Nee omdat ze zo op alles reageert, ook in andere programma's. Zeg vooral kut, no problem, maar dat gehuil erover. Pff.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon wil kunnen zeggen wat ze wil? Geef haar groot gelijk.
Heel veelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef NotGuilty het volgende:
OMG helemaal vergetenheb ik veel gemist?
Robert is weggestemdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef NotGuilty het volgende:
OMG helemaal vergetenheb ik veel gemist?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
Dat is nou al de 3e negert die opgeeft.
Ik snap het niet.
twitter:Veronicaah twitterde op donderdag 03-10-2013 om 20:40:53Fyi bleek een slijmbeursontsteking te hebben. #zieligschouderje reageer retweet
Niet heel vreemd dat ze weg ging dus. En mooi dat ze opgerot is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]twitter:Veronicaah twitterde op donderdag 03-10-2013 om 20:40:53Fyi bleek een slijmbeursontsteking te hebben. #zieligschouderje reageer retweet
Omdat we liever RTL 5 kijkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef annxxx1 het volgende:
Waarom had iedereen zo'n hekel aan Veronica dan? Ik vond dr niet heel irritant ofzo
Het is een vieze slijmbeurs....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef annxxx1 het volgende:
Waarom had iedereen zo'n hekel aan Veronica dan? Ik vond dr niet heel irritant ofzo
Als ze een beetje meer zouden uitpannen met de camera zie je het 5 sterren resort waar ze s'avonds slaapt/neuktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
Een paar seizoenen terug wilde ook iemand opgeven, die mocht de stemming niet afwachten, maar werd meteen weggestuurd. Raar dat het nu andersom gaat. Geraldine wordt eruitgestemd en dan zegt Veronica opeens dat ze ermee gaat stoppen. Had ze dan allebei weg laten gaan![]()
Arme Zimra wacht waarschijnlijk twee dagen voor niets op de volgende afvaller
Omdat het een irritant wijf is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef annxxx1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |