparen. Wards geven je kills doordat je ganks kan krijgen door je pinkies en niet dood gaat doordat je de tegenstander ziet komen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:05 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Maar ik weet nooit hoe ik moet builden. Stel ik moet nog een aantal gold voor een item, dan spaar ik dat liever op dan dat ik wards koop. Soms heb ik ook een inventory met wards en vergeet ik ze te plaatsen (voornamelijk als we verliezen, dan kan ik niet solo gaan warden).
De laatste tijd zie ik ook veel supports enden met een build als: Boots of mobility - red sightstone - aegis/solari/shurelya's - purple/green wards - oracles.
Oh vandaar, ik dacht even dat je gewoon slecht was, maar jij wordt gewoon altijd getrold als je verliest.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:08 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Geen idee, je hebt dan veel wards enzo, maar amper items. Ik weet dat het de meta is, maar is het dan niet meer useful om een lee sin/renekton support te nemen ofzo? Ze doen net zoveel in hun kit, hebben meer basedamage, meer base tankyness en zijn net zo goed voor het team met dezelfde build.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:53 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Ik zou zelf gewoon wards kopen ipv sparen. Wards geven je kills doordat je ganks kan krijgen door je pinkies en niet dood gaat doordat je de tegenstander ziet komen.
In zo'n situatie dat je al verliezende bent wordt je taak om te warden ook wat lastiger en moet je zeker niet alleen gaan lopen, dan ben je gewoon een schietschijf en vaak een free kill.
Wat is er mis om met zo'n build te eindigen?
Kijk, en dit is waarom je niet hoger komt. Zo te zien is je kennis over de game gemiddeld, dus waarom ben je niet blij met een iets bovengemiddelde elo? Silver 1 is niet heel slecht of zo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:19 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Geen idee, je hebt dan veel wards enzo, maar amper items. Ik weet dat het de meta is, maar is het dan niet meer useful om een lee sin/renekton support te nemen ofzo? Ze doen net zoveel in hun kit, hebben meer basedamage, meer base tankyness en zijn net zo goed voor het team met dezelfde build.
League draait om de meta, maar wat maakt blitzcrank nou beter dan een lee sin bijvoorbeeld als support? Ooit heeft iemand blitzcrank support bedacht, right?
Dan doe je dat toch gewoon niet. Wards zijn heilig. Als je de hele game geganked wordt en je hebt de hele tijd alleen meer geld om één wardje te kopen dan doe je dat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:05 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Maar ik weet nooit hoe ik moet builden. Stel ik moet nog een aantal gold voor een item, dan spaar ik dat liever op dan dat ik wards koop.
Ik ben absoluut geen pro, maar als je niet begrijpt waarom blitz support beter is dan lee sin (hoewel een goede lee sin vast wel een eind komt, tegen noobs) dan valt er nog een hoop te lerenquote:League draait om de meta, maar wat maakt blitzcrank nou beter dan een lee sin bijvoorbeeld als support? Ooit heeft iemand blitzcrank support bedacht, right?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |