Dit!quote:at een schijnheiligen.
Ja echt he.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:36 schreef MissJ het volgende:
vaag hoor, ga dan gewoon uit jezelf weg als je je zo kut voelt!
Wie, Sef? Da's een mocro.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:38 schreef muzas het volgende:
Mijn tefalpan heeft meer testosteron dan dat kamp.
Kleine pisvlek jaquote:
Miggerquote:
Zo'n huil zeker:quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef Awesome_ het volgende:
Ik moest ook huilen toen Gerrie huilde.
Het is maar een spelletje....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef Awesome_ het volgende:
Ik moest ook huilen toen Gerrie huilde.
Dat is vanwege de medische keuring. Delen van z'n borsthaar moesten worden afgeschoren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dat borsthaar met die schuurplekken blijft apart.
Hoezo moet datquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is vanwege de medische keuring. Delen van z'n borsthaar moesten worden afgeschoren.
Niet weten dat ER allemaal doorgestoken kaart isquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe zal het nu verder gaan. Dat kan wel leuk worden straks. Shit is aan
Voor die plakdingen misschienquote:
quote:
twitter:YousefGnaoui twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 02:09:47@DatJuffie haha! Omdat er voor een medische test voor het programma zuignappen op moesten. Dus een stukje geschoren. reageer retweet
Oke had dan alles weggehaaldquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is vanwege de medische keuring. Delen van z'n borsthaar moesten worden afgeschoren.
Omdat ze gewoon wil kunnen zeggen wat ze wil? Geef haar groot gelijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:44 schreef Eerin het volgende:
Sanne is zo irritant, lekker blijven hangen in d'r puberteit. Wat stoer zeg, rebellie. Man o man, huilkind.
Kut....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon wil kunnen zeggen wat ze wil? Geef haar groot gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |