Dit!quote:at een schijnheiligen.
Ja echt he.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:36 schreef MissJ het volgende:
vaag hoor, ga dan gewoon uit jezelf weg als je je zo kut voelt!
Wie, Sef? Da's een mocro.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:38 schreef muzas het volgende:
Mijn tefalpan heeft meer testosteron dan dat kamp.
Kleine pisvlek jaquote:
Miggerquote:
Zo'n huil zeker:quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef Awesome_ het volgende:
Ik moest ook huilen toen Gerrie huilde.
Het is maar een spelletje....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef Awesome_ het volgende:
Ik moest ook huilen toen Gerrie huilde.
Dat is vanwege de medische keuring. Delen van z'n borsthaar moesten worden afgeschoren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dat borsthaar met die schuurplekken blijft apart.
Hoezo moet datquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is vanwege de medische keuring. Delen van z'n borsthaar moesten worden afgeschoren.
Niet weten dat ER allemaal doorgestoken kaart isquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe zal het nu verder gaan. Dat kan wel leuk worden straks. Shit is aan
Voor die plakdingen misschienquote:
quote:
twitter:YousefGnaoui twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 02:09:47@DatJuffie haha! Omdat er voor een medische test voor het programma zuignappen op moesten. Dus een stukje geschoren. reageer retweet
Oke had dan alles weggehaaldquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is vanwege de medische keuring. Delen van z'n borsthaar moesten worden afgeschoren.
Omdat ze gewoon wil kunnen zeggen wat ze wil? Geef haar groot gelijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:44 schreef Eerin het volgende:
Sanne is zo irritant, lekker blijven hangen in d'r puberteit. Wat stoer zeg, rebellie. Man o man, huilkind.
Kut....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon wil kunnen zeggen wat ze wil? Geef haar groot gelijk.
Dat dacht ik dus ook al.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Denkt Robert dat ie immuniteit heeft ofzo
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:46 schreef bridski01 het volgende:
Ik denk dat Robert niet is gekomen om te winnen, maar meer ER wilt ervaren
Nee omdat ze zo op alles reageert, ook in andere programma's. Zeg vooral kut, no problem, maar dat gehuil erover. Pff.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon wil kunnen zeggen wat ze wil? Geef haar groot gelijk.
Heel veelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef NotGuilty het volgende:
OMG helemaal vergetenheb ik veel gemist?
Robert is weggestemdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef NotGuilty het volgende:
OMG helemaal vergetenheb ik veel gemist?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
Dat is nou al de 3e negert die opgeeft.
Ik snap het niet.
twitter:Veronicaah twitterde op donderdag 03-10-2013 om 20:40:53Fyi bleek een slijmbeursontsteking te hebben. #zieligschouderje reageer retweet
Niet heel vreemd dat ze weg ging dus. En mooi dat ze opgerot is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]twitter:Veronicaah twitterde op donderdag 03-10-2013 om 20:40:53Fyi bleek een slijmbeursontsteking te hebben. #zieligschouderje reageer retweet
Omdat we liever RTL 5 kijkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef annxxx1 het volgende:
Waarom had iedereen zo'n hekel aan Veronica dan? Ik vond dr niet heel irritant ofzo
Het is een vieze slijmbeurs....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef annxxx1 het volgende:
Waarom had iedereen zo'n hekel aan Veronica dan? Ik vond dr niet heel irritant ofzo
Als ze een beetje meer zouden uitpannen met de camera zie je het 5 sterren resort waar ze s'avonds slaapt/neuktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
Een paar seizoenen terug wilde ook iemand opgeven, die mocht de stemming niet afwachten, maar werd meteen weggestuurd. Raar dat het nu andersom gaat. Geraldine wordt eruitgestemd en dan zegt Veronica opeens dat ze ermee gaat stoppen. Had ze dan allebei weg laten gaan![]()
Arme Zimra wacht waarschijnlijk twee dagen voor niets op de volgende afvaller
Omdat het een irritant wijf is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef annxxx1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |