Je gedraagt je als een kneus (whats new) en word gebanned van iemand zijn eigen stream. Wat is hier nou vreemd aan dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:11 schreef dustbrain het volgende:
Wojoow die best riven Na stream. Vraag iemand waarom hij zo populair is zonder een cam of naam te gebruiken. Zeg ik "Because hs is 14"
-Permabanned.
Dit kan maar dan moet je wel je client ligt aanpassen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:34 schreef kensei het volgende:
Kan je in custom games tegenwoordig 5 dezelfde champs kiezen?
Als ze echt episch willen zijn doen ze dat met alistar of blitz only
Het ligt ook aan jouquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:23 schreef EpicKnife het volgende:
Vies kanker spel dit bah. Telkens +1 en dan weer -5.. En dan word ik gequeued met platinums, pakt ie kassadin gaat ie feeden. Vervolgens doe ik het ook slecht, en botlane ook. En wie word gereport? ik..
Ook ben ik al gereport vanwege geen ss zeggen terwijl ik ping.
Ja, soms wel. Die game deels wel inderdaad, maar mijn medespelers janken teveel in /all chat.quote:
Not sure if troll. Maar ik reageer voor de zekerheid maar ff semi-serieus. Hij is echt 14(of 15) en dus fcking goed dat ie diamond1 is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:47 schreef znarch het volgende:
[..]
Je gedraagt je als een kneus (whats new) en word gebanned van iemand zijn eigen stream. Wat is hier nou vreemd aan dan?
Maar dat is geen reden om zijn stream te kijken. Je kijkt die stream omdat hij een moeilijke goede Riven is. Niet omdat hij 14 is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:56 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Not sure if troll. Maar ik reageer voor de zekerheid maar ff semi-serieus. Hij is echt 14(of 15) en dus fcking goed dat ie diamond1 is.
En omdat ie 14 is. Dat ie zo jong is maakt het heus wel extra bijzonder. Er zijn wel meer goeie rivens.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:09 schreef znarch het volgende:
[..]
Maar dat is geen reden om zijn stream te kijken. Je kijkt die stream omdat hij een moeilijke goede Riven is. Niet omdat hij 14 is.
Ben d'r wel mee eens, zo'n jong gastje die Riven zo goed weet te spelen, dat kunnen maar weinig. MegaZero en BoxBox (volgens mij) zijn er ook erg goed in, maar de stream spreekt minder aan want ze brengen niet echt iets speciaals (niet helemaal eerlijk, want MegaZero legt erg veel uit, en als je er iets wilt leren dan heb je er meer aan dan Best Riven NA)quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:42 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En omdat ie 14 is. Dat ie zo jong is maakt het heus wel extra bijzonder. Er zijn wel meer goeie rivens.
Maar zoals altijd zijn mensen zoals jij butthurt(geen idee waarom) en dan zeiken op mij.![]()
Ja daarom vond ik zijn leeftijd ook een extra factor voor zijn populariteit. Andere Rivens hebben een cam en praten tenminste onder het spelen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 07:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ben d'r wel mee eens, zo'n jong gastje die Riven zo goed weet te spelen, dat kunnen maar weinig. MegaZero en BoxBox (volgens mij) zijn er ook erg goed in, maar de stream spreekt minder aan want ze brengen niet echt iets speciaals (niet helemaal eerlijk, want MegaZero legt erg veel uit, en als je er iets wilt leren dan heb je er meer aan dan Best Riven NA)
beetje jammer dat riot er nu wel semi-actief op aan het bannen is op mensen die zulke games hosten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:46 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ziet er best vet uit. Net een film man.
Hoe kunden ze die vinden? ik neem aan dat dit op een eigen server is gehost.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:26 schreef Liandri het volgende:
[..]
beetje jammer dat riot er nu wel semi-actief op aan het bannen is op mensen die zulke games hosten.
Geen idee maar een stukje code moet naar de server geleid worden en daar voor moet je je client aanpassen. dus denk dat ze daar op zoeken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:23 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Hoe kunden ze die vinden? ik neem aan dat dit op een eigen server is gehost.
Nou ja, als je filtert op custom games met 5x dezelfde champion ID kom je al gauw achter hosts.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:23 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Hoe kunden ze die vinden? ik neem aan dat dit op een eigen server is gehost.
We stonden er helemaal omheen jonge..quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:46 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ziet er best vet uit. Net een film man.
Ik wil ook, hoe werkt het?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:04 schreef Spatieloos het volgende:
5v5 same champ spellen zijn echt geweldig, ik ga nu Blitzcrank doen, zit er een challenger in mijn team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |