Dit!quote:at een schijnheiligen.
Ja echt he.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:36 schreef MissJ het volgende:
vaag hoor, ga dan gewoon uit jezelf weg als je je zo kut voelt!
Wie, Sef? Da's een mocro.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:38 schreef muzas het volgende:
Mijn tefalpan heeft meer testosteron dan dat kamp.
Kleine pisvlek jaquote:
Miggerquote:
Zo'n huil zeker:quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef Awesome_ het volgende:
Ik moest ook huilen toen Gerrie huilde.
Het is maar een spelletje....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef Awesome_ het volgende:
Ik moest ook huilen toen Gerrie huilde.
Dat is vanwege de medische keuring. Delen van z'n borsthaar moesten worden afgeschoren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dat borsthaar met die schuurplekken blijft apart.
Hoezo moet datquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is vanwege de medische keuring. Delen van z'n borsthaar moesten worden afgeschoren.
Niet weten dat ER allemaal doorgestoken kaart isquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe zal het nu verder gaan. Dat kan wel leuk worden straks. Shit is aan
Voor die plakdingen misschienquote:
quote:
twitter:YousefGnaoui twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 02:09:47@DatJuffie haha! Omdat er voor een medische test voor het programma zuignappen op moesten. Dus een stukje geschoren. reageer retweet
Oke had dan alles weggehaaldquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is vanwege de medische keuring. Delen van z'n borsthaar moesten worden afgeschoren.
Omdat ze gewoon wil kunnen zeggen wat ze wil? Geef haar groot gelijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:44 schreef Eerin het volgende:
Sanne is zo irritant, lekker blijven hangen in d'r puberteit. Wat stoer zeg, rebellie. Man o man, huilkind.
Kut....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon wil kunnen zeggen wat ze wil? Geef haar groot gelijk.
Dat dacht ik dus ook al.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Denkt Robert dat ie immuniteit heeft ofzo
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:46 schreef bridski01 het volgende:
Ik denk dat Robert niet is gekomen om te winnen, maar meer ER wilt ervaren
Nee omdat ze zo op alles reageert, ook in andere programma's. Zeg vooral kut, no problem, maar dat gehuil erover. Pff.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon wil kunnen zeggen wat ze wil? Geef haar groot gelijk.
Heel veelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef NotGuilty het volgende:
OMG helemaal vergetenheb ik veel gemist?
Robert is weggestemdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef NotGuilty het volgende:
OMG helemaal vergetenheb ik veel gemist?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
Dat is nou al de 3e negert die opgeeft.
Ik snap het niet.
twitter:Veronicaah twitterde op donderdag 03-10-2013 om 20:40:53Fyi bleek een slijmbeursontsteking te hebben. #zieligschouderje reageer retweet
Niet heel vreemd dat ze weg ging dus. En mooi dat ze opgerot is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]twitter:Veronicaah twitterde op donderdag 03-10-2013 om 20:40:53Fyi bleek een slijmbeursontsteking te hebben. #zieligschouderje reageer retweet
Omdat we liever RTL 5 kijkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef annxxx1 het volgende:
Waarom had iedereen zo'n hekel aan Veronica dan? Ik vond dr niet heel irritant ofzo
Het is een vieze slijmbeurs....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef annxxx1 het volgende:
Waarom had iedereen zo'n hekel aan Veronica dan? Ik vond dr niet heel irritant ofzo
Als ze een beetje meer zouden uitpannen met de camera zie je het 5 sterren resort waar ze s'avonds slaapt/neuktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
Een paar seizoenen terug wilde ook iemand opgeven, die mocht de stemming niet afwachten, maar werd meteen weggestuurd. Raar dat het nu andersom gaat. Geraldine wordt eruitgestemd en dan zegt Veronica opeens dat ze ermee gaat stoppen. Had ze dan allebei weg laten gaan![]()
Arme Zimra wacht waarschijnlijk twee dagen voor niets op de volgende afvaller
Omdat het een irritant wijf is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef annxxx1 het volgende:
Bij mij was de aversie er al voor ER.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef annxxx1 het volgende:
Hoe langer ze in beeld is hoe beter.quote:
Sinds vorige week welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hee, vandaag alweer tot 22 uur uitzending. Was voorheen toch niet?
Irritant ja, ik wil godverdomme naar bedquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hee, vandaag alweer tot 22 uur uitzending. Was voorheen toch niet?
Ik heb het over haar verhalen over diarree en kotsen die ze net zit te vertellenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoe langer ze in beeld is hoe beter.
Ze gingen toch op Victoria. of watsdernaam.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:58 schreef Kroelo het volgende:
maar Paulien had maar 1 stem toch? dus ze hebben sowieso niet allebei op paulien gestemd
Dat snap je niet nee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:00 schreef waxmask het volgende:
Je zou trouwens maar Geraldine genoemd worden, dan hebben je ouders ook niet van je gehouden bij de geboorte.
Volendam hè.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:00 schreef waxmask het volgende:
Je zou trouwens maar Geraldine genoemd worden, dan hebben je ouders ook niet van je gehouden bij de geboorte.
Zo speelt hij dat hij hetero isquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:00 schreef Kroelo het volgende:
geza kun je toch sowieso nooit meer geloven, raar acteurtje dat het is
Nou volgens mij moet Sef ook niet per ongeluk de zeep ehh de kokosnoot laten vallen als Gézaaachter hem staat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:00 schreef waxmask het volgende:
Zo lult hij alle chickies het bed in...dan weer afzeiken...en weer in die smoth stand als hij vol zaad zit.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:02 schreef Redefine het volgende:
Leuk die uitleg van de proef. Vergeet het altijd direct.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:05 schreef waxmask het volgende:
Hoezo danseres als je geen balans kan houden?
Willie vorig jaar ook niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef HalfGod het volgende:
Deze man![]()
Sef is de enigste rapper so far die niet jankt.
Inderdaad..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:10 schreef Redefine het volgende:
Typisch dat je niet verplicht bent te wisselen.
Ze is een manquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:12 schreef MichaelScott het volgende:
Valentijn heeft echt geen tieten
Hopen dat ze niet slim zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:12 schreef Redefine het volgende:
Oké team geel verliest. Dan moeten ze als ze slim zijn Sanne wegstemmen.
Valentijn (man) en tieten in één zin noemenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:12 schreef MichaelScott het volgende:
Valentijn heeft echt geen tieten
Robert en tieten daarintegen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Valentijn (man) en tieten in één zin noemen
Het is toch omgebouwd?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik heb meer tieten dan Valentijn (manboobs jeweets)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
mn voordeur ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb meer tieten dan Valentijn (manboobs jeweets)
Nice!!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb meer tieten dan Valentijn (manboobs jeweets)
precies, Robert heel veel meer tiet dan Valentijnquote:
Je mag er wel aan voelen hoor, voelt net zoals vrouwenborstenquote:
Me?quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
Gebruik Valentijn dan als vlaggenstok. Is ze nog nuttig en is ze eindelijk zeker van een taak.
Geen idee. Weet wel dat de transgender die ik ken ook geen sympathiek mens is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:15 schreef muzas het volgende:
Het wil weer zielig gevonden worden. Volgens mij een symptoom van veel transgenders. Graag alle aandacht/medelijden op zich willen hebben.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
Gebruik Valentijn dan als vlaggenstok. Is ze nog nuttig en is ze eindelijk zeker van een taak.
Ik dacht dat Jan Roos mee ging doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Werkt /werkte ook niet voor niets bij poooowned.
Homo.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef Paul het volgende:
Ik gebruik jullie quotes ff voor m'n twitter. Vinden jullie niet erg he
Dat zou gelijk het beste seizoen ooit zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jan Roos mee ging doen.![]()
Wel even naar Valentijn tweeten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef Paul het volgende:
Zolang er maar 2 euro per woord betaald wordt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef Paul het volgende:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wel even naar Valentijn tweeten.
Plagiaat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef Paul het volgende:
Mensen retweeten me, ze vinden me fantastischquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:18 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Zolang er maar 2 euro per woord betaald wordt.
twitter:paulinthedark twitterde op donderdag 03-10-2013 om 21:16:30Valentijn eruit. Als die nog 2 kilo afvalt, ligt ze op de intensive care.#expeditierobinson reageer retweet
Vet irritant jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:18 schreef NotGuilty het volgende:
Even serieus, ik ga niet meer kijken als elke uitzending driekwart gejank is
twitter:paulinthedark twitterde op donderdag 03-10-2013 om 21:17:03Gebruik Valentijn dan als vlaggenstok. Is ze nog nuttig en is ze eindelijk zeker van een taak. #expeditierobinson reageer retweet
Ik verlang naar Ernst-Paul, die had de boel goed voor elkaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef muzas het volgende:
Ik ga bijna naar die belgen verlangen. 9/10 vond het gewoon leuk en was niet zo'n jankhok.
twitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 03-10-2013 om 21:19:25Jankende wijven... Zap! @Jan_V3 reageer retweet
Verlangen naar een lijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik verlang naar Ernst-Paul, die had de boel goed voor elkaar.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef Paul het volgende:
twitter:paulinthedark twitterde op donderdag 03-10-2013 om 21:17:03Gebruik Valentijn dan als vlaggenstok. Is ze nog nuttig en is ze eindelijk zeker van een taak. #expeditierobinson reageer retweet
Nee, had harder gemoeten....zuigen zul je...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef Kroelo het volgende:
oooh kippenvel van Robert, wat een tyfus mongool
quote:
Eddy was best ok. Maar Dennisquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik verlang naar Ernst-Paul, die had de boel goed voor elkaar.
oh was het een versier pogingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, had harder gemoeten....zuigen zul je...
Het was ook nogal een kutopmerking en compleet onnodig op dat moment.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef Chai het volgende:
Jeej![]()
Sanne gelijk in de verdediging, doos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |