Heb ik laatst ook gehad. Zal wel een duo queuert zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:17 schreef BobW het volgende:
Ik ben Silver I en moet gaan lanen tegen een Diamond V in ranked
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ze mogen gillen wat ze willen, maak je niet druk erom
Ik kaam me er ook alles behalve druk om het enige wat ik vroeg was "op welke manier dan?" en het is verder volldig still gebleven ik ging in de game ook 1/0/11quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:02 schreef dustbrain het volgende:
dus hoe hoger je elo hoe meer kills je mag?
Wat kan league toch leuk zijn de mensen die het hardste schelden dat andre noob zijn feeden het hardste XDquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:21 schreef Liandri het volgende:
[..]
[..]
Ik kaam me er ook alles behalve druk om het enige wat ik vroeg was "op welke manier dan?" en het is verder volldig still gebleven ik ging in de game ook 1/0/11
nu hadden we ook niet echt een laning phase.. was vaak 2 v 1 waar in de 1 geen idee had hoe of wat en die ander bijna nooit ergens te vinden was
Het wordt vanzelf "beter" dat snap ik maar ik denk dat dit ook een van men redenen is geweest waarom ik zo "angstig" was voor pvp ..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:42 schreef dustbrain het volgende:
Het grotendeel van de mensheid is inderdaad niet zo snugger.
Kleuters online zijn niet zo eng imo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:51 schreef Liandri het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf "beter" dat snap ik maar ik denk dat dit ook een van men redenen is geweest waarom ik zo "angstig" was voor pvp ..
Helaas kampt Lolking met problemen. maar men laatse 2 matches ben ik uuiteindelijk 2-5 gegaan (2-2 uit "lane")quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Kleuters online zijn niet zo eng imo.
Zijn struggles ja als je nieuw bent. Later als je meer ervaring hebt is een 1v2 toplane een free winquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:58 schreef Liandri het volgende:
[..]
Helaas kampt Lolking met problemen. maar men laatse 2 matches ben ik uuiteindelijk 2-5 gegaan (2-2 uit "lane")
de laatse 0.0.1 uit Lane... bijde waren een surrender at 20 waar de mensen met de grootse momnt (afgezien van de echte nieuwe) x/7/x ofzo gingen in die 20 min
Ik lach me helemaal stuk in die matches.
ben er wel weer ff klaar mee voor vandaag
http://www.lolking.net/summoner/euw/46067401#history
farmen is vrij lastig als je 2 v 1 staat en steeds gepushed wordt omdat je made lane ding nogal vaak door gaat. of skills gebruikt waneer het alleen om minions gaat en verder niks meer overhoud om wat te kunnen
En dan weer later als je cpl pro bent is het weer dramaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:24 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zijn struggles ja als je nieuw bent. Later als je meer ervaring hebt is een 1v2 toplane een free win
Het is nu vooral een drama omdat mensen gewoon niet kunnen/willen farmen. dus je hebt dan 2 type mensen. mensen die hemaal niks doen en gewoon steeds maar dood gaan. of mensen die je gewoon vanachter sneaken en blijven pushen en de rest van je team gewoon steeds blijven killen omdat die denken dat als ze naast de turret staan ze niks kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:25 schreef ems. het volgende:
[..]
En dan weer later als je cpl pro bent is het weer drama
lol bij hoeveel % ben je danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:47 schreef kensei het volgende:
[..]
yep, na een week gta spelen kan ik echt niks meer
Net op de helft geloof ik, maar kan nu niet verder spelen omdat mn single players missies bugged zijn door de online patchquote:
dit dusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:47 schreef kensei het volgende:
[..]
quote:
Vandaar dus dat men laatse 2 games zo slecht gingen vanmiddag.. de verlichting is duidelijk!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Gold is eigenlijk gelijk aan bronzequote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:23 schreef Kriebelhoest het volgende:
gold 3Tis nog net zo slecht als in silver 1
Alhoewel het meer objective gericht is nu..
Ik snap deze zin niet, enige uitleg ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:50 schreef dustbrain het volgende:
Alles is gelijk aan bronze. Alleen de spelers zijn beter, noobs.
Het was geen serieuse post. Over dat andere: een speler uit een hogere divisie hoeft niet beter te zijn, maar een speler die vast loopt in zijn eigen divisie is per definitie slechter dan een speler die blijft hangen op een hogere divisie.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:57 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet, enige uitleg ?
+ denken dat spelers in een hogere divisie ook meteen beter zijn![]()
x999
Ze zouden er denk ik nog best wel eens een leuke tekenfil,/anime van kunnen maken xDquote:
True that!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:18 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het was geen serieuse post. Over dat andere: een speler uit een hogere divisie hoeft niet beter te zijn, maar een speler die vast loopt in zijn eigen divisie is per definitie slechter dan een speler die blijft hangen op een hogere divisie.
Hoeveel heb je er dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:05 schreef Barbewire het volgende:
Hmm free rune page actie is er weer. Heb nu 4600 IP maar ben ook runes nodig xD
Als je het spel leuk vind kun je ook gewoon een setje met RP kopen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:05 schreef Barbewire het volgende:
Hmm free rune page actie is er weer. Heb nu 4600 IP maar ben ook runes nodig xD
Let the trolls be coming your way! xD gratz!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:08 schreef BobW het volgende:
Promo nummer 9 denk ik gewonnen en eindelijk gold
gg wpquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:08 schreef BobW het volgende:
Promo nummer 9 denk ik gewonnen en eindelijk gold
Ik ga hem nog wel ff spelen, maar zoals het er nu uitziet is het gewoon een slappe kut champion early, en daardoor ook mid.quote:
Irelia is teveel generfd Gquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:35 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik ga hem nog wel ff spelen, maar zoals het er nu uitziet is het gewoon een slappe kut champion early, en daardoor ook mid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |